Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 867
ХуЛитери: 4
Всичко: 871

Онлайн сега:
:: AlexanderKoz
:: LATINKA-ZLATNA
:: Lombardi
:: LeoBedrosian

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаЛетни мечтания
раздел: Разкази
автор: boliarkabg

Днес е един от редките спокойни и щастливи дни.
Така се стекоха нещата, че мога да мръдна от офиса и няма кой, и за какво да ме потърси. Много рядък момент е това и изведнъж гърдите ми се издуха от щастие, спокойствие, копнеж. Грабнах си чантата, разхлабих възела, тръшнах се в колата и потеглих. Още не знаех накъде, но важното е да се измъкна от паркинга и беж далече, далече. Към къщи?
Не, нямаше какво да правя там. Жена ми е командировка за няколко дена. Децата са големи и всеки е по пътя си. Любовница нямам. Е, не ме отписвайте! Това, че нямам не значи, че съм извън играта. Първо, с жена ми сме си близки и приятели цял живот. Тръпка има помежду ни, не е загасвала. Не ми се шета и на любовница само щото е модерно. Някои приятели ми подмятат леки закачки, но това не ме тревожи. Като не ме тегли отвътре, да си слагам таралеж в гащите ли? Няма да стане. Та, нямам любовница, при която да отида за отмора. Имам обаче вила в лозята край града. Реших, че там ще ида. Ще поседя под сенките на дърветата. Ще послушам птички, ще почета нещо и може надвечер да се прибера или утре сутринта. Обадих се на жена ми каква случка ми се случи и поех към лозята.
Слава богу, след 5-6 километра по магистралата, загърбих фученето и прахоляка й, отбих по тесен път и полека се емнах нагоре из лозята. Вилата ми е на горния край, пътят се вие леко, полегато. Не се усеща баир, но се издигаш незабелязано. Отворил съм прозореца, дишам с пълни гърди. Прохладата вече се усеща, зеленее, мир и покой. Гроздята нависнали, черешите отдавна освободени от плод, помахват с листа. В далечината пред мене забелязвам колоездач. „Колко хубаво, - мисля си.- Караш бавно, оглеждаш се и в същото време раздвижваш бедра“. Наближавам бавно колоездача и трябва да внимавам да не кривне нанякъде и да стане без беля, беля. Осъзнавам, че човекът пред мене е жена. С пъстра рокля, капела на главата, с развети панделки от капелата. Забавям още повече колата и карам след нея. Красиво е да видиш жена на колело. Не е често срещана гледка. Още повече да е с рокля, а не с къси панталонки или дънки. Не обичам жена с дънки. Колкото и очертано да е дупето й, само като си помисля колко дебел плат е дънковият …не,не. Жена с къси панталонки донякъде е приятна гледка. Виждаш цялото голо бедро, виждаш красотата на фигурата ясно. Жена с рокля обаче, е най-красивото нещо за мъжкото око. Не било така в хор ми казваха синът и дъщерята. Може, може днес да не е така, но за нас, по-старото поколение мъже е така. Жена, с рокля около коляното, а че и с деколте, без ръкави, прелестно нещо е това. Има какво да гадаеш, да обмисляш, да се надяваш да зърнеш и да се чудиш дали ще е това, което ти очакваш. Та колоездачката пред мене е точно с такава рокля. Не е с дълги коси, късо подстригана и под периферията на шапката се вижда красиво извита шия, закривана на времена от развяващата се панделка на шапката. Краката въртят педалите, обути в леки платняни обувчици, а роклята се отмята, открива коляно или бедро и пак го закрива.
Унесен в мисли и гледка не задминавам, а карам след жената. Тя се обръща на няколко път и после ми махва с ръка да я задмина. Може би съм я изплашил. Ама, че съм! Не се ли досещам, че тук, сред усамотението, следяща те кола за една жена е заплаха. Задминавам я със съжаление, бавно се изравнявам с нея. Подавам се навън от прозореца и й се усмихвам извинително като махвам с ръка. Тя ми отвръща също с усмивка и разбиране. Кривва за миг колелото, после отново се усмихва. Пред нея е закрепена кошница с набрани полски цветя.
Отминавам и карам отново по-бавно, следя я в огледалото и се наслаждавам. Красота. Жената е красота. Добре, че Господ е създал това творение. За радост и наслада не само на окото ,но и на душата. Замислен, замечтан, не съм забелязал кога жената е изчезнала в някой от страничните черни пътища из лозята. Пред мене е и отбивката за вилата ни .Завивам рязко, спирам на полянката и излизам от колата. Блажено се протягам, а птичия хор е спретнал подобаващ концерт за посрещането ми. Взимам си чантата и потъвам в прохладата на лозята и дърветата.

Милка Маркова


Публикувано от hixxtam на 05.08.2015 @ 13:17:49 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   boliarkabg

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 3


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 13:55:25 часа

добави твой текст
"Летни мечтания" | Вход | 3 коментара (9 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Летни мечтания
от Markoni55 на 05.08.2015 @ 15:24:17
(Профил | Изпрати бележка)
е, не се завършва така. Четох с удоволствие и напрегнато очакване нещичко там да се случи. минаха ми толкова различни варианти - как жена му е там, как нещо се случва с колоездачката и т.н и накрая....той се протяга. да си ги нямаме такива моля...за какво ти е този красив изразен език, ако няма да вкараш и малко интрига...не е задължително да е крими или драма - ама нещичко...иначе спирам да те чета да си знаеш.


Re: Летни мечтания
от boliarkabg на 05.08.2015 @ 16:01:01
(Профил | Изпрати бележка) http://boliarkabg.blogspot.com/2011/10/blog-post.html
:))))))))????? Добре, поне си признаваш! Ами само един след обяд, просто не му се прави нищо на героя :))))))

]


Re: Летни мечтания
от doktora на 06.08.2015 @ 11:55:32
(Профил | Изпрати бележка)
...ами да, ленив следобед...а може и кахърен да е човекът, щото се знай, болен мъж ищах има, ама кахърен - йок )))))))))))))))))))))))))))))))))

]


Re: Летни мечтания
от boliarkabg на 06.08.2015 @ 14:00:21
(Профил | Изпрати бележка) http://boliarkabg.blogspot.com/2011/10/blog-post.html
:))))))) бе, знай ли се....

]


Re: Летни мечтания
от doktora на 06.08.2015 @ 09:57:46
(Профил | Изпрати бележка)
ДАА, МИЛКА, ДОБЪР Е ГОСПОД, НЕ ЗАБРАВЯ НАС, МЪЖЕТЕ, ДОКОЛКОТО ГИ ИМА, ДЕ...ИНТЕРЕСНА ГЛЕДНА ТОЧКА, ВИНАГИ СЪМ СЕ ЗАМИСЛЯЛ ЗАЩО ЕДНА ЖЕНА, ПИСАТЕЛ, ПИШЕ ОТ МЪЖКИ РОД...АЗ НАПРИМЕР, НЕ БИХ СЕ РЕШИЛ ДА ПИША ОТ ЖЕНСКИ РОД, МАКАР ЧЕ ПРЕТЕНДИРАМ ДА ПОЗНАВАМ ЖЕНСКАТА ПСИХОСЕКСУАЛНОСТ ХЕХ
пРОХЛАДЕН БРИЙЗ ДИ МАРЕ ТИ ПРАЩАМ, БОЛЯРКЕ, И ОСТАВАМ С ПРИЯТНО ЧУВСТВО СРЕД ПРОЧИТА НА ЕДИНО БРИЛЯНТО ПОДНЕСЕНО ПОВЕСТВОВАНИЕ. ЦУН ПУ БУЗУН


Re: Летни мечтания
от boliarkabg на 06.08.2015 @ 11:08:43
(Профил | Изпрати бележка) http://boliarkabg.blogspot.com/2011/10/blog-post.html
хахахаха, Док, и аз се чудя, ама на, нали знаеш? Като те напне нещо отвътре и току го начукаш на клавиатурата. Да не би пък да съм била мъж в минало прераждане, кой знае? Щото днес, гарантирам ти, съм стопроцентова жена,че и отгоре, мааалко попрерасла,ама нейсе.
Жив и здрав и опъвай там на брега крак!

]


Re: Летни мечтания
от doktora на 06.08.2015 @ 11:35:55
(Профил | Изпрати бележка)
))))) и аз съм освен поет ;) и 100% мъж, все още хах

Ох работя, мило, работя, какъв бряг какъв плаж...жега и курорстиска гмеж ))))) ...видиш ли бял човек на плажа есента знай че е варненец, кореня кахахахаах
Живи и здрави, болярке!
Док :)

]


Re: Летни мечтания
от IGeorgieva на 06.08.2015 @ 16:57:40
(Профил | Изпрати бележка)
Ех, къде вече такива мъже-мечта...
Поздрави за тези летни мечтания!


Re: Летни мечтания
от boliarkabg на 06.08.2015 @ 18:54:22
(Профил | Изпрати бележка) http://boliarkabg.blogspot.com/2011/10/blog-post.html
ех, права си....в моето време имаше мъже и все още ги има, макар ,че вече са "стари момчета". Дъщеря ми често въздиша:"Мамо, по вашето време мъже е имало!" Така беше, да са ни живи и здрави, наистина мечта и то не само през времето на летните мечтания.

]