Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Nela
Днес: 0
Вчера: 2
Общо: 14146

Онлайн са:
Анонимни: 1042
ХуЛитери: 5
Всичко: 1047

Онлайн сега:
:: LeoBedrosian
:: kril
:: Mitko19
:: Heel
:: pastirka

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаКак лъгани ще излъжете накрая
раздел: Хумор и сатира
автор: Rafan_Shevest

Идеята е да затрудним живота на работниците в супермаркетите, които не са чак толкова виновни колкото своите шефове поради причината, че не те са създали цял магазин,с единствената цел да ни пробутват безсмислени и неизползваеми боклуци.
Например мен веднъж ме убедиха да си купя уред за белене на манго при положение, че даже не съм кусвал манго през живота си. Или пък на един мой познат- заклет вегетарианец му продали мелнчка за месо на преференциална цена, като го убедили да направи първи крачки в консумацията на месни храни и да забрави тези превзети плодове и зеленчуци.
Виждате ли в хипермаркетите работят не само продавачи те са и учители проповядващи висши морални ценности и устои, но за жалост с една много лоша задна мисъл на име оборот.
И ето какво пише в една статия във френски вестник, която обяснява как добрите купувачи – имайки предвид вас – трябвало да бъдат подмамени-лукаво- да купуват всичко което им се мерне пред очите
Ето и няколко цитата от специализирана преса предназначена за собствениците на хипермаркети: - “Недопустимо е да оставим клиента просто така да се разхожда безцелно между щандовете...
Професионалиста знае че 90% от хората влизайки в даден магазин спонтанно се насочват на дясно със все още празната си количка.” А ние знаем че купувача мрази празното, затова от дясно му предлагаме всичко каквото ни хрумне – книги , дискове, аксесоари за кола - независимо дали клиента има някаква нужда от тях. Освен това там трябва да бъдат и всички промоции и намаления.
Но ако вие читатели( и купувачи ) не искате да бъдете манипулирани по такъв безжалостен начин ето какво може да направите.
Отидете във най-близкия до вас хипермаркет влезте разбира се с празната си количка( ако сложите обаче в нея някакъв личен багаж ще раздразните още повече охраната ) и много рязко завивате на ляво насочвайки се към някое затънтено кътче на магазина – с това си поведение веднага ще привлечете вниманието на камерите а защитната система ще ви идентифицира като потенциална опасност. После вие учудващо естествено и непринудено ( за да не привлечете вниманието на охранителните ) започвате да криволичите между щандовете по абсолютно непредвидим и безразборен начин. Е вече може да сте сигурни, че охранителната система е установила вашето ненормално поведение и е сигнализирала на наблюдателите за вас като много опасен субект. Всяка камера ви проследява с огромна прецизност на вие въпреки това продължавате вашата вълнообразна разходка гледайки навсякъде, но не и отрупаните със стоки рафтове. Ако имате уолкмен ви съветвам да слушате предпочитаната си песни за са избегнете звука от високоговорителите потапящи ви във сладникавия свят на уж задоволения купувач.
Накрая се усмихвате на камерите, излизате от магазина без да сте купили абсолютно нищо.
И ако пристигайки на паркинга чуете мощен шум не се притеснявайте това е звукът от алармата на охранителната система която е издала багажа.
МИСИЯТА ИЗПЪЛНЕНА!


Със френска концепция


Публикувано от aurora на 02.03.2007 @ 14:52:18 



Сродни връзки

» Повече за
   Хумор и сатира

» Материали от
   Rafan_Shevest

Рейтинг за текст

Средна оценка: 0
Оценки: 0

Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

Лопата218
автор: nickyqouo
386 четения | оценка 5

показвания 20723
от 125000 заявени

[ виж текста ]
"Как лъгани ще излъжете накрая" | Вход | 0 коментара (0 мнения)
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.