Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Nela
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 2
Îáùî: 14146

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 859
ÕóËèòåðè: 5
Âñè÷êî: 864

Îíëàéí ñåãà:
:: LeoBedrosian
:: Marisiema
:: pinkmousy
:: LioCasablanca
:: Lombardi

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàTempus transit
ðàçäåë: Äðóãè ...
àâòîð: amadeus

Îïëåòåíà â ìðåæèòå íà èçìàìíèÿ ñè ëþáèì, ìàäàì Áúòåðôëàé ïîñðåùà èçãðåâèòå è çàëåçèòå âçðÿíà â ìîðåòî ñ íàäåæäàòà òîé äà äîéäå è äà ñëîæè êðàé íà òåðçàíèÿòà é. Îáåùàë é å äà ñå âúðíå, êîãàòî ïòèöèòå ñâèÿò îòíîâî ãíåçäà.
Âðåìåòî ìèíàâà, à ïòèöèòå îòãëåæäàò ÷åëÿä âå÷å íÿêîëêî ïúòè. Òÿ îáà÷å íå èñêà äà ïîâÿðâà â î÷åâèäíîòî äîêàòî åäèí äåí Ïèíêåðòîí íå ñå çàâðúùà , íî ñàìî çà äà é êàæå, ÷å îòäàâíà å ñâèë ñâîå ãíåçäî è ñìÿòà äà âçåìå â íåãî òÿõíîòî äåòå. Ïðèíóäåíà äà áúäå ãåéøà çàðàäè îáåç÷åñòåíèÿ ñè áàùà, ïðèíóäåíà äà ñå ëèøè îò äåòåòî ñè è îò íàäåæäèòå ñè, òÿ ïîñðåùà ïîñëåäíèÿ çàëåç - òîçè íà æèâîòà ñè.
Ïðèíöåñà Òóðàíäîò å îáåùàëà ñòóäåíîòî ñè ñúðöå íà îíçè, êîéòî îòãàòíå íåéíèòå òðè çàãàäêè. Íåóñïåëèòå ãè ÷àêà ñìúðò. Ìíîçèíà ãóáÿò æèâîòà ñè, íî òîãàâà ñå ïîÿâÿâà åäèí ïðèíö îò ïîðîáåíî êðàëñòâî íà èìå Êàëàô. Òîé íàìèðà îòãîâîð íà òðèòå çàãàäêè è ïðèíóæäàâà ïîòðåñåíàòà ïðèíöåñà äà ìîëè áàùà ñè, èìïåðàòîðà, äà îòìåíè ïîñòâåíèòå îò ñàìàòà íåÿ óñëîâèÿ. Êàëàô ïðåäëàãà æèâîòà ñè ïðè óñëîâèåòî çà åäíà íîù ïðèíöåñàòà äà îòãàòíå èìåòî ìó.
Ïîäëîæåíà íà ìú÷åíèÿ, áèâøàòà ðîáèíÿ íà íèçâåðãíàòèÿ áàùà íà Êàëàô, íå êàçâà èìåòî ìó è ñå ñàìîóáèâà. Åäèíñòâåíà òÿ å îñòàíàëà âÿðíà íà áèâøèòå ñè ãîñïîäàðè, çàùîòî âåäíúæ Êàëàô íå ñàìî ÿ ïîãëåäíàë, íî é ñå óñìèõíàë.
Çàðàäè äåêðåò íà èìïåðàòîðà íèêîé íå ñïè öÿëà íîù äîêàòî ïðèíöåñàòà íå îòãàòíå èìåòî íà Êàëàô. Íà ñóòðèíòà òÿ ðàçáèðà, ÷å âñúùíîñò èìåòî íà êàíäèäàòà å ... ëþáîâ.
Òîâà ñà äâå èñòîðèè ñ ðàçëè÷åí êðàé, âúëíóâàëè õîðàòà íÿêîãà. Äíåñ, ðàçêàçàíè òàêà, ùå ïðåäèçâèêàò åäèíñòâåíî ïðèñìåõ, çàùîòî íèùî â òÿõ íÿìà ñòîéíîñò. Íà ìîäà ñà ïðàçíèòå öâåòíè êëèøåòà, ïîäõîäÿùè çà îöúêëåíèòå ïîãëåäè íà çîìáèðàíèòå, ïîâúðõíîñòíè õîðà. Çà òÿõ èìà äðóã âàðèàíò íà èñòîðèèòå ìîæå áè ïî-ðàçáèðàåì, äà ãî íàðå÷åì "ñúâðåìåíåí". È òàêà:
×î-×î-Ñàí å îòâëå÷åíà è ïðèíóäåíà äà ïðîñòèòóèðà. Åäèí äåí îáà÷å çàáðåìåíÿâà îò íÿêàêúâ äåïóòàò. Òÿ ðàæäà äåòåòî, áåç "áàùàòà" äà çíàå, ÷å å áèëà áðåìåííà. Òúé êàòî ñóòåíüîðà é ïðèáèðà ïî-ãîëÿìàòà ÷àñò îò ïå÷àëáàòà è ÿ îñòàâÿ íàé-ðåäîâíî áåç ïóêíàò ãðîø, òÿ ðåøàâà äà èçíóäâà äåïóòàòà. Åäèí äåí ÿ íàìèðàò ñ ïðåðÿçàíî ãúðëî íà óëèöàòà. Íèêîé íå ñå èíòåðåñóâà îò ñìúðòòà é - òîâà ñå ñëó÷âà âñåêè äåí â íåéíèÿ êâàðòàë.
Äåòåòî ðàñòå ïî äîìîâå çà ñèðàöè è åäèí äåí íà ñâîé ðåä îñòàâà íà óëèöàòà. Ïðåâðúùà ñå â îáèêíîâåí óëè÷åí áàíäèò. Åäíà âå÷åð âëèçà â íÿêàêúâ áîãàòàøêè äîì è òúé êàòî ñòîïàíèíà ñå ñúïðîòèâëÿâà íà îáèðäæèÿòà, òîé ãî óáèâà. Åñòåñòâåíî ñòîïàíèíà ñå îêàçâà áàùà ìó.
Òóðàíäîò ïúê å áîãàòî ìîìè÷å, ïðèäèð÷èâà ùåðêà íà íàðêîáîñ, îòåã÷åíà äî ñìúðò îò æèâîòà. Çà äà çàäîâîëÿâà åãîèçìà ñè, òÿ îáåùàâà äà ñå îìúæè çà âñåêè, ñúãëàñåí äà âúðøè ÷åðíàòà ðàáîòà íà áàùà é. Åñòåñòâåíî íåùàñòíèòå êàíäèäàòè ñâúðøâàò èëè ñ äîæèâîòíà ïðèñúäà èëè ñ êóðøóì â ãëàâàòà. Åäèí îò òÿõ îáà÷å ñå îêàçâà ïî-óìåí. Òîé ïðîñòî çàâëàäÿâà ðàéîíà íà áàùà é è ãî ñëàãà â ìàëêèÿ ñè äæîá. Òîâà å òîé - íåéíèÿ ÷îâåê. Èìåòî ìó ëè? Òðåçîð áè ìó îòèâàëî.
Êúäå ñà ÷óâñòâàòà, ùå ïîïèòàòå? Àìè íÿìà ãè, òå íå ñà èíòåðåñíè. Âàæíîòî å äà ñå ëåå êðúâ, äà õâúð÷àò ãëàâè è äðóãè ÷àñòè îò ÷îâåøêàòà àíàòîìèÿ, äà ñè ãîâîðèì åäíîñðè÷íî è äà ñå ñòàðàåì äà îöåëÿâàìå - êàòî ïèëåòà â äæóíãëàòà.
À èìàøå òàì åäíà Ìàíîí Ëåñêî è åäèí äå Ãðèéî, êîèòî îáúðíàõà ãðúá íà áîãàòñòâîòî çàðàäè ëþáîâòà ñè...
Ñïîêîéíî, íÿìà äà âè îòåã÷àâàì - òå ñè óìðÿõà îò ãëàä è æàæäà â ïóñòóíÿòà. Äàëè òîâà å äîñòàòú÷íî ìú÷èòåëíî?


Ïóáëèêóâàíî îò alfa_c íà 19.12.2008 @ 12:56:43 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Äðóãè ...

» Ìàòåðèàëè îò
   amadeus

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 0
Îöåíêè: 0

Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

Ëîïàòà218
àâòîð: nickyqouo
386 ÷åòåíèÿ | îöåíêà 5

ïîêàçâàíèÿ 24672
îò 125000 çàÿâåíè

[ âèæ òåêñòà ]
"Tempus transit" | Âõîä | 0 êîìåíòàðà (0 ìíåíèÿ)
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.