Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 654
ÕóËèòåðè: 7
Âñè÷êî: 661

Îíëàéí ñåãà:
:: LATINKA-ZLATNA
:: diogen
:: Marisiema
:: pavlinag
:: pastirka
:: rajsun
:: LeoBedrosian

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàAndy
ðàçäåë: Ðàçêàçè
àâòîð: Perpetuum

Îùå åäíà Èíòåðíåòíà èñòîðèÿ..
Òÿ ñå êàçâàøå Andy. Çàïîçíàõ ñå ñ íåÿ ïî Èíòåðíåòà ïðåäè íÿêîëêî ãîäèíè, íà åäèí ñàéò çà òàáëà, à Àíäè áåøå íàèñòèíà äîáðà íà òàçè èãðà. ×å êàê èíà÷å, ùîì âñåêè äåí âèñåøå è `õâúðëÿøå` çàð÷åòàòà ñ ÷àñîâå òàì. Èãðàåøå ïî âñÿêî âðåìå íà äåíÿ, äîðè âå÷åð, ïî-ðÿäêî è íîùåì.Ïîíÿêîãà èç÷åçâàøå íàíÿêúäå çà ÷àñ-äâà, ïîñëå ïàê ñå ïîÿâÿâàøå äà ïîèãðàå, ïðåäè äà ñå óìúãëè îòíîâî èç ëîíäîíñêàòà ìúãëà, ïîíåæå òÿ áåøå ëîíäîí÷àíêà. Àç èãðàåõ ñ íåÿ îò âðåìå íà âðåìå, ðåçóëòàòà áåøå îáèêíîâåíî íà ðàâíî, à ïîêðàé òîâà âúðâåøå è ÷àòà íè. Íàé-÷åñòî àç ïîåìàõ ðàçãîâîðà, áèõ êàçàë ÷å òÿ áåøå íå ñòóäåíà, íî õëàäíà êàòî òèïè÷íà àíãëè÷àíêà, áåç äà è ïðå÷è îáà÷å è òÿ ñàìàòà äà ïîääúðæà òåìàòà. Íàìèðàøå ìå îñòðîóìåí è çàáàâåí, êàçà ìè ãî íåêîëêîêðàòíî, óñåùàõ è îò ðàçñòîÿíèå êàê ñå ïðåâèâàøå îò ñìÿõ íà øåãèòå ìè. Åäèí äåí ÿ íàðåêîõ Handy Andy, êîåòî â ïðåâîä îçíà÷àâà ñðú÷íàòà â ðúöåòå (óïðàâíà) Àíäè. À àç ãî êàçàõ â ñìèñúë íà Àíäè, êîÿòî òè å ïîä ðúêà. Íî íàé-ñìåøíîòî å, ÷å òàêà ñå íàðè÷à åäíà èçâåñòíà ìàðêà çà ïî÷èñòâàíå, íåùî êàòî áåëèíà. Îò òàçè ðèìà è àñîöèàöèÿ òÿ èçïàäíà â åóðîôîáèÿ è ñè ñàìîïðèçíà ÷å äîñåãà íèêîé íå ñå å ñåùàë çà òàêúâ íåèí ïðÿêîð, êîåòî ñè å ïîõâàëñòâî- ÿâíî è ìîÿò àíãëèéñêè áå ñ ïèñàòåëñêè íàêëîííîñòè êàòî ìåí ñàìèÿ. Ðàçãîâîðèòå íè ñòèãàõà äî òóê, íèêîé îò äâàìà íè íå ïðåêîñè ãðàíèöàòà êúì ïî-èíòèìíîòî. Áåøå ñïîìåíàâàëà ñàìî, ÷å âîäè äâåòå ñè äåöà íà ó÷èëèùå, ïðåäïîëàãàì ÷å íå ðàáîòåøå èëè âúðøåøå íÿêàêâà ðàáîòà îò êúùè. Î÷åâèäíî è îñòàâàõà ñâîáîäíè ÷àñîâå, êîèòî òÿ âñåîòäàéíî îòäàâàøå íà òàáëàòà ïî Èíòåðíåòà- ïàðòíüîðè íå ëèïñâàõà íèêîãà, åäèí ñðåä òÿõ è ìîéòà ñêðîìíà ëè÷íîñò. Äàëè çà íåÿ áÿõ è íåùî ïîâå÷å îò îáèêíîâåí ïàðòíüîð, âèðòóàëåí êîìïàíüîí íàïðèìåð? Âåðîÿòíî äà! Íî âçàèìíàòà íè ñäúðæàíîñò ïðîäúëæàâàøå, íèòî åäèíèÿ íå ñè ïîçâîëè ðàçãîâîðà äà òðúãíå êúì íàé-÷åñòàòà òåìà ìåæäó åäèí ìúæ è åäíà æåíà. Âðåìåòî îò äâå-òðè ãîäèíè ìèíà òàêà. Íî ïîñëå íàñòúïè íÿêàêâà ïðîìÿíà, íåïîíÿòíà çà ìåí. Íÿêàêâà íåèçâåñòíîñò. Îòíà÷àëî àç äîðè íå ÿ è çàáåëÿçàõ, ïîíåæå â ïúðâèòå äíè íå ìè íàïðàâè âïå÷àòëåíèå. Íî ñëåä ñåäìèöà, äâå èëè òðè, âå÷å ãî óñåòèõ. Àíäè ÿ íÿìàøå. Ïðåäïîëîæèõ ÷å å íà ïî÷èâêà, èëè ïúê ìíîãî çàåòà; ìîæå è äà è å ïîoìðúçíàëî âå÷íî äà ñëåäè øàíñà ñè ñ òåçè ïðîêëåòè çàð÷åòà, çíàì ëè... Íî îòêàêòî ðåàëèçèðàõ ëèïñàòà é, ñëåäÿõ âñåêè äåí äàëè ùå ñå ïîÿâè îòíîâî íà õîðèçîíòà. Ìèíàâàõà ìåñåöèòå, çà äà ìè ñòàíå ïðåäåëíî ÿñíî, ÷å òÿ å èç÷åçíàëà îò íåòà áåçâúçâðàòíî. Íå `ñâåòåøå` íèêîãà è íà Ìåñåíäæåðà ìè, íà íåãî ñè áÿõìå ðàçìåíèëè êîîðäèíàòèòå, çíàê ÷å íå ñìå áèëè íàïúëíî áåçðàçëè÷íè åäèí êúì äðóã. Äàëè ñòå èçïèòâàëè ïîäîáíî óñåùàíå- ÷å îíçè èëè îíàçè ñà èç÷åçíàëè íå âðåìåííî, à ïðîñòî çàâèíàãè? Ãîð÷èâî è òúæíî óñåùàíå... Ïî÷íàõ äà ñúæàëÿâàì ÷å íå ñúì ÿ ïèòàë äîñòàòú÷íî çà íåùàòà îò íåéíèÿ æèâîò, íàèñòèíà ÿ çíàåõ áåãëî. Íå áÿõìå ñè ðàçìåíÿëè è ñíèìêè, êàêòî îáèêíîâåíî ñòàâà ïðè ïîäîáíè âèðòóàëíè âðúçêè, íî íå çíàåõ äàëè òðÿáâà äà ñúæàëÿâàì èëè íå. Ïîíåæå ñè ìèñëåõ, ÷å àêî íå å áèëà õóáàâà òîâà íåìèíóåìî ùåøå äà ïðîìåíè ìîåòî äúðæàíèå êúì îùå ïî-ñäúðæàíî, êîëêîòî è äà ïðåòåíäèðàìå ÷å âúíøíîñòòà âèäèòå ëè íÿìàëà íèêàêâî çíà÷åíèå. À àêî å áèëà íÿêîÿ êðàñàâèöà, òîãàâà íåéíàòà ëèïñà ùåøå äà áúäå äîðè ïî-ìú÷èòåëíà çà ìåí. Îñòàâèõ è ñúîáùåíèå- áåç îòãîâîð. Ðàçáðàõ ÷å êðàÿò å äîøúë îòäàâíà. Íî íàé-ìíîãî ìå áåçïîêîè íåèçâåñòíîñòòà- êàêâî ëè ñå å ñëó÷èëî ñ íåÿ? Ñìåíèëà ñè å çàíèìàíèÿòà èçöÿëî, ïðåìåñòèëà ñå å äðóãàäå, ìîæå ïúê è äà ñå å ðàçâåëà, àêî èçîáùî å áèëà îìúæåíà ìàéêà, ðàçáèðà ñå. Ñòðàííî... Êàêâè ëè íå âúçìîæíè âàðèàíòè ìè ìèíàõà ïðåç óìà. È îùå, ïèòàì ñå ïîíÿêîãà- àêî âíåçàïíî òÿ ñå ïîÿâè, êîåòî íèêîãà, íèêîãà íÿìà äà ñòàíå, è ñå ïîÿâè ñàìî çà åäèí åäèíñòâåí è ïîñëåäåí ïúò, êàêâî ëè ùå ÿ ïîïèòàì è êàêâî ëè ùå é êàæà. Íå ãîâîðÿ çà ñòàíäàðòíèòå âúïðîñè îò ðîäà êúäå ñè, êàêâî ïðàâè è êàêâî ïðàâèø, êàêâî ñå áåøå ñëó÷èëî ñ òåá. Ãîâîðÿ çà äðóãîòî, çà îíîâà êîåòî íå ñúì è ñïîìåíàâàë èëè íàìåêâàë, ïîíåæå èëè å íÿìàëî íèùî äðóãî, èëè... Èëè å èìàëî, íî íà âðåìåòî ñúì ãî îñòàâÿë çà óòðå, äî ñëåäâàùèÿ ÷àò.  æèâîòà íè ÷åñòî ãî ïðàâèìå, ñ âÿðàòà ñè ÷å âèíàãè ùå èìà ïîñëå, ùå èìà íîâà âúçìîæíîñò, íîâ øàíñ, íî åäèí äåí ñå îêàçâà ÷å ñìå áúðêàëè æåñòîêî. Èíòåðåñíî ìè å è òÿ êàêâî áè ìè êàçàëà, äàëè èìà íåùî ñïîòàåíî çà äà áúäå ñïîäåëåíî... Êàêâî ëè ùå ñè êàæåì è ïðîìåíèìå äâàìàòà, Àíäè, ñòèãà äà íè ñå äàäå äà ïðîäúëæèì? Ïðè åäíî íåîáõîäèìî, áåç äà å äîñòàòú÷íî óñëîâèå îáà÷å- àêî è òè ñè ñðåä íàñ, âñå îùå æèâèòå... Ùå ìè ñå äà ìèñëÿ, ÷å íå ñå å ñëó÷èëî íàé-ëîøîòî è íåïîïðàâèìî, è ÷å òàì íÿêúäå Àíäè æèâåå è ñè å Î’êåé. Äîðè âÿðâàì óáåäåíî, ÷å èìà ìîìåíòè, êîãàòî òÿ ñè ñïîìíÿ çà ìåí ñ ëåêà òúãà... Íàâÿðíî â ñúùèÿ òîçè ìîìåíò, êàêòî è àç çà íåÿ...


(Âñÿêà ïðèëèêà ñ äåéñòâèòåëíè ëèöà å íàïúëíî ñëó÷àéíà, ïëîä íà àâòîðñêîòî âúîáðàæåíèå)


Ïóáëèêóâàíî îò hixxtam íà 20.05.2016 @ 11:48:37 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðàçêàçè

» Ìàòåðèàëè îò
   Perpetuum

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 5
Îöåíêè: 3


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

20.04.2024 ãîä. / 17:16:37 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"Andy" | Âõîä | 2 êîìåíòàðà (3 ìíåíèÿ) | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Andy
îò Mia2442 (mia2442@gmail.com) íà 21.05.2016 @ 17:38:59
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://www.youtube.com/watch?v=NxBTchwLQ3g
Õóáàâ ðàçêàç - äàæå ìíîãî!:)

  • Re: Andy îò Perpetuum íà 21.05.2016 @ 18:30:33

Re: Andy
îò lubara íà 20.05.2016 @ 13:12:50
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://lubopnikolov.blogspot.com
Ìàêàð, ÷å íå ñúì ìó ôåí, òóê ñúì ñúãëàñåí ñ íåãî. Ãåîðãè Ãîñïîäèíîâ: " Òúãàòà èäâà îò íå ñëó÷èëè ñå èñòîðèè."