Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 686
ХуЛитери: 4
Всичко: 690

Онлайн сега:
:: LATINKA-ZLATNA
:: pinkmousy
:: Marisiema
:: LeoBedrosian

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаНормалното преживяване - 2
раздел: Романи
автор: Mojsei

Глава 1. Невинността -
нравствен модел
на нормалното преживяване

"Младостта не познава греха, а мечтите на младостта се постигат в зряла възраст, когато отпаднат илюзиите"
Моят Бог - баща ми

1.Обединяването на човечеството доведе до там да си го мислим не като някаква отвъдна глобалност, а като процес на непосредствено възпроизводство на индивидуалността, което означава следното: начинът на възпроизовдство на индивдуалността се задава от характера на дейността, а преживяването на действителността като нормално, е съпреживяване, което се постига в любовта, чиято форма е моногамното семейство, което пък е само една от страните на дейността, обективираща се в системата от икономически отношения, които, от своя страна, са ядро на всички останали обществени отношения.

2.Предишните поколения са ни завещали редица поведенчески системи, чрез които хората могат да постигат своето цялостно развитие, а следователно и нормално преживяване на действителността. Геният на индийския народ е завещал на човечеството система за физическо и духовно развитие, която е известна още и акто практическа философия.
Съгласен съм с Лазарев, когато посочва, че разбирането на света и откриването на пътища за саморазвитие са ключ за извършване на промяната със себе си, като предпоставка за промяната и на света. Но това е толкова тривиална посатновка, че все едно нищо ново не сме казали. Вече не буди съмнение и фактът, че светът с нещо се е променил, в старата му форма се е родило ново съдържание, което търси път за проявление. На този императив всеки трябва да даде конкретен отговор. Аз отговарям кратко така: създал съм философска концептуалност, която има за свой предмет хуманната екзистенциалност и съм се ангажирал да я утвърждавам в живота в съответствие с променената ситуация от 1995г. в различни структури на обществото. Хората разполагат и със системи за саморазвитие. Осъзнава се и необходимостта от промяна на характера на дейността, за да стане преобръщане и на ценностната ориентация на хората.
Светът бе променен по стихиен начин - чрез надпревара във въоръжаването, внедрила страха в душите на хората и продължава да се променя като водещ глобализиращ процес, задържащ, но не можещ да спре неговото интегриране.

3.Твърдението, че да променяш света трябва да го разбираш, се нуждае от конкретизация, защото имаме един свят и съвкупност от организирани по обществен начин индивиди, които го правят чрез дейността си. Но разбира ли се как е организирана дейността и кой трябва да разбере това, за да го промени? А всичко е налице - и променен свят, и разбиращи хора, и пътища за саморазвитие…Да, но разбиращите хора не са се обединили, за да утвърдят волята си като водеща. Появата на отговорна интелигенция, която да задава дневния ред в обществото е предстояща, вълнуваща, историческа задача пред съвременното човечество. Обединяването на българската интелигенция не е просто анционална задача. Това може да стане само като изграждане на общност, използваща възможностите и на държавата, и на световните институции, за да се получи интегриране в общоформационния процес, а с това и интегриране на нацията със света, за да се отприщи нейното нормално възпроизводство, за да се спре екзистенциалния срив и разпад.

4.Интелектуалното развитие на човека може да бъде издигнато като идеал, получаващ своите реални основания за постигане във времето, в което живеем. Но що е интелект? Висша човешка способност…Да! Мнозина се наричат интелектуалци, но колко от тях могат да кажат с дълбоко разбиране какви са структурите на интелекта, какви са пътищата за неговото изграждане и превръщането му в отправна точка за организирането на живота на хората като хармонична цялост между емоционалност, рационалност и воля?
Лазарев посочва, че развитието на етиката е първото нещо, с което трябва да се започне, за да се навлезе в могъщия свят на биоенергетиката. Тук е нужно прецизиране. Етиката е наука за нравствеността. Следователно ще трябва да се задействат лостовете, изграждащи нормална нравственост като фундаментална основа на самото му съществуване. Застрашена е самата чувствителност на индивидите и трябва да се утвърдят онези елементарни норми на поведение като породени от самата икономическа структура на обществото. Ще добавя за по-голяма яснота, че трябав да се прави разлика между нравственост и морал, който е идеологизираната форма за утвърждаване на господстващия интерес и като нравственост.

5.Веднага, а не в резултат на многотомни изследвания, ясно, а не чрез многословни увъртания и категорично, следав да се каже, че причините за дълбочината на кризата са преди всичко в общественото възпроизводство на безнравствеността - насилие в невероятни форми, проституция, рушене на нормалната чувствителност чрез стимулиране на безнравствено поведение…По силата на характера на организираната по обществен начин дейност, съвременното възпроизводство е преминало в контактен тип, по силата на което общуването, като правило, се изражда в конфликтуване…

6.Първото разбиране, което дава Лазарев за "карма" е "закон за възмездието"(с.9). Под "карма" аз разбирам нравствено-психологическа обремененост, която има едно от своите обяснения като изтърпяване на чуждо проклятие, отправено към теб, което си има своите основания при разглеждането на биоенергетичните структури на индивида, като обременени с негативност.

7.Лазарев по същество отхвърля ролята на заложбите (Вж.: с.9), когато издига биополето като източник за предаване на опита между поколенията. Моят опит в биоенергетиката минава през овладяването на собствената ми емоционалност чрез йога-практиката, в която огнената степен е равнище на изградена способност за ментална комуникация, развиване на рационалност, която сега използвам чрез повече от 20 научни области и дисциплини и каляване на волявата чрез понасяне на напрежения от висока степен. Манипулативните подходи, упражнявани срещу мен ми служат, от една страна, да изучавам хората, а, от друга страна, използвам тяхната енергия, за да постигам целите си…През последните две години експериментирам разработения от мен метод на интерпретацията като инструмент за разкриване на особеностите на индивидуалността на хора, които се занимават с писане, кодиращи в текстовете си, дори и без да го знаят, своя ритъм, емоции, разум…и на мен ми остава само да създам диагностициращата менталност чрез процеса на диалога ми с тях. Биополето има свой носител в лицето на емоциите, формиращи се в структурирани по различен начин чувства. Не е случайно, че американската психотерапевтична школа прилага любовта като метод на диагностицирането и лечението, който е плодотворен, но си остава обременен от некоректността на терапевтите. Като такъв подход и метод аз прилагам механизмите на приятелството, разбирано като умножена чрез социалността любов или като обществена форма на любовта, синоним на овладяна умножена сила на общността.

8.Отклоненията на нивото на характера са свързани с разрушаване на психоаферентни връзки в мозъка, особено характерно за мъжете, в резултат на навлизане в полигамията, което показва, че лечението в тази насока първо, граничи с невъзможността, а второ, че лечението става толкоав сложно, че може да се постига чрез акумулиране и организиране на нова енергия, като компенсиращи, но не и възстановяващи, разрушените структури.

9. Какво представлява кармичната структура? Изучаването на индивидуалността от гледна точка на нейната интелектуална изграденост, дава възможност, чрез естеството на преживяването на индивида, съпреживявано от терапевта в процеса на менталната връзка, да се открояват онези полета, които затрудняват индивидуалното възпроизводство и се преживяват като отрицателна емоция, която може да ескалира в болестно състояние.

10.През последните две години съм потопен в информационната среда на Интернет, която съм възприел в своето преживяване и изучавам внимателно, давайки й възможност да се изявява свободно. Това са повече от 68 автори, публикуващи своите текстове, чрез които достигам до тяхното преживяване. Ситуативната системно-структурна методология, която се формира като сравнително устойчив модел за изучаване на преживяването на отделните автори може да ес представи чрез: етиката, като наука за нравствеността, естетиката, като наука за хармоничното развитие на индивида във връзката му с общността, етопеята, като научна дисциплина за модалността на ъсжденията, икономиката, като наука за характера на икономическите отношения, социология, психология и др. Под "и други" се разбират още научни области и дисциплини, достигащи до 22 на брой, очертаващи полезрението ми.

11.Лазарев е напълно прав, когато посочва, че между физическата и полевата структура има връзка, но не я посочва ясно. Аз допускам моя събеседник в собственото ми преживяване и изследвам състоянието и характера на менталността, която се получава помежду ни - онова преплитане на емоциите и рационалността, което се характеризира и със степен на своята интензивност.

12.Интернет е нова среда, която събира хора, търсещи спасение от разнищващото ги огчуждение. Чувствителността на тези хора е достигнала предел - това са хора, жадуващи уважение, внимание, обич, реагират често инстинктивно и ес убеждават взаимно колко много се прекланят пред спонтанността, като по този начин се докосват до една от структурите на преживяването, но "спонтанност" е и парола на определен тип поведение, което тук няма да коментирам.

13.Примерите, които дава Лазарев за лечение от разтояние ги приемам като факти, защото те се потвърждават и от моя опит, който бих могъл да споделя. Той говори за такива структури като "здраве", "характер", "съдба" и "психика". Аз посочвам като свой предмет постигането на менталната връзка като предмет на изучаване и въздействие.

14.Обидата е една от причините за нарушаване на хармоничната цялост на индивида. Както една блага дума е достатъчна, за да разцъфтиш, така и обидните думи са изпитано средство за създаване на кармични полета у хора, които не са защитени срещу такава агресивност. За да издържиш на атаките на користта, се изисква специална подготовка. В тази насока имам какво да разказвам.


Публикувано от aurora на 26.04.2006 @ 11:09:19 



Сродни връзки

» Повече за
   Романи

» Материали от
   Mojsei

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 3


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

20.04.2024 год. / 16:51:38 часа

добави твой текст
"Нормалното преживяване - 2" | Вход | 3 коментара (4 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Нормалното преживяване – 2
от Tsveti (violetcv@gmail.com) на 26.04.2006 @ 11:48:23
(Профил | Изпрати бележка)
Дали изобщо се постигат някога мечтите на младостта, като отпаднат илюзиите мечтите изглеждат толкова прозаични, но за мен животът без илюзии е същинско наказание, т.е. ако някой иска да ме убие може да се опита да ми отнеме илюзиите... Искам да кажа, наистина, пребиваването в Интернет носи заблудата доста често за някакъв съвършен свят от приятели и себеподобни, а също така насища с фантазии рутината ни, това е някаква прекрасна реалност, в която можеш да преживееш мечтано-съвършения си образ и подобие - по-висшето си аз, без дребните и досадни човешки недостатъци, защото никой от приятелите ми в нета не ме вижда по пижама и без грим...
От всички тия разсъждения ми стана изведнъж ужасно тъжно, обаче имам чувството, че си се посветил на някаква според теб благородна мисия...
Ще почакам да видя какво ще разкажеш по-нататък.


Re: Нормалното преживяване – 2
от mojsei на 26.04.2006 @ 20:12:33
(Профил | Изпрати бележка) http://jivotyt.com/news.php



Преди да ти отговоря на коментара ще ти разкажа една две истории, но преди това пък, ще те попитам кой написа този коментар, на който се чудя цял следобяд? И стигам до извода, че негов автор е или три годишната ти дъщеря или набора - баща ти. Ако съм познал, ще ми кажеш кой е, за да му купя подарък, но ако не съм познал и се окаже, че ти си го написала, то давай да продължаваме да се смеем...И така:


Първа история. Идва днес при мен една Лястовица, за да ми каже, че си ми написала коментар, защото това било събитие на сайта...Хвали те така, че направо я разбрах - ревнува...И отлетя...Нищо! Ще дойде...Няма как да не дойде и такъв коментар ще извърти, че и двамата ще се чудим...Извод - ти ми прогони Лястовицата. А да си чувала Лазарев да има терапия за Лястовици?


Втора история. Къде е Лъки! Овации, приветствия...и - нищо! Зорът е до сватбата, а после - никаква я няма. Гледам я на друга сцена танцува...Не си ти виновна. Лъки ще си отговаря...


Трета история. Когато ти си била на 12 години една пловдивска майвичка затвори фабриката за илюзии и на кого, на кого да я дадат - хайде на Мо! От нея направих фабрика за целувки, прегръдки и други хард изделия...Но както виждам ти искаш да реабилитираш илюзиите в живота на българина...Няма да стане и знаеш ли защо. Направо ни ги вкарват от Щатите...дори преведени на български...Чакай, да не би ти да ги превеждаш?!

Сега да видим коментара!

1."Дали изобщо се постигат някога мечтите на младостта," - въпросът е добар. Що е мечта?


2." като отпаднат илюзиите мечтите изглеждат толкова прозаични, но за мен животът без илюзии е същинско наказание, т.е. ако някой иска да ме убие може да се опита да ми отнеме илюзиите..." Чудесно! Ти сама правиш разлика между мечта и илюзия! Браво!


3"Искам да кажа, наистина, пребиваването в Интернет носи заблудата доста често за някакъв съвършен свят от приятели и себеподобни, а също така насища с фантазии рутината ни, това е някаква прекрасна реалност, в която можеш да преживееш мечтано-съвършения си образ и подобие - по-висшето си аз, без дребните и досадни човешки недостатъци, защото никой от приятелите ми в нета не ме вижда по пижама и без грим..." Тук е по-страшно от това да те видя по пижама. Тук ти виждам душата!


4."От всички тия разсъждения ми стана изведнъж ужасно тъжно, обаче имам чувството, че си се посветил на някаква според теб благородна мисия..." - Тук показвам нова гледна точка за света - хуманният екзистенциализъм като фирософия. Само това!


5."Ще почакам да видя какво ще разкажеш по-нататък." - Защо?


Re: Нормалното преживяване – 2
от mojsei на 27.04.2006 @ 10:15:52
(Профил | Изпрати бележка) http://jivotyt.com/news.php

Интересно се получава, когато се срещнат хора с рачлично чувство за хумор. Тук ти показваш как се шегуваш. Дай да го проследим!

1."Интересно, очевидно вместо текста ти искаш да коментирам собствената ти персона, хаха... не бяхме ли слабия пол по-суетни..." - По-слаб пол са мъжете.

2."Донна е наистина много интелигентна за възрастта си, ама не се подценявай чак толкова все пак..." -Направо съм щастлив, че се уча от Донна.

3."За лястовиците какво да ти кажа - нали едва са се завърнали от юг,твърде много грижи имат сега, макар че на теб явно ти е много приятно дамите да те ревнуват, кукловоде!" - Имам една кукла за обарзец и по нея си избирам останалите дами, така че си права да вървиш след мен...
4."А в нета ти показвам само едно от безбройнте си превъплъщения..." - Това е добре, но си го изкопирала, защото не е твой патент...

5."Обичам Хесе!" - Така ми каза и Лъки:Влез в диалог с Шекспир - послушах я и хоп - 300 сонета, после:"Влез в диалог с Лазарев!" И ето ти сега публикации...Дай го този Хесе, да му видим сметката...

6."А защо ли ще чакам за следващата част?
Ми ако кажеш да не я чета?" - Вярно! Ама ако ти не я прочетеш, ще се намери ли друг? Хахаха

7."Не забравяй да се усмихваш и за чистия въздух!!!" - От днес започнах...Хахахаха...Имаш поздрави от съпругата ми....