Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: StudioSD
Днес: 1
Вчера: 0
Общо: 14144

Онлайн са:
Анонимни: 595
ХуЛитери: 3
Всичко: 598

Онлайн сега:
:: ivliter
:: pinkmousy
:: Markoni55

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаИронии на абсурда
раздел: Други ...
автор: batteria

На снимката са Уилям, Хенри, Анаис, Уни, Сент, Антонио. Снимката е правена в бар и затова е толкова тъмна. Седнали са около маса със зелена покривка, а пред тях има по една книга, питие, кутия с цигари, и чинийка, в която келнерът е оставил сюжетите.

Обективът ги е уловил в мига, в който мъжът с бял костюм и черни обувки е напуснал сцената. Пространството около тях е нямо.
За Уилям мъжът е перфектна, плътна вена, за Хенри дълъг нос и вчерашна брада, за Уни бръчка по слепоочието, за Сент е глух, леко дрезгав глас, Антонио си го представя гол, излегнат в топла вана и с чаша червено шампанско.
Всъщност, това са Друге, Милър, Нин, Бьоф, Руфо. И имат среща. Сирил е обещал, че ще дойде в антракта. Уни харесва Сирил, той винаги я е привличал. С непокорния, чуплив перчем, който разсича челото му вълнообразно, с треперещите пръсти, леко пожълтяла от недоспиване кожа и онези момчета, които измъкваше сякаш от ръкава си, които винаги бяха различни, толкова мрачни някои, а други трескави, в някакво състояние на полубудност, сякаш бяха друсани или дори нереални.
И разбира се, онзи тъжен поглед на Сирил над масите, през цигарения дим, вперен в нищото. Докато чакат, Антонио мачка кърпата в джоба си. В ъгъла й са инициалите на жената, която той ще измисли. В следващата книга, която напише. Онази жена, която минавайки по площада оставя зад себе си следа от тънък, доловим само с кожата парфюм. Токовете й отекват по редовете в средата на страниците и заглъхват към края на книгата. Преди да се изгуби от погледа тя протяга ръка към врата си и къса наниз от перли.
В следващата си книга Хенри ще събере същите тези перли с пръстите на Фани, ще извади пак с тях корда от прашното бюро и една по една ще ги наниже. Уни, на връщане от Кан, ще купи на своя Йо една сребърна гривна, която ще сложи на глезена му и ще целува бедрата му, без да позволява да я докосне, ще облизва мъха над устните му. Сирил би нарекъл тази история комплексарска. Защото Йо не съществува, а Уни е толкова истинска... Жалко, че Сирил е мъртъв.
Трябва да ме обичаш, разбираш ли, крещи някъде от дъното на света Антонио. Отхвърлиш ли ме, ще се роди моята злоба, ще си поръчам проститутка по телефона и ще забравя цялата тази литература, всичко това, което измисляме, защото е толкова тъжно да си самотен и с главоболие, когато се будиш след бутилка уиски и миришещ на скапани пури и бедра на мулатка, чието лице не помниш.
Това е минерална вода, измий се. Това отново е Сирил. И това е неговият глас. Неговата реплика. Наплискай ли лицето, Анаис. Да караш колело през страниците на класиците е изморително.
Пускам кръглата монета в чашата с джин и тя започва да се топи. Течността се превръща в мъгла, после в сребро, после в злато, и Бьов отпива. Няма нищо по изискано от едно копие, опряно в настръхнала кожа.
Сакото но фотографа е прашно. Той самият е снимка, която посивява, омеква и се топи зад тежкото, прашно стъкло.
О, мой миличък Нанхой, аз съм цветът на акацията, която вятърът брули и хвърля миризмата й зад гърба ми, докато стигне при теб през вековете, разстоянията, черните дупки. Заклевам те, не искай никога да бъдеш писател.
Любовта е Палестина, заклещена в тоалетната на самолет. С която се любиш. Не, която те люби. И пресечения й, като тахикардичен стон глас изскача на паважа, търкаля се покрай обувките на минувачите, и се скрива зад железния похлупак на каналазиционната шахта.
И затова литературните агенти трябва да се убият. Не е възможно да говориш за голото тяло и да лъжеш. Освен това в един влак може да пътува повече от един психоаналитик, би допълнила Джонк, която не пътува с нас в тази дестинация.
Понякога дори хероинът не е достатъчен, нито да си софт, не е нужно да свалиш седалката на колата, защото е напълно възможно съединителят да откаже. И тогава се налага да звъниш дори на номера, срещу които не е изписано име.
Думи като оргазъм и сатира са недопустими на едно място, употребени два пъти върху една страница, уважаеми сеньор спекулант. Тези черни ръкавици до лакътя отиват на всеки друг, но не и на теб.
Накрая, наистина, мистър писател, с истинска цигара и кубче лед в чашата, да поканим госпожа Правдоподобие да изпълни залата с гласа си.
Това в крайна сметка е само началото на историята. Уви.



Публикувано от mmm на 28.06.2005 @ 15:32:01 



Сродни връзки

» Повече за
   Други ...

» Материали от
   batteria

Рейтинг за текст

Средна оценка: 4.5
Оценки: 8


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

23.04.2024 год. / 23:56:13 часа

добави твой текст
"Иронии на абсурда" | Вход | 4 коментара (12 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Иронии на абсурда
от orange_juice на 28.06.2005 @ 15:38:41
(Профил | Изпрати бележка) http://www.spoetry.net
какъв беше този триизерен сюжет, какво беше това чудо:) Силвия, тук не липсва нищо, хем е като моментен кадър, хем е толкова завършен...


Re: Иронии на абсурда
от Stanislav на 28.06.2005 @ 15:51:40
(Профил | Изпрати бележка) http://insinuaciia.hit.bg
Снимката е леко размазана по ъглите и много контрастна в центъра. Сигурно ползваш първокласно студио. Трябва да споделиш кое е?
И да кажеш кой те е научил да снимаш така. Някой психиатър, или някой водопроводчик е запалил тази електрическа крушка в главата ти?


Re: Иронии на абсурда
от mastilo на 28.06.2005 @ 20:06:44
(Профил | Изпрати бележка)
ювелирно

изчистени, перфектни линии с близната матовост в ъгълчетата, и душата на камъка е непокътната и тегли, засмуква, приласкава да се гмурнеш в тайнството на метала, в тази завършеност на халката

така пишеш ти, фотографе... черно бялата фантазмена фотография скланя зрителя към повече размисъл, внимателно разнищвайки шевовете на черепните плочи и е истинско.
ти знаеш за цветната как често "крещи", боде очи и лъже и не осъществява желания диалог със зрителя.


Re: Иронии на абсурда
от libra на 28.06.2005 @ 22:55:46
(Профил | Изпрати бележка)
имах нужда точно от такъв текст
просто имах нужда да знам, че има някой който все още може да ме накара да харесам нещо, каквото и да е
този текст ми харесва
много
благодаря ти за него