Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Nela
Днес: 0
Вчера: 2
Общо: 14146

Онлайн са:
Анонимни: 830
ХуЛитери: 7
Всичко: 837

Онлайн сега:
:: Albatros
:: LioCasablanca
:: Georgina
:: pinkmousy
:: rhymefan
:: pastirka
:: LeoBedrosian

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаВариации…
раздел: Разкази
автор: tsveti

Бързаше... Имаха среща в тяхното си кафе.
Стъпваше леко по ожулените павета, брадичката вирната, очите - бляскащи...

Безсрамното й щастие преливаше в струи слънчеви усмивки, с които щедро даряваше околния свят…
- Миличка, ще ми помогнеш ли?… Много са ми тежки тия торби, ооох, с дископатия съм, операция от херния, високо кръвно, божеееее сам-самичка ме оставиха на стари години, дъщерята в Германия, сина и снахата в друг квартал се преместиха и вобще не минават, ооооооох, старост-нерадост, преди като можех да ходя - добра бях, че гледах детето, ма сега не мога, бе деца, ше дойдете вие на мойто, ше видите... - дамата млъкна за малко да глътне водичка, че от жегата й бе пресъхнала устата - Тя снахата една хубавелка като тебе беше преди и се любезна „Мамо това, мамо онова...", усмихната, лъчезарна, а после отде се зе тая злоба, съска като змия, кучката недна и Митето и той не ще да дойде майка си да види, се до полите й стои, омагьоса го тая вещица проклета... О Боже! Божичко умирам, въздух , божеее!- дамата се задъха изведнъж, запъхтя, червена като рак, с ръка на сърцето, очите й почти изскочили от орбитите, а голямата червена брадавица над устната й трескаво се подрусваше.
Зачуди се какво да я прави, сложи торбите на земята и взе да я плиска с вода, а тя все така пръхтеше като слънчасало куче, а минувачите я гледаха възмутено и цъкаха:
- Бреййййййй, неблагодарно племе! Глей сега, глей, ше умори майка си! Брей нагла бе!
Заозърта се объркано, изчерви се, отвори уста да обясни и ... точно тогава … ги видя - на отсрещния тротоар, загубили представа за време и пространство, целуваха се като луди, направо се поглъщаха, а минувачите се блъскаха в тях, трамваят грохтеше сърдито, един просяк тъжно сочеше уродливите си крайници... Той я бе прихванал през кръста, почти висеше на силната му ръка, чехлите й се бяха изхлузили, босите й малки пръстчета лакирани тъмночервено едва допираха прашния тротоар, оскъдната червена рокличка бе вдигната почти до кръста, косата й обвиваше главата му, гърба му, ... красиви бяха ... като пламтяща приказна ламя ...
- Ооох, благодаря, дъще, жива и здрава да си, по-добре ми е сега, ох божкеееееее, добре че има добри хора на тоя свят, пак прескочих трапа - старата се облиза достолепно и я потупа покровителствено по рамото - Уплаши ли се миличка, неееееее, такова зло като мене не умира лесно, така казва снахата. Ма на теб да не ти е лошо нещо, що прежълтя така, а, ние сме пристигнали, е тука живея, а влез си почини, ще направя кафенце - две огромни циклопски очи се цъклеха в нея, сини, злобни и проклети - като неговите, обаче в допълнение с уродливо повиснали клепачи, нацапотени с тонове течащ от жегата грим.
Усещаше гърлото си толкова огромно, като че ли огромна черна змия бе легнала точно върху гласните струни и нито можеше да говори, нито да преглътне даже.
- Благодаря ви - изписука толкова тъничко срещу дъртата хипохондричка, че чак се зачуди откъде го взе тоя гласец - Всъщност… бързам - даже се усмихна някакси, а змията се намести още по-удобно в гръкляна и потърси път към очите да ги близне с отровния царствен език, или пък просто от прахоляка изведнъж ги почувства червени, сълзящи и парещи...
Такааа, да си спомним, среща имахме май, но при тия обстоятелства ... А! Дали да не му купя една от любимите му пури - влезе в луксозното магазинче и учтиво помоли за пурата, наблюдаваше се отстрани, колко беше овладяна, хладнокръвна ..., ама змията не беше на това мнение и лакомо ближеше очите й, така че си сложи слънчевите очила и решително закрачи към кафето. Вървейки се опита да запали цигара, но такъв силен вятър духаше, че все й гаснеше запалката. Един младеж приближи, направи колибка с шепите си и успя да й помогне.
- Накъде така, хубавице? - ухили се нагло.
- Разкарай се -изплющя змията срещу него с лъскавия си език и той уплашено се дръпна.
- Спокойно бе, маце, какво толкова- разпери невинно ръце - Мислех, че имаш нужда от компания...
Огледа го преценяващо, змията се разкиска зловещо и подпали гърдите й.
- Защо не, отивам в едно кафе наблизо, ще ме черпиш ли един джин?
- За теб - винаги - ухили се мазно и плъзна поглед по голите й крака...
Видя го от вратата. Седеше на тяхната маса, четеше си спортната страница, пушеше бавно, отпиваше бирата на малки глътки. Както ... вчера, както... винаги. Змията се размърда неспокойно, тясно ли й беше зад пресъхналите очи, жадна ли беше... да отприщи бентовете, да излее ... отровата...
Обърна се към младежа и му се усмихна обещаващо:
- Седни ей там, поръчай нещо, имам малко работа да свърша...
Той не я беше забелязал все още. Четеше си спорта, пиеше си бирата, пушеше си, а после мадамата ще дойде, джинче, пъстърва, секс... Е! Време за промяна в плана!
Змията надигна глава и я блъсна в слепоочието, развъртя опашка около сърцето й и го стегна силно. Пое си дълбоко дъх, приближи се откъм гърба му и го прегърна. Змията насочи ноктите й към гърдите му, но тя я прогони отново. Извади пурата и я постави на масата пред него върху победния гол на „Левски" точно.
Грешка! Очите му не бяха злобни, нито проклети, а бяха страхливи, ужасени и мънички и се усмихваше толкова безпомощно...
Змията се разбесня като дяволска опашка в тялото й.
Изведнъж й стана много много смешно и се разхили срещу него. Змията се показа от устата й и забълва пламъци наоколо.
Кикотеше се високо, гръмогласно, заразително…
Задоволената змия танцуваше в кипящите й вени…
Неизвестно защо, кибиците й ръкопляскаха...



Публикувано от aurora на 25.04.2006 @ 17:04:46 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   tsveti

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 3


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

Лопата218
автор: nickyqouo
392 четения | оценка 5

показвания 49887
от 125000 заявени

[ виж текста ]
"Вариации…" | Вход | 3 коментара (20 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Вариации…
от liastovicata (liastovica@abv.bg) на 25.04.2006 @ 17:53:08
(Профил | Изпрати бележка) http://pavlinabg-dream.blogspot.com/
Цвети, четейки този разказ останах с впечатлението, че е написан от мъж.
Може би заради натрапчивата роля на змията в историята.

Слънчев ден ти желая:)))))))


Re: Вариации…
от mavar на 25.04.2006 @ 18:08:16
(Профил | Изпрати бележка)
Хареса ми! Пиши така и...Бъдещето е пред теб!
Целувам те!


Re: Вариации…
от mojsei на 25.04.2006 @ 21:07:52
(Профил | Изпрати бележка) http://jivotyt.com/news.php



Паркира мерцедеса на площадката пред хотела…Имаше още час до срещата с кучката. В Сайта за запознанства в Интернет му се представи като Цвети. Не се церемоняха много. И двамата си мислеха, че знаят какво искат:
-Обичам игрите! – каза му по характерния за нея начин – полифонично.-И специалното ухажване – допълни многозначително, сякаш си поръчваше специална напитка-Нали, Джаки…-тук вече пролича, че е съвсем лесна, независимо от опита, който парадираше.
-Добре, сладурче! Аз се притеснявам малко – каза го с отработената си невинност, която почти винаги имаше успех. Свързваше го с Джакомо Казанова, а той познаваше номерата му и още тогава планът му се оформи. Беше чел едан от книгите му “Моите приключения”, установявайки как схематично нещата се повтарят.
Влезе в хотела и се убеди, че Джордж си е свършил работата като е резервирал точно този апартамент, който му бе посочил. Май беше надценил мадамата, но нищо…С парите бяха зле напоследък. Някои от каналите им секнаха защото и ченгетата взеха да се престарават – рушветите ставаха по нов начин и скочиха баснословно.
Излезе пред хотела, а там вече го чакаше Джордж. Даде му обещаната десетарка и му обясни как изглежда Принцесата. Нямаше начин да я сбъркат – блондинка, с ярко червена, икономична рокля…
-Посрещни я!- каза тихо с металния си глас, от който даже и на Джордж сърцето потръпна.
-Да, шефе! – каза раболепно Джордж, а си помисли друго:”Какъв е този човек? Друг път по-далече от тези!” Трябваха му малко пари поне за една доза и затова се нави на тази бърза поръчка…”Дано сам си свърши всичко, а не да го кара него!”
Застана до летящата врата на хотела и проследи Джордж с поглед. Отвращаваше го, но точно изпълняваше всяка поръчка. Затова го повика днес. Видя го как се надвеси над нея и обещаващо и небрежно я докосна по гърдите. Мамка му, веднага клъвна…Разочарова го преди да са се срещнали. Нищо интересно…Рутинна работа. В началото му беше интересно, но не и сега. Някаква злост и луд садизъм нахлуваха в гърлото му, когато започваше да ги обарботва…
Седна с гръб към вратата на заведението и се престори, че е погълнат от сензациите във вестника. Бе взел от новата доставка на перзервативи…Хормонът го тормозеше вече втора седмица и това внасяше малко разнообарзие в цялата работа…Какво му трябваше да се хваща. Един ден може би ще стане като Джорж?
Направи се, че не я забелязва, когато влязоха. Джордж продължаваше да играе добре ролята си като я остави да ликува от хитростта на двойната си игра. Забеляза с крайчеца на окото си как сластта бушува в гърлото й и си помисли:”Добра е в менуета!” Флейтите отдавна не го интерсуваха, макар че бяха специално удоволствие, както казваше бохемът-благородник. И той си отиде от компанията им.Изпитваше уважение към прозорливостта му, а и той го уважаваше по свой си начин. Обичаше да види страха в очите на жертвата – онзи животински, инстинктивен страх, който избухваше спонтанно, когато навиеше в ръка косата й и огънеше коленете до челото й…А после…после тя преставаше да съществува за него като човешко същество. Процедурта по пречупването и него го отвращаваше, но такава беше играта, а тя му беше казала, че обича игрите…
Лицимерието й взе връх, когато се опита да го изненада с някакъв изтъркан жест, а на всичкото отгоре постави пред него на стъклената масичка някаква долнопробна пура. Никакви обноски…Даже и не се стараеше…Но откъде пък да знае, че трябва да се старае…Нищо! Скоро ще научи…Отхвърлила свекърва си, а мъжът и – изкарва пари в Германия…Нещо трепна в гърдите му.Сякаш му беше жал за тези безмозъчни същества, бленуващи серията от оргазми…за които техните хора им пишеха специални текстове в сайтовете на Интернет.
Когато тя се отпусна на фотйойла пред него и му показа дискретно прашките си дъхът му спря…Студена пот потече на струйки по гърба му. Видя как същото стана и с нея – змията, която се готвеше да изкочи от устата й се стопи, а очите й станаха пак същите – неговите очи, които изчезнаха преди толкова време.
-Мо! Мили – простена тя – Не съм те забравила, скъп

още коментари...