Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 784
ÕóËèòåðè: 1
Âñè÷êî: 785

Îíëàéí ñåãà:
:: LeoBedrosian

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÊóëàòà
ðàçäåë: Äðóãè ...
àâòîð: Nadya

Ïîñòðîèõ ñè ïÿñú÷íà êóëà, íàëè ñúì ñè çàíàÿò÷èÿ, çà ìèíóòêè ðàáîòà. Âèñîêà ñòàíà, àìà ìíîãî âèñîêà, à àç ñúì ñå êà÷èë íà âúðõà é äà òúðñÿ òèøèíà è ñïîêîéñòâèå.
Îãëåæäàì ñâåòà, â êðàêàòà ìè å, åäèí òàêúâ ìúíè÷úê, íà ìðàâóíÿê ìè ïðèëè÷à. Åäíà ìðàâ÷èöà òðúãíàëà ñëåä ìåí è ìè ðîíè ïåñú÷èíêèòå, ïîäêîïàâà ìè îñíîâèòå íåùî. Òî îò ãîðå ìàëêà ìè èçãëåæäà, àìà çíàì àç, íå å. Äâå øåïè ïÿñúê äà âçåìå îò êóëàòà ìè è àç ñúì äîëó ïðè íåÿ. Ùå ÿ ïðîãîíÿ, âèêàì ñè è íàäàâàì ðåâ, êàòî îò ñòî ìå÷êè, àìà íàëè ñúì âúâ âèñîêîòî, íå ìå ÷óâà. Ãëåäàì, ãðåáâà ñè îò ìîÿ ïÿñúê, ñâîÿ êóëà ñè ïðàâè. Òî òàêà è áàáà çíàå, ïî-ëåñíî å íàãîòîâî. Îãëåæäàì ñå çà êàìú÷å, ÷å äà ÿ çàìåðÿ, àìà êúäå òè â ïÿñúêà êàìúíè. Îçâåðÿõ, îò ãíÿâ ìèñúë íå ìè èäâà, àêî ñëåçíà, êðàé ñ êóëàòà, àêî íå ñëåçíà, ïàê êðàé. Ñëîæèõ ñè òúìíèòå î÷èëà, çà äà ìè ñå ïîóñïîêîÿò ìàëêî î÷èòå. Âçðÿõ ñå â ìàëêàòà òî÷êà äîëó, íåùî ïðîñâåòíà è òÿ óïëàøåíî îòäðúïíà ðúöå. Áÿõ çàáðàâèë, ÷å ñà îãëåäàëíè, ñëúí÷åâî çàé÷å ñúì é íàïðàâèë, àìà ãîëÿìî ùå äà å áèëî îò òàçè âèñî÷èíà.

Îòïóñíàõ ñå â òèøèíàòà ñè è ñå ÷óâñòâàì êàòî ãîñïîäàð íà êðèëàò çàìúê. Ëåòÿ ñè àç ìåæäó ìå÷òèòå è ñå ñåùàì, ÷å åäíà ïðèÿòåëêà ìè ïîðú÷à äà ñå âëþáÿ. À ñåãà äå, êúäå ñå å âèäÿëî ëþáîâ ïî ïîðú÷êà. Çàãëåæäàì ñå â îáëàöèòå íàä ìåí è âèæäàì äâå ïðåãúðíàòè òåëà, ãîâîðÿò ñè íåùî è ñå öåëóâàò. Âÿòúðúò ñå âìúêíà ïîìåæäó èì è ãè ñëÿ â åäíî, ñòàíà ìè åäíî òàêîâà, ÷îãëàâî…, àìà ÷å âÿòúð, äà íå âçåìå è êóëàòà ìè äà ñúáîðè. È ùîòî ñúì áåçíàäåæäåí ñëó÷àé, õâàíàõ ñå çäðàâî çà òåëåôîíà äà òúðñÿ â óêàçàòåëÿ åâåíòóàëíàòà, ïîðú÷êîâà ëþáîâ. Ðàçëèñòâàì åäíî, ïî åäíî èìåíàòà, àìà ñúì ãè ïîçàáðàâèë, òî åäíà ïàìåò, çà êúäå ïî-íàïðåä. È ùîòî ïî÷íàõ îò À è íà À ñè îñòàíàõ, äîìúðçÿ ìå ïî-íàòàòúê äà òúðñÿ. Çàòèñíàë ñúì çåëåíàòà ñëóøàëêà è ÷àêàì. Îòñðåùà åäèí ãëàñ ìè çà÷óðóëèêà, íà ñëàâåé÷å ìè ïðèëè÷à. Òî çíàì, ÷å ãëàñîâåòå ïîíÿêîãà ëúæàò, àìà òî÷íî äíåñ ñè âÿðâàì, ùîòî òàêà ìè ñå èñêà äà å òÿ. Òàÿ òðÿáâà äà å ëþáîâòà, ñúäáàòà ìè ÿ ïîêàçà. Òàêà ñúì ñå óíåñúë â ðàçãîâîðà, ÷å íå óñåòèõ êàê êóëàòà ìè ñëåä âñÿêà äóìà âñå ïî âèñîêà ñòàâà. Îò êúäå äà çíàì, ÷å òî÷íî íà ñúùàòà ïðèÿòåëêà ñúì ñå îáàäèë, à é òÿ íå ñå èçäàâà, òðàå ñè. Êðàé ìåí åäíà áÿëà òèøèíà ñå ðàçëèâà, ñúùî çàõàðåí ïàìóê. Ïúê òî àç äî îáëàöèòå ñúì ñòèãíàë, ÷å è ñúì ãè çàäìèíàë. Ïîãëåæäàì íàäîëó, îò ñâåòà è ìðàâ÷èöà íå å îñòàíàëà. Å, òîâà å, âèêàì ñè, âëþáåí ñúì è ñè ïîõàïâàì îò ïàìóêà, à îòñðåùà ãëàñúò ñå ëåå ëè ëåå. Çàòâîðèõ î÷è, ïîëåò å òîâà, ÷àê ñåãà ðàçáðàõ îò êàêâî ñà òèÿ ïîäóòèíè íà ãúðáà ìè. Ëåòÿ ñè àç â îáëàöèòå, à ãëàñ÷åòî âçå äà ñòàâà ñúðäèòî, íå íà ìÿñòî íåùî ñúì êàçàë. Òî òàêòè÷íîñòòà íå å ñèëíàòà ìè ñòðàíà. Òî÷íî òîãàâà è îáõâàòúò ñå èçãóáè, îò âèñî÷èíàòà íàâÿðíî. Óñåòèõ, ÷å ïîëèòàì íàäîëó, ìàõàì, ìàõàì ñ êðèëå, àìà áåç ãëàñà è ëåòåæ íÿìà. Òî÷íî âúðõó êóëàòà ïàäíàõ è ñàì ñè ÿ ñðóòèõ.

Ñåãà ñúáèðàì ïÿñúê çà íîâà, àìà êàòî ñå çàìèñëÿ, ïî-äîáðå ïÿñú÷åí ÷àñîâíèê äà ñè íàïðàâÿ. Ïî-ìàëêî ìàòåðèàë ùå ìè òðÿáâà è êàòî ïàäíà, âñå ùå ñå íàìåðè íÿêîé äà îáúðíå ÷àñîâíèêà è àç ïàê ùå ñúì îòãîðå. Åäèí âúïðîñ ìå òîðìîçè îò èçâåñòíî âðåìå, ñëåä òî÷êàòà êðàÿ ëè èäâà èëè íîâî íà÷àëî?!


Ïóáëèêóâàíî îò BlackCat íà 28.08.2007 @ 10:05:00 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Äðóãè ...

» Ìàòåðèàëè îò
   Nadya

Ðåéòèíã çà òåêñò

Àâòîðúò íå æåëàå äà ñå îöåíÿâà ïðîèçâåäåíèåòî.

Ð å ê ë à ì à

18.04.2024 ãîä. / 17:27:13 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Êóëàòà" | Âõîä | 4 êîìåíòàðà (11 ìíåíèÿ) | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Êóëàòà
îò ToZero (7tz@panautotrade.com) íà 28.08.2007 @ 10:43:30
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://www.tozero.panautotrade.com
Òÿ òàçè ðàáîòà ñ êóëàòà íå ñòàâà òàêà. Îò ñòàðèòå ìàéñòîðè ñå çíàå, ÷å çà äà å çäðàâà êóëàòà, òðÿáâà â íåÿ ñÿíêàòà íà ëþáèìèÿ äà å âãðàäåíà. À ïúê çà ïÿñú÷íàòà êóëà òðÿáâàò äâå ïðåãúðíàòè ñåíêè, îò êîèòî åäíàòà äà å òâîÿòà… :-)


Re: Êóëàòà
îò nadya íà 28.08.2007 @ 14:04:56
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://nadita.blog.bg/
Íå çíàåõ...âåäíàãà ÿ çàïî÷âàì îòíà÷àëî, ìîÿòà ñÿíêà å íàëèöå...,àìà êúäå äà îòêðèÿ äðóãàòà...:)

]


Re: Êóëàòà
îò pavli íà 28.08.2007 @ 12:07:21
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://www.slovo.bg/pavlinapetrova
Îãëåæäàì ñå â ïàð÷åòà îãëåäàëî...
Ïîåìàì äúõ. È ñëàãàì òî÷êà. È íà÷àëî...
Íîâ êðúñò íàìèðàì, çà äà ñå ðàçïúíà.
È äà íå ìîãà ïðåä ñòðàõà äà ñå îãúíà...



Re: Êóëàòà
îò nadya íà 28.08.2007 @ 14:26:49
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://nadita.blog.bg/
Å, òîâà å, àìà õâàíàëà íàé-ìàëêîòî ïàð÷åíöå îò îãëåäàëîòî è ñàìî åäíîòî ìè îêî íàäíè÷à îò íåãî...ùå ìó íàìèãíà è àç, òîêó âèæ çàä íåãî çàñòàíàëî è íîâîòî...:)))

Áëàãîäàðÿ çà ñòèõîòî!:)

]


Re: Êóëàòà
îò jonkata íà 28.08.2007 @ 17:05:31
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://littlejody.wordpress.com/
Ìíîãî ìè õàðåñà, Íàäÿ! :)
Ñïåöèàëíè ïîçäðàâè! :) :) :)


Re: Êóëàòà
îò nadya íà 28.08.2007 @ 22:01:04
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://nadita.blog.bg/
Áëàãîäàðÿ, Äæîíè!:)

]


Re: Êóëàòà
îò Krasy íà 07.09.2007 @ 06:18:50
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Èìàìå ñúâïàäåíèå, Áëèçíà÷å! È ìîåòî å êóëà, ñàìî äåòî çàãëàâèåòî å Áèáëåéñêî. Äíåñ ùå ãî ïðåäëîæà â Õóëèòå.  òâîÿ ÷åñò. È ïàê íå çíàÿ, êîå å ïî-ðàííîòî... Îòíîñíî Êóëàòà, ãîëÿì ôåí ñúì íà ôîðìàëíàòà ëîãèêà. Òè ñúùî. Ìèñëÿ, ÷å ïðèëàãàíåòî è ïðèäàâà äîñòîâåðíîñò íà òåêñòà. È òè ìèñëèø òàêà. Òî íÿìà êàê äà å äðóãîÿ÷å, Áëèçíà÷å!


Re: Êóëàòà
îò nadya íà 13.09.2007 @ 17:29:49
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://nadita.blog.bg/
Íàïðàâî ìå ðàçìèñëè...èìà ëè çíà÷åíèå êîå ïèñàíî ïî-ðàíî, ìèñëèì åäíàêâî èëè ìîæå áè ðàçñúæäàâàìå åäíàêâî è òîâà å ïî âàæíîòî...

Áëàãîäàðÿ çà Êóëàòà!

]


Re: Êóëàòà
îò Krasy íà 14.09.2007 @ 19:29:58
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Äîáðå å, ÷å íå çíàåø, êàêâî ðàçáèðàì ïîä ïî-ðàíî... Ðàíî å êàòî âõîä íà ×èñòèëèùå. Èç Îáÿñíèòåëíè áåëåæêè.

]