Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 739
ХуЛитери: 2
Всичко: 741

Онлайн сега:
:: LeoBedrosian
:: pinkmousy

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаИзповед на един умен мъж
раздел: Други ...
автор: weliw

Хубава е тази жена...харесва ми...и е интересна. Опасно интересна. И сякаш ме харесва. Ала нямам смелост да сторя нещо,за да се убедя. Имаме общи познати и се събираме понякога заедно с компания...
...Егати к’ъф съм пич! Тя не само ме харесва,ами ме е заобичала дори! Ето на,полагах усилия да и се харесам и успях. Ле-ле-е! Ми сега!!! Голяма работа съм!...

...Тя е моя!...Уф! Мога да се отпусна. Уморих се да се правя на това,което не съм точно. Невероятно! Целта е постигната! Що да полагам повече усилия? Харесваше ми всичко в нея,но като че ли моите си ценности са по-ценни...

...Това,което аз смятам за ценно и стойностно не търпи корекция. Все пак тя е само жена! Тя си мисли,че е по-умна от мене. Като моя жена,тя трябва да живее с моите стремежи и интереси! Нали?... Дребнав съм бил. Ми нали това е животът!...Бил съм издигал в култ храненето и битовите удобства. Че то това е най-важното за едно семейство!...Телевизионните предавания не са ли културни интереси? Културни са и още как! Те били съвършените промивки на мозъка. К’во разбира тя!...Бил съм и изкривявал мирогледа. Хм!...Ще и се карам,я! Тя защо не ме слуша!...Бил съм я дърпал надолу,имало и друга гледна точка,друга житейска позиция. За какво и са?Нали ме хареса такъв, какъвто съм! Е,не точно такъв. Ама почти...това съм аз все пак...Изкуство,свободолюбие, хумор,извисеност...това и липсвало. Че тя не ги ли вижда?!?

...Обичаше да я целувам,сега не ще. Миришел съм на лошо. Вярно,преди се къпех по-често и се стараех за срещите си с нея. Ама тя трябва да ми свикне! Та цял живот ли да полагам старания! Жена е! Парите,които изкарвам и помагат да живее. Ще се наложи да търпи дребните неудобства,защото сама няма да може да се справи в този живот! Така че що да се напъвам? Зависима е от мене! Не искала да живее така,искала била да се разделим. Приказки. Къде ще иде? Не искала да живее в непрекъснати скандали. Че това скандали ли са?...

...Иска да се разделим. Много не ми се вярва,ама нещо не ми харесва. Сигурно има друг мъж. Защо иначе? Може би някой с по-голяма заплата!...Е! Не може да се разделим така изведнъж! Била ми го говорила от година. Ми че то си бяха дребни разправии...Ама тя май сериозно! Трябва да направя нещо. Аз много я обичам! Тя за мен е Жената. Как може така подло да постъпи с мен! Да ме зареже! Мене! Колко неща направих за нея! Ще говоря с родителите и,с приятелите и...

...Без ефект. Къде ли не я водих. Какво ли не и обещах. Не отиват на добре нещата. Как ще преживея раздяла с нея! Не! Не бива да става! Ако пък стане ще трябва да си плати всички разходи,които съм направил заради нея...

...Разделихме се. Изнесох си багажа,защото живеех у тях. Даже тя отиде някъде,докато се изнасях. Ама ще ме потърси тя! Като я зареже оня,другия...

...Нито ме търси,нито иска да се среща с мен. Прави се само!...Няма начин да не съжалява за мен!...

...Минаха години. Аз живея с друга жена. Имаме и дете,кръстено на мене. Но все още я харесвам. Сигурно и тя мен. Случихме се по едно и също време в една почивна станция на морето. Вижда ми се самотна,но бяга от моята компания. Има си неин живот и приятели,за които почти нищо не знам. Мъж до нея,сякаш няма,но не съм сигурен. Ходи нанякъде,връща се. Весели се с приятелите си. Понякога я виждам сама на брега,седи дълго там. Няколко пъти се опитвах да я доближа в такива моменти,но тя си тръгва. Може за мен да си мисли...но си тръгва като ме види...


Публикувано от alfa_c на 09.11.2014 @ 21:20:28 



Сродни връзки

» Повече за
   Други ...

» Материали от
   weliw

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 4


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

20.04.2024 год. / 16:00:51 часа

добави твой текст
"Изповед на един умен мъж" | Вход | 5 коментара (10 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Изповед на един умен мъж
от doktora на 10.11.2014 @ 07:43:30
(Профил | Изпрати бележка)
!!!
Радвам се, добри разказвачи има в тоя сай, любим, и ти успешно се приобщаваш...:)

П.П.
Все по-рядко се срещат умни мъже...;)


Re: Изповед на един умен мъж
от weliw на 08.12.2014 @ 11:46:57
(Профил | Изпрати бележка)
:) O! Благодаря! Радвам се!

]


Re: Изповед на един умен мъж
от libra на 12.11.2014 @ 19:00:24
(Профил | Изпрати бележка)
прав е giro това не е толкова изповед на един умен мъж, колкото е изповед на една поумняла жена :)
радвам се, че прочетох и си припомних колко съм щастлива от как поумнях и аз :)
поздрав :)


Re: Изповед на един умен мъж
от weliw на 08.12.2014 @ 11:55:57
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря! Е друго си е да си умен! :) :)

]


Re: Изповед на един умен мъж
от LeoBedrosian (nsrdbl@yahoo.com) на 10.11.2014 @ 13:27:44
(Профил | Изпрати бележка)
Здравей, полигамник такъв!
Ама и тя е една, моногамна...


Re: Изповед на един умен мъж
от weliw на 08.12.2014 @ 11:57:50
(Профил | Изпрати бележка)
Моногамна, а? Това не е добре! :)

]


Re: Изповед на един умен мъж
от _katerina_ (lili_ket@abv.bg) на 10.11.2014 @ 09:13:53
(Профил | Изпрати бележка)
После защо имало еманципация :)
Поздрави!


Re: Изповед на един умен мъж
от weliw на 08.12.2014 @ 11:49:08
(Профил | Изпрати бележка)
То от еманципацията незнам някой има ли полза! Но уважение заслужаваме, нали?

]


Re: Изповед на един умен мъж
от giro на 10.11.2014 @ 08:41:27
(Профил | Изпрати бележка)
това е изповед на една... поумняла жена...
харесах!
киро


Re: Изповед на един умен мъж
от weliw на 08.12.2014 @ 11:47:51
(Профил | Изпрати бележка)
Дали! Дай Боже! :)

]