Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 801
ÕóËèòåðè: 5
Âñè÷êî: 806

Îíëàéí ñåãà:
:: Mitko19
:: AlexanderKoz
:: LeoBedrosian
:: pinkmousy
:: durak

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÇèìà
ðàçäåë: Ðàçêàçè
àâòîð: merkator

Èçòóïà êðàêàòà ñè îò ñíåãà ùîì âëåçå â ìðà÷íèÿ âõîä, îñâåòåí îò ñëàáà, ìúæäóêàùà êðóøêà. Íå ñè óñåùàøå ðúöåòå îò ñòóä è êîãàòî ïîñåãíà äà ïîâèêà àñàíñüîðà, ïðúñòèòå ìó òðåïåðåõà! Êàáèíàòà äîéäå ñúñ ñêúðöàíèÿ è âîïëè, ñÿêàø íÿêàêúâ ìíîãî ñòàð è óìîðåí äÿäî âúðòåøå ïåäàëèòå, íÿêúäå â ìàçåòî íà áëîêà. Ñòèãíà äî åòàæà ñè è ñå îïèòà äà îòêëþ÷è.
Îò âúòðå èìàøå êëþ÷ è òîé ïîçâúíè ñ äîñàäà. Çàäúðæà áóòîíà, äîêàòî íå ÷ó ïðèáëèæàâàùèòå ñå ñòúïêè.
- Äîáðå, äîáðå! Ñïðè íàé - ïîñëå äå! - æåíà ìó îòâîðè âðàòàòà è îò âúòðå ëúõíà ìåêà òîïëèíà, íàïîåíà ñ ìèðèñ íà ãîòâåíî.
Êó÷åòî ãî ïîñðåùíà ñ ðàäîñòíî ñêèìòåíå, âúðòåéêè ñå èç êðàêàòà ìó. Òîé ãî îòìåñòè âíèìàòåëíî è ñå ñúáó. Ìåòíà ïàëòîòî íà çàêà÷àëêàòà è âíåñå ïëèêîâåòå ñ ïðîäóêòè êúì êóõíÿòà!
- Çäðàâåé. - îòðîíè ñ âúçäèøêà è îñòàâè ïîêóïêèòå äî õëàäèëíèêà.
- Êúäå çàêúñíÿ? - íå áåøå ïðèòåñíåíà èëè ÿäîñàíà. Ïðîñòî ðåïëèêè, èçðè÷àíè áåçáðîé ïúòè, ïîòúâàëè íåçàáåëÿçàíè, íèêîìó íå íóæíè. - Ìàéêà òè ñå îáàäè. Èçñëåäâàíèÿòà é ñà íîðìàëíè, íÿìà íèùî çà ïðèòåñíåíèå.
- Òîâà å äîáðå, ïðåäïîëàãàì. - âêëþ÷è òåëåâèçîðà è ñå îòïóñíà òåæêî â ñòîëà ñðåùó íåãî.
- Íå çíàì. Êóïè ëè ëåùà? - ìèåøå ÷èíèèòå ñ ïîãëåä âòðåí÷åí â ìèâêàòà, áåç ñòàðàíèå ñ äâèæåíèÿ íà îïèòíà äîìàêèíÿ.
Òîé ÿ ïîãëåäíà çà ìèã è îòíîâî ñå çàãëåäà â åêðàíà. Íèùî íå êàçà. Åñòåñòâåíî, ÷å áåøå êóïèë ëåùà. Äàâàõà íîâèíè.
- Êàçàõà, ÷å ñïèðà ñíåãîâàëåæà, íî ùå îñòàíå ìíîãî ñòóäåíî. Êîãà ùå èçâåäåø êó÷åòî?
- Ñëåä ìàëêî. Ùå íè ñïðàò òåëåôîíà, àêî äî óòðå íå ñå èçäúëæèì. Îñòàíàõà ëè òè íÿêàêâè ïàðè? - íå ñëóøàøå âîäåùèÿ, ïðîñòî ñëåäåøå ñìåíÿùèòå ñå êàðòèíè îò âñåâúçìîæíè ðåïîðòàæè è ïðåìðúçíàëè õîðà.
- Èìàì çà ñåãà. Íÿìà ëè äà òè ïëàòÿò íà êðàÿ? Ìèíà åäèí ìåñåö áåç àâàíñ. - ëèïñâàøå óïðåê â äóìèòå é. Ñåãà ïîäñóøàâàøå êóõíåíñêèÿò ïëîò.
- Íå çíàì. Íèùî, íèêîé íå êàçâà. - ñÿêàø çà äà èçáåãíå ïðîäúëæèòåëíèòå îáÿñíåíèÿ, òîé ñå èçíèçà êúì àíòðåòî è çàïî÷íà äà îáóâà, âñå îùå çàëåäåíèòå îáóâêè.
- Íÿìà ëè äà âå÷åðÿø ïúðâî?
- Íå. - êó÷åòî ñå âòóðíà ñëåä íåãî ïðåç îòâîðåíàòà âðàòà.
Íà âúí äóõàøå ñèëåí, ðåæåù âÿòúð. Êâàðòàëà áåøå êðàåí, ðàáîòíè÷åñêè è ïî òîâà âðåìå íà âå÷åðòà íÿìàøå æèâà äóøà ïî óëèöèòå. Çàãúðíà ñå ñ âäèãíàòàòà ÿêà è ìèíà çàä áëîêà. Îáøèðíîòî ïîëå áå çàñèïàíî ñúñ ñíÿã è áëåñòåøå, îòðàçÿâàéêè ñâåòëèíèòå îò àïàðòàìåíòèòå. Êó÷åòî ñå âòóðíà ñðåä ïðåñïèòå. Òîé îñòàíà ñàì è èçâàäè êóòèÿ ñ öèãàðè. Çàïàëè ñ ìúêà åäíà, äðúïíà äâà, òðè ïúòè è ÿ çàõâúðëè. Âÿòúðúò ÿ ïîíåñå èç íîùòà.
Èçìúêíà îò âúòðåøíèÿò ñè äæîá íåùî ÷åðíî è ñå ÷ó òèõî èçùðàêâàíå. Ïîñëå ãî íàñî÷è êúì ãëàâàòà ñè è çàñòèíà òàêà çà ìèã. Èçñòðåëúò ïðîåõòÿ íÿêàê ãëóõî ñðåä çèìàòà.


Ïóáëèêóâàíî îò valka íà 24.02.2009 @ 13:57:55 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðàçêàçè

» Ìàòåðèàëè îò
   merkator

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 4
Îöåíêè: 1


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

19.04.2024 ãîä. / 09:57:02 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"Çèìà" | Âõîä | 0 êîìåíòàðà (0 ìíåíèÿ)
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.