Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 695
ХуЛитери: 2
Всичко: 697

Онлайн сега:
:: LeoBedrosian
:: Mitko19

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаПризнания за святост
раздел: Хумор и сатира
автор: LeoBedrosian

Признавам си, че съм свят. Толкова съм свят, че света ме отбягва. От мен струи блясък, чистота и добри помисли. Умирам за ближния и не очаквам на него да му пука. Поемам всякакви вини, мои, чужди, всякакви. Хоп, мои ли казах?
Аз нямам вини. Аз съм едно свято място, което става само за поклонение и уединение. Светилище. Храм на добротата и любовта. Не, не оная, похотливата любов, за която вие несъмнено си помислихте. На любовта към ближния, ближната, ближното. То голямо близане настана. Но, така е! Когато си толкова свят, като мене, трябва да си готов да те олигавят от целувки и да те осветлят от съзерцания.

Само не си мислете, че ми е лесно. Светостта иска много и най-разнообразни жертви. Например ореола ти пречи зимно време да сложиш топла шапка. Освен това заради него не можеш да останеш нощем невидим. Забелязват те от километър. А денем и в най-гъстата тълпа не си инкогнито. Ония досадни херувими те следват навсякъде и пеят, та се дерат. Още ми пищят ушите. Остави друго, ами речеш да се усамотиш с някоя загубена душа, хей тъй, за да я вкараш в правия път и от някой ъгъл се материализира амурче с лъкче в ръцете. И като настане едно боцкане с ония ти ми стрелички, мира няма. Ами омръзна ми!

В началото на светостта си мислех, че все някога ще свърши. Ще се изтощи и светлината ще угасне. Ама не свършва, пущината! Колкото повече минава времето, толкова по-силно светя. По-свят ставам. То и как да го прекратя това проклятие, като няма вече и с кой да съгреша. Никой не иска да сподели светостта ми. Всички искат да запазят по някой и друг порок. Човеци сме, викат. Искаме по нещо, присъщо на човешката натура да ни остане. И ме избягват по улиците. Обикалят ме като прокажен, Децата ми се присмиват, а младите момичета ме заливат с вода от балкончетата си. Крила имам, ама за какво са ми? Литна и някой гамен веднага ме замеря с прашка. А знаете ли как боли. И тялото боли, ама душата, душата най-много боли. За какво ми е тая святост? Не ща я.

Онзи ден разделям един разгневен съпруг, който налагаше благоверната си с каиш. Изневерявала му, била. И докато му обясня, че трябва да подходи с мир, любов и благост оня като се изсука и като ме натресе с дясното си круше за малко да ми изхвръкне ореола. Остави друго, ами и благоверната, като ме захапа за лявото крило, ми се появиха съвсем реални свитки посред бял ден. Истина ви казвам. Какво получавам за цялата си благост, за грижите и любовта, за съчувствието и другата си буза?

Нищо! Знам, че трябва да съм безкористен, ама то и бузи не ми останаха за обръщане. И по двете горни и по двете долни не останаха ненасинени места. То обръщах, обръщах, свалях гащи, а отляво, а от дясно… Ами стига де! Не знам какво да правя. Някой да знае къде могат да ме оперират? Да ми отрежат двете крила и да изтръгнат ореола? Не искам повече да съм свят. Ако ми присадят и два криви рога, че и една опашка ще им се отблагодаря стократно.

Само ми се обадете!


Публикувано от hixxtam на 06.01.2017 @ 08:08:02 



Сродни връзки

» Повече за
   Хумор и сатира

» Материали от
   LeoBedrosian

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 1


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

Рими с ..ив
автор: LeoBedrosian
539 четения | оценка 5

показвания 28434
от 50000 заявени

[ виж текста ]

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Признания за святост" | Вход | 1 коментар | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Признания за святост
от Bukvist (ventura@dir.bg) на 21.02.2017 @ 13:49:05
(Профил | Изпрати бележка)
Свети Дявол искаш да си. Така ли?


Re: Признания за святост
от LeoBedrosian (nsrdbl@yahoo.com) на 23.02.2017 @ 08:18:38
(Профил | Изпрати бележка)
Важно е да светим, дали с ореол, или с рога няма значение :D

]