Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 451
ÕóËèòåðè: 1
Âñè÷êî: 452

Îíëàéí ñåãà:
:: Albatros

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÄàëè?
ðàçäåë: Ôàíòàñòèêà
àâòîð: bebe_eli

Ñòóäåíèÿò îãúí íà êüëáîòî ãè ðàçòàïÿøå çà ñåêóíäè.Íàñòèãíå ëè òå ñïàñåíèå íÿìà - óìèðàø â àäñêè ìúêè.Òúïàí÷åòàòà òè ñå ïðúñêàò îò ñîáñòâåíèòå òè êðÿñúöè íà óæàñ è áîëêà.Çàäóøàâà òå ñìðàäòà îò ñîáñòâåíîòî òè äîãàðÿùî òÿëî.

Íàìèðàõìå ñå êîñìè÷åñêèÿ êîðàá "Âñåëåíà".Íåãîëÿì, îáàãðåí â ÿðêî÷åðâåíîòî íà Ôåäåðàöèÿòà.Âå÷å ïåò ìåñåöà îòêàêòî íàïóñíàõìå ïîñëåäíàòà êîëîíèÿ â òúðñåíå íà íîâè îáèòàâàíè ïëàíåòè,ñ êîèòî åâåíòóàëíî äà òúðãóâàìå.Íèùî.Ñïîðåä èç÷èñëåíèÿòà íè, îòäàâíà òðÿáâàøå äà ñå íàòúêíåì íà ñïúòíèê àêî íå äðóãî,íî êîñìîñà ñÿêàø ñè èãðàåøå ñ íàñ.Îêîëî êîðàáà áóêâàëíî íÿìàøå íèùî - íèòî ïëàíåòè, îòëîìêè, çâåçäè, ìåòåîðèòè ...êàìî ëè íÿêàêúâ ðàçóìåí æèâîò.
Íà øåñòèÿ ìåñåö ïðåòúðïÿõìå íåîáÿñíèìà è âíåçàïíà àâàðèÿ, êîÿòî íè èçâàäè îò ñòðîÿ.È äâàòà äâèãàòåëÿ ñå çàïàëèõà, åé òàêà îò ñàìîñåáå ñè, çàåäî ñ òÿõ ñå çàïàëèõà è âñè÷êè çàïàñè îò ãîðèâî!Àáñîëþòíî íåîáÿñíèìî è ïðåäâèä ñèòóàöèÿòà - ïàãóáíî. Ïî- ãîëÿìàòà ÷àñò îò 30 ÷ëåííèÿ åêèïàæ çàïàçè ñàìîîáëàäàíèå. Äâàìà íå îñîáåíî ñòàáèëíè ïñèõè÷åñêè ìåõàíèöè èçïàäíàõà â èñòåðèÿ, ÷å ùå óìðåì òàêà èëè èíà÷å è èçõâúðëèõà îò òðþìà âñè÷êèòå íè õðàíèòåëíè çàïàñè, ïðåäè íÿêîé äà ñå ñåòè äà íàïðàâè êàêâîòî è äà áèëî.Õðàíà îñòàíà çà îêîëî ñåäìèöà è òî ïðè ïîëîæåíèå ÷å ÿ ïåñòèì è ðàçïðåäåëÿìå ïðàâèëíî.
Âå÷å ñè ìèñëåõ ÷å ïî - ëîøî è áåçäíàäåæäíî íÿìà êàê äà ñòàíå.Îáà÷å ñãðåøèõ.Íà òðåòèÿ äåí ñëåä àâàðèÿòà êúì êîðàáà ñå äîáëèæè íåùî ñ ðàçìåðèòå è ôîðìàòà íà âàðåë. Ïðèäâèæâàøå ñå ñ èçóìèòåëíà ñêîðîñò, ÷åðíî è õëàäíî.Ñåíçîðèòå íå ãî èäåíòèôèöèðàõà, ðàäàðèòå ãî îò÷èòàõà êàòî "îòëîìêà".Îïèòàõìå ñå äà ñå ñâúðæåì ïî ðàäèî ñòàíöèÿòà , è ïî - ñòðàííè êîðàáè áÿõìå âèæäàëè, íî áåç óñïåõ."Îòëîìêàòà" ñå ñïðÿ íà äåñåòèíà ìåòðà îò "Âñåëåíà" è ñå ñïðÿ, âñå åäíî íè èçó÷àâàøå.Õîðàòà âçåõà äà ñå ïàíèêüîñâàò è èçâäèõìå âñè÷êè íàëè÷íè îðúæèÿ,òåçè íà êîðàáà íå ìîæåõìå äà êîíòðîëèðàìå(çàåäíî ñúñ çàùèòàòà ìó áÿõà ïîâðåäåíè).
Ñëåä íÿêîëêî ÷àñà "îòëîìêàòà" ïðîñòî "ïðîíèêíà" â êîðàáà è îò íåÿ ñ ïëàâíî ðàâíîìåðíî äâèæâíèå èçëåçå êúëáî.Òî ìèíàâàøå ïðåç ñòåíèòå ñÿêàø áåøå ñàìî âèäåíèå èëè ñÿíêà.Ãîëÿìî êîëêîòî òîïêà çà òåíèñ, ÷åðíî è õëàäíî.Êàïèòàíúò ñå îïèòà äà ãî îáñòðåëÿ ñ áëàñòåðà.Ãîëÿìà ãðåøêà!Êúëáîòî ïðîíèêíà â ìèñëèòå ìó è ãî âöåïåíè îò óæàñ.Ïîñëå ñå ðàçòå÷å è ñòàíà íà íåùî êàòî íîñåùî ñå ïåòíî êàòðàí.Ïîëåïè ñå ïî êîæàòà íà êàïèòàíà è íàïðàâî ãî çàëÿ.Ãîðêèÿò ÷îâåê êðåùåøå îò áîëêà, äîêàòî ïëúòòà ìó èçãàðÿøå.Íå÷îâåøêèòå ìó ïèñúöè îòåêâàõà ïî êîðèäîðèòå.Êîñòèòå ìó ñå ñòîïèõà è òîé èçäúõíà.Çà ìèíóòà - íå ïîâå÷å.Íèêîé íå ïîìðúäíà.Ïî ëèöàòà áå èçïèñàí ïîòðåñàâàù ñòðàõ.Îêîïèòèõìå ñå ÷àê êîãàòî ñòîíîâåòå íà òðåòàòà æåðòâà çàòèõíàõà.Íà ïîäà ëåæàõà òðè êúðâàâè êóï÷èíè,ñìúðäÿùè íà èçãîðÿëî ìåñî.Ðàçáÿãàõìå ñå ïî îòäåëåíèÿòà êàòî îâöå, ïðúñíàõìå ñå íåäîóìÿâÿùè è íåâÿðâÿùè êÿêâî òî÷íî ñå ñëó÷è.Êúëáîòî òðúãíà íà ëîâ, íå áúðçàøå.Òàêà èëè èíà÷å íÿìàøå êúäå äà ñå ñêðèåì,òî ìèíàâàøå ïðåç âñè÷êî.
Êîëêîòî è äà áÿãàõ íÿìàøå êúäå äà îòèäà.Íàñòúïâàõ îùå òëååùèòå, ïîëóæèâè îñòàíêè íà ïðèÿòåëèòå ñè è ïîäìèíàâàõ æàëíèòå èì ïèñúöè çà ïîìîù.Íå ìîæåõ äà ïîìîãíà íèòî íà òÿõ íèòî íà ñåáå ñè.Áëàñòåðèòå áÿõà àáñîëþòíî áåçïîëåçíè.Ñòóäåíèÿò îãúí íà êüëáîòî ãè ðàçòàïÿøå çà ñåêóíäè.Íàñòèãíå ëè òå ñïàñåíèå íÿìà - óìèðàø â àäñêè ìúêè.Òúïàí÷åòàòà òè ñå ïðúñêàò îò ñîáñòâåíèòå òè êðÿñúöè íà óæàñ è áîëêà.Çàäóøàâà òå ñìðàäòà îò ñîáñòâåíîòî òè äîãàðÿùî òÿëî.
Êîðàáúò íå áåøå ãîëÿì è ñêîðî ïî÷òè âñè÷êè çàìëúêíàõà ìúðòâè.Îñòàíàõìå ñàìî òðèìà â êîíòðîëíàòà çàëà è õëèïàéêè î÷àêâàõìå ãèáåëòà ñè.Êúëáîòî íå çàêúñíÿ,"íàäóøè" íè.Äîáëèæè ñå è èìàõ ÷óâñòâîòî ÷å ñå íàäñìÿ íàä áåçïîìîùíî âëà÷åùèòå ñå ïðîïëàêâàùè òåëà ïðåä ñåáå ñè.Ïîäìèíà íàé - áëèçêèÿ ÷îâåê, êîéòî ñàìî ñòèñêàøå î÷è è ñå ìîëåøå.Ïîäìèíà ìåí è çàëÿ ïàðàìåäèêà, êîéòî ñå áåøå ñâèë ïîä êîìàíäíèÿ ïóëò.È äî äíåñ ñå áóäÿ íîùåì îò èñòåðè÷íèòå êðÿñúöè, êîéòî ðàçäðàõà ñúçíàíèåòî ìè.Êàòî êúðâàâ íîæ ñå âïèâàõà â óìà ìè è ãî òðîâåõà.
Íå çíàåõ êàêâî ÷óäî ñïàñè ìåí è ïîìîùíèê - êàïèòàíà.Êúëáîòî ñè çàìèíà òàêà âíåçàïíî êàêòî ñå áåøå ïîÿâèëî.Èç÷åçíà â ïóñòèÿ ìðàê íà êîñìîñà è îòíåñå îãíåíèÿ ñè õëàä ñúñ ñåáå ñè.
Õðàíà âå÷å èìàøå ìíîãî - ñåãà íå äåëÿõìå íà 30 à íà 2 è äîæèâÿõìå íÿêàê èäâàíåòî íà ñïàñèòåëíèÿ ôëîò.Êàòî íå ïîëó÷èëè ñèãíàë îò "Âñåëåíà" íÿêîëêî äíè, ïðàòèëè ïàòðóëà äà íè òúðñè íà ïîñëåäíèòå ïîäàäåíè îò íàñ êîîðäèíàòè.È íè íàìåðèõà,îáåçóìåëè è ïîëóëóäè,íî æèâè.
Ïðåãëåäàõà íè ñòàðàòåëíî êàêòî ïñèõîòåðàïåâòè,òàêà è ìåäèöè. Îêàçà ñå ÷å ñúì áðåìåííà.Ïîìîùíèê - êàïèòàíà èìàøå íåîòêðèò ðàê íà ÷åðíèÿ äðîá â ðàíåí ñòàäèé.Äàëè êúëáîòî áåøå ðàçáðàëî è ñå áåøå ñìèëèëî íàä íàñ?


Ïóáëèêóâàíî îò BlackCat íà 29.08.2005 @ 21:55:40 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ôàíòàñòèêà

» Ìàòåðèàëè îò
   bebe_eli

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 0
Îöåíêè: 0

Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

16.04.2024 ãîä. / 07:27:18 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Äàëè?" | Âõîä | 0 êîìåíòàðà (0 ìíåíèÿ)
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.