Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 876
ХуЛитери: 4
Всичко: 880

Онлайн сега:
:: AlexanderKoz
:: LATINKA-ZLATNA
:: Lombardi
:: LeoBedrosian

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаАНДИ и децата на Новата Епоха (4_в)
раздел: Есета, пътеписи
автор: ANG

@@@@@@

(сериозно есе)

Представи си следната картина: около Теб се разхождат триметрови здрави и красиви мъже и жени. Без бирени коремечета. Излъчващи, спокойствие, хармония, Любов и Светлина...

Нещо такова би изглеждало Човечеството след ХХХ години. Със или без помощта на биогенетиката. Вероятно с помощта и на редица по-меки средства и инструменти, като дълбокото йогистко дишане, позитивното мислене, изкуствата, медитацията, молитвата и...и... и ... храненето без месо.

Искам да те впечатли следващия списък. Нима

Питагор
Сократ
Платон
Климент Александрийски
Плутарх
Леонардо да Винчи
Монтен
Джон Милтън
сър Исаак Нютон
Емануел Сведенсборг
Волтер
Бенджамин Фраклин
Жан-Жак Русо
Лев Толстой
Бърнард Шоу
Рабиндранат Тагор
Махатма Ганди
Алберт Айнщайн

са били по-тъпи от Теб и мен, след като са се „лишавали" от храна „с очички"...

Според езотеричните науки, плътната храна и въздуха (и водата, според мен) обслужват единствено физическото тяло. Аз и Ти тук на Земята имаме още 6 различни тела (12 - според други източници).

Изказвам предположението, че преди грубата материална действителност и още по-грубите действия на родители, роднини, приятели, общество - преди тези фактори да утрепят пребиваването на малките невинни същества и (И) в други измерения, те имат нужда да зареждат енергетичните си нужди от Любов, Светлина и друга по-малко плътна храна...

Децата на Новата Епоха сриват представите на пуританското общество за така наречените „закуска", „обед", „вечеря". Хранят се по-всяко време (събуждането на бебетата за да се хранят по часовник е една отвратителна препоръка, според мен). Приемат храна по собствен избор (АНДИ и много деца обичат бирата, квасеното но не и прясното мляко, дори и кока-колата) и в непредсказуемо количество... (когато-колкото).

Обикновено се твърди, че ти си това, с което се храниш. При все че вегетарианската храна подсигурява по-висока честота на вибрациите - Тук и Сега нямам за цел да насаждам точно този и какъвто и да е друг „модел" на хранене. Той също в даден момент вероятно ще се окаже „демоде". Повечето диетолози се обединяват около идеята да се консумира естествена екологично чиста храна...

Мутирали ли са децата и внуците ни? С друг генетичен строеж ли са вече? Наистина ли черният им дроб е различен? Наистина ли променената им "електрическа система" с разширени възприятия на света изисква различен начин на хранене?

Представи си следната картина: около Теб се разхождат триметрови здрави и красиви мъже и жени. Излъчващи, спокойствие, хармония, Любов и Светлина...

Поставям и Теб в тази картинка в... следващото ти прераждане...

Повтарям предположението си, вече под формата на твърдение, че малките невинни същества зареждат енергетичните си нужди от Любовта, от Светлина и от друга по-малко плътна храна... Защото

Светлината е храна
Любовта е храна

(но не онази, жестоко обвъзваща майчина, а Безусловната Любов)

Завършвам с пример. Преди две години, когато АНДИ се роди, мИшето беше едно изключително светнато, сияещо създание. Уви, беше... Липсата на достатъчно любов и нежност (достатъчна за детето) го доведе до необясними по характер припадъци. Последваха чести посещения при специалисти-медици в София, поглъщане всекидневно на шепа лекарства... Парадоксалното е, че лекарите не поставиха диагноза, защото не знаеха точно какво лекуват. За всеки случай обаче... лекуваха. С шепа лекарства. В резултат днес мИшето, братовчедката на АНДИ, гледа със затъпял поглед на сиво искърско говедо.

(търся обяви: „Продава се картечница" - помогнете ми!)

В същите тези две години АНДИ светеше без болести, без лекари и без лекарства. И с вегетарианство по свой избор...

„... по делата ще ги познаете..."


Публикувано от railleuse на 26.08.2005 @ 15:24:56 



Сродни връзки

» Повече за
   Есета, пътеписи

» Материали от
   ANG

Рейтинг за текст

Средна оценка: 4
Оценки: 8


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 13:32:12 часа

добави твой текст
"АНДИ и децата на Новата Епоха (4_в)" | Вход | 10 коментара (57 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: АНДИ и децата на Новата Епоха (4_в)
от PLACEBO (placebo@abv.bg) на 26.08.2005 @ 15:33:22
(Профил | Изпрати бележка)
Забележително есе, ANG!
Дано стигне до много хора!

Цункс!


Re: АНДИ и децата на Новата Епоха (4_в)
от aureliano (kalimero@abv.bg) на 26.08.2005 @ 15:39:35
(Профил | Изпрати бележка) http://www.lib.ru
бравос
а събуждането за хранене наистина е адска тъпотия
:))


Re: АНДИ и децата на Новата Епоха (4_в)
от Ray (bdoych@abv.bg) на 26.08.2005 @ 16:34:27
(Профил | Изпрати бележка)
Много провокативно туй питане за Айнщайн и сие :))

Малко ми е трудно да си представя картината, ама ще се напъвам цял живот, защото в нея ми се живее.
Хареса ми есето :))


Re: АНДИ и децата на Новата Епоха (4_в)
от Dimi на 26.08.2005 @ 17:30:16
(Профил | Изпрати бележка)
Триметрови, сияещи... звучи фантастично, но не е невъзможно. Само че, е трудно осъществимо. И знаеш защо. Отново даваш повод за размисъл. Благодаря ти!


Re: АНДИ и децата на Новата Епоха (4_в)
от ninamsikva на 26.08.2005 @ 19:49:29
(Профил | Изпрати бележка)
:))))))))
любовта и светлината са от най-любимите ми храни:))

"Животът може и трябва да бъде непрекъсната радост", Толстой
но се иска и Ти да направиш нещо по въпроса, нали:)) и правейки го не пропускай следващото правило /на същия автор/:
"Ако правиш нещо, прави го добре. Ако не можеш или не искаш да го правиш добре, въобще не го прави!"

Светъл поздрав:)))))


Re: АНДИ и децата на Новата Епоха (4_в)
от an на 26.08.2005 @ 23:03:41
(Профил | Изпрати бележка)
Първо - харесвам бирени коремчета, ама много ги харесвам.
Второ - спокойствието, хармонията, любовта и красотата (моля да бъда обесена) -вече са ми скучни, сигурно си имам диагноза...
Виж, за това как ще изглежда човечеството след ХХХ години - съм наистина любопитна.
А това: "...са били по-тъпи от Теб и мен, след като са се „лишавали” от храна „с очички”..." не го разбрах. Защото съм по-тъпа.
За ролята на плътната храна съм съгласна. Но това си е една резонна плътна роля. Има плът - има храна. Плътната храна си е един главен герой с главна роля. Другият главен герой - Любов и Светлина (в едно). Ама ти противопоставяш ли ги? Нашите двама герои? Не бива. Те за добро или за лошо живеят някак си заедно. Талантът да живееш, според мен е в това да ги сприятелиш (плътната и другата храна). И ти ги сприятеляваш, ама не си признаваш. На повечето от нас там ни е грешката - не ги сприятеляваме както трябва.
ХАРМОНИЯТА, според мен е в сприятеляването на тези 2 (два:) вида храна. И Хармонията, според мен, е истинскат храна. Но разбирането за хармония е, разбира се, различно. И разбирането за това дали трябва да ядем, да преяждаме или да гладуваме - също е различно.
Т. е. - май няма една истина, а? Ще се радвам да ме убедиш в противното. Аз нямам истина. Още си я търся...
Незнам за епилепсията. Това е дълга тема, много дълга.
Но и аз вярвам, че липсата на любов разболява. И ми е мъчно.
Благодаря ти за присъствието! То винаги е много ценно.

А.


Re: ИМА НЕЩО...
от miglena (feichka_migli@abv.bg) на 27.08.2005 @ 11:31:01
(Профил | Изпрати бележка) http://www.miglena.net/
коментарът ми е твърде дълъг, затова го пускам в линк ;)

http://fei-mei.hit.bg/IMA%20NESHTO.doc

(: приятно е да ти гостувам и да си бъбрим виртуално :)


Re: АНДИ и децата на Новата Епоха (4_в)
от SELENA на 28.08.2005 @ 02:47:26
(Профил | Изпрати бележка)
4el li si ''Hranata spored kryvnite grupi''? Nai-rannata kryvna grupa e 0-ta, obratno na nqkoi nau4ni legendi sa po-kysnoto i poqvqvane. 0-ta kryv e kryv na nomadi, t.e. hora, koito konsumirat predimno meso. V dne6no vreme vse o6te ima mnogo xora s 0-va grupa. Geneti4no, te imat nujda ot meso. Nqma6e da oceleem samo s koreni i jito. Ina4e eseto e virtuozno napisano.


Re: АНДИ и децата на Новата Епоха (4_в)
от ninamsikva на 28.08.2005 @ 13:41:35
(Профил | Изпрати бележка)
Лесно е да решиш да отгледаш детето си без тази "ценна" храна. Когато обявиш замисъла си.... предизвикваш абсолютен взрив. Баби, дядовци и роднини до девето коляно, съседи /не че им влиза в работата/, близки и познати, та дори и домашния лекар изпадат в истерия. Ти си истински звяр - "ще лишаваш детето от витамини!!!". Въпреки това, ти си твърдо убеден, че ще изпълниш решението. И устояваш някак си. Но до някога... Роднините не пропускат удобен момент да пъхнат в устата на детето "витамин" и са възмутени, ако то го изплюе. Нищо, че ти бдиш като орел /задължително е!/. Родителите - чудовища се справят, докато детенцето тръгне на детска градина. Там бива захранено с мръвки. Въпреки, че си предупредил /лелките са толкова загрижени за "горкото" дете/! То обаче няма "навика" да яде такава храна, но е любопитно като всички деца... Въпреки това, за него месото остава в графата "мога и без това" или "предпочитам леща". Но въпросите, които го мъчат..."защо мама ми разказва приказки за обезумели от страх животни, очакващи да ги убият и как изяждайки месото им ние се стресираме?", "защо тогава всички ядат и казват, че тове е жизненоважно?", "не знаят ли тази приказка?", "нали и те ме обичат! значи не искат да ме тровят". Кой е прав?! Накрая "явно в цялата тази история има нещо гнило...".
Решаваш, че това е сложна дилема за едно дете и оставяш нещата на самотек. Не го насилваш. Нали всичко забранено е желано?! Дал си начална скорост - казал си и си направил каквото трябва /каквото е възможно в среда, претъпкана с "доброжелатели"/. Сега то има право на избор. Ще разбере какво си имал предвид, но някой ден /още е малко/. Успокояваш се с мисълта, че месото няма да е сред най-любимите му храни. Вярваш / не ти остава друго/. Надяваш се да успее да се пебори с мръвкарите, защото се оказва, че това е най-сложната задача.
Такава е реалността.
Дано мръвкарите около вас са по-малко или поне са достатъчно благоразумни.
Успех ти желая:))


Re: АНДИ и децата на Новата Епоха (4_в)
от SELENA на 28.08.2005 @ 16:03:26
(Профил | Изпрати бележка)
50 % okolna sreda i 50% geni e programiraneto. i vse pak 6te qm meso ako ot tova zavisi ob6toto blagorazpolojenie na organizma mi. ina4e za preprogramiraneto sym naqsno i argumentyt koito mi dade sys sebe si e interesen.