Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 658
ÕóËèòåðè: 6
Âñè÷êî: 664

Îíëàéí ñåãà:
:: LATINKA-ZLATNA
:: Marisiema
:: pavlinag
:: pastirka
:: rajsun
:: LeoBedrosian

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÈíöèäåíòúò
ðàçäåë: Ðàçêàçè
àâòîð: kosata

Ïúòåêàòà áåøå óæàñíî äúëãà , øèðîêà íå ïîâå÷å îò ìåòúð ,íî íàïðàâî áåçêðàéíà è â ïúðâèÿ ìîìåíò ìó ñå ñòîðè ,÷å ùå ïðèïàäíå ïðè âèäà é .Íàïðàâè ñòúïêà íàïðåä, îëþëÿ ñå ,ïðîñòðÿ ðúêà , èñêàøå äà ñå õâàíå çà íåùî ,íî íÿìàøå çà êàêâî, ïàäíà ...
Èçïðàâè ñå ... Ïúòåêàòà áåøå èç÷åçíàëà . ×ó ñå ñìÿõ -ãðîçåí, îòâðàòèòåëåí ñìÿõ. Çàîãëåæäà ñå . Îñâåí íåãî íÿìàøå íèêîé .Ñìåõúò ñå çàñèëâàøå, ñòàíà ïî÷òè íåòúðïèì . Êîé ñå ïðèñìèâàøå íà óñèëèÿòà ìó ? Òîëêîâà ëè íèùîæíè áÿõà òå ? Ìèñëèòå ìó ñå çàïðåïëèòàõà . Êîÿ ìèñúë áåøå ïðàâèëíà ? Êîÿ ùåøå äà ìó ïîìîãíå ? Ïðè÷åðíÿ ìó , îëþëÿ ñå ...
Èçïðàâè ñå ... Ñìåõúò áåøå çàãëúõíàë , áåøå òèõî , íÿìàøå ïúòåêà , áåøå îñòàíàë åäèíñòâåíî ìðàêúò. Ñ ïîäîáåí ìðàê íèêîãà äî ñåãà íå ñå áåøå ñáëúñêâàë. Îòíîâî áåøå ñàì è ìðàêúò ñå ñãúñòÿâàøå . Íàïðàâè ñòúïêà íàïðåä ,íî â êàêâî , ïî äÿâîëèòå, ñòúïâàøå ? Ãëàâàòà ìó áó÷åøå . Çíàåøå , ÷å òðÿáâà äà ïðèñòúïè îòíîâî , äà íå ñïèðà , äà ïðîäúëæè , çàùîòî èíà÷å...
Íî ñèëè âå÷å íÿìàøå, à âîëÿòà ãî áåøå íàïóñíàëà ...ÎÒÊÀÇÀ ÑÅ.



Òðè äíè ïî-êúñíî ñåñòðà ìó ãî îòêðè ,çàòðóïàí ïîä ñðóòåíàòà ñòåíà, áåøå ñå çàäóøèë .
Çà âñè÷êè âúâ âèëàòà áå ÿñíî ,÷å ñòåíàòà å ïîääàëà íà òåæåñòòà ìó , ïðè÷èíàòà çà èíöèäåíòà áåøå ïîâå÷å îò î÷åâèäíà. Íî òîâà íå ïîìîãíà íà íèêîãî äà ïðèåìå ïî-ëåñíî ñòàíàëîòî . Îòíà÷àëî ïîâå÷åòî ñå ïèòàõà äàëè å áèëî ìú÷èòåëíî . È ñå ñòàðàåõà äà ñè âíóøàò ,÷å ñå å ñâúðøèëî çà ìèã, êàòî ÷å ëè íÿêîé èëè íåùî èçâåäíúæ áå îòíåëî ñïîñîáíîñòòà ìó äà äèøà , à ïîñëå...êðàé.
Çà íåãî ñèãóðíî ùåøå äà å ìíîãî ïî-ìú÷èòåëíî , àêî ñåãà ìîæåøå íÿêàê äà ïîäñëóøà ìèñëèòå èì. Ùåøå äà îñòàíå ïîðàçåí , çàùîòî äúëáîêî â ñåáå ñè ïî÷òè âñè÷êè ãî ñìÿòàõà âèíîâåí çà öÿëàòà íåëåïîñò íà ñìúðòòà ìó . Âúïðåêè ÷å ñå îïèòàõà , ïîâå÷åòî íå ïîâÿðâàõà â æåëàíèåòî ìó äà ñå ïðåáîðè , ÷óâñòâàõà ,÷å ìó å ëèïñâàëà âîëÿ ,÷å ñå å ïðåäàë- òîé âèíàãè ñå ïðåäàâàøå . Áåøå ñòðàõëèâåö ... ïî÷òè âñè÷êè ãî ïîìíåõà êàòî ñòðàõëèâåö . Òîçè ïîäñúçíàòåëåí ïàðàäîêñ , êîéòî ãè êàðàøå äà òúðñÿò ïðè÷èíàòà çà ñìúðòòà ìó â ñàìàòà ìó ñúùíîñò , îñòàíà íàïúëíî íåçàáåëÿçàí . Ó íÿêîè òîé äàæå ñå çàäúëáî÷è. Íÿêîè ñÿêàø îòäàâíà î÷àêâàõà ñòåíàòà äà ðóõíå è èíöèäåíòúò äîðè íå ãè èçíåíàäà . Âúïðåêè òîâà èìåííî òå èçãëåæäàõà íàé-ïîòðåñåíè . Íèêîå äðóãî ïîâåäåíèå íå èì ñå ñòðóâàøå ïî-ëîãè÷íî è ïî-ïðàâèëíî îò òîâà. Âúòðåøíî áÿõà ðàâíîäóøíè, íî ñå ñòðàõóâàõà ðàâíîäóøèåòî èì äà íå ïðîëè÷è è ïúðâèòå íÿêîëêî äíè ñëåä èíöèäåíòà îòêàçâàõà äà ïðèåìàò ñìúðòòà ìó . Íåâÿðâàùî êðèâÿõà ëèöà îò ìúêà , ïîñòîÿííî ãîâîðåõà çà ãëóïàâàòà ñëó÷àéíîñò, êîÿòî ïî íÿêàêúâ ñâîé æåñòîê çàêîí å èçáðàëà èìåííî íåãî ,ìúðìîðåõà êàê âñè÷êî å òîëêîâà àáñóðäíî è íåëåïî . Íî çà èñòèíñêèÿ àáñóðä íÿìàõà ïðåäñòàâà è ñêîðî çàïî÷íàõà ñàìè äà âÿðâàò íà äóìèòå ñè .
Äðóãè ïðåäïî÷èòàõà äà íå ãîâîðÿò çà èíöèäåíòà . Äîðè ñå äðàçíåõà êîãàòî íÿêîé íåâîëíî çàñåãíåøå òåìàòà. Ïðåäè çëîïîëóêàòà òå ãî áÿõà îïîçíàëè îòáëèçî è âÿðâàõà , ÷å ãî ïîçíàâàò äîñòàòú÷íî , çà äà òâúðäÿò : òîâà áåøå íèçúê ÷îâåê ,
ïîäúë ñòðàõëèâåö. Ñïîðåä òÿõ çàñëóæàâàøå ñàìî ïðåçðåíèå , à ìúêàòà ïî íåãî áåøå èçëèøíà ìèëîñò, êîÿòî òå íèêîãà íå áèõà ìó îêàçàëè . Íî è òå êàòî ïúðâèòå ñå ñòðàõóâàõà äà áúäàò îòêðîâåíè äîêðàé íå ñàìî çàùîòî óâàæàâàõà ñêðúáòà íà îñòàíàëèòå , ( êîÿòî ñìÿòàõà çà èñêðåíà ) , íî ïðåäè âñè÷êî çàùîòî àáñîëþòíîòî èì ÷óâñòâî çà ñïðàâåäëèâîñò ãè çàäúëæàâàøå äà íå ëúæàò, à èì ñå ñòðóâàøå íåâåðîÿòíî öèíè÷íî äà ãîâîðÿò ïðîòèâ ìúðòâåö.
Ðàçáèðà ñå ,èìàøå è òàêèâà , ÷èÿòî ñêðúá áåøå èñêðåíà . Íî âñè÷êè îñòàíàëè âèæäàõà â òÿõ ëèøåíè îò ïðîçîðëèâîñò , èçïàäíàëè â òúïî çàáëóæäåíèå õîðà , êîèòî óïîðèòî íå æåëàåõà äà ñè ñïîìíÿò êàêúâ âñúùíîñò áåøå òîé . Íå æåëàåõà èëè ... íå ìîæåõà ... Òå íàèñòèíà íå ãî ïîçíàâàõà , âúïðåêè ÷å áÿõà ñèãóðíè â ïðîòèâíîòî . È îñòàíàõà ñàìè â îò÷àÿíèåòî ñè , íåðàçáðàíè .
Âúïðåêè ðàçëè÷íèòå ìèñëè , êîèòî èçìú÷âàõà ñúçíàíèåòî íà âñåêè , çà ïîâå÷åòî çëîïîëóêàòà ñå ñâåæäàøå äî íÿêîé îò ñëåäíèòå äâà âúïðîñà , íî íèêîãà è äî äâàòà åäíîâðåìåííî. Ïúðâèÿò- ñòðóâàøå ëè ñè èçîáùî ÷îâåê äà ïðåæèâÿâà òàêà äúëáîêî ñìúðòòà íà ñúùåñòâî , êîåòî å íÿìàëî çàùî äà ñå ðàæäà ? È âòîðèÿò - êàêâî òîëêîâà áåøå ïðîìåíèëà ñàìàòà ìó ñìúðò ?
Îòãîâîðè íèêîé íå òúðñåøå . Îòãîâîðèòå áÿõà èçâåñòíè îòäàâíà . Íîâè áÿõà âúïðîñèòå , çà êîèòî ñìúðòòà ìó áåøå ñàìî ïîâîä .


Ïóáëèêóâàíî îò mmm íà 13.08.2005 @ 20:40:53 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðàçêàçè

» Ìàòåðèàëè îò
   kosata

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 0
Îöåíêè: 0

Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

20.04.2024 ãîä. / 17:08:25 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"Èíöèäåíòúò" | Âõîä | 0 êîìåíòàðà (0 ìíåíèÿ)
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.