Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 758
ХуЛитери: 6
Всичко: 764

Онлайн сега:
:: LeoBedrosian
:: Elling
:: Boryana
:: LATINKA-ZLATNA
:: pinkmousy
:: durak

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаПриказка за черната мамба
раздел: Приказки
автор: venci

Опасната черна мамба изпълзя от зоопарка и се насочи към центъра на града,където имаше час за заболекар.Тя страдаше от болен зъб и съскаше от болка.
-Боли ме зъъъб!-изстена тя,докато се качваше на специалния стол в зъболекарския кабинет.
Лекувайте го,моля,внимателно,защото съм много нервна...
Горкият зъболекар изтръпна.Всеки знае,че черната мамба е силноотровна змия.От ухапването и се умира веднага.
-И без упойка,защото съм алергична!-добави змията.Побързайте де,защото откачам от болка.И малко ме е страх...
-Мила госпожице,-обърна се зъболекарят към влечугото-аз съм най-добрият зъболекар в света,никой не се е оплакал още от мен.Но за да се отпуснеш,ще ти разкажа една историйка.Бъди безсрашна като морския капитан,за който става дума в тази история.Той не се боял нито от бури и тайфуни,нито от акули и цунами.Този храбър капитан бил освен това добър човек,верен приятел и интересен събеседник.Той самият никога не лъжел и на никого не бил сторил нищо лошо.Затова във всяко пристанище имал приятели,които го чакали с нетърпение.Дори и акулите изглежда го харесвали.Веднъж насред океана корабът му бил нападнат от жестоки пирати,предвождани от от главатарят си Барбароса,страшилището на всички морета и океани.
-Пипнах ли те най-после!-викнал Барбароса с с прегракнал от пиенето на ром глас.Сега приятелите ти,Капитане,ще трябва да платят откуп за теб.Ще искам тонове злато и сребро,но не вярвам,че ще получа достатъчно.Защото когато човек изпадне в беда,всички приятели го напускат и никой не му помага.Но да знаеш,че ако не получа достатъчно,ще те обеся на фок мачтата...
-Какво значи фок мачта?-попита змията,както си беше отворила устата със страшните отровни зъби.
-Не зная,отговори зъболекаря.Следвал съм стоматология,а не морско дело.
И после продължил полека:
-Не след дълго от всички пристанища започнали да пристигат кораби,пълни с богатство за откуп на пленниците.Алчните пирати така претоварили кораба,че той потънал.Тези от пиратите,който успели да се спасят с плуване,заедно с поленниците,били изхвърлени от морските вълни на един остров,населен с най-лакомите канибали.Човекоядците ги изловили и ги сложили направо в казаните,за да ги готвят за вечеря,заедно с боб,картофи и ароматни подправки.Злият Барбароса умирал от страх,че ще стане вечеря на човекоядците,затова хленчел за милост,обещавал бурета с уиски и сандъци с канела,какао и черен пипер,ако го пуснат.
-Мама има рожден ден на 25-ти другия месец,ронел сълзи той и ще и бъде много мъчно,ако не отида и не си хапна от нейната торта.Пуснете ме,моля ви,пуснете меее...
-И ние имаме майки,-отговорили канибалите-те също ще се сърдят,ако не си изядем вечерята и отслабнем от глад.Като ядем повече,ние ще станем големи и силни войни,като нашите деди и прадеди.
Смелият морски капитан,който също попаднал с пиратите,при канибалите,и сега не загубил самообладание.
-Драги туземци,-заговорил любезно той-ако ни пуснете всички,ще ви науча на една от най-великите игри на света,която сближава хората.В нея всички са равни.Тя носи много вълнения и радост,но понякога и сълзи на огорчение.
-Давай,мистър,да започваме урока!-съгласил са вожда на канибалите дебелака Малумба Балумба.Никога не е късно да ви сготвим на яхния с картофи.Няма такъв спорт,след който си губя апетита.
Направил Капитана една топка и научил канибалите да играят футбол.Те толкова много харесали играта,че пуснали всички от казаните ,за да играят заедно. Станали толкова близки,че дружно отказали алкохола,къде сте видели пияни футболисти!Пиратите се отказали от разбойничеството и останали на острова,където два пъти на ден тренирали с футболната топка.Човекоядците пък напълно спрели да ядат месо и минали на плодове и зеленчуци,витамини и минерални соли.Всички станали добри спортисти.Ааа,кой ден сме днес?Ами да,днес ще играят помежду си мач за Купата на морските острови.(Няма да участва единствено Барбароса,защото го хванали,че взема допинг и е наказан за 6 месеца).
-Кога е мачът?-бързо попитала черната мамба.
-В 18 часа на Градския стадион ще излязат "Пирати" срещу "Канибали"...
-В 18?-скочи от зъболекарския стол змията.Ама сега е вече 17!Този мач трябва да се види на живо!Хайде,чао!
-Ами зъбът?-попитал зъболекарят.
-Мина ми.Утре ще дойда пак.И дано има нова история,защото вече знаеш това,когато ме е страх-ставам много нервна!
И черната мамба изпълзя като светкавица от кабинета.



Публикувано от hixxtam на 22.04.2007 @ 16:29:10 



Сродни връзки

» Повече за
   Приказки

» Материали от
   venci

Рейтинг за текст

Средна оценка: 2.84
Оценки: 26


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

20.04.2024 год. / 12:23:30 часа

добави твой текст
"Приказка за черната мамба" | Вход | 11 коментара (30 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Приказка за черната мамба
от galachad (karls_on@yahoo.com) на 22.04.2007 @ 18:12:20
(Профил | Изпрати бележка)
Това е свежо!


Re: Приказка за черната мамба
от PLACEBO (placebo@abv.bg) на 22.04.2007 @ 19:59:25
(Профил | Изпрати бележка)
Венци, много ми хареса, особено Малумба Балумба :-))))
Чакам следващото ти творение, с нетърпение!
И..не се бой от... нищо! ;-)


Re: Приказка за черната мамба
от venci на 22.04.2007 @ 23:21:51
(Профил | Изпрати бележка)
"Приказка за черната мамба" спечели в България първо място, във възрастова група над 18 години, на транснационалния конкурс LITTLE и бе номинирана за финалист на конкурса,където международно жури я прецака;)!


Re: Приказка за черната мамба
от potatoe на 25.04.2007 @ 11:23:42
(Профил | Изпрати бележка)
Ползва се рамката на "приказка в приказка" от "Хиляда и една нощ". Многословно и, простете, скучновато. Стилът е малко ученически и натруфен. Единственият по-хумористичен момент е този:

"-Какво значи фок мачта?-попита змията,както си беше отворила устата със страшните отровни зъби.
-Не зная,отговори зъболекаря.Следвал съм стоматология,а не морско дело."

Аха да ме разсмее и момента с допинга.

Ако текстът се преработи в насока изчистване на излишествата и се зареди с по-значимо послание, което да роди и нов финал, може да стане нещо интересно. Така мисля аз.

Картоф от мамби не боящ се


Re: Приказка за черната мамба
от skokondrila на 25.04.2007 @ 15:53:15
(Профил | Изпрати бележка)

Джамбо-мамбо барабамбо!
Казвам, без да ми се молиш:
Този текст, за да пребориш,
требе да си като Рамбо!

Ооооооооопса!


Re: Приказка за черната мамба
от libra на 25.04.2007 @ 23:03:40
(Профил | Изпрати бележка)
като се изключат правописните грешки, на мен приказката ми хареса:)


Re: Приказка за черната мамба
от zhgmuts на 26.04.2007 @ 07:30:43
(Профил | Изпрати бележка)
Момко, в кой клас си?


Re: Приказка за черната мамба
от victoria на 13.05.2007 @ 10:37:28
(Профил | Изпрати бележка)
Интересна история, хареса ми... !
И много поучителна !
Поздрав за оригиналния автор !


Re: Приказка за черната мамба
от nikoi (boo@abv.bg) на 22.05.2007 @ 18:09:49
(Профил | Изпрати бележка)
:)
Хубаво е!


Re: Приказка за черната мамба
от bedstvieto (bedstvieto@abv.bg) на 13.06.2007 @ 22:50:03
(Профил | Изпрати бележка)
Ама на мен ми хареса ...:) явно сме от един клас :))))))))))))
Поздрави !


Re: Приказка за черната мамба
от boyo на 11.09.2007 @ 17:26:22
(Профил | Изпрати бележка)
Бравоооооооооооооооооо!!!

:)))))))