Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 579
ХуЛитери: 0
Всичко: 579

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаТайните на оракула
раздел: Други ...
автор: KBoianov

... Александър Македонски влезе в светилището на Дионис. Жреците го очакваха. Славата на Перперикон беше достигнала до него, преди да реши да тръгне срещу персите. Главният жрец направи възлиянието на вино върху олтара и от него лумнаха високи пламъци. Какво казваха пламъците? Наистина ли щеше да завладее света?...
Възможно ли е жрецът действително да е правил предсказания? Също и легендарните сибили?
Днес може да приемем, че това е възможно, ако приемем хипотезата на Дейвид Бом и Карл Прибрам за холографската Вселена, в частност –човешкия мозък и дори ДНК.
Според Д.Бом работата на мозъка не е само в импулсите на невроните, но описва холографска мрежа. Свойствата на холографската мрежа са да кодира и декодира информация, превръщайки я достъпна за сетивата.
Сега нека си представим жреца и бележития войн, застанали един срещу друг. За да разбере съдбата му, оракулът трябва да „ прочете” онази информация, която се намира в седмия, последен слой на аурата, където са записани кармичните зависимости.
В множество езотерични школи от древността да наши дни се повтаря една и съща структура на слоевете на биополето и седмият е мястото, където „ни е писано.”
Барбара Ан Бренън го описва като златни пайети, като видеолента, на която е записана информацията.
Как оракулът може да прочете тази тъй съкровена част от егото? Това е възможно, имайки в предвид принципа на мигновената връзка в холографската Вселена. И двамата са част от цялото, за което не важат законите на пространството и времето.
Изпадайки в резонанс с точно този слой на аурата, жрецът възприема тази информация.
Потвърждение на тези хипотези намираме и в работата на молекулярни биолози, генетици и лингвисти, обединили усилията си в изучаване тайните на генома.
Според П.Гаряев, Р. Пекора, Глен Рейн и др. гените не са единствено материя, но в голямата си част са поле, където се съхранява в холографски вид генетичната програма.
Нещо повече- П.Гаряев успял да изолира светлинния дубликат на ДНК и да го регистрира. Според него генетичната програма на индивида съдържа не само външните черти и характера, но дори и кармичните отношения. Виждаме, че намираме отговори в дълбините на клетката за дълбините на духа. П. Гаряев дори успял да запише на компютър генетичната програма и да я преобразува в аудио-визуален файл.
Получената в мозъка на оракула информация може да се преобразува- декодира във видими за сетивата данни. Този процес се нарича визуализация. За него е необходима някаква плоскост, на която да се проектират картините- независимо дали пламъци, повърхност на вода или най-обикновена плочка. Това се нарича мисловен екран.
Как става възможно това? Отговор намираме в т.нар. фигури на Лисажу. Това е графиката, която описва наслагващи се хармонични трептения.
Тук става дума за хармонична осцилация между излъчената информация и частиците на повърхността, подобно на екран на телевизор.
Пророчеството е изречено. То може да се изпълни или не, или пък не по точно този начин, но това е генетичната програма на великия пълководец. Неговата свобода е да се вслуша в пророчеството и да го изпълни по свой начин. Това е свободната воля.
Истината за нас е в самите нас. Само трябва да имаме достатъчно вяра и сърце, за да я почувстваме.


Публикувано от Administrator на 11.07.2016 @ 11:18:49 



Сродни връзки

» Повече за
   Други ...

» Материали от
   KBoianov

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 2


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

Рими с ..ив
автор: LeoBedrosian
539 четения | оценка 5

показвания 23441
от 50000 заявени

[ виж текста ]

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Тайните на оракула" | Вход | 1 коментар | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Тайните на оракула
от _katerina_ (lili_ket@abv.bg) на 11.07.2016 @ 20:43:08
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря!