Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 810
ХуЛитери: 4
Всичко: 814

Онлайн сега:
:: pinkmousy
:: LeoBedrosian
:: Albatros
:: LATINKA-ZLATNA

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаЯсновидецът - глава 11
раздел: Романи
автор: lady_dreamer

По пътя се натъкнах на малък хотел с две звезди и реших да се настаня там. За мой късмет се оказа, че предлагат закуска в стаята, макар и скромна. Поръчах си такава и помолих
да не ме безпокоят. След като се нахраних, се заключих в стаята и отворих свитъка със Законите на Съдбата. Ето ги и тях:
1. Човекът е слабо същество с разум, което се главозамайва от властта, която има. Затова не бива да се допуска човек да съсредоточава в ръцете си прекалено много власт.
2. Всеки Човек на Земята има определена Мисия. Тя може да бъде важна или не толкова значима.
3. Мисиите биват два вида:
3.1. Зависими от дарбите на Човека. При тези Мисии индивидът има даден талант, който е основен инструмент за постигането на съответната Мисия.
3.2. Независими от дарбите на Човека. При тези Мисии индивидът не се отличава с таланти и неговата функция е да бъде междинно звено, стъпало за друг индивид и изпълнението на неговата Мисия. С други думи, Мисията на Човек, лишен от видим талант, е да подпомогне изпълнението на Мисията на друг Човек.
4. Безсмъртните са същества с продължителен живот, започващ със сливането на две галактики. Безсмъртните притежават следните особени сили:
4.1. Четат мисли.
4.2. Преодоляват гравитацията, както и всеки друг физически закон, но само когато това се отнася за техните тела.
4.3. Умеят да насочват сънищата си по своя воля, когато целят да се срещнат.
4.4. Получават информация за изпаднали в беда хора, които са се отклонили от изпълнението на Мисиите си.
4.5. Умеят да извличат информация за миналото и бъдещето на отделен случаен Човек, когато поискат да му окажат помощ.
5. Безсмъртните са безплодни.
6. Безсмъртните трябва да са минимум 13 на брой, за да изпълняват своите Мисии пълноценно.
7. Безсмъртните имат Обща Мисия, която е: да направляват хората в техния път и да не допускат съсредоточаването на много власт в един Човек без да се разкриват. Всеки безсмъртен разполага с различен начин, по който да изпълнява задълженията си.
8. Предсказателят е единственият сред хора и безсмъртни, който вижда както всяка отделна съдба, така и общото бъдеще на целия свят във всеки един момент спрямо стойността на променливите, които влияят на промените в бъдещето. Той е длъжен да предупреждава останалите безсмъртни за отклонилите се от Мисиите си хора и за драстичните промени в Съдбата на света. За целта той свиква Съвета на Служителите на Съдбата(Змията) веднъж на 50 години. Пазителят на Законите на Съдбата има единственото задължение да съблюдава тези Закони да се спазват. Той също попада под юрисдикцията им. Пазителят е единственият, който може да има наследник, но само един и при определени условия. Той трябва да се роди от женско смъртно бебе и косъм от косата на Пазителя само тогава, когато броят на безсмъртните остава 12 в продължение на половин век. Този наследник е Детето, което ще затвори кръга.
9. Детето, което ще затвори кръга, изпълнява своите задължения по т.7 сред хората, като се намесва пряко в техния живот и живее сред тях.
10. Останалите 11 безсмъртни заемат сред хората важни постове с много власт и следва да изпълняват задълженията си косвено, чрез властта, която им е дадена. Постовете на единадесетте се заемат от същите до края на живота им, белязан от срив на тяхната слята галактика.
11. Безсмъртните са длъжни да:
11.1. Спазват този закон.
11.2. Не се разкриват пред хората и да пазят своето съществувание в пълна тайна.
11.3. Не злоупотребяват с властта си в своя или нечия друга полза.
11.4. Не злоупотребяват с особените си сили в своя или нечия друга полза.
11.5. Не стават причина за смъртта на някой Човек.
11.6. Не се събират физически на едно място дори само двама безсмъртни.
11.7. Чакат, когато броят му е намалял до 12 души и по-малко, докато отново станат 13.
12. По силата на този закон Пазителят следва да наказва нарушителите както следва:
12.1. При неизпълнение на 12.1, 12.2, 12.3, 12.4 преобразяване в смъртен и изтриване на паметта.
12.2. При неизпълнение на 12.5 - заточване в Кладенеца на Смъртта в пределите на пещерата Съдбата на Вселената в Безименната планина.
12.3. При неизпълнение на 12.6 - унищожаване на цялата Вселена.
12.4. При неизпълнение на 12.7 - отнемане на особените сили за две хилядолетия и лишаване от контакти с останалите безсмъртни за същия период.
12.5. Присъдите се произнасят от Пазителя, влизат в сила веднага и се изпълняват автоматично от природните сили.
12.6. При нарушение на тези закони от Пазителя, присъдите се изпълняват автоматично от природата, без предупреждение към нарушителя. Останалите безсмъртни се уведомяват веднага след изпълнението на съответната присъда.
12.7. В случай, че чл. 13.6 влезе в сила се свиква Змията и на него се прекъсва дейността на безсмъртните до раждането на нов безсмъртен, след което Змията се събира и избира най-възрастния без Предсказателя за Пазител на Законите на Съдбата.
12.8. При нарушение на тези закони от Предсказателя, след произнасянето на присъдата, влизането й в сила и изпълнението й, Пазителят свиква Змията и спира дейността на безсмъртните до раждането на нов безсмъртен и навършването на пълнолетие на последния, след което новият безсмъртен заема мястото на Предсказател.
12.9. В случай на смърт на някой от единадесетте Детето, което затваря кръга, губи своя специален статут и става един от единадесетте. Змията и безсмъртните прекратяват дейността си до раждането на нов безсмъртен или на друго Дете, което затваря кръга.
12.10. В случай на смърт на Детето, което затваря кръга, Змията и безсмъртните прекратяват дейността си до раждането на нов безсмъртен или друго Дете, което затваря кръга.
12.11. Броят на безсмъртните може да е по-голям от 13, като тогава Детето, което затваря кръга, когато има такова, не губи статута си.
12.12. Допуска се предсрочно свикване на Змията при извънредни ситуации.
Когато научих добре законите, изгорих пергамента, за да не го прочете някой друг.


Публикувано от BlackCat на 04.04.2006 @ 13:12:12 



Сродни връзки

» Повече за
   Романи

» Материали от
   lady_dreamer

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 2


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 15:34:10 часа

добави твой текст
"Ясновидецът - глава 11" | Вход | 0 коментара (0 мнения)
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.