Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 443
ХуЛитери: 5
Всичко: 448

Онлайн сега:
:: Albatros
:: Markoni55
:: malovo3
:: durak
:: mariq-desislava

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаRe: Нечистите - част 5
раздел: Романи
автор: leslieshay

Мората се вряза в тълпата. Писъци. Хрущене. Меки, гнусни звуци, а после чудовището полетя обратно нагоре, стискайки с костеливите си пръсти ръка в бяла ръкавица до лакътя. Женска ръка.
Сноп светлина се стрелна към съществото и се уви около ноктестия му като на граблива птица крак. Елизабет като на сън проследи светлината до Финиан. Изражението на лицето му я изплаши почти толкова, колкото и съществуването на тези демони. Магическият камшик лумна в ярки пламъци и страшникът с едно рязко движение издърпа мората надолу, забивайки я в земята с такава сила, че мраморът се пропука. Не можеше да е живо след това. Нищо нормално нямаше да помръдне след подобен сблъсък, но то се надигна на лакти, тръсна глава, озъби омацаната си с кръв паст и се хвърли към Калахан.
Направи само две крачки и главата му хвръкна. Пристъпи още веднъж по инерция и тялото се строполи, разкривайки капитан Ръдфорд, държащ сабя със сияещо като огряно от луната езеро острие.
- Фин, провери какво става с кристала! – изрева мъжът.
Калахан не се поколеба и за миг. Огненият камшик се стопи във въздуха и страшникът хукна към параклиса.
Изведнъж Елизабет се почувства ужасяващо сама. Не разбираше какво се случва. Не разбираше защо се случва. Съзнанието й бе размътено от шока. Единствено знаеше, че иска да се махне. Искаше майка си.
Богове, ами ако онази ръка в бяла ръкавица е била на майка й?
Мисълта разсипа горещи въглени в тялото й и Елизабет вече беше скочила върху масата, преди да се е усетила. Токът на обувката й се закачи в покривката и тя политна към един стол от другата страна, удряйки челото си в облегалката. Политна заедно с него към пода и за момент остана там, мигайки срещу болката и мъчейки се да си поеме дъх.
Клокочещият мрак около нея й шепнеше.
Съскаше.
Мъркаше.
Елизабет извика и скочи на крака, залитайки още веднъж заради проклетите си обувки, преди да ги разрита от краката си. А мракът се бе събрал в кръг около нея, протягайки се, искайки да я докосне. Лизи побягна по копринени чорапи към скупчилите се хора, хлъзгайки се нестабилно. Мина покрай магическата клетка, където страшниците все още държаха мората. Забави бяга си, за да не привлече вниманието на създанието, но очите на демона пак проблеснаха като котешки. Насочени право в нея. Изпищя пронизително и се захвърля към мрежата в желанието си да я докопа. Не се интересуваше, че кожата му цвърчи от досега с магията, че във въздуха се разнася миризма на печена леш – мяташе се и ревеше отново и отново, и отново.
- Какво, по дяволите, му става на това нещо? – Елизабет чу да вика един от страшниците, ала не се задържа да разбере.
Повдигна полата на роклята си и побягна отново, бързайки да се махне по-далеч от бесуващото същество и да се доближи повече до майка си, която не можеше да види. Хората вече се бяха струпали до вратите и блъскаха по тях. Кралят и кралицата бяха изтеглени малко по-встрани, пазени от кралската гвардия, за да не бъдат стъпкани от напиращата да излезе маса народ. Лизи не разбираше защо не могат да отворят вратата. Чуваше Ръдфрод да крещи нещо, но писъците на демона в клетката заглушаваха дори собствените й мисли. Страшнкът ръкомахаше отсечено и сякаш се опитваше да накара хората да се махнат от вратата и в следващия миг Лизи разбра защо.
Високата, масивна парадна порта избухна. Елизабет изпищя, всички пищяха, а трески и цели парчета дърво и метал валяха върху тях. Последваха още демонски крясъци. Победоносни и пронизителни, още три мори влетяха в залата, водейки със себе си и гъстия мрак, който погълна падналите и ранените поркай вратата.
Майка й. Дали майка й беше там? Сърцето на Лизи вече не биеше. Знаеше, че не бие.
Какво, в името на всички Богове, правеха тези проклети страшници! Не трябваше ли да са елитът на проклетия си орден?!
Не я интересуваха треските, които се забиваха в краката й. Не я интересуваха чудовищата, които като лешояди кръжаха над погълнатите в чернилка хора. Не чуваше писъците и крясъците, и воплите на заседналите вътре. Не мислеше дали и тя няма да бъде погълната. Единственото, което осъзнаваше, бе, че ако загуби майка си, ще умре. Затова продължи да тича, а ушите й пищяха от собствените й викове и хлипове. Дори не можеше да види къде точно отива заради сълзите, но продължаваше.
- Спрете! – извика Ръдфорд и се пресегна към нея да я спре, за да не навлезе в мрака по пода, но тя се дръпна.
Коприната на чорапите й се хлъзна по пода и Лизи залитна. Подпря се с ръка на пода, потапяйки пръсти право в черното. Беше все едно я покрива мокър пясък – студено и влажно. Но не неприятно. Богове, трябваше напълно да си е загубила ума, за да си помисли нещо такова. Това нещо беше опасно! Пред очите й поглъщаше хората цели, оставяйки от тях единствено съсухрени тела, подобно на онази мумифицирана ръка, която бе виждала при лорд Рийв. Щеше да стори същото и с нея.
Ала преди да издърпа ръката си, преди Ръдфорд да я доближи и изтегли, мракът просто се отдръпна с гальовен шепот, разкривайки съвършено непокътната й длан.
Елизабет нямаше представа какво значи това, но щеше да се чуди някой друг път. Сега се изправи отново, измъквайки се на страшника за втори път, и затича пак. А мракът се отдръпваше пред нея, разкривайки малки късчета мрамор под стъпалата й при всяка крачка.


Публикувано от anonimapokrifoff на 15.07.2017 @ 11:15:35 



Сродни връзки

» Повече за
   Романи

» Материали от
   leslieshay

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 3


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

16.04.2024 год. / 19:43:32 часа

добави твой текст

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Re: Нечистите - част 5" | Вход | 2 коментара (4 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Нечистите - част 5
от Elling (mizzzantrop@abv.bg) на 15.07.2017 @ 23:14:27
(Профил | Изпрати бележка)
Няма как мракът да не бяга пред човек, чието име почва с Ел (Elling, Elsion) :))))
Чудна историйка е тази ;)


Re: Нечистите - част 5
от leslieshay на 16.07.2017 @ 02:00:46
(Профил | Изпрати бележка)
Хахахахах :D Е, което си е така - така си е! :D

]


Re: Нечистите - част 5
от Tsveti (violetcv@gmail.com) на 15.07.2017 @ 21:42:44
(Профил | Изпрати бележка)
Следя те!


Re: Нечистите - част 5
от leslieshay на 16.07.2017 @ 02:01:46
(Профил | Изпрати бележка)
Хайде дано всеки да си има един такъв "преследвач" ;)

]