Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 864
ХуЛитери: 1
Всичко: 865

Онлайн сега:
:: AGRESIVE

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаТатуировка по дланта на Слънцезар
раздел: Приказки
автор: miglena

Да татуирам името ти по линиите на съдба, сърце, живот, любов в дланта си ... малко ще е.

Вита баница с късмети е съдбовността. Залък за теб, късче за мен, все паунови перца от звездокрилия полет на желанията. Сърцата ни висят по коледното дърво на галактиката, която създадохме от сляп огън и безмълвни лунни съчки - да ни е вместо домашно огнище в безсъниците на омагьосната ни кръв, диреща нестинарско лъчезарие в тъмата.

Вместо свещи паля молитвени целувки. И в небесата над теб, и по веждите над очите ти, флиртуващи с принцесата на мрака, и по заскрежените клони на слънчевите лъчи, изоставили страстта си по косите на морето и гърдите на русалките. А може би точно с русалчино мляко ще се възродите за новожизненост – и ти, и спящият окован в кулата на мрака твой слънчев побратим Слънцезар ...

Защото само в теб и в мен, както и във всички влюбени по земята, живеят мечтите на небесните обитатели да се докосват и да не се взривят от това. И тяхната обреченост продължава така непоносимо дълго, че единствената им утеха е да наблюдават мимолетността на земната обич.

Зад всеки човешки дъх се таи глутница бездихания. Пепелянки пълзят по вените ... Принцесата на мрака ги отглежда с жизнената ни сила. Някога, в зората на безкрая, я орисали при всяко заспиване на Слънцезар да тъче сватбен чеиз от мъжки погледи, изпълнени с копнеж. Колкото по-дълга земната нощ, толкова повече взорове, отправени към нейната снага, обкичена със звездни скъпоценности. Съберяла ли целия си чеиз преди слънчевото новопробуждане, щяла да отведе тайно Слънцезар под венчило и да зацарува пълновластно над земята на хората.

Но достатъчно е само един момък да каже три пъти „Обичам те” със затворени очи и да си представя вместо звездолика небесна принцеса образа на своята простосмъртна любима, за да се разбрида целия чеиз, диплен в покоите на мрака ... А винаги се намират моми, които на драго сърце се потапят в ледените морски води и успяват със силата на обичта си да съберат в шепа животодаряващо русалчино мляко и да го поднесат в най-дългата нощ на своя любим за новожизненост. Мигом и Слънцезар се пробужда и бързо набира сили да разтопи веригите ...

Тази нощ, ако пожелаеш, мога да съм и аз – поне толкова обичам и теб, и небесния ти побратим. Нали затова ме наричаш с името Миг Лунна Светлина ... и ме рисуваш като татуировка по дланта на Слънцезар.


Публикувано от Administrator на 20.12.2008 @ 16:24:47 



Сродни връзки

» Повече за
   Приказки

» Материали от
   miglena

Рейтинг за текст

Авторът не желае да се оценява произведението.

Р е к л а м а

20.04.2024 год. / 01:19:28 часа

добави твой текст
"Татуировка по дланта на Слънцезар" | Вход | 15 коментара (41 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Татуировка по дланта на Слънцезар
от dandan на 20.12.2008 @ 17:59:42
(Профил | Изпрати бележка)
Честит рожден ден, Миглена

Не миг, безкрайни мигове светлина има в теб и животворящите ти творби.


Re: Татуировка по дланта на Слънцезар
от miglena на 20.12.2008 @ 18:23:38
(Профил | Изпрати бележка) http://www.miglena.net/
:))) помедитирай с този клип:

http://uk.youtube.com/watch?v=58wxAb4esaQ&feature=related

текстът е много добър, жалко, че няма превод, но същността му ни е близка и позната - можем да се издигаме на по-високо ниво на съзнанието, да достигаме извора на сътворението, където сме лъчисти, сияйни същества, където всичко е вибрации на Любовта, можем в моментите на преход, в паузите между нещата, да правим съзнателен избор накъде да продължамваме и няма по-точен избор от светлината, красивото, доброто, така и вселената се издига заедно с нас, в хармоничност ...

и откакто има познание, известна е максимата: както в небесата, така и на земята

Честито НовоРаждащо се Слънце, Дани!

Нека в запалените свещички изгаря всичко ненужно и пламъчетата в очите да водят към по-усмихнати зори, по-радостни дни и по-мирни нощи!!

]


Re: Татуировка по дланта на Слънцезар
от dandan на 20.12.2008 @ 18:44:46
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря ти за клипа и прекрасното послание.

От много време почти всяка вечер у дома си пожелаваме утрешният ден да е по-добър от днешния - нека е и за теб!

]


Re: Татуировка по дланта на Слънцезар
от miglena на 21.12.2008 @ 12:08:48
(Профил | Изпрати бележка) http://www.miglena.net/
:) ето че вчерашния утрешен ден вече е днес - по пладне започнаха да прехвърчат самотни снежинки, още са плахи, кога ли ще се превърнат в топла постеля за посеви и надежди ... беше есен, за мен мина като вълшебен сън наяве, започва се зимата, сезон да се налюбуваме на уюта у дома, че после пак ще дойдат дните за митарства по върхари и излежаване по плажовете ... крепко здрави да сме, тялом и духом :))

]


Re: Татуировка по дланта на Слънцезар
от radi_radev19441944 на 20.12.2008 @ 18:45:19
(Профил | Изпрати бележка) http://literatron.dir.bg
Какво виждам! Моята мила приятелка има повод да бъде щастлива. Наздраве!


Re: Татуировка по дланта на Слънцезар
от miglena на 21.12.2008 @ 12:16:28
(Профил | Изпрати бележка) http://www.miglena.net/
:) На-ЗДРАВЕ и На-Веселие и На-Празнуване да е!!!

http://www.123greetings.com/events/christmas/merry_christmas/christmas9.html

намигащото снежно човече ти носи специални прегръдки от мен :))


]


Re: Татуировка по дланта на Слънцезар
от pc_indi (pc_indi@abv.bg) на 20.12.2008 @ 23:44:09
(Профил | Изпрати бележка) http://indi.blog.bg/
" Зад всеки човешки дъх се таи глутница бездихания."... Много ми хареса това! И всичките ти феьословия...:)
Наздраве, феичке Мигли! Честита бъди!:)


Re: Татуировка по дланта на Слънцезар
от miglena на 21.12.2008 @ 12:25:47
(Профил | Изпрати бележка) http://www.miglena.net/
:))))))) неведоми са пътищата нет-ни .... потърсих нещо, което да илюстрира вълк и огън, при което попаднах на това:

http://uk.youtube.com/watch?v=tlpUODWlRDs

не знам защо е вълче, но пък ми даде духа на панаири и събори, а и е весело - нали сме нетрадиционалисти :)))))

а като се позамисля, всъщност зад привидността на забавния ефект се таят и драконски дихания, и шаманска почит към огъня ... нали кой както си иска, така възприема и пре-създава видимостта :)

]


Re: Татуировка по дланта на Слънцезар
от sineva на 21.12.2008 @ 08:08:28
(Профил | Изпрати бележка)
,,Татуировка по дланта на Слънцезар,,...
Ако бях видяла слънчевите и галактически писания ,без да зная автора , щях да позная че си ти Феичке!
В навечерието на Коледа ни поднасяш красота, ефирност, мечтания ...
И Слънце...
Благодаря ти че ме зареди с толкова много Слънце и ,,русалчино мляко,, ,,,страст на русалките,, нестинарско лъчезарие...
И какво ли не още!
Ти си омайница и вълшебница и най -добрата приятелка с думите!
Светла Неделя Чаровнице!
Прегръщам те и обичам!


Re: Татуировка по дланта на Слънцезар
от miglena на 21.12.2008 @ 22:29:57
(Профил | Изпрати бележка) http://www.miglena.net/
Женската и вълшебната ни същност е свързана изконно с Луната, затова ти подарявам Лунния календар за 2009 година

http://kalender-365.de/lunar-calendar.php?yy=2009

и да не забравяме че видимото слънце и неговите образи са само символ на невидимата, духовна лъчистост, която пронизва вселената във всички посоки като незрима, но осезаема паяжина от нишки ... живи сме, докато плътното тяло е обгърнато и пронизано от същите тези нишки ... аура, астрално тяло, яйцевидна дъгоискраща лъчистост ... затова и всеки от нас е наистина в някакъв смисъл и степен побратим на слънцата ...

а за русалчино мляко поне веднъж в живота си трябва да се гмурнем :)))))

]


Re: Татуировка по дланта на Слънцезар
от sineva на 10.01.2009 @ 16:41:45
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря ти за всичко, Миленче!
Особено за календара!!!
А ще се гмурнем във роси росисти...
Докато слънцето и вятърът не са ги целунали.
С теб!
И тогава ще зърнем самодивите...
В най - тихата тишина...
Ще пием от вкуса на утрото...
Ще ни бъде толкова хубаво!
Бъди много щастлива, приятелко!:)))

]


Re: Татуировка по дланта на Слънцезар
от miglena на 10.01.2009 @ 18:18:36
(Профил | Изпрати бележка) http://www.miglena.net/
:)))) вкусът на утрото .... представям си го като глътка самодивска роса, отпита от листо на лилия ... опияняващо, нали :))))

и точно сега, при мисълта за усещането, ми стана усмихнато и леко, като че полетях към ... Гергьовден :)))))

]


Re: Татуировка по дланта на Слънцезар
от ANG на 21.12.2008 @ 10:09:32
(Профил | Изпрати бележка) http://angelangelov.wordpress.com/
Мир, Любов и просветено блаженство.


Re: Татуировка по дланта на Слънцезар
от miglena на 21.12.2008 @ 22:21:00
(Профил | Изпрати бележка) http://www.miglena.net/
Тези дни гледам отново - с очите на заспиващото за ново раждане слънце - клипчета с откъси от Зеитгейст и подобни ...

забелязал ли си, че на древнокелтски или нещо подобно език огънят на зимното слънцестоене се нарича ЮЛ, Юлия означава светлина и слънце - освен хубава на гръцки - а християните имаха днес ден на света мъченица Юлиания ...

хеххееее, просветено блаженство мноООоого ми харесва, звучи ми като хиляди смеещи се камбанки от храм на Буда

мир със себе си да постигам напоследък ми е любимо забавление
мир ... интересно ми е от къде произлиза тази дума - защото на руски значи свят ... в преносен смисъл казват, че означавала хармония и спокойствие - усещам ги като повърхност на планинско езеро в зори

а любовта ... знаеш, че те обичам, нали - както те обичат и всички, опознали истинската ти слънчева същност {}{}{}

]


Re: Татуировка по дланта на Слънцезар
от ANG на 23.12.2008 @ 17:50:37
(Профил | Изпрати бележка) http://angelangelov.wordpress.com/
„В името на Твоето Всевечно Божествено Присъствие, приветствам Духа на Коледа, който пристига на тази земя, за да ни дари и да изпълни желанията ни.
ДОБРЕ ДОШЪЛ, СВЕЩЕН КОЛЕДЕН ДУХ!
Приемам те в дома си, приветствам те и те благославям!
Благодаря ти, че ни носиш ЛЮБОВ, ЗДРАВЕ, ЖИЗНЕНОСТ, РАДОСТ И МИР.
Отварям вратите на моя дом и сърцето си за твоето лъчение!
Приемам те като скъп наш гост и ти се радвам от сърце!
Искам, Приемам и Реализирам материалното изобилие, което ни носиш!”

]


Re: Татуировка по дланта на Слънцезар
от ANG на 24.12.2008 @ 13:50:53
(Профил | Изпрати бележка) http://angelangelov.wordpress.com/
Ой, ти дръвце, право дръвце,
де си расло толкоз тънко,
толкоз тънко, та високо?
- Я съм дръвце, златно дръвце,
златно дръвце плодовито.
Ще порасна дор до небо,
клон ще пусна дор до земи,
лист ще листна дребен бисер,
цвят ще цъфна чисто сребро,
род ще родя сухо злато.
Слез ще по мен Млада Бога,
ще дарува добра дарба!


Бъдник

]


Re: Татуировка по дланта на Слънцезар
от miglena на 28.12.2008 @ 11:57:54
(Профил | Изпрати бележка) http://www.miglena.net/
:) това си е истинска възхвала на Дървото на Живота!!!

ето как улових тридневния слънчев сън в тези дни:

http://raisaya1.hit.bg/DSC05734,1.jpg

:))))

]


Re: Татуировка по дланта на Слънцезар
от miglena на 28.12.2008 @ 12:03:40
(Профил | Изпрати бележка) http://www.miglena.net/
!!! ТАКА ДА Е !

А ти направи ли Снежен човек на АНДИ?!?

едно синьоснежно човеченце от мен:

http://raisaya1.hit.bg/snejko.jpg

:)))

]


Re: Татуировка по дланта на Слънцезар
от Dimi на 21.12.2008 @ 18:40:10
(Профил | Изпрати бележка)
В края на стрелеца ти си най-точният му прицел! Такава татуировка си е пожелания за щастие. Благодаря ти, Медоносна!


Re: Татуировка по дланта на Слънцезар
от miglena на 21.12.2008 @ 22:35:53
(Профил | Изпрати бележка) http://www.miglena.net/
Йeeeee, това не го бях чувала досега, благодаря ти, любима приятелко, каквато те чувствам както винаги въпреки многото месеци, в които почти не сме се засичали тук

но сега навън е толкова змийско, че ще наваксвам :))))

http://www.123greetings.com/cute_cards/cute_etc/card38.html

прегръщам те с обич!

]


Re: Татуировка по дланта на Слънцезар
от mariq-desislava на 21.12.2008 @ 22:39:32
(Профил | Изпрати бележка)
Чета те, откакто съм в този сайт, по- точно от април и все не мога да намеря подходящия коментар, може би защото пораждаш множество и разнопосочни чувства с текстовете си... Най- важното обаче е, че светлината е навсякъде около теб и съпътства всяка твоя дума...
Весели празници, Миглена!:)


Re: Татуировка по дланта на Слънцезар
от miglena на 27.12.2008 @ 19:38:41
(Профил | Изпрати бележка) http://www.miglena.net/
Казват, че където има много мрак, има и много светлина ... и в живота, и в творчеството си се опитвам от всяка ситуация да извлека позитивното, да я превърна в доказателство на премъдрото народно: "всяко зло за добро" :))) http://www.123greetings.com/events/new_year_eve/nyeve24.html :)

]


Re: Татуировка по дланта на Слънцезар
от Marta на 22.12.2008 @ 12:13:03
(Профил | Изпрати бележка) http://doragspd.wordpress.com/
Целуната от слънце да си винаги и да светиш. Жизненост, ведрост и радост да тичат по вените ти. Щедри праници, Миглена!


Re: Татуировка по дланта на Слънцезар
от miglena на 27.12.2008 @ 19:42:57
(Профил | Изпрати бележка) http://www.miglena.net/
:) Да разчупваме черупките и да се веселим, скъпа Мартензия :)))))

http://www.123greetings.com/events/new_year_eve/nyeve32.html

а слънчевите зайчета ги гоня всяка сутрин за целувчица :))))))))

]


Re: Татуировка по дланта на Слънцезар
от sradev (sradev за пощите go.com go2.pl wp.pl) на 24.12.2008 @ 15:41:14
(Профил | Изпрати бележка) http://aragorn.pb.bialystok.pl/~radev/huli.htm
силно!


Re: Татуировка по дланта на Слънцезар
от miglena на 27.12.2008 @ 19:48:39
(Профил | Изпрати бележка) http://www.miglena.net/
... като слънчево изригване е понякога зовът за животворение ....

http://antwrp.gsfc.nasa.gov/apod/image/9709/solprom1_eit_big.jpg

:)))


]


Re: СлънцеЖарно
от Ufff на 28.12.2008 @ 12:18:22
(Профил | Изпрати бележка)
И послед бял ден и при лунна светлина - татуировка-мечта! Защото е от топла кръв {}


Re: СлънцеЖарно
от miglena на 28.12.2008 @ 15:42:23
(Профил | Изпрати бележка) http://www.miglena.net/
:))) Днес твоят съ-именник ми каза, че се чувства като прероден след срещата си с мен, сякаш наистина е настъпило за него Рождество ... когато от своята плът и кръв даваме живот на празниците, митовете, легендите - как да не се възрадва човек :))))) А твоето СлънцеЖарно - това състояние си е живо пожелание и стремеж и ... ТАКА ДА Е !

]


Re: Татуировка по дланта на Слънцезар
от Ida (cwetiata_na_ida@mail.bg) на 28.12.2008 @ 18:44:05
(Профил | Изпрати бележка)
"А винаги се намират моми, които на драго сърце се потапят в ледените морски води и успяват със силата на обичта си да съберат в шепа животодаряващо русалчино мляко и да го поднесат в най-дългата нощ на своя любим за новожизненост."
Красива вълшебна приказка, Миглена, прекрасен коледен подарък...
Весели празници!


Re: Татуировка по дланта на Слънцезар
от miglena на 29.12.2008 @ 09:26:13
(Профил | Изпрати бележка) http://www.miglena.net/
:)))) светът би бил непоносимо пуст, скучен и безмислен без приказките, мечтите и фантазиите ... а споделените подаръци са безценни :))))

]


Re: Татуировка по дланта на Слънцезар
от pastirka (prestizh@abv.bg) на 29.12.2008 @ 20:29:01
(Профил | Изпрати бележка)
Сякаш татуира нежните си думи върху кожата на душата ми, Меги!
Прочетох с удоволствие и те поздравявам за майсторството!
Пожелавам ти една чудесна година, с чувствени върхове, недостигани до сега!


Re: Татуировка по дланта на Слънцезар
от miglena на 30.12.2008 @ 15:52:53
(Профил | Изпрати бележка) http://www.miglena.net/
:) Привет, много ми допада ник-а ти, довява на мига усет за природа, възвишеност, волност ... затова те поздравявам за празниците с нетрадиционното послание от това клипче - мир, тишина, необят, свеж въздух, красота -

http://www.youtube.com/watch?v=_snpN237wcE
а тази Мария на Сантана мисля, че няма нужда от обяснения
http://www.youtube.com/watch?v=6Ml3NUIDpFg
:)

]


Re: Татуировка по дланта на Слънцезар
от regina на 30.12.2008 @ 16:03:00
(Профил | Изпрати бележка)
Честитки със закъснение и...
Щастлива Нова година, Мигличка!!!
Прегръдки!
Р.


Re: Татуировка по дланта на Слънцезар
от miglena на 30.12.2008 @ 16:28:10
(Профил | Изпрати бележка) http://www.miglena.net/
Весели и Честити празници, каквото ти е на сърце, това да държиш и в ръце!!!

http://www.123greetings.com/events/new_year/new_year_wishes/newyear27.html

http://www.123greetings.com/cute_cards/hugs/hug23.html

:)))

]


Re: Татуировка по дланта на Слънцезар
от marmalad на 30.12.2008 @ 22:12:02
(Профил | Изпрати бележка) http://liternet.bg/publish23/r_rajkova/index.html
Весели и светли празници, Мег, най-желаният късмет да изтеглиш от баницата)
Беше ми залипсвала твоята Вълшебландия:)


Re: Татуировка по дланта на Слънцезар
от miglena на 02.01.2009 @ 17:10:07
(Профил | Изпрати бележка) http://www.miglena.net/
:) Много поводи за фойерверки в очите през Новата Година!!!

http://www.123greetings.com/events/japanese_new_year/newyear12.html

А твоята градина във Вълшебландия да процъфтява и ухае най-омайно :))))

]


Re: Татуировка по дланта на Слънцезар
от Hulia на 21.01.2009 @ 19:50:39
(Профил | Изпрати бележка) http://liternet.bg/publish17/ul_paskaleva/index.html
Прекрасно е, Феичке...извини ме за закъснялото реагиране:)))


Re: Татуировка по дланта на Слънцезар
от miglena на 21.01.2009 @ 22:07:21
(Профил | Изпрати бележка) http://www.miglena.net/
:)))) никога не е твърде късно да срещнем мислите и сърцата си :))))

http://www.youtube.com/watch?v=YWapziQ2mAk

{}{}{}

]


Re: Татуировка по дланта на Слънцезар
от Hulia на 22.01.2009 @ 10:11:35
(Профил | Изпрати бележка) http://liternet.bg/publish17/ul_paskaleva/index.html
Never Too Late - сега я слушам, благодаря ти, винаги си много точна в попаденията...

]


Re: Татуировка по дланта на Слънцезар
от miglena на 22.01.2009 @ 11:39:40
(Профил | Изпрати бележка) http://www.miglena.net/
:))))) абсолютно взаимно, току що ти писах при теб - сякаш две луни време се превърнаха в две мигновения ... всъщност, то си е така, в лунното измерение, където ние сме си у дома :))))))

]