Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 752
ÕóËèòåðè: 6
Âñè÷êî: 758

Îíëàéí ñåãà:
:: LeoBedrosian
:: pc_indi
:: Marisiema
:: LATINKA-ZLATNA
:: pinkmousy
:: durak

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàCome baby to get some blues, Part two
ðàçäåë: Ðàçêàçè
àâòîð: LeoBedrosian

II.

Âåðîÿòíî ìíîçèíà îò âàñ âå÷å ñà ñå çàïèòàëè çàùî íàøåòî ïîâåñòâîâàíèå çàïî÷âà â îíÿ îïóøåí, åâòèí áàð. Àêî òå ïðîÿâÿò ìàëêî òúðïåíèå ùå ðàçáåðàò, ÷å èìåííî â òîÿ áàð, äâàäåñåò è ïåò ãîäèíè ñëåä èñòîðè÷åñêàòà êîíôåðåíöèÿ â ãðàä Èçìèð íàøèÿò ïîçíàéíèê Îíäóð Êàðèì ñåäåøå íà åäíà ïåòíîñàíà ìàñà è ñå íàñëàæäàâàøå, ïîâå÷å íà ìëàäèòå è ãúâêàâè òåëà íà òàíöóâàùèòå ñòóäåíòêè, îòêîëêîòî íà àëêîõîëà â ÷àøàòà ñè, êîéòî ïðåòåíäèðàøå äà ñå íàðè÷à óèñêè.

Òàÿ âå÷åð Îíäóð èìàøå ïîâîä. Ïîâîäà áå çà öÿëîòî ÷îâå÷åñòâî, íî áëåñòÿùèÿ ïðîôåñîð ïî ïðèëîæíà ôèçèêà ñ ìíîæåñòâî íàó÷íè ïîñòèæåíèÿ ïî÷òè âúâ âñè÷êèòå ñôåðè íà ïðèëîæíèòå íàóêè áå ðåøèë äà çàïàçè çà ñåáå ñè èçæèâÿâàíåòî íà òîÿ ìîìåíò, âúïðåêè ÷å ìíîãî îò êîëåãèòå ìó ïîäîçèðàõà çà íåãîâèÿ òðèóìô. Êîãàòî êàçâàì „ìíîãî“ òîâà íå áèâà äà âè çàáëóæäàâà è äà ñè ïîìèñëèòå, ÷å âúâ âòîðàòà ïîëîâèíà íà äâàäåñåò è ïúðâîòî ñòîëåòèå ñà îñòàíàëè ìíîçèíà ìèñëåùè ïðåäñòàâèòåëè íà Ñàïèåíñà. Èçêóëåíò áå ìîíîïîëèçèðàë ìèñëîâíèòå ïðîöåñè íà ñòàðàòà Çåìÿ è îíåçè, êîèòî áÿõà çàïàçèëè ñïîñîáíîñòòà ñè äà ðàçñúæäàâàò ëîãè÷íî íå áÿõà ìíîçèíñòâî. Îñâåí òîâà çàñòàðåëèòå äåìîêðàöèè íå áÿõà ñ÷åëè, ÷å òðÿáâà äà çàïàçÿò èíòåëåêòà çà áèîëîãè÷íèòå ñè ïðåäñòàâèòåëè è áÿõà äåëåãèðàëè òèÿ ïðàâà èçöÿëî íà Èçêóëåíò. Çàòîâà ìèñëîâíèòå öåíòðîâå ïîñòåïåííî ñå èçìåñòèõà â èçòî÷íîòî ïîëóêúëáî. Òóðöèÿ, êîÿòî ïîñòîÿííî ñå ëóòàøå ìåæäó ìîäåðíèçìà è òðàäèöèÿòà ñå îáîñîáè êàòî íàé-áëèçêèÿ öåíòúð íà Ñòàðèÿ ðàçóì äî Çàïàäíèÿ ñâÿò è çàòîâà áå ñúâñåì åñòåñòâåíî â óíèâåðñèòåòñêèòå ѝ öåíòðîâå äà ñå ñúñðåäîòî÷àò ïîâå÷åòî îñòàíàëè äåéñòâàùè óìîâå.

Çàòîâà è òóê, â óíèâåðñèòåòà íà ãðàä Èçìèð ñå ïðîâåäå è ñïîìåíàòàòà âå÷å êîíôåðåíöèÿ ïî íàáîëåëèòå åíåðãèéíè ïðîáëåìè.

Îíäóð, êîéòî îò äåñåò ãîäèíè íîñåøå ãîðäàòà òèòëà ïðîôåñîð íå ñå îòêàçà äà èçïîëçâà ñèâîòî ñè ìîçú÷íî âåùåñòâî è ïîñâåòè, èíà÷å áåçëè÷íîòî ñè ñúùåñòâóâàíå íà ïðîáëåìà ñúñ îñêúäíàòà åíåðãèÿ.  ïúðâèòå ãîäèíè îò èçñëåäîâàòåëñêàòà ñè äåéíîñò íå ïîñòèãíà ìíîãî. Èçãëåæäà íåèçâåñòíèòå â ñèñòåìàòà áÿõà ïîâå÷å îò óðàâíåíèÿòà â íåÿ, à êàêòî äîáðå ñå çíàå òîãàâà ðåøåíèÿòà ñà ìíîãî ïîâå÷å îò åäíî. È íèòî åäíî îò òåçè ðåøåíèÿ íå äàâàøå çàäîâîëèòåëåí îòãîâîð íà íå òúðïÿùèÿ îòëàãàíå âúïðîñ.

Ñåãà, êîãàòî ñåäåøå â îïóøåíèÿ áàð ñè ñïîìíè çà îíÿ ìîìåíò, êîãàòî ïàê ñå íàñëàæäàâàøå íà êðúøíèòå òåëà íà ñúñòóäåíòêèòå ñè, êîèòî âìåñòî äà ïîäãðÿâàò ñëàáèíèòå ìó ãî íàâåæäàõà íà íÿêîè ñðàâíåíèÿ ñúñ ñóèíãèðàùèòå áåòà ìþîíè è òÿõíàòà åí íà ìèíóñ ïúðâà êîìïîíåíòà. Èìåííî òàÿ êîìïîíåíòà è íåéíàòà íåîáÿñíèìîñò ãî ïîäëóäÿâàøå. Îùå îò ïúðâèÿ êóðñ ïî åêñïåðèìåíòàëíà ôèçèêà, êîãàòî ñòàðèÿ ïðîôåñîð Ôàêðèò èì áå çàãàòíàë çà íåÿ òÿ íå ìó äàâàøå ìèðà. Íå åäíà íîù ñå îïèòâàøå íàóì äà èçâåäå ùî-ãîäå ïðèëè÷íà ãàóñîâà ìàòðèöà çà ðàçðåøàâàíåòî ѝ, íî íå óñïÿ.

Òîãàâà Îíäóð ñå çàêëå, ÷å ùå ðàçðåøè òàÿ çàãàäêà, ðàíî èëè êúñíî.


Ïóáëèêóâàíî îò Administrator íà 07.02.2017 @ 10:02:59 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðàçêàçè

» Ìàòåðèàëè îò
   LeoBedrosian

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 0
Îöåíêè: 0

Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

20.04.2024 ãîä. / 12:52:58 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"Come baby to get some blues, Part two" | Âõîä | 1 êîìåíòàð | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Come baby to get some blues, Part two
îò erka (elokolska@abv.bg) íà 07.02.2017 @ 23:31:15
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
:)...ñïîðåä ìåí îò òåçè äâå ÷àñòè òðÿáâà äà íàïðàâèø åäíà...