Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Anyth1978
Днес: 1
Вчера: 1
Общо: 14145

Онлайн са:
Анонимни: 538
ХуЛитери: 8
Всичко: 546

Онлайн сега:
:: LioCasablanca
:: pastirka
:: pinkmousy
:: Elling
:: Albatros
:: Marisiema
:: LeoBedrosian
:: rajsun

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаВиртуален свят
раздел: Есета, пътеписи
автор: Jolie

Сядам зад монитора, щраквам с мишката, за да отворя електронната си поща. Виждам получен нов имейл и развълнувана бързам да проверя от кого е. Зарадвах се, че някой се е сетил за мен и е решил да види как съм. Уви, грешах!

При отварянето се натъквам на поредния e-mail със съдържание на покана за новосъздадения сайт за запознанства. Нямам нищо против подобни страници в мрежата, но вече става банално. Разликата е само в дизайна и Администратора. Баналното е не това, че се е появило ново място за намиране на приятели и сродни души. Причината е, че те все повече и повече придобиват облик на порно страници.
Естествено е някой да иска да буди впечатление, но защо по този начин? Малка част от потребителите ги използват по предназначение. А какво се вижда масово? Препълнени галерии с фотоси на разголени момичета, младежи, показващи се до скъпарска кола или с новия модел GSM…Това е жалко! Докъде стигнахме? Защо все повече и повече хората се превръщат в повърхностни личности? Нима е нужно до покажеш тялото си, за да те оценят що за човек си? Новата придобивка да не би да те прави по-умен/умна? Не са за пропускане и прането на пари чрез пращането на sms-че най-често за 1,20 лв. Като станеш VIP потребител, да не би да си VIP в обществото?
Дългите писма за опознаване са заменени с пошли коментари от рода на: "секси парче", "супер пич", "страшна мадама"… Нима един-два комплимента, подхвърлени от човек, който след затваряне на страницата вече няма да те помни, са по-важни от съветите на приятел?
Аз също съм се регистрирала в някой сайтове, но понякога се чудя за какво са ми като посещавам само един, в който разглеждам снимки и обменям информация с познати.
Най-добрата ми приятелка е момиче, с което си пишем писма по истинската поща от 5 години и още не сме се виждали на живо. Трябва да ви кажа, че прочита на едно нейно писмо, съхранило нейната душевност, не може да се замени с нищо. Не, ние не можем да си пишем в мрежата, просто нещата там са по-изкуствени.
Успех из виртуалното пространство! Не забравяйте, че не винаги сладура/сладураната, който/която виждате на снимката е същият човек, седящ пред клавиатурата!



Публикувано от aurora на 18.03.2008 @ 09:23:35 



Сродни връзки

» Повече за
   Есета, пътеписи

» Материали от
   Jolie

Рейтинг за текст

Авторът не желае да се оценява произведението.

Р е к л а м а

24.04.2024 год. / 15:59:27 часа

добави твой текст
"Виртуален свят" | Вход | 0 коментара (0 мнения)
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.