Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 828
ХуЛитери: 4
Всичко: 832

Онлайн сега:
:: LATINKA-ZLATNA
:: pc_indi
:: rosi45
:: LeoBedrosian

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаАз и Фют /-4-/
раздел: Есета, пътеписи
автор: me4kov

С Давид сме цял ден по Мадрид. Говорим си все по рядко - толкова сме изплезили език. За "Къщата на пънковете" /"La casa de los Punkis"/ споменаваме леко развеселени, защото ние сме все пак с амбиции... Нали така?
Между другото пита ме с колко жени съм бил. Излъгвам, че с малко, а накрая посочвам смехотворната бройка три. Всъщност пак излъгвам. Истината, от която страхотно съм се кефил, но по едно време и леко-доста сконфузвал, както явно е и сега, е, че с моята Миленка сме си първи и единствени. А съм убеден, че за мен няма по-хубаво нещо. "Хм" - казва струва ми се със скрито присмехулни очи - той разбира се не им знаел бройката.
Вечерта виждам за първи път многобройните мадридски площади, наджипкани с будна кротко-купоясваща младеж, трошаща от време на време бутилки. Присядаме тук и там и получаваме бира и хашишни дръпки колкото си пожелаеме. Черпя го както винаги с русенско варено, а той хапва радостно в нозете ми и се смее. Странно ми става, че замръкнали на "Площада на Слънцето", когато давам една консерва на едно кутре, Давид гледа бесен и нещо мърмори. Вечерта в "Къщата на Пънковете" пак е смръщен и мърмори. На заспиване чувам Доайенът да си приказва до мен с някого кои ли сме ние, `el colombiano` и `el bulgaro`, сякаш с известно притеснение. Отново се събуждам с ранобудната му шетня. Човекът е тъй приветлив и чудесен и твърдя галантно-интелигентен. Черпи ме с хашиш и си приказваме дружески.
С Давид цял ден сме нагоре-надолу, пикаейки по тесните старинни улички и съвсем рядко си говорим. Черпя го от русенското си варено, а той е културно радостен и както често пъти - ужасно възпитан. Малко в повече ми понасмърдява, щот отдавна не е виждал баня, но не съм гнуслив - вмирисвам се и аз. Докато чакаме на един площад, изпълнен с местно мароканско присъствие да ни донесат хашиш за пет евро /откритие на Давид/, похапвайки в един вход, той ме рисува. Някакъв педераст пак се навърта около него и го хваща за ръката, но аз му се изрепчвам "Махай се, той е мой". Рисунката е готова - както съм си седнал, дългокос и бая брадат, а едната ми ръка - със странно голяма костелива длан и пръсти с много дълги нокти, сграбчила маска на някакъв урод - демон. Хубаво изпълнение. Очарован съм. Но Давид не е доволен. Пише нещо на испански, прочитам го, леко разочарован, че не е текст на негова песен нито пък нещо за спомен като в книгата на "Всяка Неделя" и иска да го преведа на български и да му го кажа, а той го изписва на латиница. После ме кара да го произнеса на български три пъти, като го произнася всеки път след мене, а то в буквален превод гласи: "Не съм нормален, и шизофренията всеки път се всериознява повече". Подарява ми творението.
Хубаво. Хм, леко странно.


Публикувано от BlackCat на 17.10.2005 @ 09:07:34 



Сродни връзки

» Повече за
   Есета, пътеписи

» Материали от
   me4kov

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 1


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 13:02:07 часа

добави твой текст
"Аз и Фют /-4-/" | Вход | 2 коментара (5 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Аз и Фют /-4-/
от Nadie на 19.10.2005 @ 09:01:56
(Профил | Изпрати бележка)
За пръв път изчитам до края нещо, дето е 1,2, 3, че и 4. Тоя свят ми е чужд, защото аз съм по-скоро лелята със златата, които не заслужава, обаче много увлекателно разказваш. Изкефи ме.


Re: Аз и Фют /-4-/
от Nadie на 19.10.2005 @ 09:02:18
(Профил | Изпрати бележка)
За пръв път изчитам до края нещо, дето е 1,2, 3, че и 4. Тоя свят ми е чужд, защото аз съм по-скоро лелята със златата, които не заслужава, обаче много увлекателно разказваш. Изкефи ме.