Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Anyth1978
Äíåñ: 1
Â÷åðà: 1
Îáùî: 14145

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 560
ÕóËèòåðè: 2
Âñè÷êî: 562

Îíëàéí ñåãà:
:: rhymefan
:: Anyth1978

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàCome baby, to get some blues, Part three
ðàçäåë: Ðàçêàçè
àâòîð: LeoBedrosian

III.

- Come baby, to get some blues.

Ôðàçàòà, èçðå÷åíà ñ òîïúë êàäèôåí ãëàñ ãî èçâàäè îò óíåñà. Æåíàòà, êîÿòî ÿ èçðå÷å áå ïîïðåõâúðëèëà íåæíàòà ñòóäåíòñêà âúçðàñò, íî òîâà íå îìàëîâàæàâàøå èçâèâêèòå íà çàïàçåíîòî ѝ ãúâêàâî òÿëî. Äíåñ òîé èñêàøå äà ñå çàáàâëÿâà.
Æåëàåøå äà çàáðàâè ïîíå çà ìàëêî âòðúñíàëèòå ìó äî áîëêà ìàòåìàòè÷åñêè óðàâíåíèÿ è õèëÿäèòå íåóñïåøíè åêñïåðèìåíòè ïðåäè òðèóìôà. Òàçè íîù èñêà äà æèâåå. Ãàâðúòíà ÷àøàòà íà åäíà ãëúòêà è ñå çàêëàòè çàåäíî ñúñ îãúâàùîòî ñå æåíñêî òÿëî â ðèòúìà íà ÷åðåí àìåðèêàíñêè áëóñ, çâó÷àë ïðåäè âåê â ñúùî òîëêîâà îïóøåíè íþ îðëåàíäñêè áàðîâå è ëîêàëè. Ïîõîòëèâàòà ïðåäñòàâèòåëêà íà ïðîòèâîïîëîæíèÿ ïîë èçâèâàøå òÿëîòî ñè ïî åäèí óìîïîìðà÷èòåëåí íà÷èí è â êúñíèòå íîùíè äîáè ñëåä ùî ãîäå çàäîâîëèòåëíèÿ ñåêñ òîé íàïðàâè íåùî, êîåòî ñå áå çàðåêúë íèêîãà äà íå ïðàâè. Ðàçêðè ãîëÿìàòà òàéíà íà åäíà íàïúëíî íåïîçíàòà, êîÿòî ãî áå ïðåëúñòèëà. À òÿ, òàéíàòà ïðåäñòîåøå ñúâñåì ñêîðî äà çàáëåñòè ñ ÿðêîñòòà íà çâåçäà îò ïúðâà âåëè÷èíà è äà äàðè, èíà÷å áåçëè÷íèÿ ïðîôåñîð ïî ôèçèêà ñúñ íåçåìíà ñëàâà è ðåñïåêò.

Ñåãà ùå ðàçêðèÿ è ïðåä âàñ òàÿ òàéíà, êàòî ïðåäâàðèòåëíî ñå èçâèíÿâàì, àêî íå âñåêè óñïåå äà ðàçáåðå íÿêîè ìàòåìàòè÷åñêè òåðìèíè è ÷èñòî íàó÷íè îïðåäåëåíèÿ è çàêîíè. Ñàìèÿ àâòîð òðÿáâàøå íå ìàëêî äà ïîáëúñêà ãëàâàòà ñè íàä ÷èñòî ôèçè÷íèòå àñïåêòè, à äàëè å óñïÿë ùå îòãîâîðÿò îíåçè îò ÷èòàòåëèòå, êîèòî ñà çàïîçíàòè äîíÿêúäå ñ òàÿ ìàòåðèÿ.

Êàêòî âå÷å ñïîìåíàõìå íàó÷íîòî íà÷àëî íà Îíäóð Êàðèì áå áåëÿçàíî îò ãîëåìèÿ âúïðîñ çà åíåðãèÿòà è ïî-òî÷íî çà íåéíàòà îñêúäíîñò è ïî÷òè ïúëíà ëèïñà.  íåâðúñòíàòà ñè âúçðàñò íå ðÿäêî ìó ñå íàëàãàøå äà èçòúðïÿâà ñòóäåíèòå çèìíè íîùè â ìàëêîòî ñè áàùèíî æèëèùå. Îùå òîãàâà Îíäóð ñå çàêëå äà íàìåðè ðåøåíèå íà ïðîáëåìà è äà íå ìó ñå íàëàãà ïîâå÷å äà ñòóäóâà. Îñêúäíèòå çàïàñè îò áèîëîãè÷íî ãîðèâî, àë÷íî ðàçõèùàâàíî â ìèíàëîòî îïðåäåëèõà òúðñåíåòî ìó â ïîñîêà íà ôèçèêàòà, êúäåòî àòîìà è íåãîâèòå àíàëèç è ñèíòåç îêîí÷àòåëíî ñå áÿõà êîìïðîìåòèðàëè. È êîãàòî åäíà ñòóäåíà âå÷åð ïîä þðãàíà ñ ôåíåð÷å æàäíî ïîãëúùàøå ñòðàíèöèòå íà íàó÷íî ïîïóëÿðíî ñïèñàíèå ïðî÷åòå çà òúìíàòà ìàòåðèÿ. Íåéíàòà íåîáÿñíèìîñò òîãàâà ãî ïëåíè. Ôàêòà, ÷å ïî÷òè öÿëàòà ìàòåðèÿ âúâ âñåìèðà å íåïîçíàòà è íåèçñëåäâàíà ïðåäîïðåäåëè èíòåðåñà ìó çà â áúäåùå. Âå÷å èìàøå öåë. Ñåãà îñòàâàøå äà ÿ ðåàëèçèðà.

Ñåãà, êîãàòî ðàçêàçâàøå èñòîðèÿòà íà îìåêíàëàòà è âíèìàòåëíà ñëóøàòåëêà, ÷èåòî òîïëî òÿëî óõàåøå ïðèÿòíî äî íåãîâîòî ñè äàäå ñìåòêà, ÷å â íà÷àëîòî íå çíàåøå ñ êàêâè òðóäíîñòè ùå ñå ñáëúñêà. Ïúðâîòî, êîåòî ìó ñå íàëîæè å äà óñâîè òúíêîñòèòå íà ìàòåìàòè÷åñêîòî èçêóñòâî. Ïîäðåäåíèÿ è öåëåíàñî÷åí óì ìó ïîìîãíà, ìàêàð äðóãàðèòå ìó â íà÷àëíîòî è ñðåäíîòî ó÷èëèùå äà ñå ïîäèãðàâàõà íà ÷óäàòèòå óìîçàêëþ÷åíèÿ. Íî òîé íå èì ñå ñúðäåøå, çàùîòî îñúçíà ñâîåòî ëîãè÷åñêî ïðåâúçõîäñòâî îùå â ðàííà âúçðàñò. Íåùàòà ñè äîéäîõà íà ìÿñòîòî åäâà â óíèâåðñèòåòà, êúäåòî èìà ùàñòèåòî äà ïîïàäíå ñðåä åäíè îò íàé-áóäíèòå è òúðñåùè óìîâå çà ñâîåòî âðåìå. Òóê áëåñòÿùàòà ìó ëîãèêà ñå äîðàçâè áóðíî è îùå âúâ âòîðè êóðñ ïðîôåñîð Ôàêðèò ÿ îöåíè ïîäîáàâàùî, êàòî ãî íàïðàâè ñâîé âîäåù àñèñòåíò. Åäíî ïðèçíàíèå, êîåòî ïðåäîïðåäåëè ïî-íàòàòúøíàòà ìó ñúäáà. Îñâåí òîâà, äîñòúïà äî íàé-âèñøàòà àêàäåìè÷íà îáñòàíîâêà ìó ïîçâîëè äà äîðàçâèå ñòðîéíàòà ñè òåîðèÿ è äà çàïî÷íå óïîðèòà è áåçîòêàçíà áîðáà ïî ïðåäíà÷åðòàíèÿ ïúò.


Ïóáëèêóâàíî îò Administrator íà 08.02.2017 @ 11:00:32 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðàçêàçè

» Ìàòåðèàëè îò
   LeoBedrosian

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 0
Îöåíêè: 0

Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

24.04.2024 ãîä. / 02:13:53 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"Come baby, to get some blues, Part three" | Âõîä | 0 êîìåíòàðà (0 ìíåíèÿ)
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.