Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Anyth1978
Äíåñ: 1
Â÷åðà: 1
Îáùî: 14145

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 501
ÕóËèòåðè: 5
Âñè÷êî: 506

Îíëàéí ñåãà:
:: pinkmousy
:: LioCasablanca
:: Mitko19
:: VladKo
:: LeoBedrosian

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÔàëøèâ
ðàçäåë: Ðàçêàçè
àâòîð: Ambrouse

Ìèíàëàòà ñðÿäà, äîêàòî ïèåõìå êàôå ñëåä ðàáîòà, âèäÿõ íà ðúêàòà é ïðúñòåí ñ äèàìàíò. Òÿ îáè÷à äà íîñè ïðúñòåíè, à òîçè îïðåäåëåíî áåøå êðàñèâ. Çà÷óäèõ ñå êîëêî ëè ñòðóâà. Íÿìàõ ñúìíåíèÿ êîé é ãî å ïîäàðèë. Îíçè æåíêàð îò êàòåäðàòà ïî àñòðîíîìèÿ, äåòî íåïðåêúñíàòî ÿ áàëàìîñâà ñ ðàçíè ãëóïîñòè è äàæå, êîãàòî íåáåòî å ÿñíî, ÿ âîäè íà ïîêðèâà äà ãëåäàò çâåçäèòå. Ùî çà ïóáåðòåòñêè ãëóïîñòè! Êàêòî è äà å. Íÿìà äà ìó ñå äàì.
Òÿ èçëèçà ñ íåãî äâà ïúòè ñåäìè÷íî. ßâíî ãî õàðåñâà. Ñ ìåí ñúùî èçëèçà äâà ïúòè ñåäìè÷íî, íî íå ñúì ñèãóðåí äàëè ìå õàðåñâà òîëêîâà, êîëêîòî íåãî. Íÿìà íà÷èí äà íå ìå õàðåñâà ïîíå ìúíè÷êî, à è àç, êîãàòî ñå ïîíàïúíà, ìîãà äà áúäà çàáàâåí. Òúé ÷å íÿìà äà ñå äàì, ðåøèë ñúì, ÷å ùå áúäå ìîÿ è òîâà å. Òÿ ñè èçáèðà ìúæ, ÿñíî ìè å, íî ãî ïðàâè âå÷å íÿêîëêî ãîäèíè. Ìú÷èòåëíà ðàáîòà. Èçëèçàøå è ñ äðóãè, íî íàêðàÿ îñòàíàõìå ñàìî íèå äâàìàòà ñ àñòðîíîìà. Ìàé ñè ïàäà ïî õîðà íà íàóêàòà. Íå ñå ëåïè ïî ìóòðè, êîåòî å õóáàâî. Çíà÷è íå å ìåðêàíòèëíà. Êàêâî ìó õàðåñâà òîëêîâà íà àñòðîíîìà, íå çíàì. Âÿðíî, ÷å òîé å ïî ìëàä è ïî-âèñîê, íî èìà äåôåêò â ãîâîðà, ïëþñ òîâà å îïëåøèâÿë íà òåìåòî. Àç ïúê ñúì ïîáåëÿë ëåêî, ãîëÿìà ðàáîòà. Êàêòî è äà å.
Òà çà ïðúñòåíà. Ñëåä êàòî ïóñíàõ íÿêîëêî òúíêè øåãè÷êè è ïîäïèòàõ åëåãàíòíî çà ïðúñòåíà, òÿ ïðèçíà, ÷å é ãî å ïîäàðèë òîé, àñòðîíîìúò, çà èìåííèÿ äåí. Ëåëå êàêâà èçëàãàöèÿ! Äîðè íå áÿõ ðàçáðàë, ÷å òÿ èìà èìåí äåí ïðåç àïðèë. Îíçè ÿâíî âå÷å ìè âîäåøå ïî òî÷êè. Êàê ìîæàõ äà çàáðàâÿ äà ïîãëåäíà â êàëåíäàðà!
Çàïîìíèõ êàê èçãëåæäà ïðúñòåíúò è ñëåä êàòî ñå ïîðàçðîâèõ â èíòåðíåò, îòêðèõ, ÷å ñòðóâà 3000 ëåâà. Óæàñ! Àç, ñ ìîÿòà ìèæàâà çàïëàòà, íå ìîãà äà ñè ïîçâîëÿ äà êóïóâàì òàêèâà ïîäàðúöè. Íå ÷å íåãîâàòà çàïëàòà å ïî-âèñîêà. Èçãëåæäà, ÷å òîé èìà äîïúëíèòåëíè äîõîäè, èëè å âçåë çàåì. Ëîøà ðàáîòà. È àç áèõ âçåë çàåì, àêî çíàì, ÷å àêî è ïîäàðÿ íåùî õóáàâî, òÿ ùå èçáåðå ìåí è ùå ïðåóñòàíîâè âñÿêàêâè îòíîøåíèÿ ñ îìðàçíèÿ àñòðîíîì. Íî ìîæå ëè äà å ñèãóðåí ÷îâåê? Òîâà æåíèòå ñà ñòðàííè ñúùåñòâà.
Ñòðóâà ìè ñå, ÷å òÿ çàïî÷âà äà ãóáè èíòåðåñ êúì ìåí. Çàáåëÿçâàì è ÷å äîêàòî ñè áúáðèì, òÿ ïîïèïâà äèàìàíòà è ñå óñìèõâà. Ìîæå áè â òåçè ìîìåíòè ñè ìèñëè çà íåãî, àñòðîíîìà. Ìàìêà ìó è äèàìàíò! Åõ, äå äà ìîæåøå äà é ïîäàðÿ äâîéíî ïî-ãîëÿì è äâîéíî ïî-êðàñèâ äèàìàíò! Îíçè íàïðàâî ùå ñå ñïèõíå îò ìúêà. È òÿ ùå èçáåðå ìåí! È ùå ñå îæåíèì, ùå ïðàâèì ðåäîâíî ñåêñ è ùå èìàìå äåöà…
Äîáðå äå, çàùî ïðîñòî íå èçáåðå! Äà êàæå ñ òåá òðúãâàì è òîâà å. Íèìà çàäúëæèòåëíî òðÿáâà äà èìà ñúñòåçàíèÿ. Òúïà ðàáîòà. Íå ìîæå ëè ïðîñòî äà ïîïèòà ñúðöåòî ñè è äà êàæå: „Òè ñè ÷îâåêúò!” À ïîñëå îòõâúðëåíèÿò, íåçàâèñèìî äàëè òîâà ùå ñúì àç èëè àñòðîíîìúò, äà õîäè äà ïàñå äðóãàäå. Òîâà ìè ñå âèæäà ÷åñòíî. Èçîáùî ñòðóâà ëè ñè ÷îâåê äà ñå çàíèìàâà ñ æåíè, êîèòî ìíîãî ïîäáèðàò?
Ìàé çàáðàâèõ äà âè êàæà, ÷å ðàáîòÿ â êàòåäðàòà ïî õèìèÿ è åñòåñòâåíî çíàì íÿêîè íåùèöà çà õèìè÷íèòå åëåìåíòè. Àêî íå ñòå íàÿñíî, äà âè êàæà, äèàìàíòèòå ñà ÷èñòî è ïðîñòî ãðàôèò, êàòî îíîâà íåùî â ìîëèâèòå, àëîòðîïíà ôîðìà íà âúãëåðîäà.
Èäåÿòà íå çàêúñíÿ äà äîéäå. Áÿõ òâúðäî ðåøåí äà íå ìó ñå äàâàì íà îíçè àñòðîíîì. Òà çíà÷è… Ïðîó÷èõ âñè÷êî çà ïðàâåíåòî íà èçêóñòâåíè äèàìàíòè. Îêàçà ñå, ÷å ñà íóæíè ìíîãî âèñîêà òåìïåðàòóðà è ìíîãî âèñîêî íàëÿãàíå, çà äà ñå ïðîìåíè êðèñòàëíàòà ðåøåòêà íà ãðàôèòà. Öÿë ìåñåö áëúñêàõ â èìïðîâèçèðàíàòà ëàáîðàòîðèÿ âêúùè, ñóìà òè òåõíèêà è ïàðè ïîòðîøèõ, íî íàêðàÿ ñå ñäîáèõ ñ íåùî êàòî áðîíèðàíà ìèêðîâúëíîâà ïå÷êà ñ ãîðèâíà êàìåðà.
Îòíà÷àëî ïîëó÷àâàõ ñàìî äèàìàíòåí ïðàõ, íî êîãàòî ïðîêîíòðîëèðàõ ïðîöåñà, íåùàòà ñå ïîëó÷èõà. Ñëîæèõ â òàâè÷êàòà åäèí ãîëÿì êðèñòàë ãðàôèò è ñëåä ñúîòâåòíîòî èçïè÷àíå, áóìòåíå è òðåùåíå, ñå ïîëó÷è äèàìàíò – êðàñèâ áåçöâåòåí, ñúùèíñêà íàñëàäà çà îêîòî. Áÿõ ñè îïúðëèë åäíàòà âåæäà, íî èíà÷å áÿõ äîâîëåí.
Áèæóòåðúò, êîéòî îáðàáîòè ñêúïîöåííèÿ êàìúê, ìíîãî äúðæåøå äà çíàå îòêúäå ãî èìàì, íî àç íå êàçàõ. Äà íå ñúì ëóä!  êðàéíà ñìåòêà òîé ñå çàäîâîëè ñ ïàð÷åíöàòà, êîèòî îñòàíàõà ñëåä îáðàáîòêàòà.
Ìîÿò äèàìàíò áåøå äåñåò ïúòè ïî ãîëÿì îò äèàìàíòà íà àñòðîíîìà, à è áëåñòåøå ïî-õóáàâî. Íå ìîæåõ äà ñè ïðåäñòàâÿ, ÷å òÿ áè ìîãëà äà ìó óñòîè, ïðè óñëîâèå, ÷å íàèñòèíà îáè÷à äèàìàíòè.
 åäèí îò äíèòå, â êîèòî ñå ñðåùàìå ñ íåÿ, êóïèõ àñåíîâãðàäñêè ìàâðóä è ðàçíè ñàëàòêè è ÿ ïîêàíèõ â êúùè.
Õàïíàõìå ïèéíàõìå, ïîñëå àç ñå óõèëèõ øèðîêî, èçâàäèõ äèàìàíòà è ãî ïîëîæèõ âíèìàòåëíî â ìàëêàòà é äëàí. Òÿ ãî èçãëåäà, èçïúðõà ñ ìèãëè è êàçà:
– Äèàìàíò!
– Äà, äèàìàíò, çà òåá å.
– Î!
– Â çíàê íà ñèëíèòå ìè ÷óâñòâà êúì òåá.
– Îòêúäå ãî âçå? – ïîïèòà òÿ è ñêëþ÷è çàìèñëåíî âåæäè.
Òîçè âúïðîñ îïðåäåëåíî íå ìè õàðåñà, ÷óäåõ ñå êàê äà é îòãîâîðÿ. Íàêðàÿ èçìúíêàõ:
– Íÿìà çíà÷åíèå, íå å êðàäåí.
Ñáúð÷è ÷àðîâíîòî ñè íîñëå, ïîñëå ñòàíà è èçòè÷à â ëàáîðàòîðèÿòà. Òàì âèäÿ ìîäèôèöèðàíà ìèêðîâúëíîâà ïå÷êà è ñëåäèòå îò äèàìàíòåí ïðàõ ïî ïëîòà. Èçâúðíà ñå êúì ìåí è êàçà:
– Òè ñè ãî íàïðàâèë çíà÷è. ×ðåç íÿêàêâè õèìè÷åñêè ñðåäñòâà. È ñå îïèòâàø äà ìè ïðîáóòâàø ôàëøèâ êàìúê. Ñòúêúëöå íÿêàêâî!
– Òîâà å ñúâñåì èñòèíñêè äèàìàíò. Áèæóòåðúò ìîæå äà ïîòâúðäè. Âñè÷êè, êîèòî ðàçáèðàò, ìîãàò äà ïîòâúðäÿò – íàåæèõ ñå àç.
Òÿ ÷óêíà äèàìàíòà âúðõó ïðúñòåíà ñè è ðå÷å:
– Òîçè å èñòèíñêè. Ñòîÿí âçå çàåì è ïðîäàäå äâå íàñëåäñòâåíè íèâè, çà äà ìè ãî êóïè. È öÿë ìåñåö ÿäå ñàìî õëÿá è ëþòåíèöà, ïðîñòî çàùîòî îñòàíà áåç ïàðè, ãîðêè÷êèÿò…
Òÿ îñòàâè äèàìàíòà äî áóòèëêàòà âèíî, ôðúöíà ñå è èçëåçå. Âåðîÿòíî îòèäå äà ãëåäà çâåçäè.


Ïóáëèêóâàíî îò anonimapokrifoff íà 24.05.2017 @ 00:00:55 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðàçêàçè

» Ìàòåðèàëè îò
   Ambrouse

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 0
Îöåíêè: 0

Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

24.04.2024 ãîä. / 16:53:35 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"Ôàëøèâ" | Âõîä | 1 êîìåíòàð | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Ôàëøèâ
îò Ufff íà 09.06.2017 @ 03:36:08
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Äîáðî å ïåðîòî òè. Ïîçäðàâ!