Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 793
ÕóËèòåðè: 3
Âñè÷êî: 796

Îíëàéí ñåãà:
:: AlexanderKoz
:: pinkmousy
:: Elling

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÂåùèöà /6/
ðàçäåë: Õóìîð è ñàòèðà
àâòîð: Usmiv4ica

Êëóáà ïî åêñòðåìíè ñïîðòîâå

- Èç÷àêàé òàì! – íàðåäè ìè êðàòêî èíñòðóêòîðúò, ïîñî÷âàéêè úãúëà, â êîéòî öàðåøå äîáðå îðãàíèçèðàí áåçïîðÿäúê îò ðàíèöè, âúæåòà, ÷óâàëè è äðóã ïðåäìåòè ñ íåÿñíî ïðåäíàçíà÷åíèå.

Ñòîâàðèõ ñå êðîòêî íà åäèí îò ÷óâàëèòå è çàèç÷àêâàõ. Ìåæäóâðåìåííî çàëàòà çàïî÷âàøå äà ñå ïúëíè ñ õîðà. Êàòî èçêëþ÷èì äåöèáåëèòå, íà êîèòî ðàçãîâàðÿõà, íèùî îò âúíøíèÿ èì âèä äîðè íå çàãàòâàøå çà åêñòðåìíîñò. Íèêàêâè øàðåíè ãðåáåíè ïî ãëàâèòå, íèêàêâè çàáåëåæèòåëíè òàòóèðîâêè... Ïîíå îáèöà íà âåæäà èëè íà íîñ äà áÿõ çàáåëÿçàëà! Íèùî, êàçâàì âè, íèùî! Äîâåðèåòî ìè â òåðàïåâòêàòà îòíîâî ãëàâîëîìíî ñå ñãðîìîëÿñâàøå. Ñúñ ñúùèÿ óñïåõ ìîæåøå äà ìå èçïðàòè è â ïåíñèîíåðñêè êëóá ïî áðîäåðèÿ.

- Çäðàâåéòå âñè÷êè! – îòêúñíà ìå îò íàáëþäåíèÿòà ìè ãëàñúò íà èíñòðóêòîðà. – Òîâà å âåùèöàòà, íà êîÿòî îòíåëè ìåòëàòà çà çëîáíî ïîâåäåíèå è çàòîâà ñåãà å ëåêî äåïðåñèðàíà. Íå ÿ äðàçíåòå! Òåðàïåâòêàòà é ìè å ïðèÿòåëêà è é îáåùàõ äà îïèòàìå äà ÿ ïîðàçâåäðèì.

Èäåøå ìè äà ñå íàâðà â ÷óâàëà! Ïî æàëêà è óíèçåíà íå ñå áÿõ ÷óâñòâàëà îò ïúðâîòî ñè õîäåíå íà áàð. Òúêìî áÿõ íàâúðøèëà ñòî è åäíà. Ñóïåð âúëíóâàùî ïðåæèâÿâàíå ñè áåøå äî ìîìåíòà, êîãàòî åäèí âåùåð ìå ïîïèòà, èñêàì ëè äà ìè ïîêàæå âúëøåáíàòà ñè ïðú÷èöà, à àç åíòóñèàçèðàíî ìó îòãîâîðèõ, ÷å ñ óäîâîëñòâèå áèõ ÿ ïðîáâàëà. Ñàìî ÷å òîãàâà ïîíå èìàõ ìåòëà è êîãàòî ñ èçâåñòíî çàêúñíåíèå îñúçíàõ ïðè÷èíàòà çà íåñòèõâàùèÿ ñìÿõ, âåäíàãà äóõíàõ ñ íåÿ. À ñåãà! Ñåãà ìè îñòàâàøå ñàìî äà ãè èçãëåäàì ñâèðåïî, êîåòî è íàïðàâèõ. Åôåêòúò íàäìèíà î÷àêâàíèÿòà ìè. Ñâèðåïèÿò ìè ïîãëåä ñðåùíà åäèíñòâåíî ñòåíèòå íà ïðàçíàòà çàëà.

- Õàéäå, äîêîãà ùå òå ÷àêàìå! – íÿêàêâî ìîì÷å êàòåãîðè÷íî ïðåêúñíà îêîêîðâàíåòî ìè.

Ñêî÷èõ, äîãîíèõ ãè, ñãóøèõ ñå íà åäíà îò ñåäàëêèòå â ìèêðîáóñà è íå çàïîìíèõ íèùî îò ïúòóâàíåòî. Áÿõ òâúðäå çàåòà äà ñå óäúðæàì äà íå ñå ïúõíà ïîä ñåäàëêàòà.

Ïðèñòèãíàõìå äî íÿêàêâè ñêàëè. Íå ìíîãî ñòðúìíè... àêî èìàõ ìåòëà, ðàçáèðà ñå. Íî êàòî ãëåäàõ ìîì÷åòàòà è ìîìè÷åòàòà, êîèòî ïîäñêà÷àõà ïî òÿõ êàòî ñêàêàëöè, çàïî÷íàõ äà ðàçâèâàì ôîáèÿ îò âèñî÷èíè.  ãëàâàòà ìè çàïî÷âàøå äà ñå îôîðìÿ ïîðåäíîòî ïîäîçðåíèå îòíîñíî òåðàïèèòå... Íî ïðåäè äà ñå èçÿñíè, áÿõ îòíîâî ãðóáî ïðåêúñíàòà.

- Õàéäå, öÿë äåí ëè ñìÿòàø äà ñè ñåäèø íà òðåâàòà! Åëà äà òå îáåçîïàñÿ!
Àêî íÿêîé âè å êàçâàë, ÷å âåùèöèòå íå ñå ïëàøàò, ãðåøèòå! Ñàìî ñà íàó÷åíè äà íå ãî ïîêàçâàò. Òàêà ÷å, èçêðåùÿõ ìèñëåíî îò óæàñ è ìó îòãîâîðèõ íàãëî:
- Íèêàêâî îáåçîïàñÿâàíå! Äàâàé êëèíîâåòå è êàçâàé êúäå òðÿáâà äà ñòèãíà, ìîì÷åíöå!
Îïèòà ñå äà ìå ðàçóáåäè. Ïîñëå äà ìè èçíåñå ëåêöèÿ çà áåçîïàñíîñò. Äà ìå çàòðóïà ñúñ ñúâåòè. Ïàê äà ìå ðàçóáåäè. Àç ñàìî ñè ãëåäàõ íàãëî è ñâèðåïî. Íè çà ìèã íå ïðîëè÷à, ÷å íèùî íå äîñòèãà äî ìîçúêà ìè, êúïåù ñå â óæàñ.
- Î, ÿ ñòèãà ñè ìè îïÿâàë! Íåäîðàñàë õëåí÷î òàêúâ!
- Ïîòðîøè ñå öÿëàòà, ùîì òîëêîâà íàñòîÿâàø, âèðîãëàâà ãîñïîæè÷êå!
- Ñìîòàíÿê!
- Ñàìîâëþáåíà ãëåçëà!

Ñëåä ïîäîáíî íàõúñâàíå çàáðàâèõ çà íîâîîôîðìèëàòà ñå ôîáèÿ, ãðàáíàõ íå÷èè êëèíîâå è ùóðìóâàõ ñêàëàòà. Îòñòðàíè íå èçãëåæäàøå ÷àê òîëêîâà ãëàäêà ... Çàïúïëèõ. Îíçè ïðîäúëæàâàøå äà êðåùè. Íÿìàõ âðåìå äà ìó îòãîâàðÿì. Äî âúðõà èìàøå ïîíå äåñåòèíà êèëîìåòðà. Ñëúíöåòî î÷åðòàâàøå èçâèâêèòå íà ïîòíèêà ïî ãúðáà ìè. Õëàïåòèèòå îò êëóáà ñè ðàçêàçâàõà â÷åðàøíè èñòîðèéêè è ñå õèëåõà, äîêàòî ïðåëèòàõà êðàé ìåí. Èíñòðóêòîðúò ïðîäúëæàâàøå äà êðåùè. Âå÷å ïðåñèïíàëî. Àç ñè ïúëçÿõ íàãîðå.

Ìèñëÿ, ÿñíî äîêàçàõ, ÷å íå ñúì çà ïðåíåáðåãâàíå. Âå÷åðòà, êîãàòî ñå îïèòà äà ìå ñâàëè îò ñêàëàòà, çà äà ñìå ñè òðúãâàëè, ãî ïðàòèõ ðàçÿðåíî ïðè ìàéêà ìó è òîé áúðçî êàïèòóëèðà. Ùÿë äà ñå âúðíå äà ìå ïðèáåðå íà ñóòðèíòà.

Øóì îò äâèãàòåë. È íàé-ïîñëå ñïîêîéñòâèå! Ùóðöè, ïòè÷êè è õëàäíè êàïêè äúæä ïî èçãîðÿëîòî íà ãúðáà ìè. Ïðåëåñò! Ïðîäúëæèõ îáíàäåæäåíî êàòåðåíåòî. Îáåùàõ ñè íà ñóòðèíòà äà ãî èçãëåäàì ñíèçõîäèòåëíî îò âúðõà. À è âå÷å áÿõ äîñòà óìåëà è áúðçî íàìèðàõ ðúáîâå è ïóêíàòèíè, íà êîèòî äà ñå çàäúðæà. Ðúêà, êðàê. Ðúêà, êðàê... Òúêìî äà çàïî÷íà äà óñåùàì æèâèòåëíèÿ åôåêò îò àíòèäåïðåñèâíîòî ëå÷åíèå è ïðúñòèòå ìè ñå õëúçíàõà ïî ìîêðàòà ñêàëà. Ïîëåòÿõ íàäîëó, ðàçìàõâàéêè ðúöå è ñå âêîï÷èõ â ïúðâîòî ïîïàäíàëî ìè ëþëÿêîâî õðàñò÷å...

Äúæäúò ñè ïðîäúëæàâàøå. Ìåòîäè÷íî è ðàçõëàäèòåëíî.


Ïóáëèêóâàíî îò valka íà 22.03.2009 @ 15:13:54 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Õóìîð è ñàòèðà

» Ìàòåðèàëè îò
   Usmiv4ica

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 5
Îöåíêè: 6


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

19.04.2024 ãîä. / 14:22:05 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"Âåùèöà /6/" | Âõîä | 9 êîìåíòàðà (22 ìíåíèÿ) | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Âåùèöà /6/
îò Direshta íà 16.01.2010 @ 02:30:22
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Êîãà ùå ïðîäúëæà ......


Re: Âåùèöà /6/
îò Usmiv4ica (willy_willy@abv.bg) íà 18.01.2010 @ 09:49:04
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://www.slovo.bg/usmiv4ica
äà ñå íàäÿâàìå, ÷å ùå å ñêîðî ;-)))

]


Re: Âåùèöà /6/
îò kasiana íà 10.04.2009 @ 22:52:21
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Âåëèêîëåïíî!!!

Êàñèàíà


Re: Âåùèöà /6/
îò Usmiv4ica (willy_willy@abv.bg) íà 11.04.2009 @ 08:00:11
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://www.slovo.bg/usmiv4ica
Áëàãîäàðÿ, Êàñèàíà!

Óñìèâêè è ïðåêðàñåí óèêåíä! :))))

]


Re: Âåùèöà /6/
îò Ufff íà 29.03.2009 @ 09:06:06
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Îáè÷àì ÿ òàçè "âåùèöà". Âèíàãè å áèëà îò ìîÿòà êðúâíà ãðóïà).
{}


Re: Âåùèöà /6/
îò Usmiv4ica (willy_willy@abv.bg) íà 30.03.2009 @ 19:15:51
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://www.slovo.bg/usmiv4ica
æàëêî, ÷å ñå ðàçìèíà ñ ïðîòîòèïà òîçè óèêåíä ;-)))))

ãóø! :))))

]


Re: Âåùèöà /6/
îò Hulia íà 22.03.2009 @ 15:52:05
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://liternet.bg/publish17/ul_paskaleva/index.html
Òî ùå äà å áèëî ãî-î-ëÿì õðàñò, ùîì îùå ÷åòåì òîâà;))) Ïðåäè äâå ãîäèíè õîäèõ ñàìî äà ïîãëåäàì îòáëèçî ðàçíè ëþáèòåëè ïî åêñòðåìíî êàòåðåíå, íî ñ âúæå è ðàçíèòå èì òàì ïðèñïîñîáëåíèÿ íå ñúì ñå ïðîáâàëà-íóæíè ñà ìíîãî êà÷åñòâà - è íàé-âå÷å ñàìîîáëàäàíèå, çäðàâè ìóñêóëè è äîáúð ó÷èòåë...


Re: Âåùèöà /6/
îò Usmiv4ica (willy_willy@abv.bg) íà 22.03.2009 @ 16:02:17
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://www.slovo.bg/usmiv4ica
âñè÷êèòå òåçè êà÷åñòâà ìîãàò äà áúäàò çàìåñòåíè è ñàìî îò äîñòàòú÷íà äîçà ïëèòêîóìèå (âÅðâàé ìè ;-)))))

à õðàñò÷åòî ñè áåøå íàèñòèíà ìèæàâî, íî çà òîâà äðóãèÿ ïúò ....

Óñìèâêè! :)))))

]


Re: Âåùèöà /6/
îò Omaia íà 22.03.2009 @ 16:23:00
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
"Òîâà å âåùèöàòà, íà êîÿòî îòíåëè ìåòëàòà çà çëîáíî ïîâåäåíèå..."

Àç ñå ÷óäåõ çàùî íàïîñëåäúê ñðåùàì ñàìî âåùèöè ïåøåõîäêè. :)))))


Re: Âåùèöà /6/
îò Usmiv4ica (willy_willy@abv.bg) íà 22.03.2009 @ 16:42:59
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://www.slovo.bg/usmiv4ica
Õììì... ìàé íå çà ïðúâ ïúò òå îòêðèâàì êàòî äîáúð ïñèõîëîã...
Çàìèñëÿì ñå, äàëè äà íå çàìåñòèø òåðàïåâòêàòà ìè.
Ìèñúëòà, ÷å èìà è äðóãè íåùàñòíî îáåçìåòëåíè, å ïî-óòåøèòåëíà îò âñè÷êè äîñåãàøíè ëå÷åíèÿ ;-))))

Óñìèâêè! ;-) ;-) ;-)

]


Re: Âåùèöà /6/
îò Ficho íà 22.03.2009 @ 16:47:05
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Î-î-î, äàâàé äà òå âîäÿ íà Îãëåäàëàòà, íà Âðàöà!
Èëè íà Ðåíå Äåìåçîí, íà Ïîðòàëà? Íà ×åðíàòà ñòåíà íà Äâóãëàâ? Íà ×åðâåíàòà - íà Äÿâîëñêèòå èãëè? Âîäèë ñúì ãè âñè÷êèòå! È êàê ñúì íà 54 ãîäèíè, ïàê ìîãà äà ãè ìèíà!


Re: Âåùèöà /6/
îò Usmiv4ica (willy_willy@abv.bg) íà 22.03.2009 @ 17:13:57
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://www.slovo.bg/usmiv4ica
Òúé, òúé! Çíà÷è ïðåäëàãàø çà âòîðî êàòåðåíå íåùî îòâåñíî èëè íåùî çàñíåæåíî - ïî èçáîð ;-))))))
Òî íå ÷å ìå å ñòðàõ! Àìà õè÷! Íî íÿìà ëè âñå ïàê íåùî ïîäîáíî íà "äåòñêà ïèñòà". Îáåùàâàì äà ñå ñëåÿ ñ îáñòàíîâêàòà òàì. Âÿðíî ÷å âúçðàñòòà ìè íå ãî ïîçâîëÿâà, íî âèíàãè ìîãà äà ñúçäàì èëþçèÿ, ÷å ñúì ÷àñò îò àòðàêöèîíà çà ìàë÷óãàíèòå. ;-)))

Ïîçäðàâè è óñìèâêè! :))

]


Re: Âåùèöà /6/
îò Ficho íà 22.03.2009 @ 18:23:29
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Åìè - Äæàìäæèåâèÿ ðúá.

]


Re: Âåùèöà /6/
îò Usmiv4ica (willy_willy@abv.bg) íà 22.03.2009 @ 18:30:30
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://www.slovo.bg/usmiv4ica
îõî åäåëâàéñè! :)))

êîãà îòèâàìå?

]


Re: Âåùèöà /6/
îò Ficho íà 22.03.2009 @ 19:18:14
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
êîãàò ñè ñâîáîäíà... àç ðàáîòà ñè íÿìàì - ïðàçíîñêèòàù áåçäåëíèê ñúì, ñòðàíñòâàù ìîíàõ-ïðåïîäàâàòåë ïî íèí-äæèöó îò øêîëàòà íà äâîéíî ìúäðèòå áàïòèñòè-èíäåòåðìèíèñòè

]


Re: Âåùèöà /6/
îò Usmiv4ica (willy_willy@abv.bg) íà 23.03.2009 @ 13:18:38
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://www.slovo.bg/usmiv4ica
íî ùå îãðàíè÷èø ïðåïîäàâàíåòî â êàòåðåíåòî ;-)))
êàòî ñå èìà ïðåäâèä êîëêî ñúì ñè ïðèâúðçàíà êúì ìåòëàòà, ÿâíî êëîíÿ êúì ïðàãìàòè÷åí èíñòðóìåíòàëèçúì ... òà äà íå ñå âçåìåì äà ñïîðèì íà òåìà èäåîëîãèÿ ;-)))))

óñìèâêè :)))))

]


Re: Âåùèöà /6/
îò Evil_Yosha íà 22.03.2009 @ 17:27:56
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
åêñòðåìèñòêà :) òàêàâà!


Re: Âåùèöà /6/
îò Usmiv4ica (willy_willy@abv.bg) íà 22.03.2009 @ 18:31:27
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://www.slovo.bg/usmiv4ica
ñàìî íà äóìè ;-)))))

]


Re: Âåùèöà /6/
îò Ida (cwetiata_na_ida@mail.bg) íà 22.03.2009 @ 17:59:02
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Îõ, äîáðå ÷å ïðåëåòÿõ íàáëèçî, êàê ñå äúðæèø îùå çà òîâà êëîí÷å? Êà÷âàé ñå äî ìåí, ìîÿòà ìåòëà å èçâåñòíà ìàðêà - Ïåðëà05, äâàäåñåò ãîäèíè ðàáîòè áåçîòêàçíî, ùå íè èçäúðæè, îáåùàâàì òè :)))))


Re: Âåùèöà /6/
îò Usmiv4ica (willy_willy@abv.bg) íà 23.03.2009 @ 10:01:33
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://www.slovo.bg/usmiv4ica
Âèíàãè ñúì êàçâàëà, ÷å ïðèÿòåë â íóæäà .....
Ñåãà àêî ïðåäëîæèø è öåíòðîôóãà, ÷å ñúâñåì ïîäãèçíàõ â òîçè äúæä, öåíà íÿìà äà èìàø ;-)))

Óñìèâêè!
×åñòèòà ïðîëåò è íà òåá! :))))))))))))

]


Re: Âåùèöà /6/
îò Liulina íà 22.03.2009 @ 20:07:50
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://liulina.blog.bg/
å òîâà ìó âèêàì
èíàò
è ïîëîâèíà
;)


Re: Âåùèöà /6/
îò Usmiv4ica (willy_willy@abv.bg) íà 23.03.2009 @ 11:15:36
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://www.slovo.bg/usmiv4ica
ìàãàðåøêè ;-))))

÷åñòèòà ïðîëåò! :))

]