Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 883
ХуЛитери: 2
Всичко: 885

Онлайн сега:
:: AlexanderKoz
:: pinkmousy

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаУлезнаме у ес ебаси
раздел: Хумор и сатира
автор: Gligor

Ама да ти кажем има некаков напредак нее като да нема баш. Напокрайто това олизане се поразмърдаме ние у село че се беме оспали некакво текова. Его сега напримерно като се намуам боп с пръшки, па одарим два боркана вино, па после доволно испущим въздуха и отгоре и отдоле и Глигорица вече зе да ми прай забелешки. С текива като тебе Глигоре вика, само че се излагаме по европите, що си теков непроменлиф ич те незнам. И язе некакси като европец зех да се смощавам ебаси, та почнах да се испущам потайно.
У Добролево имашеме голем проблем в саответствие с новио закон за каде не можеме да гледаме стока на помалко от триста метъра от дворо ебаси. Ама го решиме с голема задружнос и опсъжданици, обаче понеже нели Петарчо Пъпката ни е найголемиа омник, та он го измисли. Айре вика да не ониваме текива, а да земеме и да си регистрирваме прасетата като домашни льобимци, и тека че заобиколиме законо ебаси. Ем че си е законово вика, що у него не забраневат да си чуваш домашен льобимец у дворо нее ли тека вика. Еми тека си е кво да се лажеме. Оно като се омислим и излиза че Глигорица приказва повече на стоката отколко на мене, та що прасето да и нее льобимец щом язе съм. Та премеждиата по тоа вапрос се отаиха и улезнаме у ес на спокойстфие.
Да ти кажем чесно, повече ни мачи вапросо сас другио закон. Ониа за къде требвало да бройш по два лева и двайсе стотинки на кило рикия ебаси. Че чуваш овошки, че сбираш кво са родиле, че товариш каруцата с магарето, па че караш на казано, па че седиш цела нош да му баеш белким пущи нещо, па и че даваш после пари о брой ебаси. На сичкото отгоре барем да ми ги дават намене като на казанжиа, а оно требвало да ги даваме о даржавнио бьожет. Язе разбирам тоа бьожет да ми дава нещо, та да се не едосвам, ама оно като погледнеш само ние мо даваме ебаси. Его сега напослучай улизането у ес ни подигнаа и данако, нищо че мо викат акцис. Абе лошо ама нема да се предавам, язе го намислих криво лево. Решил сам да зимам по един леф на кило горница от написаното, та да напишем помалко че е пуштил казано, та сички да не сме о загуби и народо и язе, па че видиме по нанатам кво че излезне ебаси. Само да не турат водомере на казано че тогива се очертава безработнос откъде мене накамто општеството, а оттам нанатам като нищо че засегне и ес ебаси.
Напокрайто оспешното олизане у ес, кмето пущи заповет да изфъргаме боклуко оделно. Пак си го караме с ръчни колички до барата, ама там требвало да прайме три копчини, а не как беше само на една ебаси. На едната да тураме артията, на другата железо ако има, апа на трета да фъргаме шишетата от лимонада що она сега нели я слагат у найлон ебаси. Митко Цвръклето се сети да пита кво да прайме с гюбрето и на коя старна да го растоварваме, ама кмето се омисли силно и нищо не можа да измисли що у окръжното каде са мо пратиле не пишело ништо по тоа саштествен вапрос ебаси. Като виде че кмето олаби положението и Личко Шахмата веднъга мо обесни че барата като придойде тека и тека че си отнесе сичко, що да се абиме да фъргаме оделно, та кмето се едоса и зе да вика не ми се правете на омници, ами испалневайте кво ви расправам, да не земеме да си пишеме актове ясно лие. Ние се омълчаме и викнаме още по едно, що сабранието беше о хоремаго. Та и по тоа вапрос улезнаме у ес де.
Сега па у Добролево трагна прикаска че ние като сме олезнале у ес у назе па щели да улезнат евротата. У назе вав смисал на даржавнос а не на личнос де. Що като се омислиш оно нее се едно да си даржава ели личнос, и каде баш че дойдат евротата ебаси. Та сега съм се омислил да земем да пренастройм биснесо откамто селски торизам накамто спа центар ебаси. Ако се обърка нешто откъмто домашните льобимци, че земем да преостройм единиа обор у кални бани, апа у другиа че земем да инсталирвам минералнов басейн. Като нищо че земем да предлагам на льобопитните тористе и добролевски масаже, ама ониа ден като рекох на Глигорица да земе да тренира масажете, че Натка от горната маала ги прай поубаво от неа, навъпреки че нема тористически биснес като назе, она ич даже не зе да фникне у думите ами направо ме подгони с точилката. Глигорица а не Натка.
Абе нее лесно да си у ес.

У ес нее като да си легнеш кьосав апа да се сабудиш с коса и мустаки, а наобратното.


Публикувано от BlackCat на 09.01.2007 @ 14:44:05 



Сродни връзки

» Повече за
   Хумор и сатира

» Материали от
   Gligor

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 8


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 22:06:34 часа

добави твой текст
"Улезнаме у ес ебаси" | Вход | 9 коментара (17 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Улезнаме у ес ебаси
от marmalad на 09.01.2007 @ 14:52:04
(Профил | Изпрати бележка) http://liternet.bg/publish23/r_rajkova/index.html
Ебаси, откога те чекам да ме разтушиш, Глигоре, бех една онила каде тиа ноще, ама ти ме налендзи пак как си можеш. Викам да те цунем, ама ми е кофти от Глигорица, ебаси, да ме не подпуа :)))



Re: Улезнаме у ес ебаси
от Gligor на 09.01.2007 @ 17:57:53
(Профил | Изпрати бележка) http://gligor.madur.net
абе цуни ме кво се стришаш ебаси.
она Глигорица не олаза тука.

]


Re: Улезнаме у ес ебаси
от ina_ivanova на 09.01.2007 @ 15:15:13
(Профил | Изпрати бележка)
Най после:)))
Къде се беше покрил?


Re: Улезнаме у ес ебаси
от Gligor на 09.01.2007 @ 17:58:55
(Профил | Изпрати бележка) http://gligor.madur.net
не сам се крил не мой да мислиш текива работи.
приготовлевах се за у ес ебаси.

]


Re: Улезнаме у ес ебаси
от _helena на 09.01.2007 @ 15:26:04
(Профил | Изпрати бележка)
Не ти е лесно, Глигоре, ебаси...Кажи кога отваряш спа центъро да додем, ама нещем Глигорица да ме масажира, ни Надка, по се надевам с тебе да ми излезе късмето:):)


Re: Улезнаме у ес ебаси
от Gligor на 09.01.2007 @ 18:01:17
(Профил | Изпрати бележка) http://gligor.madur.net
че ти излезне сас сигорнос ебаси.
язе масажирвам леко и охажорски.
барем Натка тека расправа де, а язе на неа и вервам що има опитнос.

]


Re: Улезнаме у ес ебаси
от Marta на 09.01.2007 @ 15:58:23
(Профил | Изпрати бележка) http://doragspd.wordpress.com/
:)))))))))))))))
нема лесно, Глигоре


Re: Улезнаме у ес ебаси
от Gligor на 09.01.2007 @ 18:03:10
(Профил | Изпрати бележка) http://gligor.madur.net
че нема нема ама че се опрайме небой се.

]


Re: Улезнаме у ес ебаси
от copie на 09.01.2007 @ 16:34:02
(Профил | Изпрати бележка)
е а, честито ебаси :)))
беше залипсал, Глигорее!


Re: Улезнаме у ес ебаси
от Gligor на 09.01.2007 @ 18:05:35
(Профил | Изпрати бележка) http://gligor.madur.net
и на тебе да тие честито ебаси.
ако у вашто село сте олезнали у ес сащо тека де.
ако несте нема да се лютиш що они приемват поетапено и че ви дойде редат се некой ден.

]


Re: Улезнаме у ес ебаси
от persa на 09.01.2007 @ 17:17:20
(Профил | Изпрати бележка)
eee!
дочакАхме!
тя твойта пуява, се едно от м.кунева е зависела...бре, бре!
айде браво, глигоре и честито да е!
ураааа!)))


Re: Улезнаме у ес ебаси
от Gligor на 09.01.2007 @ 18:10:43
(Профил | Изпрати бележка) http://gligor.madur.net
по село расправат че таа Миглена била отговоряла у ес за опазването на потребитела ебаси.
само каде ние се чудиме дали сеянин и потребител мое да се земат за едно и сащо нещо. що ако е тека нема да е лошо да отговара за мене текава засукана булка дума да нема. апа ако не е ше земем да се прекрастим от сеянин на потребител колко да видиме че може ли да ме одържи о потребителскио кошник ебаси.

]


Re: Улезнаме у ес ебаси
от libra на 09.01.2007 @ 17:52:26
(Профил | Изпрати бележка)
:)) наобратното е

мерси, усмихна ме текста )


Re: Улезнаме у ес ебаси
от Gligor на 09.01.2007 @ 18:14:04
(Профил | Изпрати бележка) http://gligor.madur.net
епа дано не излезнем праф що ако както ни туриа акцис земат да ни овеличат и ценорасписете за това онова че почнеме да се озъбваме ане да се осмихваме ама кво да прайш.
жевот.

]


Re: Улезнаме у ес ебаси
от La_ik на 27.03.2007 @ 16:47:51
(Профил | Изпрати бележка)
Не моем да спим, Глигоре. Се те мислим, как ше останеш бес леб, отка влезооме в ес, ебаси. Сиги си на ентелегентна работа у казана, па като го затворат, зарад ес.... Малеее. Ма глей там да съ уредиш окол фелшеро или джипитката, щото около сексо и болестите се има леб...ебаси.

]


Re: Улезнаме у ес ебаси
от radi_radev19441944 на 09.01.2007 @ 19:34:29
(Профил | Изпрати бележка) http://literatron.dir.bg
Весела история. Все ми се чини, че си на прав път, ама да вземете да си оправите ракията там по вашия край, щото европейците не обичат шльоковица.


Re: Улезнаме у ес ебаси
от pc_indi (pc_indi@mail.bg) на 09.01.2007 @ 23:53:39
(Профил | Изпрати бележка) http://indi.blog.bg/
:)))))))))))))
Улезнааме като стой та гледай. Ама и они ше се видат у домашен льобимец...
:)))Поздрави,Глигоре! И мерси за настроението!:))