Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 702
ХуЛитери: 3
Всичко: 705

Онлайн сега:
:: LeoBedrosian
:: Mitko19
:: AlexanderKoz

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаЛюбовта - начин на употреба
раздел: Разкази
автор: LeoBedrosian

голяма червена точка с числото 18

-Един изкуствен, ако обичате – достойният възрастен господин с бомбе и пардесю стоеше невъзмутимо, а лявата му ръка потрепваше естествено за възрастта му.
Младата консултантка по продажбите свали огледалото от лицето си. Горната й устна, прясно начервена контрастираше с естествения безличен цвят на долната. Затвори червилото и преодолявайки учудването с леко изкашляне попита:

-Силиконов или полимерен? – беше тренирала безразличието на тона си, но сега не се получи.

-Нещо по-обикновено, но да върши работа – господина поразхлаби шала на шията си и погледна прямо девойката.

-Вибрационен или с радиални перлички? – продължи консултантката, но усети, че увереността я напуска. Беше продавала светещи кондоми на дванадесет годишни момичета, подскачащи членчета и надуваеми кукли на пъпчиви пубери. Веднъж дори строга бизнес дама си купи анални перли, но сегашната ситуация не се вписваше в представите й за нормален полов живот. Или тъкмо обратното. Дядката си имаше в къщи бабка – нимфоманка и бе решил да я задоволи с цената на всякакви помощни средства, кой знае.

-Абе дядовото, дай ми там нещо, да не е много трудно за употреба и да не харчи много батериите. А и цената му да е като за пенсионирани учители – свали гарда господина, а периферията на бомбето му се оказа леко оръфана – Ако имате с дванадесет волтов адаптер, най-добре ще да е. Ще използвам моя от самобръсначката.

-Не се произвеждат с адаптер – отбеляза момичето и свали от рафта един обикновен модел, светло бежов с вени и анатомична дръжка – за безопасност. Ето един надежден модел с естествена форма и две алкални батерии в комплекта.

Господина се окопити и пак зае стойката на уважаван авторитет. Сложи очила с дебел диоптър и като нагласи етикета на необходимото разстояние зачете на глас:

-Поливинил – етилен – пропилат. Хм, влаго, масло и вазелино устойчив, петдесет вибрации в секунда. Двадесет и пет сантиметра ефективна дължина! – естественият тремор на ръката му се увеличи видимо – Нямате ли нещо по-нормално? Не му е времето бабата накрая да разбере, че цял живот се е любила с миндил. Хм – изкашля се той и отново се престори на сериозен моралист.

-Съжалявам, всички модели започват от тази дължина. Може да вземете вибриращо топче с леки електрошокове за върховни еротични удоволствия, но като се вземе в предвид възрастта, …, не знам …? О, извинете щях да забравя! Предлагаме универсален двоен вибратор за едновременно анално и вагинално приложение. На промоция – очите й се сблъскаха със строгата набраздена физиономия, обрамчена с бяла коса. Леко повдигнатата лява вежда говореше за закачливостта на собственика й на младини – Само този е осемнадесет сантиметров.

-Анално, казваш – възрастния се пренасяше в младостта на бохемския си живот. Леки жени, кабарета и шумни градски компании бяха оставили сладостен отпечатък в паметта му, но никога не можеше и да допусне да прави такава любов. За тях това бе мръсен турцизъм. Недопустим начин дори за чисто плътско утоляване на страстта. Извратеност. А сега се бодяха с електро шокове само да изстискат и последната капчица удоволствие от сексуално уморените си тела. Кощунство.

Момичето, което можеше да му е внучка го гледаше с прикрито съжаление и първоначалното й притеснение се заменяше с отчаян опит да му помогне.

-Ако дамата е млада мога да ви предложа силиконов ротационен модел с директна стимулация на клитора и Г-точката … - това бе вече прекалено. Стария реши да прекрати бурлеската.

-А хапче за подмладяване нямате, нали? – какво правеше въобще тук, защо ли влезе? Нали старата все му се гушеше вечер и като го опипваше, а той …

-Имаме Виагра от сто двадесет и пет, двеста и петдесет и пет стотин милиграма.


Вечерта на дивана с протритата дамаска пред стария телевизор, когато благоверната му седна тихо до него и по навик прегърна с двете си ръце неговата, просто се случи. Беше като мощен плисък на скала, паднала в спокоен тих вир.
На сутринта го събуди миризмата на пържени мекици. Стана с охота, а тя весело му се усмихваше зад дима от тигана.


Публикувано от alfa_c на 13.01.2009 @ 10:32:24 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   LeoBedrosian

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 6


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

Рими с ..ив
автор: LeoBedrosian
539 четения | оценка 5

показвания 28902
от 50000 заявени

[ виж текста ]

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Любовта - начин на употреба" | Вход | 12 коментара (24 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Любовта - начин на употреба
от mariq-desislava на 13.01.2009 @ 21:09:35
(Профил | Изпрати бележка)
И на мен ми се иска такава идилия след около 40 години...;)


Re: Любовта - начин на употреба
от LATINKA-ZLATNA на 13.01.2009 @ 17:17:45
(Профил | Изпрати бележка)
След такъв ритуал, сутринта ме е събуждало миризмата на кафе... И още много хубави неща!

Много усмивки през тази година, Лео!



Re: Любовта - начин на употреба
от karabalak на 13.01.2009 @ 16:10:28
(Профил | Изпрати бележка)
Ааа, Бедри, не се ебавай ти с дъртия. Че он може да та сложи у вътешния си джеб, при семките и лютите чушлеета. Айде на "Знеполска"12, има за рецитиране три стихосбирки с дванайсе годишна поезия ;)


Re: Любовта - начин на употреба
от joy_angels на 13.01.2009 @ 15:31:46
(Профил | Изпрати бележка)
Много хубав разказ Лео, много човешки. А ходът с мекиците е чудничък: "Человеку по человеческому!" :)))


Re: Любовта - начин на употреба
от apostolicia на 13.01.2009 @ 13:03:14
(Профил | Изпрати бележка)
Ако си целял да напишеш нещо тъжно, успял си. На първо четене е лековато и малко инфантилно, но следващият прочит непременно разкрива истинска идилична любовна история. Независимо, че болшинството от нас смятаме, че родителите ни "не правят такива неща", а ние вероятно сме се появили през ушите им. Поздравления за затрогващия текст!


Re: Любовта - начин на употреба
от shtura_maimunka на 13.01.2009 @ 11:29:53
(Профил | Изпрати бележка) http://smile999.blog.bg/
Лео,на теб направиха ли ти закуска тази сутрин?
Щото аз не направих закуска в къщи.За утре ще си помисля!;-)))))))


Re: Любовта - начин на употреба
от roza1 на 13.01.2009 @ 10:39:54
(Профил | Изпрати бележка)
:) На тази възраст мекиците са вредни.

Поздрави!


Re: Любовта - начин на употреба
от lubo555 на 20.03.2009 @ 15:57:54
(Профил | Изпрати бележка) http://www.bgteen.us
Това е едно от любимите ми неща които съм чел последно!


Re: Любовта - начин на употреба
от Vesan (proarh92@abv.bg) на 03.09.2012 @ 20:40:11
(Профил | Изпрати бележка)
Пропуснал съм го, за което се извинявам, но пък сега му се изкефих!


Re: Любовта - начин на употреба
от Markoni55 на 11.02.2013 @ 14:41:47
(Профил | Изпрати бележка)
разкошно!


Re: Любовта - начин на употреба
от vladun (valdividenov@abv.bg) на 12.02.2013 @ 11:09:27
(Профил | Изпрати бележка)
Ти си истински експерт в тая материя, Лео;)

Майтапът настрана - хубаво написан затрогващ разказ е това!


Re: Любовта - начин на употреба
от kasiana на 14.02.2013 @ 00:25:48
(Профил | Изпрати бележка)
Хубаво, че го пускаш в "рекламните" този затрогващ разказ!!!!!

Защото съм в Хулите от 28.02-2009...и няма как да съм го прочела...

В Германия след подобен "мощен плисък на скала" жените поднасят торта на мъжете:)))

Поздрави!!!