Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: StudioSD
Днес: 1
Вчера: 0
Общо: 14144

Онлайн са:
Анонимни: 444
ХуЛитери: 5
Всичко: 449

Онлайн сега:
:: Georgina
:: Mitko19
:: rhymefan
:: Heel
:: LioCasablanca

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаИма ли Безсмъртие?
раздел: Есета, пътеписи
автор: iasmina

Ако не си човек, който се интересува от "библейските истини", тази статия е точно за теб!
Ще говоря за Исус! Но не за бога, а за Човека! И не за Идола, а за Търсещия в съмнение!

Исус е обикновен пророк, каквита са били мнозина по онова време. В същото това време да си пророк не е хоби, а професия, защото чуващият гласа божи трябва да мине през обучение при равините, преди да му бъде позволено да проповядва открито. Въпреки римското владичество, етноса се управлява от съвета на равините. Да станеш равин не можеш. Равинът се ражда такъв, защото "кръвната му група" е паметта на народа за родословието му.
Никой пророк не си позволява да минава чертата деляща го от бога: "Отец ми рече да ви предам...", но никога "Аз мисля, че...". С Исус не е така. Отивайки при бога в себе си, той редовно чува: "Ти кажи!", но да би го сторил, би се изтълкувало като ерес, лудост, богохулство... И Исус страда искрено, считайки се недостоен за призванието си. Той е много ерудиран и начетен, освен това - мислещ. За страданието му има още една причина - като пророк е призван да напътства другите, но той вижда душите на хората, а неговата душа не може да се постави над техните. И Исус наистина страда, не можейки да намери разковничето към своята същност.
Пренаситен разтвор тръгва да кристализира дори от една прашинка попаднала в него. За Исус тази прашинка се оказва един апокрифен текст, на който попада в архива на равините, който текст той не познава. Прочитът му показва, че това писание много прилича на известното на всички Предизвестие за идването на Месията. Пита архиваря и научава, че това е... "старото предизвестие", което никой не крие, но което просто е забравено. То с нищо не интригува - нито дума за саможертва и възкресение. В него се казва просто, че когато хората са готови, ще дойде този, който да им даде Новото познание. Исус е потресен от откритието, че старото предизвестие е написано в изказа и смисъла на Новото познание, което освен това е и неговата истина отвътре, с която до сега не е знаел какво да прави.
За Исус обаче, всичко едва сега започва, защото трябва да си изясни толкова много... - за времето, в което живее и себе си в него..

(следва)


Публикувано от hixxtam на 30.01.2008 @ 23:11:24 



Сродни връзки

» Повече за
   Есета, пътеписи

» Материали от
   iasmina

Рейтинг за текст

Средна оценка: 0
Оценки: 0

Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

23.04.2024 год. / 18:19:05 часа

добави твой текст
"Има ли Безсмъртие?" | Вход | 1 коментар | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Има ли Безсмъртие?
от ole72 на 07.05.2008 @ 21:48:31
(Профил | Изпрати бележка)
Исус е Бог и човек, и Син Божи, всичко друго е измислица.