Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 520
ÕóËèòåðè: 0
Âñè÷êî: 520

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàOutside the wall
ðàçäåë: Ðàçêàçè
àâòîð: npoBpaTeHuk

Ïðîêëåòà ñãðàäà! Íå ìîãà äà ðàçáåðà èçîáùî, êúäå ïî äÿâîëèòå å òàçè àóäèòîðèÿ. Sorry ëè ìè êàçà òîÿ? Àáå òîÿ ñòóäåíò ëè å òóêà èëè íÿêàêâî íåäîðàçóìåíèå. Å, âÿðíî, èçäðàçíè ìå ôàêòà, ÷å èçñòðåëÿ äóìèòå òîëêîâà áúðçî.
Òî ìàé àç ñúì íåäîðàçóìåíèåòî - êàêâî ïðàâÿ ñàì â òàçè ìèðøåùà íà ñòàðà è ñêîðî áîÿäèñàíà äúðâåíà êúùà ñãðàäà? Äà ñå íå âèäè òîçè ïóñò èíàò. Ìàí÷î è Îãè ùîì íå èñêàõà, òè çàùî ñè òóê. Åé, íàé-ïîñëå! Ëåëå, â òàçè ñòàÿ àç ñúì íàé-ãëóïàâèÿò ìàé. ß äà ñåäíåì ïî-íàçàä, â ñðåäàòà, äà ãî ãëåäàì òîçè øâàá. Ïîíå ñå âïèñâàì â îáñòàíîâêàòà. Ïî÷òè. À òè êàêâî ïðàâèø òóê? Òâúðäå ñè êðàñèâà, çà äà òå âúëíóâàò òàêèâà íåùà. Îïà, ìàé ùå ñåäíå íà ìîÿòà ðåäèöà. Àìà çàùî - èìà ìÿñòî ïî-îòïðåä. Èäâà íàñàì. Àìà òÿ ñåäíà äî ìåí. Ñèãóðíî å çàðàäè ïî-äîáðàòà ãëåäêà. Òðÿáâà äà å çàðàäè ïî-äîáðàòà âèäèìîñò. Ùå ñè çàïèñâà â òåòðàäêà?!? Íÿìà ëè äà ïî÷âà òàçè ëåêöèÿ íàé-íàêðàÿ. Ìåí ëè ãëåäà â ìîìåíòà? Çàùî? Äàëè äà ñå îáúðíà ëè êúì íåÿ?

***

Çäðàâåé! Êàêâî òå âîäè íàñàì? Å, åñòåñòâåíî, ÷å Äîñòîåâñêè - íàëè è àç ñúì äîøúë çàðàäè íåãî, ìàêàð, ÷å òîçè áþðãåð íå ìè âäúõâà ìíîãî äîâåðèå. Äà...ïðàâà ñè ïðîôåñîð å ÷îâåêà, àç èìàì òîçè íåäîñòàòúê - äà äàâàì ãðåøíè îïèñàíèÿ íà õîðàòà. Àêî òðÿáâà äà ñúì ÷åñòåí, ðàçáðàõ ñúâñåì ñëó÷àéíî çà ëåêöèÿòà îò åäèí ïëàêàò, äà íå ãîâîðèì, ÷å åäâàì íàìåðèõ àóäèòîðèÿòà - ïëàêàòè íà ôîëê ïåâèöè áÿõà çàêðèëè òåçè çà òàçè ëåêöèÿ. Ñàì ñúì. Ïîêàíèõ íÿêîëêî êîëåãè è ïðèÿòåëè, íî ïîëó÷èõ îòêàç - îò íÿêîé äåëèêàòíî, îò äðóãè íå ÷àê äî òàì. Ìåæäó äðóãîòî, íå ñå çàïîçíàõìå. Êàêâî ñëåäâàø? Áðåé, ñðàì ìå å äà ñè ïðèçíàÿ êàêâî ó÷à. Ïàäàì ñè ìàëêî ìå÷òàòåë è... è ðîìàíòèê, çàòîâà æèâåÿ, êàêòî áèõà êàçàëè ïðèÿòåëèòå ìè " ñîáñòâåí ñâÿò.", íî ñå îïèòâàì äà ïðåñëåäâàì ìå÷òèòå ñè. Ñúãëàñåí ñúì ñ òåá, íî ïîâå÷åòî õîðà íå ñå èíòåðåóâàò è èçîáùî íå èì äðåìå çà àáñòðàêòíè ïîíÿòèÿ è èäåàëè. Íàèñòèíà ìíîãî èíòåðåñíà ãëåäíà òî÷êà. Ìåæäó äðóãîòî êàêâà ìóçèêà ñëóøàø? Äà ðå÷åì, ÷å ñëóøàì ñúùîòî è îùå íåùî îò ïîäæàíðîâåòå. Íîâèòå ôèëìè íå ìè õàðåñâàò îñîáåíî, íî çà ìîìåíòà ñå ñåùàì çà K-Pax êàòî ëþáèì. Êíèãè ìàëêî ìå å ñðàì äà ñè ïðèçíàÿ, íî íå ÷åòà ìíîãî. Ïîâå÷å îò ïîâå÷åòî, íî äîðè "Ïðåñòúïëåíèå è íàêàçàíèå" íå èçòúïðÿõ äî êðàÿ. Êàòî êàçâàø âñè÷êî òîâà, çà ïîðåäåí ïúò ñå ÷óâñòâàì äîñòà ãëóïàâ. Õóáàâî å äà ñðåùíà ÷îâåê, êîéòî ìèñëè êàòî ìåíå çà òåçè íåùà. Ìàé âå÷å ïî÷âà ëåêöèÿòà...

Å äîñòà èíòåðåñíà ëåêöèÿ, íî çà ìåí èìàøå åëåìåíò íà ÿâíà åâàíãåëèçàöèÿ è ëåêòîðà ãîâîðåøå îò ïîçèöèÿòà íà ìîðàëíîòî ñè ïðåâúçõîäñòâî. Íàèñòèíà èìà äîñòà ëîãèêà â òîâà, êîåòî ãî ïîïèòà è çà ìåíå âúïðîñúò çà ðåâîëþöèÿòà ñòîè êàòî ãîëÿìà çàãàäêà. Áúðçàø çíà÷è... Ðàçáèðàì - ñåñèéíî âðåìå. È íà ìåí ìè áåøå èçêëþ÷èòåëíî ïðèÿòíî, ÷å ñå çàïîçíàõìå! Äà ñå âèäèì ïàê...äà, äà ðàçáèðà ñå! Äîáðå, ùå òè çâúííà ñêîðî, íàäÿâàì ñå îùå óòðå. Äîáðå, äðóãàòà ñåäìèöà äà áúäå. Äî ñêîðî è èñêàì äà òè êàæà, ÷å èìàø íàèñòèíà äúëáîêè è ïðåêðàñíè î÷è...


***

Âíåçàïíî, ñå âúðíàõ â ðåàëíîñòòà. Ãàäíî 280! Øîôüîðúò ïàê å íàïðàâèë íÿêàêâà ïðîñòîòèÿ èëè ïîðåäíàòà íàãëà ìàðøðóòêà. Ïðîêëåò êëàêñîí! Çàùî ìå èçâàäè îò òîçè ïðåêðàñåí ñúí-ìå÷òà? Çàùî ñòàíà òàêà? À, ÿñíî. Ïðîñòî çà ïîðåäåí ïúò îñòàíàõ çàä ñòåíàòà.



Ïóáëèêóâàíî îò aurora íà 20.02.2009 @ 08:49:43 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðàçêàçè

» Ìàòåðèàëè îò
   npoBpaTeHuk

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 5
Îöåíêè: 2


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

17.04.2024 ãîä. / 01:50:16 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Outside the wall" | Âõîä | 2 êîìåíòàðà (2 ìíåíèÿ) | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Outside the wall
îò radi_radev19441944 íà 20.02.2009 @ 17:57:17
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://literatron.dir.bg
Èñòèíàòà å, ÷å ìíîãî îðèãèíàëíî çâó÷è. ×óäåñåí òåêñò.


Re: Outside the wall
îò joy_angels íà 20.02.2009 @ 19:33:24
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Õóáàâî ðàçêàçâàø! Ïîçäðàâ! :)))