Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 425
ÕóËèòåðè: 4
Âñè÷êî: 429

Îíëàéí ñåãà:
:: Mitko19
:: Icy
:: Georgina
:: LeoBedrosian

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÏîñëóøàé ìàìà!
ðàçäåë: Ðàçêàçè
àâòîð: hristam

-Âèæ,íå èçäúðæàì ïîâå÷å!-òÿ íåðâíî îòìåòíà êîñàòà ñè è ñå îòäðúïíà-Çàåäíî ñìå ïîâå÷å îò ïåò ìåñåöà,ïî÷òè ñìå íåðàçäåëíè,à òè îùå íå ñìååø äà èì êàæåø!?
-Ùå èì êàæà!Ïðîñòî ñåãà íå å íàé-ïîäõîäÿùèÿ ìîìåíò,çíàåø.Íåêà ìàéêà ìè ñå ñòàáèëèçèðà,òàÿ ñúðäå÷íà êðèçà ïî÷òè ÿ óáè.
Òîé ÿ ïðåãúðíà.
-Åé.Çíàåø êîëêî òå îáè÷àì,íàëè?Íèùî íå èñêàì ïîâå÷å îò òîâà äà ñìå çàåäíî,òðèìàòà,äà ñìå ñåìåéñòâî!
È òÿ ãî îáè÷àøå,òîëêîâà ãî îáè÷àøå!Äàâàøå ñè ñìåòêà êîëêî ìó å òðóäíî-ìëàä,äâàéñåò è ñåäåì ãîäèøåí,åäâà íà÷åâàù àäâîêàòñêàòà ñè êàðèåðà,à âå÷å îáâúðçàí ñ ðàçâåäåíà æåíà íà òðèéñåò è ïåò,ïðè òîâà ñ äåòå.×óäíè÷êî!Ïðîñòî ìå÷òà çà âñÿêà ëþáÿùà ìàéêà!
À ñå çíàåõà îòäàâíà-áåç äà ñå çàïîçíàâàò,ïðîñòî ðåäîâíî ñå çàñè÷àõà èç êâàðòàëà,çàùîòî ñå îêàçà,÷å æèâåÿò â ñúñåäíè áëîêîâå.Âñå ñå êàíåøå äà ÿ çàãîâîðè,îáà÷å êðàñèâàòà é âúíøíîñò âìåñòî äà ãî îêóðàæè,ãî ðåñïåêòèðàøå,è òîé òàêà è íå íàìèðàøå ñìåëîñò,äîêàòî åäèí äåí íå ñå ñëó÷è åäíà ëåòÿùà òîïêà äà ãî ïðàñíå ïî ðàìîòî,è ñèí÷åòî é íå èçòúð÷à êúì íåãî.
È òÿ äîòè÷à,çàèçâèíÿâàõà ñå,èìàë ëè íóæäà îò ïîìîù,áîëè ëè ãî ðàìîòî,äàëè äà íå ïîñåäíàò íà îíàçè ïåéêà,äàëè íåùî íå å ðàçìåñòåíî,òóê êàòî íàòèñíå óñåùà ëè áîëêà,à òóê,à ìîæå ëè äà ñè âäèãà ðúêàòà,à...Íà ìàëêèÿ ìó ïèñíà è çàìðúíêà çà îáåùàíàòà ìåëáà,è òîâà ñè áåøå ÷óäåñåí ïîâîä äà ïðåêàðàò îùå ìàëêî âðåìå çàåäíî.
Âñúùíîñò îò òîãàâà ïî÷òè íå ñå ðàçäåëÿõà,ïðåêàðâàõà ìàëêîòî ñè ñâîáîäíî âðåìå âèíàãè çàåäíî,à ìàëêèÿ òàêà ñâèêíà ñ íåãî,÷å ìàé ïðåäïî÷èòàøå íåãîâàòà êîìïàíèÿ ïðåä òàçè íà ìàéêà ñè.Áåøå ïîâå÷å îò ÿñíî,÷å æàäóâà çà ìúæêî ïðèñúñòâèå,êîåòî ìàéêà ìó è áàáà ìó íå ìîæåõà äà ìó îñèãóðÿò.À è ìàéêà ìó ðàáîòåøå êàòî ìåäèöèíñêà ñåñòðà â ïîëèêëèíèêàòà,à ñúùî è â áîëíèöàòà,íà ñìåíè,òàêà ÷å íå ìîæåøå äà ìó îòäåëè òîëêîâà âðåìå,êîëêîòî è íà äâàìàòà èì ñå èñêàøå.
Åòî çàùî âñÿêà ìèíóòà ïðåêàðàíà çàåäíî áåøå çà òðèìàòà èñòèíñêà áëàãîäàò.Íî...êàê áè ìîãúë äà îáÿñíè íà êîíñåðâàòèâíèòå ñè ðîäèòåëè òàçè âðúçêà?
Ìàéêà ìó åäâà áå ïðåæèâÿëà òåæêèÿ ðàçâîä íà ñåñòðà ìó,à áàùà ìó èçîáùî íå é ãîâîðåøå.Òå áÿõà õîðà,çà êîèòî îáùåñòâåíîòî ìíåíèå áåøå íàä âñè÷êî,îñíîâíèÿ èì ðúêîâîäåí ïðèíöèï áåøå"Êàêâî ùå êàæàò õîðàòà!".Îò äåòå áåøå âúçïèòàí äà ïðèåìà áåçïðèêîñëîâíî ðîäèòåëñêîòî ìíåíèå,äî òàêàâà ñòåïåí,÷å äî òàçè âúçðàñò âñå îùå íå áå îñïîðâàë íèêîå òÿõíî ðåøåíèå.Äîðè ïîâå÷å îò ãîäèíà áå ïîääúðæàë âðúçêà ñ åäíà ñâîÿ êîëåæêà,ïðîñòî çàùîòî ìàéêà ìó ÿ áå îäîáðèëà ïðè åäíî íåéíî ïîñåùåíèå.Å,âÿðíî,ìèëî ìîìè÷å áåøå,ñèìïàòÿãà,è äîñåãà ñè îñòàíàõà ïðèÿòåëè è ñè áúáðåõà íà ïî êàôå.Íàñêîðî ìó áåøå ñïîäåëèëà,÷å ñè å õâàíàëà ñòðàõîòíî ãàäæå-ëåêàð,ñúñ çàâèäíà ÷àñòíà ïðàêòèêà,ñ òàòêî áèçíåñìåí...Ãîòâåëè ñâàòáà.
Òîé...å,ïúðâîíà÷àëíî ìàëêî ñå êîëåáàåøå,íî ïúê òîëêîâà ìó ñå èñêàøå äà ñïîäåëè çà ãîëÿìàòà ñè ëþáîâ!Ðàçêàçà é âñè÷êî,ñúðöåòî ìó ïååøå ÷àê,äîêàòî ÿ îïèñâàøå!
-Áîæå,öåëèÿ ñèÿåø,êàòî ãîâîðèø çà íåÿ!-íàìèãíà ìó êîëåæêàòà ìó-Àìà íèå ñìå èñòèíñêè ùàñòëèâöè,íàëè?!Àç-ëåêàð,òè-ìåäèöèíñêà ñåñòðà...äà áÿõìå ñå íàãîâîðèëè...
Ñàìî ÷å...ñàìî äåòî íå çíàåøå êàê äà èì êàæå.Êîëêî áåçñúííè íîùè áå ïðåêàðàë â òúðñåíå íà íàé -ïîäõîäÿùèòå äóìè! êðàéíà ñìåòêà ïî÷òè áåøå ðåøèë äà áúäå îòêðèò è äèðåêòåí,íî åòî ÷å ìàéêà ìó ïîëó÷è òàÿ ñúðäå÷íà êðèçà...
Äæèåñåìúò ìó èççâúíÿ è òîé ðàçòðåâîæåí íàó÷è,÷å ìàéêà ìó èñêà ñïåøíî äà ðàçãîâàðÿ ñ íåãî.
-Îõ,ñèãóðíî íå ñå ÷óâñòâà äîáðå,áîæå,äàíî íå ñå ñëó÷è íàé-ëîøîòî!
Òÿ ãî ïîãàëè è ñå ñãóøè â íåãî:
-Êàêâîòî è äà ñòàâà,ìèëî,çíàé,÷å âèíàãè ùå ñúì äî òåá!Îáè÷àì òå!
Òîé õóêíà çà òàêñè,à ñúðöåòî ìó áèåøå äî ïðúñâàíå.
Êîãàòî ïðèñòèãíà,ìàéêà ìó òúêìî ñå ñáîãóâàøå ñúñ ñèìïàòè÷íà âúçðàñòíà äàìà.
-Ñåäíè äî ìåí,ìîì÷åòî ìè-ïîêàíè ãî òÿ ñëåä êàòî èçïðàòè æåíàòà-Çíàåø,íå ñúì äîáðå íàïîñëåäúê,à òîëêîâà íåùà èñêàì äà òè êàæà.
-Çà êàêâî ñòàâà âúïðîñ ìàìî?Èçïëàøè ìå!
Òÿ âúçäúõíà òåæêî.
-Ñêúïè...íå èñêàì äà òå ðàçñòðîéâàì,íî...òðÿáâà äà íàó÷èø èñòèíàòà!Òàçè òâîÿ ïðèÿòåëêà ñå îêàçà...÷å ñè èìà äðóã!
-Çà êîÿ ãîâîðèø,ìàìî?
-Çà êîÿ,çà êîÿ...çà êîëåæêàòà òè,ðàçáèðà ñå,êîëêî ïðèÿòåëêè èìàø!-îùå åäíà òåæêà âúçäèøêà ñå îòêúðòè îò ãúðäèòå é-Áàùà òè ÿ âèæäàë,íÿêîëêî ïúòè âå÷å ñ íÿêàêúâ...â êîëàòà ìó ñå êà÷âàëà...
-Ìàìî...
-Íå èñêàì äà ñòðàäàø,ìèëè÷úê!È áåç òîâà èñêàõ äà òè êàæà,÷å íå ìè ñå ñòðóâà ìíîãî ïîäõîäÿùà-èçãëåæäàøå óæ ñêðîìíî ìîìè÷å,àìà òèõèòå âîäè,íàëè çíàåø...
-Ìàìî!
-×àêàé,âèæ ìèëè÷úê,äðóãî èñêàì äà òè êàæà.Òàçè æåíà äåòî áåøå òóê,íàëè ÿ âèäÿ?Ïðåêðàñåí ÷îâåê,ñòàðà ïðèÿòåëêà ìè å.Äà çíàåø ñàìî,êàêâà äúùåðÿ èìà-êóêëà!Îáà÷å-ïîäëúãàëî ñå ìîìè÷åòî,îæåíèëî ñå çà åäèí ïðîéäîõà è æåíêàð,äîáðå,÷å íàâðåìå ñå îòúðâàëà îò íåãî.Ñåãà æèâåå ñúñ ñèí÷åòî ñè-íàáëèçè÷êî,å â îíÿ áëîê ïî-íàäîëó,äîáðå å óñòðîåíà,ãîëåìè÷úê áèë àïàðòàìåíòà!Ìîæå è äà ñè ÿ âèæäàë,àç ÷åñòî ÿ ñðåùàì èç êâàðòàëà.Âúçïèòàíî,ñêðîìíî ìîìè÷å,è ìíîãî îáðàçîâàíà-ìåäèöèíñêà ñåñòðà!À äåòåòî-èñòèíñêî àíãåë÷å,òè êàçâàì!
Åõ,îòêîãà èñêàìå ñ ìàéêà é äà âè çàïîçíàåì!


Ïóáëèêóâàíî îò aurora íà 10.03.2008 @ 10:20:32 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðàçêàçè

» Ìàòåðèàëè îò
   hristam

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 0
Îöåíêè: 0

Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

16.04.2024 ãîä. / 09:41:27 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Ïîñëóøàé ìàìà!" | Âõîä | 1 êîìåíòàð | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Ïîñëóøàé ìàìà!
îò beche íà 10.03.2008 @ 10:57:39
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
:)

êîãàòî ÷îâåê óñåòè, ÷å å ñìúðòåí
å íàé-âúëøåáíèÿ ìîìåíò çà äóøàòà
ðàçáèðàíèÿòà íà õîðàòà ñå îáðúùàò òîãàâà
â ïðàâèëíàòà ïîñîêà

Õàðåñà ìè õåïè åíä-à :)