Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 584
ÕóËèòåðè: 0
Âñè÷êî: 584

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÌîìè÷å íà 40
ðàçäåë: Åñåòà, ïúòåïèñè
àâòîð: lennichkata

Äàëè îò ëþáîâ æèâååì ñ òåá? 6 è 25 ñóòðèíòà å. Ùîðèòå ñå áëúñêàò â ñòúêëîòî íà ïðîçîðåöà. Ñòàâàì åäâàì, çà äà ïèÿ âîäà.
Íå ñå ÷óâñòâàì äîáðå ñëåä ñíîùíàòà ðàçïðàâèÿ è èçïèòîòî âèíî.  õîëà îùå ìèðèøå íà öèãàðè. Îòâàðÿì, çà äà ñòàíå òå÷åíèå è ïî÷âàì äà ïðèãîòâÿì çàêóñêàòà. Êàíàòà çà âîäà çàøóìÿâà, à àç ñëàãàì äà ñâàðÿ íÿêîëêî ÿéöà, êîèòî çíàì, ÷å ïàê íèêîé íÿìà äà ïîãëåäíå. Çà êàêâî ëè èçîáùî ãè âàðÿ. Ïîâäèãà ìè ñå îò ìèðèçìàòà íà øóíêà è íàñòúðãàí êàøêàâàë. Òðîïàì ñ ÷àøè è ëúæèöè. Âðåìå å äà ñúáóäÿ äåöàòà. Ñâåòâàì. Îáè÷àéíîòî ìðúùåíå è ðúìæåíå. Ñëåäâà çàâèâàíå ïðåç ãëàâà. Íàâúí å - 15, íà êîãî ëè ìó ñå ñòàâà èçîáùî?! Íî àç ñúì îòãîâîðíà ìàéêà è ãëåäàì òåðîðèñòè÷íî íà îáó÷åíèåòî íà äåöàòà ñè. Åñòåñòâåíî òå íå ñà îòëè÷íèöè, íèòî äîðè äîáðè ó÷åíèöè, îñîáåíî ãîëåìèÿò è îñîáåíî òàçè ãîäèíà. Åäâàì ïðåáîðâàìå òðîéêàòà è ÷åòâîðêàòà è òî íå çàùîòî å ãëóïàâ, à çàùîòî îñìè êëàñ áèëî âðåìå çà ïî÷èâêà ñëåä ñåäìîêëàñíàòà èñòåðèÿ ïî ìàòóðèòå è êàíäèäàòñòâàíèÿòà. Òîâà å ìàñîâàòà òåçà íà îñìîêëàñíèöèòå. Øëÿÿò ñå, òúïåÿò è ïóøàò öèãàðè..ïî ãðàäèíêèòå è â ñòóäà. Çà ìîìåíòà íå ìîãà äà ñå ïîõâàëÿ, ÷å óñïÿâàì äà ñå ïðîòèâîïîñòàâÿ íà òîâà áåçöåëíî ñúùåñòâóâàíå è çàãóáà íà âðåìå è âúçìîæíîñòè. Ïîíå íèå, âúçðàñòíèòå òàêà òúëêóâàìå ïîäîáíî ïîâåäåíèå. Âåðîÿòíî ìíîãî îò Âàñ áèõà ìå óïðåêíàëè, ÷å íå ñúì äîáúð ðîäèòåë, íî àç ñå óïðåêâàì ïîñòîÿííî è âúïðåêè èçòîùèòåëíèòå íà ìîìåíòè óñèëèÿ, ôèíàëíî âñè÷êî ñå ïîëó÷àâà íàîïàêè íà î÷àêâàíèÿòà ìè. Âúçïèòàâàì ïî íà÷èí, êîéòî ñúì íàó÷èëà è âúçïðèåëà îò ðîäèòåëèòå ñè è êîéòî ñìÿòàì çà ïðàâèëåí, äîêîëêîòî ñúùåñòâóâà íÿêàêâà ïðàâèëíîñò â îòíîøåíèÿòà ìåæäó ðîäèòåëè è äåöà. Ïî ìîé ñè íà÷èí è ãî ïðèëàãàì êúì äåöàòà ñè è ðåçóëòàòúò å ïëà÷åâåí. Äàëà ñúì èì ñâîáîäà , ñúùàòà, êîÿòî èìàõ è àç. Òå ÿ ïðåâúðíàõà îáà÷å â ñâîáîäèÿ. Ó÷à ãè äà ñà îòãîâîðíè, òå ïîñòúïâàò áåçîòãîâîðíî è òî íàé-âå÷å êúì ñàìèòå ñåáå ñè. Òîâà ìå ïëàøè è íàòúæàâà. Íîâîãîäèøíàòà ìè èçíåíàäà, áåøå íîâèíàòà, ÷å ãîëåìèÿò å ïðîïóøèë. Ñàì ñè êàçà äåòåòî, äà ìó ñå íåíàðàäâàø! À îùå íÿìà 15 ãîäèíè.. .Òðåâîæà ñå è ñå òîðìîçÿ, è â ðåçóëòàò ìàëêàòà ïúðâà çàáåëÿçà êàê å ïîáåëÿëà êîñàòà ìè..ìàëêî ïðåäè 40. Áîæå, 40 ãîäèíè! Ìíîãî çëå ìè èçãëåæäà òàçè ÷åòâîðêà. Ìíîãî çàïëàøèòåëíî ñå å èçïú÷èëà è ìè íàòðàïâà ìèñúëòà ñè çà ïðåîáðàçÿâàíå. Æåíà íà òàçè ïî÷òèòåëíà âúçðàñò íå áè òðÿáâàëî äà ñå íîñè ïî äúíêè, ñ ðàçïóñíàòè êîñè è ñëóøàëêè â óøèòå. Íÿêàê íåïî÷òèòåëíî å è ñìåøíî. Òàêà íàçèäàòåëíî è àâòîðèòåòíî ãîâîðè ×åòâîðêàòà ïîä ãúðáàâèÿ ñè íîñ. Ïðîêëåòíèöà! Îíàçè, Òðîéêàòà áåøå ïî-ðàçáðàíà, àìà ñåãà ñå å ñìèðèëà, è íå øóêâà ìíîãî-ìíîãî, ïîíåæå âèñè íà îïàøêàòà íà äåâåòêàòà è ìàëêî è îñòàâà äà ñå ïðåêàòóðè è äà ñè ñìà÷êà ôàñîíà. Äâîéêàòà, íà ñâîé ðåä, îòäàâíà çàñëóæåíî ñå ïðîòÿãà â àëáóìà íà ñúêðîâåíàòà ïàìåò íà ñúðöåòî. Ùå ñå îêàæå, ÷å â ìîÿ æèâîò íàé-íèñêàòà îöåíêà â ó÷èëèùå, å âñúùíîñò ñ íàé-âèñîêà ñòîéíîñò. Òÿ ìè äîíåñå òèÿ äâàìàòà ðàçáîéíèöè, áåç êîèòî íå ùà è äà äèøàì, à ïðåäè òÿõ ìå ñáëúñêà ÷åëíî ñ îíçè, êîéòî è äî äíåñ ìå òîðìîçè, ÿäîñâà, êîéòî íåíàâèæäàì äî áåçóìèå è ñúùî òîëêîâà ìíîãî îáè÷àì. Èçîáùî âðåìåòî íà Äâîéêàòà, áåøå âðåìå íà ñáëúñúöè, ñêîðîñòíî è áóðåíîñíî. Ìíîãî ãúðìÿõ è ìíîãî òðåùÿõ ïî íåéíî âðåìå. Ìíîãî ñëúíöå îòêðèõ è ìíîãî äúæä èçïëàêàõ. Óìèðàõ, íî è ñå ðàæäàõ, ïàäàõ, ñòàâàõ, êðåùÿõ, ñìÿõ ñå è ðåâàõ êàòî ëóäà, êúäå îò íåçíàíèå, êúäå îò áåçñèëèå, êúäå îò íå÷îâåøêà áîëêà. Íî ñâúðøè. Ïîíàêèïðåíà , ñ ëåê ãðèì è çàâèäíî ïîâå÷êî ôèíåñ, Òðîéêàòà ñè äîéäå íà ìÿñòîòî.Åëåãàíòíî èçáóòà ñòðîéíàòà Äâîéêà ñúñ çàêðúãëåíîòî ñè äóïå. Ïðèëè÷à ìè íà Äæåíèôúð Ëîïåç, ñúùèòå èçâèâêè, ìàíèåð è ñåêñàïèë. Òúìíè î÷èëà çà ëîøèòå äíè è ñåêñè ÷îðàïè çà äîáðèòå. Ñòèëíà è ïðåìåðåíî åêñòðàâàãàíòíà. Çíàå, ÷å ìúæåòå ÿ çÿïàò è ñå ïîäñìèõâà íàóì. Âèñîêè òîêîâå îò ïîíåäåëíèê äî ïåòúê íà ðàáîòà, ìàðàòîíêè çà ïî÷èâíèòå äíè. Ïúëåí ãðàôèê, óìîðåíè î÷è, êðàêà è ðúöå. 4 ÷àñà çà ñúí. Ãðèæè. Óñìèâêè è êàôå çà çàêóñêà ñòèãàò, ëþáîâ è âèíî çà âå÷åðòà ñà äîáðå äîøëè. Äíèòå ñå äâèæàò ñúñ ñêîðîñòòà íà âëàêà-ñòðåëà. Èäâàò, îòìèíàâàò, áåç äà ãè å ðàçáðàëà. Óñåùà ñå, åäâà êîãàòî äðåáîñúêúò, äåòî å ëþëÿëa íà ðúöåòå ñè ïðåäè èçãðåâ, è ïîèñêà 20 êèíòà çà áóêåò íà ãàäæåòî. Òîãàâà å óäèâåíà è èçíåíàäàíà è íå èñêà äà ñè äàâà ìîì÷åòî. Îùå å ðàíî, ðàíî å. Àìà íå å. Ïî÷íàëî å òÿõíîòî âðåìå è òðÿáâà äà ãî ïðèåìå, äà çàñòàíå äî òÿõ è äà ãè îáè÷à êàêòî ñàìî òÿ ìîæå. À Òðîéêàòà ìîæå. Äà îáè÷à . Äà ñòðàäà.Áåç ñúëçè, òèõè÷êî, ïî òúìíî, ïî ñâåòëî. Ñàìà. Íà Òðîéêàòà ñå ñëó÷âà äà ãóáè, äà áúäå ïîáåæäàâàíà, îáåçâåðÿâàíà è óíèæàâàíà. Íåéíîòî âðåìå å òåæêî, íåñïîêîéíî è òðóäíî. Òÿ ÷åñòî å ñàìîòíà, ÷åñòî å òúæíà è âèíàãè å óìîðåíà. Ïðåæèâÿâà çàãóáè, ëèøåíèÿ è ñìúðò. Ïðåæèâÿâà ëþáîâòà ñè îòíîâî è èñêà îò÷àÿíî äà ñè âúðíå ñòðàñòòà, êîÿòî èçãëåæäà íà ìîìåíòè áåçâúçâðàòíî çàãóáåíà. Ïîíÿêîãà è ñå ñòðóâà, ÷å ÿ âèæäà â î÷èòå íà äðóã, çàùîòî î÷èòå íà ëþáèìèÿ è ñà ïðåñòàíàëè äà âèæäàò íåÿ. Òðîéêàòà âèæäà ìíîãî ïúòèùà, íî íå èçáèðà ëåêîâåðíî íàé- ïðåêèÿ.Òÿ ñå ñúìíÿâà. Íàé-ìíîãî â ñåáå ñè, íî íå ñå îòêàçâà äà ïðîäúëæè. Òúðñè, íàìèðà è ïðîäúëæàâà. Íàïðåä. Ñìåëî è åëåãàíòíî. Òÿ ïðèòåæàâà èíòåëåêò è ôèíåñ, âèçèÿ è óì. Âèæäà âñÿêà ïðå÷êà ïî ïúòÿ ñè,íî íå ñå ñòðàõóâà äà ìèíå ïðåç íåÿ. Âðåìåòî íà Òðîéêàòà å âðåìåòî íà ãîëåìèòå àìïëèòóäè, íà ãîëåìèòå èçæèâÿâàíèÿ, ñòðàõîâå è ðàäîñòè. Òîâà å âðåìåòî, êîåòî ÷åðòàå ïúòÿ íà åäíà æåíà. Çà äà ñòèãíå òÿ äî óâåðåíàòà ×åòâîðêà.
Ñåãà àç ñúì Òðîéêàòà, äåòî âèñè íà îïàøêàòà íà äåâåòêàòà, äàíî íå ñå ïðåêàòóðÿ è äà ñè ñìà÷êàì ôàñîíà. Äàíî.
Ïîëóíîù. Âñè÷êè ñïÿò. Òåëåâèçîðúò ñàìî èçíåðâÿ îáñòàíîâêàòà. Íàâúí å çèìà, ìðúñíà ñîôèéñêà çèìà, êàòî ãëàäíî áåçäîìíî ïñå. Íî òè ñè òóê..è òå. Çíà÷è àç ñúì öÿëà, öÿëà îò ëþáîâ.


Ïóáëèêóâàíî îò anonimapokrifoff íà 04.02.2016 @ 16:03:57 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Åñåòà, ïúòåïèñè

» Ìàòåðèàëè îò
   lennichkata

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 5
Îöåíêè: 3


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

Ðèìè ñ ..èâ
àâòîð: LeoBedrosian
539 ÷åòåíèÿ | îöåíêà 5

ïîêàçâàíèÿ 23339
îò 50000 çàÿâåíè

[ âèæ òåêñòà ]

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Ìîìè÷å íà 40" | Âõîä | 5 êîìåíòàðà (10 ìíåíèÿ) | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Ìîìè÷å íà 40
îò Marta íà 04.02.2016 @ 21:00:49
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://doragspd.wordpress.com/
Õàðåñà ìè òîâà ðàâíîñìåòíîòî ïèñàíèå, Ëåíè÷êà. Áîÿõ ñå è àç îò ñÿíêàòà íà íîñà íà ÷åòâîðêàòà, íî íèùî ñòðàøíî! Ñìåÿ äà êàæà äîðè, ÷å ñå ïî÷óâñòâàõ ïîâå÷å â êîæàòà ñè îòêîëêîòî ñ òðîéêà îòïðåä....è ìîìè÷å, äà :)


Re: Ìîìè÷å íà 40
îò pastirka (prestizh@abv.bg) íà 05.02.2016 @ 11:54:19
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ëåíî÷êà, âñè÷êè ãîäèíè ñà õóáàâè ïî ñìîåìó, íå ñå ñòðàõóâàé îò ÷åòâîðêàòà! Çà ìåí áÿõà íàé-õóáàâèòå, à âå÷å óâåðåíî êðà÷à êúì... å, íÿìà äà ñè èçäàâàì âúçðàñòòà, ìàêàð ÷å, óæ, íå ñúì ñóåòíà.
Èçïðàùàì òè óñìèâêè è áëàãîäàðÿ çà õóáàâîòî ÷óâñòâî, ñëåä ïðî÷èòà íà ðàçêàçà òè!


Re: Ìîìè÷å íà 40
îò radi_radev19441944 íà 06.02.2016 @ 09:12:36
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://literatron.dir.bg
:) Òðîãàòåëíà ðàâíîñìåòêà.


Re: Ìîìè÷å íà 40
îò malovo3 íà 06.02.2016 @ 15:11:08
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Õàðåñà ìè! À êîãàòî âðåìåòî ïîñòàâè è äðóãèòå öèôðè îòïðåä.
"Íåæíè áðú÷êè ïî ëèöàòà,
áåëåçè îò íàøèòå äåöà."
Ïîçäðàâè!


Re: Ìîìè÷å íà 40
îò Elling (mizzzantrop@abv.bg) íà 09.02.2016 @ 16:30:31
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
:)))) Îáúðêâàø ìå ëåêè÷êî ñ òèÿ öèôðè - 40, 39 :))) Ùîòî è àç ñúì íà òàÿ ãðàíèöà è ñå ÷óäÿ, îò êîè ñúì :)) Õóáàâî ïèøåø, lennichkata, íàáîð÷å... À íàé-õóáàâîòî å, ÷å ñå ÷óâñòâàø öÿëà. Çàäðúæ ñå òàêàâà, óñìèõâàé ñå, íå ñå ñòðàõóâàé è... ïîâå÷å äíè çà ñåêñè ÷îðàïè òè ïîæåëàâàì ;)))