Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 634
ХуЛитери: 1
Всичко: 635

Онлайн сега:
:: LeoBedrosian

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаДалечно
раздел: Разкази
автор: Summerborn

Знаете ли кое е потискащо?
Да си караш нощем по празен път и радиото да прекъсва. Много, много ме дразни.
Онзи горе толкова ли ме мрази, че не ми дава дори да си намеря една скапана радиостанция. Да ми попее някоя кукла като вокалистката на Sexy Bitches и да се разсея малко.
Карам си колата, търся си проклета работеща радиостанция и си мисля. Не трябваше да напускам България.
О, Америка! Земя на неограничените възможности.
Неограничени някой друг път! Пристигнах преди шест месеца с уредена работа. Почнах веднага, купих си този стар Мустанг и всичко уж вървеше на шест.
Къде ти, за един миг това, което бях постигнал, потъна в калта. Последният един месец го карам на готови храни, без ток и на пълна тишина, за да не ме усети хазяинът.
Преди два дни каза през заключената врата, че:
а) знае, че съм вътре
б) ако не изляза да си платя наема до два дни, ще извика полиция.
Е, не излязох. Първия ден изядох последната храна, която имах вкъщи и вечерта след това се изнизах колкото по-тихо можех. Супер, каква добра реклама на страната си направих, макар че за хазяина бях просто поредният имигрант, надали помни откъде идвам.
Прекарах нощта в колата си, паркирал достатъчно далече от квартирата. Много, ама много е неудобно да спиш в кола, а някои хора и секс правят. Да се чудиш как се събират... Макар че и аз бих пробвал...
На сутринта подкарах колата до банката, изтеглих от влога си последните шестдесет долара, които ми бяха останали, напълних си резервоара, докъдето стигнаха парите, купих си мобилен телефон за еднократна употреба и малко храна.
Ако някой ме види на какво приличам в момента, лошо ще му стане. Имам сенки под очите от снощното недоспиване, косата ми е рошава и хм, в никой случай не бих я нарекъл “чиста”, отслабнал съм и изглеждам откровено зле.
Имам нужда да съм сам. Въпреки че откакто дойдох тук, социалният ми живот определено не е особено активен, наистина имах нужда да съм сам.
Обичам да карам кола, действа ми адски успокояващо и разтоварващо. А и винаги съм усещал един особен уют, докато карам вечер и сам. Тишината не ме плаши или дразни, въпреки че в момента атмосферата просто изисква проклетото радио да открие някоя рок-станция. Не ми се слушат дискове, така че ще си продължа на тишина и спокойствие.
Сега сме само аз и колата. Пустините в Америка ми харесват. Различни са от африканските. Не, че съм ходил в Африка, гледал съм телевизия просто. Приятно е да караш сред подобен пейзаж, изобщо не е еднообразен и скучен, както хората си мислят. Или поне както повечето хора си мислят. Тръснах глава. За какви глупости си мисля само. Имам куп проблеми за решаване – нямам пари, бензинът ми скоро ще свърши, за капак скоро ми изтича работната виза и след като ме издирят, ще ме екстрадират. Толкова с клетвите, че няма да се върна в България преди да успея в живота. Но ако трябва да го погледна от друга страна – екстрадирането ще реши всички настоящи проблеми, за да създаде бъдещи...
Тръснах глава. Не ми се мисли за това. Май ще спра за малко край пътя. Въздухът е студен и чист, не като в големия град. Няма пукната душа на километри от мен. Май ще пренощувам тук, после като се върна в България, поне да има какво да разказвам.
Извадих кен бира от багажника, процентът й на алкохол е колкото този в нашето газирано. Смешна работа, но пак е по-добре от нищо. Седнах на земята и се облегнах на колата, пия си бира и гледам небето. Невероятно е, толкова звезди не съм виждал дори и в България. Но тогава изобщо не поглеждах към небето нощем.
Взех мобилния телефон, набрах кода на свидната родина и след това номера на майка ми. Хич и не се надявах, че тези телефони ще се свържат, но явно имах късмет:
- Ало, мамо, здравей. Аз съм... – Да, добре съм. Ще се върна скоро вкъщи. Всичко е наред, не се притеснявайте за мен. Трябва да затварям, защото ми свършват парите. И аз те обичам, до скоро.
Радиото току-що откри някаква радиостанция. Рок-станция. Карма. Днешната вечер определено ще бъде прекарана идилично. Утре ще се оправям с проблемите...


Публикувано от valka на 04.12.2008 @ 21:19:19 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   Summerborn

Рейтинг за текст

Средна оценка: 0
Оценки: 0

Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

Рими с ..ив
автор: LeoBedrosian
539 четения | оценка 5

показвания 26813
от 50000 заявени

[ виж текста ]

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Далечно" | Вход | 2 коментара (4 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Далечно
от joy_angels на 04.12.2008 @ 21:24:26
(Профил | Изпрати бележка)
Хубаво разказваш. Изчетох на един дъх. Гласът на мама, рок и бира като спасение - някой сигурно ще каже, че е банално. Аз ще ти кажа, че е истинско. Знам.
Поздрав :)))


Re: Далечно
от voda на 04.12.2008 @ 23:14:54
(Профил | Изпрати бележка)
Интересно ми беше да прочета.
И забавно.
Благодаря.