Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Anyth1978
Äíåñ: 1
Â÷åðà: 1
Îáùî: 14145

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 535
ÕóËèòåðè: 5
Âñè÷êî: 540

Îíëàéí ñåãà:
:: pinkmousy
:: VladKo
:: LeoBedrosian
:: LioCasablanca
:: Albatros

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÇàùî Êîëåäà?
ðàçäåë: Ðàçêàçè
àâòîð: LeoBedrosian

Êîãàòî îòâîðè ìóêàâåíàòà âðàòà â ãàðñîíèåðàòà áå òèõî. Ëèïñâàøå îáè÷àéíàòà ÷àëãà è ìèðèçìàòà íà åâòèíè öèãàðè. Ñòàíà ìó ñòðàøíî. Íèêîé íå îòãîâîðè íà âúïðîñà ìó èìà ëè íÿêîé. Èçõëóçè êàëíèòå êóáèíêè, êîèòî èçòðîïàõà ñàìîòíî íà îæóëåíèòå ïëî÷êè è ñå çàïðîìúêâà íåóâåðåíî êúì âúòðåøíîñòòà íà áåäíîòî æèëèùå.
Êîëåäíè ëàìïè÷êè, íà êîèòî ñâÿòêàøå ñàìî ÷åðâåíèÿ öâÿò îñâåòÿâàõà õîëà ñ îïóøåíèòå ñòåíè è íèùî äðóãî.

Ìèëåíà ÿ íÿìàøå. Òðúãíàëà ñè å. Îãëåäà ñå çà íÿêàêúâ çíàê, çà íÿêàêâà ïðè÷èíà. Íèùî. Íèòî ðàçõâúðëÿíè ïðîêúñàíè ÷åõëè, íèòî ïåïåëíèê, ïúëåí ñ óãàðêè. Ñàìî íàé-äîëíîòî ÷åêìåäæå íà ñåêöèÿòà çååøå îòâîðåíî. Áå ïðàçíî.

Èçâåäíúæ ìó ñòàíà ìíîãî ñòóäåíî, âúïðåêè äåáåëàòà âàòåíêà. Êîòâàòà ñ åäèí ñ÷óïåí ðîã îò ñòåíàòà ïîêàçâàøå øåñòíàäåñåò ãðàäóñà. Òåìïåðàòóðà, íà êîÿòî òîé áå ñâèêíàë, à è Ìèëåíà ìíîãî íå ïðîòåñòèðàøå. Òåðìîìåòúðà-êîòâà ãî áÿõà êóïèëè îò Àéòîñ, êúäåòî ïðåäè äâàäåñåò è òðè ãîäèíè áÿõà íà ìåäåí ìåñåö. Îáúðíà ñå è âëåçå â ìàëêàòà ñïàëíÿ. È òóê íå îòêðè íèùî, êîåòî äà ìó ïîäñêàæå çàùî ÿ íÿìà. Ëåãëîòî íå áå îïðàâåíî, êîåòî ñè áåøå îáè÷àéíîòî ìó ñúñòîÿíèå. Íà ïîäà ñå âúðãàëÿõà äâå-òðè ñòàðè è èçíîñåíè äðåõè, êîèòî íå áå âçåëà.

Ñåäíà íà èçäúíåíèÿ ìàòðàê è â ãëàâàòà ìó çàïî÷íàõà äà èäâàò îòãîâîðèòå. Ñåãà çàïî÷íà äà ðàçáèðà, çàùî íàïîñëåäúê ïðåêúñíàõà íåïðåñòàííèòå êàðàíèöè. Îùå ïðåäè ïåò ìåñåöà Ìèëåíà å çíàåëà, ÷å ùå ãî íàïóñíå. Ñàìî å ÷àêàëà ïîäõîäÿùèÿ ìîìåíò. ×àêàëà å Êîëåäà, äà äîíåñå ìèçåðíèòå êîëåäíè áîíóñè îò ìèíàòà, äà ìó ãè âçåìå ñ ìàëúê ñêàíäàë. Ùÿëà äà êóïóâà ïîäàðúê çà äåòåòî… È äà èçáÿãà. Ïúê òîé, íàèâíèêúò äà ñè ïîìèñëè, ÷å ñà ѝ îìðúçíàëè ïîñòîÿííèòå ðàçïðàâèè. Çà ìèçåðèÿòà èì, çà áåäíèÿ æèâîò, çà ëèïñàòà íà ïåðñïåêòèâè è çà êàêâî ëè îùå íå ñ êîèòî òÿ ïúëíåøå ïî-ãîëÿìàòà ÷àñò îò áðàêà èì. À òîé ñå òðóäåøå êàòî âîë ïîä çåìÿòà è âçèìàøå èçâúíðåäíè ñìåíè, ñàìî äà ÿ çàäîâîëè è äà çàòâîðè óñòàòà ѝ. È êîãàòî ïðåç ëÿòîòî ñêàíäàëèòå èçâåäíúæ ñåêíàõà íå ìîæà äà ðàçáåðå, ÷å íåäîâîëñòâîòî ѝ íå å ñâúðøèëî.

Íå çíàåøå êàêâî äà íàïðàâè. Âèíàãè ñè áå ïðåäñòàâÿë ñâîáîäàòà îò ñåìåéíèÿ ãíåò, à ñåãà, êîãàòî ÿ íÿìà ìó äîìú÷íÿ. Ñèãóðíî òðÿáâàøå äà âçèìà îùå äîïúëíèòåëíè ñìåíè. Äà èçêàðà îùå íÿêîé è äðóã ìèçåðåí ëåâ. Äà áúäå îùå ìàëêî ïî-äîáúð ñúïðóã, çíàå ëè… Èñòèíàòà áå, ÷å íå çíàåøå êàê äà ѝ óãîäè. À ãî èñêàøå, ìàìêà ìó!

Êîãàòî îòðàñíàëàòà èì äúùåðÿ òðúãíà äà äèðè ùàñòèåòî ñè ïî ñâåòà òå îñòàíàõà áåçïîùàäíî ñàìè. Òîãàâà ñè ìèñëåøå, ÷å òîâà ùå ãè ñáëèæè, ÷å íåùàòà íÿêàê ùå ñå îïðàâÿò. Íî íå ñòàíà òàêà. Ìèëåíà ñå îò÷óæäè îùå ïîâå÷å. Çàïî÷íà äà ïèå è ïóøåøå ïî äâå êóòèè öèãàðè íà äåí. Òîãàâà òîé çàïî÷íà äà ðàáîòè êàòî ëóä. Âçèìàøå âñÿêà ñâîáîäíà ñìÿíà ñàìî äà íå ñè å â êúùè. Íå ïîíàñÿøå ñêàíäàëèòå, íå ìîæåøå äà äèøà âúçäóõà, íàñìîëåí ñ íàïðåæåíèå è íåðâè. Äàâàøå ѝ âñè÷êèòå ñè ïàðè, íî è òîâà íå ïîìîãíà. Ìàëêî áèëè. Çà ñåáå ñè îñòàâÿøå êîëêîòî çà åäíà çàêóñêà è òîëêîç. Ãîøî, èíæèíåð÷åòî ìó âèêàøå äà íå ñå ïðåíåáðåãâà, äà íå ñå óíèæàâà òàêà, íî òîé – íå! ×óâñòâàøå ñå âèíîâåí çà ìèçåðèÿòà èì.

Êîëêî å áèë ïðàâ, èíæèíåð÷åòî. Àìà ãî ðàçáðà ñåãà, êîãàòî îñòàíà ñàì â ñòóäåíàòà ãàðñîíèåðà. Ñòàíà. Ñòóäà ëè, ïðàçíèÿò äîì ëè ãî íàêàðàõà äà çàòðåïåðè. Óãàñè ñâÿòêàùèòå ñâåùè÷êè, íàõëóïè îìàçàíàòà óøàíêà è òðúãíà êúì ìèíàòà. Íà êîëåäà èìà ìíîãî ñâîáîäíè ñìåíè. Ïúê Ìèëåíà ìîæå äà ñå âúðíå.


Ïóáëèêóâàíî îò Administrator íà 29.12.2016 @ 16:31:25 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðàçêàçè

» Ìàòåðèàëè îò
   LeoBedrosian

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 5
Îöåíêè: 4


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

24.04.2024 ãîä. / 10:41:39 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"Çàùî Êîëåäà?" | Âõîä | 4 êîìåíòàðà (8 ìíåíèÿ) | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Çàùî Êîëåäà?
îò Tsveti (violetcv@gmail.com) íà 29.12.2016 @ 22:02:40
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Òúæíî...


Re: Çàùî Êîëåäà?
îò somebody (somebody_s@abv.bg) íà 30.12.2016 @ 21:57:47
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ïèøåø ìíîãî äîáðà ïðîçà, Ëåî. Ðàç÷îâúðêâà òîçè ðàçêàç. Áðàâî!


Re: Çàùî Êîëåäà?
îò rady íà 30.12.2016 @ 17:40:14
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Íàèñòèíà ìèçåðèÿ, íî íå ñàìî ìàòåðèàëíà! Ñúâñåì íå å êîëåäíî òîâà, êîåòî ñè íàïèñàë! Îáà÷å å èñòèíñêî!


Re: Çàùî Êîëåäà?
îò mariq-desislava íà 31.12.2016 @ 16:14:48
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Íàé-ëîøîòî å, ÷å ñâèêâàø ñ òàêúâ íà÷èí íà æèâîò, ñòðóâà òè ñå ñèãóðåí è íå çíàåø êàêâî ùå ïðàâèø, àêî ïðèêëþ÷è, äîðè è íå ìå÷òàåø çà ïðîìÿíà. ×åðóïêîâî ñúùåñòâóâàíå.