Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Anyth1978
Днес: 1
Вчера: 1
Общо: 14145

Онлайн са:
Анонимни: 499
ХуЛитери: 4
Всичко: 503

Онлайн сега:
:: pinkmousy
:: Mitko19
:: VladKo
:: LeoBedrosian

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаСрамът на семейството или г-ца Д в действие 7
раздел: Романи
автор: bedstvieto

Г-ца Д беше крайно обезпокоена от развиващите се покрай нея действия. Тя се чувстваше, като синя каска, в размирна Босна, а причината бяха непрекъснатите вопли на г-жа М и безкрайните издънки на г-н В.
Дааааааа, както се казваше в една народна мъдрост „Никога не е късно да станеш за резил”. От пиедестала на своите 50 години, г-н В се беше оказал трайно и напоително влюбен в жена... На същата възраст. Това колкото втрещи вечно неуспялата в любовта г-жица, толкова влуди великолепната и майка, която от край време се славеше с неотразим такт и непробиваемо самочувствие. Връщайки се назад във времето г-цата си представяше живо картините на сблъсък между току хваналите се за гушите родители. Месеци наред тя наблюдаваше драмите, раздаваше кърпички, успокояваше прединфарктни кризи и давеше собствената си безпомощност в мартини.
Сега госпожицата се чувстваше още по-объркана и обезсърчена, защото :
- Няма да дойда на свадбата, баща ти ще е там с оная простакеса!
- Не се надявай, няма да дам шанса на майка ти да си изплюе отровата за 10 години напред. Ще вземе да се задави...
- Не мога да понасям този обесник! Кръвта ми изпи! Детето ми изяде!- това беше бабата на г-ца Д
- Ебаси!- а това пък беше самата г-ца
И така провесила крака от моста в собствената си прекрасна градина, която мечтаеше и поддържаше със собствените си две ръце, г-ца Д хълцаше неутешимо, заградена от глутница кучета и на всичкото отгоре облечена в чисто новата си свадбена рокля. Така я намери г-н А, който прецени, че просто трябва да изслуша в този момент. После единственото, което му оставаше беше да пренесе своята пияна фея до леглото, да разгони нахалната и виеща свита и да се отдаде на сън, сам... Отдаден на мислите си.
Времето минаваше, приготовленията за големия ден бяха почти към края си, но от страната на г-ца Д така и не се осмеляваше никой да присъства. А тя плачеше безутешно ден след ден, докато...
Ровейки нервно из сайтовете в опити да открие нужната и информация, г-ца Д отвори страница на която усмихнато я гледаше, нейното другарче по чин?! Г-ца В беше приятелка на г-ца Д от девети до десети клас. Те бяха неразделни. Госпожицата делеше всичко със своята приятелка, защото смяташе, че така е правилно. А г-ца В си траеше и използваше всеки удобен момент, за да се сдобие с нещо ново. Приятелството им угасна, с изчезването на бижута от къщата на г-ца Д, които и създадоха главоболия за дълго време. Само тя и г-жа М знаеха истината, но се уговориха никога да не я споделят с никой. Типично по християнски.
Г-ца Д набра с треперещи пръсти телефонния номер и десет минути след това се чу свистене на гуми, а мощния рев на хондата се разнасяше в квартала. Г-жа Д влетя като хала в СПА центъра. Насреща я очакваше същата приятелка от детските години. Промяна нула!
- Ауууууууууууууу,тъпке! Понаедряла си!- това беше г-ца В- А пък аз си сложих цици, за мен, да се чувствам добре.- продължаваше да каканиже.
- Да си беше оперирала носа, като перископ е на лицето ти! – не се сдържа г-цата.
Седнаха в едно сепаре, където близо два часа г-ца В разказваше за трудния си път до докопване на имането. Г-ца Д слушаше и цъкаше и когато се стигна до свадбата с турчина и после прибирането в България с половината от имуществото му, г-цата вече клатеше уморено глава и на ум и си припомняше детството.
Да, г-ца В винаги е била върти опашка. Та за Бога! На 12 години тя имаше 60 годишен любовник, а г-ца Д си играеше с кукли. Дааааааааа, онази приказка за вълка и козината му си беше истина. В следващите дни двете г-ци станаха почти неразделни. Г-ца В се дивеше на известния годеник на г-ца Д, който апропо след запознаството си с нея просто каза:
- Внимавай!
Да, това би се възприело правилно от всеки друг, не и от г-ца Д, тя се беше вкопчила в миналото като октопод за крака на туристка и искаше да се задържи и да задълбае корените си все по надълбоко.
Няколко дни по-късно г-ца Д откри по случайност най-добрата си приятелка от седми до девети клас, г-ца Г. Срещата им беше изпълнена със щастливи писъци и няколко бутилки вино. Г-н А отиде да прибере кандидат жена си и колата и любимата с такси и когато ги видя трите, за пръв път се замисли дали не трябва да прекрати това познаства завинаги.
Очарователното в цялата ситуация беше колко гадни неща говореха една срещу друга двете приятелки пред г-ца Д.
- Беше си боклук и боклук си остана. Да не мислиш, че тези пари са спечелени с честен труд?- това беше г-ца Г
- Еееееееееееее, стига де! Дори да е така е съумяла да ги вложи и да направи нещо от тях.
- Ау, тази Г как се е надула! Много се хвали това момиче, въобще не ми харесва! Имам едно на ум. И много надебеляла бе!- г-ца В
- Хайде сега, същата си е, не говори глупости.
Всъщност вечер като приседнеше на тихо в прегръдките на г-н А, г-цата си признаваше, че нито г-ца В е станала по-благопристойна, нито лудостта на г-ца Г е намаляла. Г-н А я смълчаваше и пееше в ухото и за любов, звезди и море....


Денят беше прекрасен! Слънцето беше разпорило напреки хоризонта и грееше с цялата си сила и великолепие. Птички пееха, а вятърът повдигаше палаво полите на жените. Г-ца В бързаше за работа. Тя беше поела отговорност към старата си приятелка и сега влагаше сили и воля, за да и помогне.
От друга страна г-ца Г я атакуваше системно с предложения. Странна беше тя... На няколко пъти изпаднала в пиянски делириум твърдеше, че в стаята има скъпи покойници. Това колкото очарова, толкова и втрещи г-ца Д. Г-н А пък си пиеше уискито без да дава вид, че някой присъстващ го притеснява.
- И да знаеш В ще си загуби бизнеса до една година.
- Недей така! Нали детенце ще има.
- Ти мене ме слушай и помни, ама ти няма да работиш за нея тогава.
Г-н А повдигна вежди и изгледа гостенката с дълбоко съмнение. На место това тя стана и започна на широко да го масажира. Това втрещи кандидат булката, но тя прехапала устни до кръв се направи, че не вижда. Г-н А се измъкна тактично и отиде да спи, но телефонът му беше трайно запаметен в указателя на г-ца Г
Ударът дойде няколко дни по късно, когато годеникът на г-ца Д влетя повече от вбесен в къщи. Секунди след това г-ца В се обади по телефона и :
- Ти си гадна интригантка и лъжкиня и си уволнена! Съжалявам, че те познавам, съжалявам и мъжа ти!
Г-ца Д беше много близо до кикириндяса. Г-н А я обвиняваше на висок глас, че му изневерява. За първи път в живота си тя просто мълчеше, без да е в състояние да реагира по какъвто и да е начин. Естествено след разговор с г-ца Г, пъзелът започна да с нарежда, избистряйки в мозъка на бедната г-ца каква тъпа овца е.

Дните се нижеха един след друг, бетонирайки депресията на г-ца Д. Тя беше изключила телефона си. Беше подарила на бебетата борзои свадбената си рокля, а те с благодарност я правиха на парчета цели две седмици. А сетерът,верния паж, стоеше кротко до нея и пазеше тъгата и облизвайки посърналото и лице. После потокът от сълзи пресъхна и тя реши да се реваншира.
Г-ца Д бавно и методично започна да изгражда свое собствено малко царство, чрез което да върне удара на двете членки от клуба на „Виещите вълчици в мрака”. Хъсът и мотивацията и помагаха. Верният г-н Н също. Въпреки обясненията и молбите г-н А си беше отишъл за винаги. В последствие се разбра, че беше поделил леглото и на двете приятелки.
- Не съм правила секс от 6 години. Мъжът ми е импотентен!- спомни си думите на г-ца Г.
- Сигурно го е скъсала. Да си го ползва със здраве!- злорадо отбеляза г-ца Д и се озъби на огледалото.
Първата си книга изпрати по куриер на двете дружки с посвещение : „Салве Цезарина! Осъденият на смърт те поздравява” После се отдаде на блаженство в градината, наслаждавайки се на отчаяните вопли на мобилния си апарат. Големият удар дойде с идването на великолепна кино звезда от световен мащаб. Г-н С беше запленен от писмото, което му изпрати г-ца Д. След няколко месечна кореспонденция той кацна на летището, а там... Токът който премина между двамата разтресе дори г-н Н.
- Божееееееееее, този човек има най-голямата усмивка! И най-невероятните сини очи! И ох! Най невероятните ръце!- г-ца Д се беше задушила от радост
Г-н С дойде за един уикенд, а беше в България вече втори месец. Творчески отпуск... Да... Те се забавляваха великолепно. Тя пишеше, той играеше. Тя пиеше, той пиеше с нея. Той пееше, тя слушаше. Той гледаше, тя се събличаше... После те лудееха в спалнята, а сетера бягаше през глава,гонейки кученцата на разтояние.
Безпокойството обаче продължаваше да гризе двете пепелянки от близкото минало и те се бяха съюзили в усилията си да преебат другарчето по чин. Проблемът им най-големият беше, че не знаеха следващия ход на г-ца Д. За това се насочиха към верния г-н Н, решени твърдо да изкопчат както информация, така и последните капки от неговата мъжественост. Така, както винаги действаха. Очакваше ги кофти изненада....


Публикувано от BlackCat на 14.03.2008 @ 04:20:40 



Сродни връзки

» Повече за
   Романи

» Материали от
   bedstvieto

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 2


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

24.04.2024 год. / 17:02:55 часа

добави твой текст
"Срамът на семейството или г-ца Д в действие 7" | Вход | 2 коментара (4 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Срамът на семейството или г-ца Д в действие 7
от radi_radev19441944 на 14.03.2008 @ 07:42:30
(Профил | Изпрати бележка) http://literatron.dir.bg
Пустите му госпожици!
Къде ги навърза толкова много...


Re: Срамът на семейството или г-ца Д в действие 7
от midnight_witch на 14.03.2008 @ 08:52:01
(Профил | Изпрати бележка)
о любимото ми бедствие в действие :)