Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 869
ÕóËèòåðè: 1
Âñè÷êî: 870

Îíëàéí ñåãà:
:: pinkmousy

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÒðèëúð III
ðàçäåë: Ðàçêàçè
àâòîð: libra

Òÿ êðåùåøå èñòåðè÷íî.Áåøå çàñòàíàëà íà âðàòàòà íà ñòàÿòà è êðåùåøå.Òîé íå ñëóøàøå äóìèòå, òå âèíàãè áÿõà åäíè è ñúùè è ïîâîäà áåøå åäèí è ñúù.Òÿ êðåùåøå è çâóêúò íà ãëàñà è ñå âïèâàøå â ñúçíàíèåòî ìó.Ñòàíà, îòèäå äî íåÿ è ÿ óäàðè ïðåç ëèöåòî.Ëåêî ÿ óäàðè, àêî ÿ áåøå óäàðèë ñèëíî ñèãóðíî ùåøå äà ÿ óáèå.
Òÿ îñòàíà ñ îòâîðåíà áåçìúëâíà óñòà è î÷èòå è ñå ðàçøèðèõà îò èçíåíàäà, îáèäà è ó÷óäâàíå ïðèìåñåíî ñ áîëêà.Èçãëåæäàøå øîêèðàíà è ïîòðåñåíà.
Çàìëúêíà è ñå ðàçïëàêà.
Òîé ñå óñìèõâàøå.Ïðîäúëæàâàøå äà ñòîè ïðåä íåÿ ñëåä êàòî è áåøå çàìàõíàë è ñå óñìèõâàøå.Ïîãëåäà ìó ãëåäàøå íÿêúäå çàä íåÿ.
Òîâà íàé ìíîãî ÿ ïîòðåñå.Ìúë÷àëèâî ñå îáúðíà è èçëåçå îò ñòàÿòà.
Òîé ñå âúðíà íà êðåñëîòî, ñåäíà è ïðîäúëæè äà ñè ãëåäà òåëåâèçèÿ.Êàêâî îáëåê÷åíèå, áåøå òèõî.Íÿêúäå ìíîãî îò äàëå÷ è ïî÷òè ïðèãëóøåíè ñå ÷óâàõà õëèïîâåòå è.Òîâà ñå ïîíÿñÿøå íÿêàê ñè.Ñëåä ïîëîâèí ÷àñ ùåøå äà ñïðå.
Âå÷å íå ìó ñå ãëåäàøå òåëåâèçèÿ, â ìèñúëòà ìó ñå çàâúðòÿ ñïîìåíà çà åäèí òðèëúð ãëåäàí ïðåäè ãîäèíè, òàì ãåðîèíÿòà áåøå âúðçàíà è êðåùåøå ïî ñúùèÿ íà÷èí, à ãëàâíèÿ ãåðîé ÿ ãëåäàøå è óñìèõíàò ñå ïðèáëèæàâàøå áàâíî, ïîñëå èçâàäè áðúñíà÷ îò ñòðàíè÷íèÿ äæîá íà ñïîðòíèÿ ñè ïàíòàëîí è ãî ïðåêàðà ñúñ çàìàõ ïðåç ãúðëîòî è.Ñëåä èçâåñòíî êúðêîðåíå, êîåòî èäâàøå îò ïðåðÿçàíîòî ãúðëî, íàñòàíà òèøèíà.Äîêàòî ãî ãëåäàøå òîãàâà, óñåùàíåòî çà îáëåê÷åíèå êîåòî òîé ñàìèÿ èçïèòà ãî èçíåíàäà è îïðåäåëåíî ãî âïå÷àòëè, ïîñëå ñè ïðèïîìíè òèøèíàòà êîÿòî íàñòàíà, òèøèíàòà ïîñëå áåøå ñòðàõîòíà è òîâà áåøå, äðóãî ïî÷òè íèùî íå ñè ñïîìíÿøå îò ôèëìà.Ïðîñòî ñè áåøå åäíî óñåùàíå.
Ïðåäè ìàëêî êîãàòî ÿ óäàðè, êàòî ÷å ëè óñåòè íåùî ïîäîáíî íà îíîâà òîãàâà, íî íå áåøå ñúâñåì ñúùîòî, áëåäà ðàáîòà áåøå.
Íåçàâèñèìî îò áëåäèíàòà ïàê âèäÿ ëèíèÿòà âúòðå â ñåáå ñè, áëåñòåøå êàòî äúãà ìåæäó äâà åëåêòðîäà, òúíêà ëèíèÿ, ñåòèâàòà ìó ñå èçîïíàõà áåøå íà ìèëèìåòðè ïðåä íåÿ è óñåùàøå äîðè àðîìàòà è.Èìàøå è àðîìàò.Ìèðèøåøå íà ñìúðò è íà ðàæäàíå.
Íå ìèñëåøå, öåëèÿ óñòðåìåí íà òî÷êà êúì çâóêà, âïèâàù ñå îñòðî â ñúçíàíèåòî çà äà ãî ïðîáèå è òîâà çàäâèæâà ðúêàòà òÿ ïðàâè äâèæåíèå îò ñàìî ñåáå ñè, âäèãà ñå çà ñåêóíäà, çàìàõâà çà íÿêîëêî ñåêóíäè è óäðÿ.Ìèã.Ïðîñòî åäèí ìèã è óáèâàø.Àêî èìàø äîáðî ïîïàäåíèå, ðàçáèðà ñå, â ñëåïîî÷èåòî íàïðèìåð.
Áðúñíà÷ òðóäíî ñå íàìèðàøå, íî íîæ íàïðèìåð íå áåøå ïðîáëåì äà ñå íàìåðè, òà àêî èìàø ïîä ðúêà îñòðèå å îùå ïî ëåñíî, äîïèðàø ãî êîæàòà, íàòèñêàø è òî âëèçà. êîðåìà íàïðèìåð èëè â ëÿâî îò ãðúäíàòà êîñò.
Ìíîãî òúíêà ëèíèÿ è íåùî ñå ñëó÷âà, òàéíñòâî íÿêàêâî, àòàâèñòè÷åí çîâ, âèæäàøå ÿ áëåñòåøå, çîâåøå ãî è ñ ïîñëåäíèòå îñòàòúöè çà êîíòðîë íà ðàçóìà ñè ñå ñïðÿ. Áàâíî ñè âúðíà îáè÷àéíèòå ìèñëè, íî ñè ñïîìíÿøå, ÷å èçæèâÿ âñåêè ìèã îò åêçåêóöèÿòà.
Ñèãóðåí áåøå, ÷å è æåíàòà ÿ âèäÿ èëè èíñòèêòèâíî ÿ óñåòè, àêî ìîæåøå äà ñúäè çà òîâà ïî ïîòðåñà â î÷èòå è.
Ïî÷òè áåøå ñèãóðåí, ÷å ñêîðî íÿìàøå äà è ÷óå ãëàñà, à äî òîãàâà ùå ñè èìà è ñâîÿòà òèøèíà.
Ïî÷òè áåøå ñèãóðåí è â òîâà, ÷å êîëêîòî è äà ñè ïîâòàðÿ ÷å òðÿáâà äà ñå êîíòðîëèðà, âñå íÿêîãà ãðàíèöèòå íà ëèíèÿòà ùå ñå ðàçìèÿò òÿ ùå ñå ðàçøèðè áëÿñêàâà, âå÷å íÿìà äà å ëèíèÿ ùå çàåìå öÿëîòî ìó ñúçíàíèå äîêàòî è òîé ñàìèÿ ùå ñòàíå ñèÿíèå è ïîñëå, ùå ñå ïîòîïè â òàéíñòâîòî äà ÿ å ïðåìèíàë.
Íåíàâèæäàøå èñòåðè÷íè æåíè.
Ñèïà ñè åäíî óèñêè, çàïàëè öèãàðà è ïðåâêëþ÷è êàíàëà, äàâàõà òðèëúð, áëåäà ðàáîòà áåøå ñþæåòà, íî òîëêîâà èì å âúîáðàæåíèåòî íà ñöåíàðèñòèòå, óñìèõíà ñå, à ïîãëåäà ìó ãëåäàøå íÿêúäå â äàëå÷èíàòà îòâúä ôèëìà.


Ïóáëèêóâàíî îò BlackCat íà 14.08.2005 @ 22:12:10 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðàçêàçè

» Ìàòåðèàëè îò
   libra

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 5
Îöåíêè: 8


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

20.04.2024 ãîä. / 07:24:42 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"Òðèëúð III" | Âõîä | 3 êîìåíòàðà (9 ìíåíèÿ) | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Òðèëúð III
îò Amar (amar4e@yahoo.com) íà 15.08.2005 @ 11:08:02
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
!!!!!


Re: Òðèëúð III
îò miglena (feichka_migli@abv.bg) íà 15.08.2005 @ 18:01:26
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://www.miglena.net/
Áëàãîäàðÿ!
Ñåãà ñè îáÿñíÿâàì êàêâî èçïèòâàò íÿêîè æåíè, êîãàòî ... ( ïî ïðåçóìïöèÿ ïðèåìàì, ÷å ïîëúò íÿìà çíà÷åíèå è â ñúçíàíèåòî ñè ðàçìåíèõ ðîëèòå, íàäÿâàì ñå äà íå íàêúðíÿâàì àâòîðñêèÿ çàìèñúë ;)
Çàøåìåòÿâàùî çà ìåí ïðîçðåíèå!



Re: Òðèëúð III
îò Ufff íà 27.08.2005 @ 10:07:24
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Îòâúä ôèëìà å æèâîòúò. Òàì ïúê äðóã ôèëì. Àìà ïðèëè÷àò ñè.
)