Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 839
ХуЛитери: 4
Всичко: 843

Онлайн сега:
:: Mitko19
:: pinkmousy
:: mariq-desislava
:: pastirka

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаОт Нищо - Нещо
раздел: Хумор и сатира
автор: paisa

Рим.1:20 Понеже от създанието на света, това, което е невидимо у Него, сиреч вечната Му сила и Божественост, се вижда ясно, разбираемо чрез творенията; така щото, човеците остават без извинение...

В началото бе Нищото. Голямото Нищо. И Нищото бе Всичкото и Всичкото беше празно множество.
И понеже Нищо и Нищожество са различни нИща, Нищото се осмели да създаде Законите. След което, застанало встрани от стартовата лента натисна спусъка.
Е, ясно е, че от Голямото Нищо произлезе не просто гръм, а взрив и не просто взрив, а Големият Взрив. Всички Закони хукнаха едновременно да се състезават, кой по-бързо да наложи волята си. Електроните бясно се завъртяха около атомните ядра, всички видове полета мигновено стигнаха до безкрайността, за да я хванат, усучат ала Мьобиус и залепят началото и края с глюонно лепило. Ужасена, материята се разбяга на всички страни едновременно. Светнаха звезди, завихриха се Галактики, всички безсрамно протегнаха дългата ръка на гравитацията. Започна се първоначалното натрупване на капитала, пардон – на масата и салатката, е, де – на масата и енергията.
През цялото това наносекундно време, Нищото гледаше доволно как от Нищо Нещо става.
После Нищото направи Земята. Хей така – образува я от Нищото. И след няколко милиарда години само, си рече – „Я, да взема и да я заселя...”. От което може да се направи категоричния извод, че всички сме от село, но не за това е думата. Нищото направи коацервати. Пак от Нищото. Нататък си знаете урока по биология. Коацерватите, хей така – без причина, от самото Нищо, почнаха да се хранят и размножават чрез делене. Пак от Нищото се появи първата ДНК. Клетки се пръкнаха, изградиха си ядра, Hi-Fi апаратура на Голджи и разни там вакуоли, мембрани и прочее. И туй от самосебе си стана (недейте се чуди как – нали помните, че Нищото от нищо, нещо направи). И рече Нищото – „Я да вложим една програма за самоусъвършенстване”, от което става ясно, че Нищото си пада най-малкото гениален програмист. И като хукнаха ония ми ти клетки да се самоусъвършенстват, да се делят, да се групират, що тъкани, що системи, що чудесии натвориха: кеф ти бълхи - кеф ти динозаври, кеф ти кактуси - кеф ти текила, оппааа – това на по-късен етап. Нищото научи паяка да опъва лепкави мрежи, научи цветята да ухаят, за да привличат девойките и насекомите, които пък от своя страна благодарно ги късаха или опрашваха, според случая. Пак Нищото подшушна на репея да завие семенцата си с кукички, за да се закачат в козината на преминаващите животни, щото той хич и не подозираше, че има такива форми на живот. Или пък издаде на клена каква е плътността на атмосферата, за да може потомството му да литне на аеродинамичните си криле далеч-далеч, понесено от вятъра. Що сега да ви говоря за мимикрията на сепията и хамелеона, за ултразвуковите скенери на прилепите, за фенерчетата на светулката и дълбоководните риби или за електрошоковите палки на електрическия скат и електрическата змиорка? Всичко това Нищото го измисли.
Но върхът беше и си остана човека. Нищото го научи да мисли, да чувства, да танцува, да рисува, да композира, да ходи на театър, научи го как да си държи цигарата и да си връзва вратовръзката. Нищото не се отказа от човека дори, когато той важно–важно заяви, че информацията не може да се самоподрежда, че за да има информация трябва да има код, че и носител даже. Ами прав беше хайванинът – Нищото я подреждаше, то я кодираше и то я носеше.
...
Айдее – стига съм ви отварял очите. Аз нали му хванах цаката? Разкрих голямата тайна - Нищото направи човека, а човекът направи мерцедеса. Значи, какво излиза - че Нищото може да направи автомобил?! Ами то, ако поиска и къща на морския бряг ще ви построи. Я вижте нИщастниците (дали пък не бяха нещатниците?), що хотели от едното нищо придобиха там! Вече не вярвам на нищо, по-точно - вярвам само в Нищото.
Ще чакам. Нека разправят, че съм бил мързел. Не съм мързел, вярващ съм.
Ухаа, скоро ще карам мерцедес!!!"


Публикувано от valka на 05.03.2009 @ 20:17:58 



Сродни връзки

» Повече за
   Хумор и сатира

» Материали от
   paisa

Рейтинг за текст

Авторът не желае да се оценява произведението.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 21:17:45 часа

добави твой текст
"От Нищо - Нещо" | Вход | 9 коментара (29 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: От Нищо - Нещо
от _katerina_ (lili_ket@abv.bg) на 01.05.2010 @ 20:08:46
(Профил | Изпрати бележка)
съмнявам се със или без ядрен колайдер, че някой ще открие тайните на Вселената
може би трябва повече да надникнем вътре в себе си -а там може би е отговора:)
поздрав за идеята!


Re: От Нищо - Нещо
от Paisa (paisa@abv.bg) на 02.05.2010 @ 09:54:12
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря за отзива!
Отговорите са в нас и около нас и някои просто ще ни избодат очите.
Не ги виждаме, защото сме заслепени от илюзията за собствено величие.
Поздрав!

]


Re: От Нищо - Нещо
от vikito_1960 (vikito_60@abv.bg) на 07.08.2009 @ 08:54:22
(Профил | Изпрати бележка) http://viktoriaivanovaa.blog.bg/
Еееееееееххх, дай Боже на всички ни такава вяра!!!
Ще ме повозиш ли на Мерцедеса?


Re: От Нищо - Нещо
от Paisa (paisa@abv.bg) на 25.08.2009 @ 12:21:58
(Профил | Изпрати бележка)
Не само това - ще ти подаря един. Заложил съм в избата два велосипеда. Надявам се, при силно променящите се околни условия - колебания в температурата, влажността, налягането и смесената миризма на миши следи, вино и кисело зеле, опитвайки се да се присобят, велосипедите ми скоро да заприличат на Ферарита...

]


Re: От Нищо - Нещо
от vikito_1960 (vikito_60@abv.bg) на 04.11.2009 @ 15:44:47
(Профил | Изпрати бележка) http://viktoriaivanovaa.blog.bg/
Надявам се да заприличат на Ферарита.
Прочетох ги "Поговорка". Супер е!

]


Re: От Нищо - Нещо
от Paisa (paisa@abv.bg) на 04.11.2009 @ 18:51:13
(Профил | Изпрати бележка)
Ами поне на цвят, вече почват да го докарват. Тук-там са избили червеникави петна. Едни глупаци ми разправят, че това било ръжда, но те явно нищичко не разбират от Ферарита. Нека минат 5000 години и пак ще си говорим. Поздрав!

]


Re: От Нищо - Нещо
от vikito_1960 (vikito_60@abv.bg) на 05.11.2009 @ 12:05:09
(Профил | Изпрати бележка) http://viktoriaivanovaa.blog.bg/
ОК, Паиса, така да бъде.
Ако пък не би -
ще си подкарам Маздичката отпреди -
на цвят тя също е червена,
с нея чувствам си се увере_на.
ТИ НЕ ВЯРВАЙ НА РАЗНИ ГЛУПАЦИ -
ТЕ НЕ РАЗБИРАТ ОТ ЕВРОПЕЙСКИ КАЛПАЦИ.
ТИ фЕРАРИТО ЧЕРВЕНО СИ ПОДКАРАЙ
и през ВРАЦАта транзит не карай.
Ела да видиш дружката си по перо
и да пийнем питиенце по едно.

]


Re: От Нищо - Нещо
от Paisa (paisa@abv.bg) на 06.11.2009 @ 13:26:07
(Профил | Изпрати бележка)
Ха-ха, непременно! Но може и да съм с друга кола (примерно - конска)...
Благодаря за поканата!
А дотогава - наздраве от мен!

]


Re: От Нищо - Нещо
от Ufff на 06.03.2009 @ 04:19:22
(Профил | Изпрати бележка)
Бряаааа, философ! Хегел да си гледа работата! А Горгий е погребан завинаги.))))) Поздравче!


Re: От Нищо - Нещо
от Paisa (paisa@abv.bg) на 06.03.2009 @ 11:26:24
(Профил | Изпрати бележка)
Че с какво засегнах Хегел с написаното? Не, че го познавам из основи, но поне с това, което съм чел от него мога да се съглася.
Виж - от Горгий нищичко не съм чел. Но не мисля, че нещо му дължа. Както и не приемам, че трябва да спрем да мислим, защото хората са го правили преди 2000 години, да речем.
Жалко, че коментарът ти, пък и този на джулиано7 не са по същество, засягащо формата и съдържанието на написаното.

]


Re: От Нищо - Нещо
от angar на 06.03.2009 @ 12:24:33
(Профил | Изпрати бележка) http://angelchortov.hit.bg
Срещу кого е насочената тази сатира, Пайса? Ако правилно съм разбрал, срещу тези, които отричат съществуването на Бог? Защото ако не е Бог, ако не е някакъв космически разум, значи е Нищото?

Що се отнася до това, кой е накарал клетките да се делят и самоусъвършенстват, кой е научил паяка да плете лепкави мрежи, цветята да ухаят или репеят да прикачи на семенцата си кукички, това Дарвин прекрасно го е обяснил и за по-нататъшното му обясняване няма нужда да се вика нито Нищото, нито пък друго нещо.


Re: От Нищо - Нещо
от Paisa (paisa@abv.bg) на 06.03.2009 @ 12:58:30
(Профил | Изпрати бележка)
Ангар, сатирата е насочена срещу човешката глупост, погледната през моите очи. Тезата ти, допускаща съществуването на някакъв универсален Космически Разум е нещо съвършено ново и непознато досега в популярната материалистична философия, според която във Вселената няма нищо друго, освен движеща се материя.
Що се отнася до Дарвин - да, запознат съм с неговия поглед върху нещата, учил съм в система, ограничена от рамките на Дарвинизма, но за съжаление той не е в състояние да отговори на възникващите несложни въпроси. И дай да не слагаме каруцата пред коня - не Дарвинизмът е създал света, а той е само опит ( според мен твърде несполучлив ) да обясни света такъв, какъвто е.

]


Re: От Нищо - Нещо
от beche на 06.03.2009 @ 13:59:19
(Профил | Изпрати бележка)
:)))

още малко и ще нашамаросаш читателя
до момента никой не ти е схванал точно великата ти теория за Нищото
а дали си я обяснил добре, авторе?


Ти как се определяш като нИщо /съобразно изложеното горе / или нЕщо друго?




Re: От Нищо - Нещо
от Paisa (paisa@abv.bg) на 06.03.2009 @ 17:14:05
(Профил | Изпрати бележка)
Хе-хе, Бече, ти да не проведе анкета?
Не мога да повярвам, че не си схванала смисъла.
Хайде, опитай пак!

Джокер - Ангар.

Как аз определям себе си или как ще ме охарактеризираш ти, нямат ама абсолютно нищо общо с написаното.

]


Re: От Нищо - Нещо
от beche на 06.03.2009 @ 17:42:02
(Профил | Изпрати бележка)
;)))

Четох коментарите просто и виждам, че никой не те е удовлетворил както на теб ти се иска. Дори и ангар.
Долу-горе схванах какво си искал да кажеш, но проблемът е, че
малко разхвърлени са ти мислите, чопнал си оттук-оттам и мисля поради това читателят се заблуждава леко в тълкуването.

На въпросът ми за определението исках да видя как прилагаш съответната си "измислена" теория на практика, а най-добрият пример е върху теб самият. Точно такова избягване очаквах от теб.
Е, все пак е "Хумор и сатира" можеше в този стил да ми отговориш, не така немъжки да избягаш. А и аз с чувство на хумор писах, дано да си усетил.

Както и да е, теорията ти се проваля, защото куца приложението. Или ме опровергай.:))
Лека вечер, паиса.

]


Re: От Нищо - Нещо
от Paisa (paisa@abv.bg) на 06.03.2009 @ 18:50:55
(Профил | Изпрати бележка)
Бече, честно, не разбрах от какво съм избягал. Нещо страшно ли беше?
Нито разбирам в какво ме обвиняваш, о главни прокурорю мой.
Нещо ти сторих ли?
За мен остава необяснимо, защо когато някой нещо напише, има една сюрия хора, към която явно спадаш и ти, почва да се занимава с психологиския профил на личността му. Ама бил тъп, грозен, непохватен, разхвърлян, пак тъп, още един път тъп и т.н. Всъщност не бил това, което е, мръсника и със сигурност имал черно под ноктите. Въобще - пълна отврат.
Бече, що за съмнително удоволствие доставя това?

Сега - за теб и всички неразбрали - това не е теория, а сатира. Не е задължително сатирата да те кара да се превиваш от смях. Както не е смешен, а е тъжен фактът, че има хора, които с лека ръка отхвърлят идеята за Бог, а стават поклонници на идеята за Нищото, като начало на света. За мен по-тъпа религия от атеизма няма и не може да бъде измислена. Всъщност "От Нищо - Нещо" дава някои от аргументите в тази посока на мислене. И ако не съм "харесал" коментарите, то е защото няма нито един, който да е казал нещо за тях по същество.
Надявам се, че този път съм ясен. Със сигурност не пасвам на еталончето, което много хора грижливо са ми приготвили. Е, и?
А инак - смея се, но с добронамерени хора. Другите някак не ме въодушевяват. Щях да ти пожелая и аз "Лека вечер", ама някак не се връзва с образа, който се опитваш да ми изрисуваш. Е, няма да ти троша хатъра, я.

]


Re: От Нищо - Нещо
от LATINKA-ZLATNA на 07.03.2009 @ 09:44:36
(Профил | Изпрати бележка)
"Вече не вярвам на нищо, по-точно вярвам само в Нищото.
Ще чакам. Нека разправят, че съм бил мързел. Не съм мързел, вярващ съм.
Ухааа – скоро ще карам „Мерцедес” !"

Ти вече караш "Мерцедес"!

Поздрави, умееш да замисляш хората!


Re: От Нищо - Нещо
от Paisa (paisa@abv.bg) на 07.03.2009 @ 16:56:36
(Профил | Изпрати бележка)
Дано да ги замислям, щото май само ги обърквам. Щом някои решиха, че това е нова теория... Интересно, как ли биха кръстили последователите и - сигурно нИщастници ;)))

]


Re: От Нищо - Нещо
от LATINKA-ZLATNA на 09.03.2009 @ 07:26:20
(Профил | Изпрати бележка)
Винаги ще има недоволни, доволни, събуждащи и обогатени...
Но нека най-високото мнение на "Нищото"/Бог/, да бъде за теб, Paisa!

Бъди Благословен и Богословен!

]


Re: От Нищо - Нещо
от Paisa (paisa@abv.bg) на 09.03.2009 @ 18:35:05
(Профил | Изпрати бележка)
Ех, Латинке - никога не бих нарекъл Бог "Нищо", та макар с главна буква. От всички, най-правилно е усетил нещата Ангар, макар и в качеството на идеен противник. Точно както казва той, стоят нещата. Това, което съм описал е на практика гледната точка на атеиста. Нея осмивам с пълната несъстоятелност и фантастичност на основите, на които почива тази философия, а бих я нарекъл и нелепа религия.
Наистина много съжалявам, че такова просто нещо се оказа "препъни камък". Може би грешката е в мен.

]


Re: От Нищо - Нещо
от LATINKA-ZLATNA на 10.03.2009 @ 09:13:28
(Профил | Изпрати бележка)
Наистина ли мислиш, че сатирата ти "се оказа"препъни камък" за мен? Ти не би нарекъл Бог "Нищо", но тези, които не го познават и не го отхвърлят, за тях Той е точно това!

Paisa, сатирата ти освен, че замисля тя и провокира! Поздрави!!!
:)))
Щастлива седмица!

]


Re: От Нищо - Нещо
от LATINKA-ZLATNA на 10.03.2009 @ 09:25:03
(Профил | Изпрати бележка)
"и не го отхвърлят"
да се чете: " и ГО отхърлят"

Извинявай, Paisa!

]


Re: От Нищо - Нещо
от pisana на 01.10.2009 @ 00:46:46
(Профил | Изпрати бележка)
... каква електрика си прокарал тук,
ако се метна на една бълха 6те е еколоикономи4носка4а6то
хареса ми


Re: От Нищо - Нещо
от Paisa (paisa@abv.bg) на 04.10.2009 @ 11:39:08
(Профил | Изпрати бележка)
Поздрави, Поли! :)

]


Re: От Нищо - Нещо
от doktora на 23.08.2010 @ 13:08:53
(Профил | Изпрати бележка)
!!!

Отлично, боец! куфара ще нося лично.;) от Нищото ще излезе нещо хи хи


Re: От Нищо - Нещо
от Paisa (paisa@abv.bg) на 24.08.2010 @ 13:25:56
(Профил | Изпрати бележка)
Служа на... служа на... а, бе забравих на какво беше, ама благодаря!
:)

]


Re: От Нищо - Нещо
от diva_voda на 06.11.2010 @ 10:06:18
(Профил | Изпрати бележка)
Железни силогизми, цитирам:
"Нищо и Нищожество са съвсем различни нИща";
"Я, да взема и да я заселя... - извод, че всички сме от село"
Макар да не споделям съвсем твоята "интерпретация" на тяхното приложение. Всеки с логиката си, нали знаеш - Айнщайн го е доказал - всичко е относително. Извод - и логиката тоже:)))
Или не може, а?
Усмивки, Пайс! И да ме повозиш в мерцедеса, че моят още е някъде в процеса на натрупване на маса:))


Re: От Нищо - Нещо
от Paisa (paisa@abv.bg) на 08.11.2010 @ 07:19:49
(Профил | Изпрати бележка)
Здравей diva_voda,

Бих те повозил на моя "Форд" засега. Малко е непослушен - проявява анархистично-ентропиен уклон и го удря на антиеволюция. Като го гледам как е ръждясал, направо си е контра. А какво е казал Айнщайн или какво казваме ти или аз, е без значение - светът е какъвто е и това му е едно от най-хубавите качества.

]