Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 589
ÕóËèòåðè: 5
Âñè÷êî: 594

Îíëàéí ñåãà:
:: pc_indi
:: pinkmousy
:: LATINKA-ZLATNA
:: LeoBedrosian
:: Heel

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÊîìåíäàíòè
ðàçäåë: Ðàçêàçè
àâòîð: scenaristbg

Èñòîðèÿ çà ñúâðåìåííè ãåðîè

Ñúðòòà íà åäèí ÷îâåê å òðàãåäèÿ, ñìúðòòà íà ìíîãî õîðà å ñòàòèñòèêà. - Éîñèô Ñòàëèí

"Íàä ïëàíèíàòà ñå èçäèãàøå ëåêà ìúãëà. Âÿòúðúò áåøå ñòèõíàë, äúðâåòàòà îáà÷å ñå ïîêëàùàõà. Ïîêëàùàõà ñå îò íîñåíàòà íà êðèëåòå ñâîáîäàòà ïåñåí."- Çâó÷è ïðåñèëåíî, ïîìèñëè ñè òîé, íî ïúê å ðîìàíòè÷íî.- " íà÷àëîòî íà ïúòåêàòà ñå çàäàâàõà ãðóïà ìúæå, ìúæå - ñèëíî êàçàíî, ïî-ñêîðî ïîäðàñòâàùè, êîèòî äúðæàõà ïóøêèòå ñè â íåæíà ïðåãðúäêà. Îò óñòèòå èì ñå íîñåøå ñúùàòà ïåñåí, êîÿòî ïîêëàùàøå äúðâåòàòà. Òå ïååõà çà ñâîáîäàòà ñè."
Çà ïîñëåäåí ïúò èçòðàêà íåùî íà êëàâèàòóðàòà è òîé ñå îòïóñíà. Åòî, çàâúðøè ãî. Äàäå êîìàíäà çà ïðèíòèðàíå è ìóøíà ãîòîâèÿ òåêñò â çàäíèÿ ñè äæîá ×îâåêúò, êîéòî ðåäåøå òåçè ðåäîâå ñå èçïðàâè â öÿë ðúñò. Íå áåøå ìíîãî âèñîê, íå áåøå è íèñúê. Î÷èòå ìó áÿõà ñèíè, îêîëî óñòàòà ìó èìàøå êàòèíàð÷å. Íà ãëàâàòà ìó ñå êèïðåøå åäíà êàïåëà, óâåí÷àíà ñúñ çâåçäà. Íîñúò ìó ñå îòïóñêàøå, ïðäè îòíîâî äà âäèøà òîçè âúçäóõ, êîéòî ñÿêàø ïðåçèðàøå.
Èçëèçàéêè îò ñòàÿòà ñè, íàäó óðåäáàòà ñ ïåñåíòà " Õàñòà ñèåìïðå, Êîìàíäàíòå",
è ñå îòïðàâè íàâúí. Âðàòà ñå çàòðúøíà è ïîðòðåòúò, êîéòî âèñåøå íà íåÿ, ñå ðàçêëàòè ëåêî.
Ìîæåì îòíîâî äà ãî íàáëþäàâàìå, äîêàòî òîé å íà óëèöàòà, íî íÿìà íóæäà. Ñëåä ïåòíäàäåñåò ìèíóòè òîé ùå ñå íàìèðà íà åäíà ìàëêà óëè÷êà, â åäíà ñòàðà ñãðàäà, â åäèí îïóøåí àïàðòàìåíò. Àïàðòàìåíòúò ñå èçïîëçâàøå è çà ñêðèâàëèùå íà íåãîâèòå ïðèÿòåëè, è çà ñêëàä çà îðúæèå. Äíåñ ïðåäñòîåøå ãîëÿìàòà àêöèÿ íà íåãîâàòà îðãàíèçàöèÿ, íàðè÷àùà ñå "Êîìåíäàñòâî". Ðåâîëþöèîííà îðãàíèçàöèÿ.
 ñòàÿòà íà àïàðòàìåíòà ñà ñå ñúáðàëè îêîëî äâàäåñåò äóøè, âñè÷êè ñ øàïêè íà ãëàâèòå ( èçëèøíî å äà êàçâàì, ÷å íà øàïêèòå èìàøå ïî åäíà çâåçäà). Î÷èòå èì ñÿêàø ùÿõà äà èçõâðúêíàò îò íàïðåæåíèå. ×àñîâíèêúò áèåøå òâúðäå áúðçî, äíåñ áåøå äåíÿò. Ñåãà, ñëåä òîëêîâà âðåìå íà ïîäãîòîâêà, ùÿõà äà èçâúðøàò ñâîÿ óäàð.
Ùÿõà äà ñâàëÿò ïðàâèòåëñòâîòî.
Öÿëàòà îðãàíèçàöèÿ ñå ñúñòîåøå îò òðèäåñåò äóøè, íàìèðàùè ñå â òàçè ñòàÿ. Âñè÷êè èìàõà åäèí è ñúùè êóìèð, íå òî÷íî êóìèð, åäèí îïèò çà ðåâîëþöèÿ. Èçâúðøåí îïèò çà ðåâîëþöèÿ â Êóáà, ìàëêî ïðåäè Áàòèñòà äà çàìèíå çàâèíàãè. Òðèäåñåò äóøè ïðîíèêâàò â ñãðàäàòà, êúäåòî ïðåäïîëàãàò, ÷å ùå íàìåðÿò äèêòàòîðà, íî íå ãî íàìèðàò. Èçáèòè ñà íà ìÿñòî. Ãåðîéñêà ñìúðò.
Íà âðàòàòà ñå ïîçâúíè, âñè÷êè ñòàíàõà, âçåõà ïóøêèòå ñè îò ïîäà è ñ çàïúòèõà êúì âðàòàòà. Ñëÿçîõà ïî ñòúëáèòå, ìèíàõà ïðåç âõîäíàòà âðàòà è ñå êà÷èõà â êàìèîí, ïîäãîòâåí çà öåëòà.
Âúòðå âå÷å ãè ÷àêàøå ïèñà÷úò. Íå ïðîäóìà è äóìà. Êàìèîíúò ïîòåãëè. Âñè÷êè ãëåäàõà ìîì÷åòî, êîåòî ÿâíî èçïúëíÿâàøå ðîëÿòà íà ïðåäâîäèòåë. Èçâåñòíî âðåìå íèêîé íå ïðîìúëâè. Ïîêàøëÿíå. Òîé ñå èçïðàâÿ è èì ïðî÷èòà òîâà, êîåòî å íàïèñàë. Ïîãëåäúò ìó å íÿêàê ñè çàìå÷òàí. Äóìèòå ñå èçåæäàò áúðçî îò óñòàòà ìó, ñúùî òàêà áúðçî è ñâúðøâàò.
- Êîìïàíèåðîñ! Íàäàëè ùå óñïååì äà ïîáåäèì. Íèå íå ïîáåæäàâàìå. Íèå äàâàìå ïðèìåð. Òîçè ëèñò, òàçè íàøà ïðåäñòàâà çà ñâåòà, êîÿòî àç íàïèñàõ, ùå áúäå íàìåðåíà â çàäíèÿ äæîá íà åäèí îò íàñ. Äîðè äà ïàäíåì ìúòâè, ùå áúäåì çàïîìíåíè. Òîâà ìè ñòèãà. À íà âàñ?
Âåäíàãà ñå îòãîâîðè:
- Äà!
- Òîãàâà îñòàâà ñàìî âúïðîñúò â ÷èé äæîá ùå áúäå íàìåðåíî? Àç ïðåäëàãàì ìîÿò.
Íå ñå è ñúìíÿâàøå â îòãîâîðà, êîéòî ïîëó÷è. Òîé òîêó ùî ïîëó÷è ïîäïå÷àòàíî óäîñòîâåðåíèå çà âå÷íà ñëàâà. Áåøå ãîòîâ.

À ñåãà íåêà ñïðåì ïîãëåäà ñè âúðõó êàìèîíà è àâòîìîáèëà ïðåä íåãî. Íåêà ãè ñðàâíèì.  àâòîìîáèëà èìà ïèÿí øîôüîð.  êàìèîíà èìà òðèäñåò è åäíî ìîì÷åòà. Âñÿêî ñ ïóøêà â ðúêà, âñÿêî åäíî îò òåçè òðèäåñåò ìîì÷åòàòà èìà è ïî åäíà ãðàíàòà.
Òå ñà èçðàñíàëè ñ èäåèòå íà äðóãè ïðåäè òÿõ. Èäåè, ìîæå è ïîãðåøíè, íî èìà ëè çíà÷åíèå?
Ìîì÷åòî, êîåòî íàïèñà îíåçè ðåäîâå èñêàøå âå÷íà ñëàâà, òåçè êîèòî ãî ïîñëåäâàõà èñêàõà ñúùîòî. Íî ðàçáèðà ñå â òåêñòà íÿìàøå èìåíà íà íèòî åäíî ìÿñòî îñâåí ìÿñòîòî, ïîäïèñàíî îò àâòîðà. Òàêà àâòîðà ùåøå äà ïîëó÷è ñëàâàòà çà ñåáå ñè. Âåðîÿòíî.
Íå å òðóäíî äà êàæåì, êàêâî ñå î÷àêâà îò ïèÿí øîôüîð. Êàòàñòðîôà. Ìëàäåæúò, êàðàù êàìèîíà ñå îïòâà äà èçáåãíå óäàðà ñ ðÿçúê çàâîé. Êàìèîíúò, ðàçáèðà ñå å òâúðäå òåæúê. Çàâîÿò å òîëîâà îñòúð, ÷å êàìèîíúò íå èçäúðæà è ñå ñãðîìîëÿñâà ñúñ ñòðàíè÷íàòà ñè ÷àñò âúðõó àâòîìîáèëà. Çà íàáëúñêàíèòå âúòðå ìîì÷åòà íÿìà èçõîä.
Îãúí. Èçíåíàäà. Ãðàíàòà â îãúíÿ. Ïîñëå îùå íÿêîëêî. È êðàé íà òî÷êàòà.
Íèêîé íå ñå ñïàñÿâà. Ëèñò÷åòî ùå èçãîðè, íèêîé íÿìà äà å çàïîìíåí. Íÿìàò äîêóìåíòè â ñåáå ñè.


Ïóáëèêóâàíî îò aurora íà 17.01.2008 @ 15:01:18 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðàçêàçè

» Ìàòåðèàëè îò
   scenaristbg

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 3
Îöåíêè: 2


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

18.04.2024 ãîä. / 23:41:26 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Êîìåíäàíòè" | Âõîä | 1 êîìåíòàð | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Êîìåíäàíòè
îò sarce_za_teb (delfi-na@hotmail.com) íà 17.01.2008 @ 15:25:27
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Íàòúæè ìå...