Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 861
ХуЛитери: 1
Всичко: 862

Онлайн сега:
:: AGRESIVE

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаШампоан
раздел: Разкази
автор: vasildinkov

Купете си новия шампоан за заздравяване на косата....
Това се чуваше от пуснатия телевизор в малката стая, която обитаваше Мишо. Неговата коса беше оредяла и вече се замисляше дали да не си го поръча по дадение телефон за контакти. Взе слушалката набра номера, отсреща се чу нежен женски глас, който му обясни процедурата на плащане и начина на използване на шампоана. След което Мишо затвори телефона и продължи да гледа телевизия.
След два дни шампоана пристигна, куриера го накара да се подпише на приемния лист, прибра сумата и си замина. Мъжът се прибра и започна да чете указанията на шампоана, след което влезе в банята за да го използва. Това правеше няколко пъти в седмицата. Минаха няколко месеца, състоянието на коста му наистина се подобри.
Беше много доволен, мислеше си, колко е добре да се създават подобни неща за да се помага на хората. Мислеше си за големите откриватели на новото.
След няколко месеца по вечерните новини съобщиха че са забранили разпространението на козметични продукти на определена фирма, тя му звучеше позната, замисли се.... и се сети това е фирмата произвела неговия шампоан от който беше много доволен, странно, как може толкова добро нещо може да бъде забранено.
След седмица съобщиха, че много хора са приети в болница със странни симптоми, болки в стомаха и странен сърбеж по скалпа.
Случаите се увеличаваха, Мишо смяташе, че това е начин да се подкопае името на фирмата, след няколко дни се появи странна болка в стомаха, той реши че е от храната, а той не ядеше здравословно.
Когато се появи и сърбежа по скалпа той посети своя лекар, след прегледа, доктора излезе от кабинета и му каза да изчака...
Следа минута почувства тъп удар по тила последва втори, загуби съзнание...
Вече лежеше в бяла стая, беше вързан с колани за леглото а стаята беше странна. Нямаше прозорци а само врата, чудеше се къде се намира.
След известно време влязоха двама с бели лъскави изкуствени дрехи скафандри и апарати за автономно дишане.
Мишо ги попита защо е тук, те нещо разговаряха, но не се чуваше нищо понеже имаха директна гласова връзка. След малко единия излезе, върна се с парче хартия и маркер. Написа нещо на белия лист и го показа на Мишо.....
Там пишеше "Вие участвате в генетичен експеримент определен от държавната здравна организация, съжаляваме, че се случихте точно вие, избора беше на принципа - случаен доброволец'' .
Мишо се размърда в леглото, опитваше се да се освободи, но беше невъзможно, вече мразеше новите неща и хората които ги измисляха......


Публикувано от aurora на 23.11.2006 @ 10:10:06 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   vasildinkov

Рейтинг за текст

Средна оценка: 2.5
Оценки: 2


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

20.04.2024 год. / 00:48:52 часа

добави твой текст
"Шампоан" | Вход | 1 коментар | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Шампоан
от kakafreud на 21.02.2007 @ 12:35:32
(Профил | Изпрати бележка)
Не знам дали знаеш, но косата е много силен сексуален символ, много по-силен от половите органи.
Имам предвид на психологическо ниво.
Ако се замислиш - в религията, особено в исляма, на жените не им се разрешава да се вижда косата.
Силата на Самсон умира с отрязването на косата му...
Може би трябва да отвържеш сексуалния звяр в себе си.