Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 668
ХуЛитери: 1
Всичко: 669

Онлайн сега:
:: LeoBedrosian

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаДо ю спийк блади инглиш?
раздел: Хумор и сатира
автор: SnejanaDi

Дали говоря английски? Слаба работа, но пък българския ми е перфектен!Аз съм от инатите, които искат да го научат тоя английски. Започна ли да разбирам какво бръщолеви Еди Мърфи когато е много ядосан, ще е добре, но за сега, тц, не ставам! Ако бях някаква умна или поне по-ербап...
нямаше да си глътвам граматиката като ме попитат "Am I in a way" , ами щях да си кажа там, каквото трябва. Като всеки и аз съм изтърпявала конфузии като тая. Така ще е след като предпочитам вербалната форма на комуникация с живи англичани, вместо междуметийната. Понеже никога не искам да съм виновна, опитвам се да направя Шекспир виновен заради това, че им е измислил толкова много думи на англичаните, но пък той едва ли се обръща в гроба заради това. Какво друго обяснение да дадем на факта, че ако някой или нещо е смахнато на езика на Шекспир това може да е кinky, dippy, odd, screwball, freak, wacky,nut,outrageous,barmy и поне още толкова, които не знам?
Един от най-причудливите глаголи в този език е "to get", който сигурна съм, е ядосвал всеки един от вас. с него можеш да кажеш почти всичко на този свят. Не съм го срещала само във варианта "Бъркам си в носа". Добре де, малко преувеличавам, но този глагол е толкова универсален, че това сравнение не е чак толкова отвлечено.
От време на време ученето на английски може да бъде дори забавно. Не мога да не се сетя за една случка, в която ставаше въпрос за една страхотна треньорка на акули и за подопечните и хищници. Понеже акула е shark и една от думичките за, ох , имам полов контакт е shag /което се изговаря почти пак така/, познайте какво си помислих, че може да се е случило на треньорката по време на тренировка с акулите.
Стар номер е когато човек учи нов език, да свързва думичките с някаква асоциация, която изниква в главата му. Ако си представим как гълъбът на Мира яде грах, вече сме научили цели две думички peace /мир/ и peas /грах/ , които се произнасят почти еднакво и се молят да ги бъркаме.Така е и с цветя, поръсени с брашно / флауъ/, така е и с топлия червей /уорм/ или с носенето на мечка /беър/. Естествено това са безмислици! Никой не носи мечки, като изключим чукчите. И червеите не са топли, леденостудени са гадинките, къде ти място за реотанче? Така обаче по-лесно се помнят пустите думи. Как иначе се става полиглот, ако не си умен?
Удоволствието да говориш приличен английски се постига трудно и отнема много време. В това се е убедил всеки, който е опитал. И все пак колкото и логично да се опитвате да разсъждавате, трудно ще отгатнете какво е heartburn или stop*****. На практика нито първото означава "изгаряне на сърцето", нито второто "стоп на секса". Просто изрази, показващи необятната прелест на този богат език.


Публикувано от BlackCat на 19.06.2007 @ 10:28:23 



Сродни връзки

» Повече за
   Хумор и сатира

» Материали от
   SnejanaDi

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 1


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

Рими с ..ив
автор: LeoBedrosian
539 четения | оценка 5

показвания 27032
от 50000 заявени

[ виж текста ]

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"До ю спийк блади инглиш?" | Вход | 1 коментар | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: До ю спийк блади инглиш?
от Ufff на 20.06.2007 @ 21:28:40
(Профил | Изпрати бележка)
Оф, то да беше само с инглиша така... хумор, хумор, ама- разстроих се(. Има езикови ситуации, в които ми е до рев, не до смях (не ми се говори)
))) (;)