Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 549
ХуЛитери: 4
Всичко: 553

Онлайн сега:
:: malovo3
:: Icy
:: durak
:: LeoBedrosian

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаЗадължителни клишета в историческия любовен роман - Глава 7/8
раздел: Романи
автор: cattiva2511

Глава 7

Лидия отвори очи и… пак ги затвори. Уж не се беше напила вчера вечерта, а я гонеше такъв махмурлук, че чувстваше главата си прекалено голяма за тялото.
На вратата се почука и Кристияна бързо се вмъкна при нея.
На Лидия й стана по-добре. Върджин Мери[1] изглеждаше много по-зле. Косата разрошена и на възли, очите кървясали… сега никой не можеше потъне в тях… а перфектната бяла кожа бе с леко пепеляв цвят. Тези хора в романите и сериалите не трябваше ли винаги да изглеждат добре?
— Добро утро, братовчедке, може ли да поговорим? — о, каква смрад! Устата на Кристияна миришеше като гробище за домашни любимци.
— Да, но не дишай в лицето ми! – Лидия се сети, че спешно трябва да посети двете нули. Мария така и не разбра, защо Лидия ползва това име. Както и да е, по идеята, гърнето трябваше да седи под леглото, но Лидия категорично отказа да спи над собствената си урина и за това премести „великия съд“ в една празна стая.
— Почакай тук, сега се връщам — Лидия стана и прекалено широката нощница се свлече по ръката й, което откри и гърба й. Кристияна се ококори.
— Господи Боже, Лидия, какво си сторила с гърба си?
— Японски дракон.
— Какво?
— Японски дракон, това сторих на гърба си. На теб на какво ти прилича? — Лидия не коментира повече, наметна един шал и тръгна към „тоалетната“. Когато се върна Кристияна още седеше на леглото и гледаше стената пред себе си. Като кукла, не мърдаше и мускул, дали пък Кристина не е наоколо? Тогава Крис погледна Лидия и втората разбра, че девицата просто е мислила, нали в книгите, за да мислят героите забравят всичко останало. Господи, дори в такава сутрин, с толкова алкалоиди в кръвта си, тези тук продължават да мислят и ако нямат проблеми да си ги сътворяват, защото все нещо трябваше да има в книгата, нали така?
— Снощи ме целуна мъж… — заговори Крис. О, Лидия си помисли, че е време да се проведе разговора.
— Не само те е целунал, но сте си и бъркали по дупките. Лошото е, че Родерик те е видял. Трябва да го намериш и да му кажеш, че снощи толкова си се напила, че не си разбрала кой те натискал в ъгъла…
— Защо? — Кристина се опули и отпусна брадичка надолу, което изобразяваше въпросително изражение. Дам, от героите на Кристина никой нямаше да получи Оскар.
— Кое защо?
— Защо да му казвам на годеника ти?
— Ами, той те харесва и си мислих, че и на теб ти е симпатичен.
— В началото не можех да си отворя устата около него. В корема ми постоянно пърхаха пеперуди, а главата ми се изпразваше щом ме погледне. Реших, че се влюбвам и се чувствах виновна пред теб, че ти крада мъжа…
— Нищо не крадеш, твой е!
— Не го искам… вече! Снощи с мистър Форк изпитах нещо много, много по-добро — по дяволите, помисли си Лидия, само това остана, новооткрита сексуалност. — Отначало ми стана странно, когато обхвана… ъ-ъ…
— Циците?
— Не, ами… дупето ми и ме вдигна до стената. Тогава, знаеш ли какво ми каза, преди да ме целуне?
— Не, какво? — изобщо не ме вълнува.
— Че ако не си била ти, никога нямало да ми каже такова нещо, но така като сме расли заедно съм щяла да го разбера… Та, каза ми, че само като ме погледнел и малкия Форк заставал, като войник на пост… — Лидия започна да се смее. Когато свърши попита с престорено въпросително лице:
— Наистина? Така ли ти каза? Господи, кой ползва такива думи? Е поне не ти е казал, че очите ти са две паднали звезди, а устните, да, това е любимото ми, разцъфнала роза.
— Колко красиво!
— Престани да мислиш така, ако се захласнеш по всеки мъж, който ръси такива простотии няма да може да си събереш краката.
— Аз, всъщност дойдох при теб, за да ми кажеш какво става между мъжа и жената и… — Крис почервеня. Как може да е на осемнадесет и да си няма и на идея за какво иде реч? Нормално, че в книгите, всички жени „падаха от леглото“ като ги пипнат. Как се пада от леглото, докато си легнал на него и юнака те е възседнал?
— Искаш да си говорим за секс?
— За правене на любов, да.
— Ако искаш да ти кажа всичко, което ти трябва да знаеш ще ползвам каквито си искам думи, ясно ли е? Така, първо, ти докосваш ли се сама?
— Не, разбира се! — дано да лъжеш…
— Лъжеш ме, нали?
— Добре де, веднъж или два пъти, но се почувствах толкова зле, че почти веднага спрях — ¬срамота, ако ти не знаеш какво искаш и къде да се натиснеш, как да го кажеш на друг? Да, за това всички по книгите оставаха с първия ебач, не знаеха, че може да се направи и по-добре.
— Така, това е грешка, не се срамувай ако искаш да мастурбираш, напротив, разбери какво ти харесва и когато си намериш любовник му го кажи или покажи. Второ, задължително се докарай до първия си оргазъм сама, за да знаеш какво искаш да постигнеш, когато си легнеш с мъж. Ако не го направиш, всяка тръпка може да ти наподоби това чувство, но истината е, че ще останеш незадоволена. Трето, противно на това, което ти говорят хората, не всички мъже знаят точно какво правят. Това, че са спали с много жени не ги прави експерти, напротив, ако жените само са се правели на възбудени, то глупавите похвати на мъжа се закореняват в него — започна да си мисли за Родерик. Спри Лидия, важна е Крис и как да я научиш да научи мачо-мен да прави секс! Да, за това й говореше за него, точно така.
Кристина слуша, слуша и не каза и дума. Стана и си тръгна. Какво й стана пък сега, Лидия не разбра.

* * *

Когато Лидия влезе в салона седна на първия й попаднал стол. Започна да разглежда стаята, но всъщност не виждаше почти нищо. Салонът бе целият в сиво-сини тонове, студени. Диван маса и разпръснати без ред столове. Родерик фемили трябва да си застрелят декоратора!
Какво да прави сега? Лидия не можеше да остане тук, изключено бе да се омъжи и за мачо-мен. Искаше да кара кола, да иде на бар, да гледа някой филм! Все нормални неща от двадесет и първи век. Искаше да поиграе на „Фифа“, о да, това сега й се стори много привлекателно. Но естествено нищо от това не можеше да се направи в тази грозна и голяма къща, защото тока още не е прекаран. Ако беше гений щеше да си сглоби една атомна или водна централа и готово. На теория знаеше как работят тези неща, но как да ги построи? А пък и като си прекара ток, какво да прави с него, като нямаше електроуреди. Боже господи, за какви глупости си мислеше Лидия? Седеше сама в сиво-син салон, гледаше стената и си мислеше какво да прави ако си построи АЕЦ? Това ли правеха по цял ден хората в романите. Мислеха простотии през времето, когато не са център на внимание на автора? Дам, явно за това се вглъбяваха толкова много, нямаха какво да правят.
— За какво, мислиш, любов моя? — Родерик! Каква изненада! Да, ама не! За какво си мисля ли? За ВЕЦ.
— Нищо, което да мога да ти обясня!
— Имам един, два въпроса… — О, явно и с него щеше да се проведе разговора.
— Слушам!
— Снощи като те целунах имаше ли нещо в устатата си, защото почувствах нещо странно на езика ти и?…
— Как можа да ми обърнеш внимание на езика, като твоя търсеше други възможни отвори в устата ми?
— Да, вече знам, че не ти хареса целувката, но мога и по-добре.
— Задължително можеш, само ти трябва малко насока — мачо-мен я погледна. Това не бе почтен разговор между дама и джентълмен. Какво ли биха казали хората за Лидия? Че е пропаднала жена. Но защо? Говореше високо, смееше се така, че котките падаха от дърветата, правеше секс, говореше за него и псуваше като матрос. Да, странно щяха да го гледат, като я вземе за жена. Но ако не им харесва на обществото неговата съпруга, да си гледат работата и свенливите дъщерички. Лидия щеше да е негова!
— Виж, Лидия, мисля си да ускорим сва…
— Не!
— Не?
— Да, не. Не искам се женя за теб. Дойдох, за да затворя устатата на нашите и се надявах да се влюбиш в хубавата Елена[2] и да ме оставиш намира.
— Това е бил плана ти! Да, досетих се за него, но не ме вълнува, сгодени сме и ще се оженим, а ти като жена нямаш право на мнение, това е положението! – Родерик се обиди и за това заговори така, но думите не докараха правилното впечатление от страна на Лидия. Вместо да се ядоса или разплаче, тя отиде до него, сложи ръце на раменете му… щеше да го целуне. Как не се бе сетил? Жената търсеше властност, а той имаше в изобилие. Да, брака щеше да е от хубав по-хубав… света загуби цвета си, буквално! Лидия така ритна с коляно Родерик в слабините, че топките му се качиха на врата. Погледна я, с червено като рак лице и изцъклени очи. Сега вече не преиграваше, наистина изглеждаше зле, помисли си Лидия.
— Какво?… — не можеше да продължи, защото страшно го болеше. Притисна с две ръце чатала си, приклекна и се наведе напред.
— Ако още веднъж се опиташ да ми държиш такъв тон ще ти отрежа достойнството докато спиш! Сега си помисли добре дали искаш мен, или Върджин Мери! — при което Лидия напусна стаята.

* * *

Отново вечеряха шестимата. От три дни Родерик избягваше Лидия, тя пък всички останали. Чувстваше се като главния гадняр от филм за Джеймс Бонд. Постоянно кроеше планове как да свали гащите на Родерик и да вдигне полите на Кристияна, но нито един план не успя.
Заключи ги за почти цял ден в една стая, но освен че Кристияна видяла пишката на мъж й, докато той препикавал ъгъла, друго не станало. Накара ги да излязат на разходка в гората и им открадна конете, за да ги остави сами. Крис хвана грип, защото ги намокри дъжда. Напи отново девицата в бяло и я закара в стаята на мачо-мен, който пък я остави да спи на земята, за да не повръщала в леглото му. Лошото, в случая е, че Родерик, знаеше точно какво цели Лидия, а Кристияна пък категорично отказа да флиртува с него.
И сега три дни по-късно, три дни, в които Лидия не направи нито един опит да събере гълъбчетата, а само обмисляше глупави варианти, всички участници в драмата на Кристина седяха на масата.
— Добре де, ако не си отворя устата никой нищо ли няма да каже?
— Сватбата е насрочена за идния понеделник! — заяви властно Родерик. Нямаше да й даде шанс да се измъкне, не и пред толкова хора.
— Мечтай си, мачо-мен.
— Как ме нарече? — Лидия избухна и стана от стола.
— Виж, писна ми да се държа като раболепна дамичка от парижките салони. Искам едно-единствено нещо, за да съм щастлива в този живот, но ти естествено не можеш или не искаш да ми го дадеш.
— И какво искаш? — диаманти, кожи, рокли? Да, вече е ясно защо се държи така.
— Искам да опънеш Върджин Мери и да ме оставиш намира! — при което Лидия стана и си тръгна, като се опита да затръшне вратата за повече драматизъм. Естествено масивната порта тежеше повече от нея и така като нямаше как да я накара да помръдне, събори една малка масичка по пътя си, колкото поне да вдигне шум.
— Странна жена е бъдещата ти булка, драги — каза Форк и погледна към Крис, като й намигна, — ако „опънеш Върджин Мери“ ще те извикам на дуел! Аз и Кристияна ще се женим. Знаеш ли, че има повече пари от годеницата ти, а ако се оженим преди теб, твоята няма да има зестра?
— Но — прекъсна го Крис, — няма да го направим, защото аз много обичам Лидия, или поне така си мисля. Тук станахме по-близки и искам да й се отплатя за съветите, които ми даде! — Кристияна пусна една ослепителна усмивка.
Родерик не продума цяла вечер, Лидия така го бе унизила пред всички, а на всичкото отгоре и малката кокошка вече бе заета. Е, можеше да премахне Форк от пътя си лесно, но нямаше нито желанието нито силите за това. Да са живи и здрави, явно първия вече е бръкнал в кацата с меда, не му се щеше да гледа чужди деца. За малко да го направи с Александра, в край на сметка! Не се бе сещал за нея отдавна, постоянно мислеше за Лидия, така че вещицата не влизаше в главата му както преди. Може би, в край на сметка, наистина се влюби в странната птица?
Себастиян дълго гледа брат си, стана и тръгна към стаята на Лидия. Хронично не можеше да я понася. Прекалено рязка, прекалено груба и прекалено шумна. Дразнеше го дори като дишаше. Без да чука влезе в стаята и я видя седнала до прозореца да си припява някаква песен и да си играе с ресните на пердето.
— Унижи брат ми пред всички! Този път прекали, не можеш ли поне за пет минути да се държиш като дама, а не като селската курва? Мислиш, че си интересна и забавна, но истината е, че си смешна. Постоянно се излагаш, което по принцип не е мой проблем, но излагаш и брат ми, което вече е моя работа!
— Казах на брат ти, че не искам да съм му жена. Да вземе единствената дама в къщата и да си народят деца, мен не ме вълнува…
— Но той иска теб, поради причини, които не разбирам…
— Не ми пука какво иска брат ти, на теб също трябва да спре да ти пука. Не е на пет, ще се оправи и сам. Стига си му държал ръката и давал съвети непрекъснато, не ти ли писна все да се жертваш в името на семейството? Остави го намира и си напиши собствена история! — Лидия му обърна гръб и продължи да си играе с пердето. Ето какво било, ето защо го дразнеше толкова… искаше я, при това доста силно.
Себастиян тръгна към нея, хвана я раменете и я накара да се облегне с ръце на прозореца, с гръб към него.
— Какво правиш? — Лидия можеше да се измъкне от ръцете му, но в момента не искаше да го прави, само сложи длани на стъклото и зачака г-н Утешителна Награда да продължи.
— Пиша си историята… — Себастиян сложи длан на врата й като я накара да се наведе напред. Лидия се подпря и обърна лице към брата, той от своя страна вдигна високо полата й, свали дантелените гащички, след което си разкопча панталона. О-о-о, г-н Утешителна награда никак не бил утешителен. Огромен! Лидия видя и че е космат, но това щеше да се подобри, ако повторят. Нямаше начин да се накара да прави орална любов и да си вади космите от устата.
Себастиян си пъхна ръката между краката й, само за да провери дали е готова и… тя беше.
— Гладка си там и краката ти също?
— Скъпи ще бъбрим или ще се… — влезе бързо и мощно. Започна да се движи. Лидия се почувства страхотно, запълваше я изотзад идеално, тя не бе малка и харесваше дебели и големи! Себастиян започна се движи напред-назад по-бързо и по-грубо, като я хвана за кръста. Не, моля те не! Помисли си Лидия като разпозна признаците и тогава… всичко свърши, Себастиян се облегна на гърба й и задиша в ухото. Мамка му, прекалено си бърз.
— Ти не свърши, нали? — попита той. Е, поне си разбрал.
— Не, много беше хубаво, но…
— Съжалявам, но от много време не съм имал жена и се натрупа в мен. Другия път ще е по-добре, обещавам!
— И още нещо, в момента не съм в овулация, но… — всъщност защо не? Себастиян е млад, здрав и красив. Можеше да си направи едно бебе, с добри гени.
— Не искаш деца?
— Напротив, искам! — в този момент Лидия забрави Родерик, Кристияна и Кристина. Да, щеше да си направи бебе от книгата и да си го гледа след това. Но не тук! Нямаше да причини на детето си тази комедия. Сега важното остана само едно, след като взе това решение, да накара главните да се вземат, тя да надуе корема и после да си иде вкъщи!

Глава 8

— Трябва да поговорим — цял ден Себастиян мисли как да каже на брат си, че е спал с годеницата му и че тя поиска той да й направи бебе, а той пък искаше да я вземе за жена. Не знаеше дали Родерик я обича, но открито попита Лидия дали е спала с него и тя каза „не“. Не се ядоса, не започна да увърта, или каквото там правеха „пропадналите“ жени, неправилно обвинени. Прост въпрос с прост отговор. Да, искаше да се ожени за нея, но щеше да й постави няколко условия. Първо, когато са сами можеше да говори каквото си иска, ако са сред близки приятели също можеше да се отпусне. Но, важното но, не искаше да го излага пред хората. Трябваше да се държи на ниво, не само заради него, но и заради себе си. Щеше дълго да си поговори с нея. Преди, обаче, да направи това трябваше да оправи нещата с брат си и да му каже истината. Не знаеше откъде да я подхване, но трябваше да се реши проблема, преди камбаните в църквата да зазвънят за него и Лидия.
— Какво искаш? — сигурно щеше да му наговори куп баналности за живота. В последно време това дразнеше Родерик, при това много. Мнението на брат му беше важно, разбира се, но винаги да го слуша му дойде до гуша.
— Лидия!
— Не искам да говоря с теб за нея точно сега!
— Не, ти ме попита какво искам и аз ти казах: „Искам Лидия!“ — Родерик стана от стола си. Цял ден прекара в кабинета, спартански стил стая. По стените бяха облегнати лавици с книги, по средата голямо бюро, а зад него най-неудобния стол в историята на столовете. Но Родерик седеше тук, защото се подготвяше за сватба, а още не бе накарал булката да каже „да“. Сега пък и Себастиян се влюбил в неговота изгора. „Няма как да стане, малък братко, тя е моя!“
— Не може да я имаш! — каза твърдо Родерик. О, той бе убеден, че Лидия иска него самия, в това нямаше никакво съмнение. Както бе убеден, че пред брат си тя винаги щеше да го избере. Не знаеше защо е така, но бе сигурен в този факт.
— Ами, това вече стана… — погледна го право в очите Себастиян.
— Целунал ли си я?
— Не! — това бе истина, не я бе целувал, не я бе гушкал и не й бе шепнал утешителни слова. Вместо това я успокоява, че другия път ще издържи повече. При този спомен Себастиян се ухили.
— Тя няма да те иска за нищо повече от приятел!
— Иска да й направя бебе и аз вече започнах с опитите… — Родерик бутна стола си назад и удари толкова силно брат си, че той падна и от носа му шурна кръв. Себастиян погледна нагоре и остана напълно спокоен. Не можеше да вземе решение нито какво да каже нито как да реагира, за това не направи и не каза абсолютно нищо.
През това време Родерик се извиси над него и го погледна с такава злоба, че се разтрепери. Нещо стана в него. Себастиян винаги бе на второ място, винаги бе до него и никога, ама никога, не взимаше нещо, което е на Родерик! Как стана така, че той иска жената му? Но не, не това е важното. Тя искаше Себастиян да й направи бебе… а на него каза, че не може да се целува. Това нямаше да го бъде, няма начин!
— Ако вече си спал с нея, станалото — станало — започна напълно спокойно баткото, — но това повече няма да се повтори. Моли се да не е бременна, защото тогава ще удавя копелето в реката. Ти напускаш къщата веднага и ще се върнеш, чак когато сватбата е факт, а на жена ми е дошъл цикъла!
— Не! — Не? Себастиян му отказва? На него? Себастиян?
— Как така не?
— Ако си тръгна тя идва с мен.
— Ти си се влюбил! — изрева големия лош брат.
— Не, не съм, а и тя не е! Но пък си пасваме идеално и има страст. Харесва ми и аз й харесвам, може и един ден да се заобичаме, но до тогава ще сме заедно. Ако това не ти харесва, мен не ме вълнува. Дойдох да ти кажа какво съм решил, а не дали ти ще дадеш позволението си относно това! — Себастиян стана и си тръгна. Докато му гледа гърба Родерик си помисли, колко лесно можеше да му забие ножа за писма между плешките… и тази идея му хареса!

* * *

Лидия и Себастиян седяха на каменната беседка, далеч от цветния прашец, и се държаха за ръце. Отново съм в първи клас, помисли си Лидия, но не го каза на глас. След като тя почисти кръвта от носа му и установи, че не е счупен Себастиян й изчете плануваната си лекция, как трябва да се държи една дама в обществото. Лидия го слуша, без да го прекъсва, но не можеше да му каже истината. Как да го направи? Да му отговори, че може да води тих и нормален разговор, на теми, които той никога не би разбрал, че може да бъда и затворена и тиха, когато станеше въпрос за работа и ангажименти… служебни ангажименти… работата й липсваше. Да му каже, че се прави на идиот, само за да види реакцията на ограждащите я хора, защото бяха просто един модел в роман, написан от невръстно дете? Как да му каже, че така като докато не събере брат му с Кристияна, няма какво да прави и Лидия просто си играе. Играеше и с него. Не се влюби, колко банална дума. Да обичаш! Чувството идваше от навика. Виждаш някого, трепва ти под лъжичката и ако си паснете продължавате да сте заедно, всичко останало е навик, който хората възприемаха като любов. Истината за нея бе, че човек просто не може да остане без дребните неща, рутинните, които правеха заедно с половинката си. Това се загнездваше толкова дълбоко в мозъка, не в сърцето — в мозъка, че ако двойката се раздели, особено ако и сексът е бил на ниво, човек изпада в онова меланхолично състояние и започва да се самосъжалява и да си мисли, че е изгубил част от себе си. Този сценарии Лидия го бе играла неведнъж в живота си. За жена, която четеше литература, като тази на Кристина, Лидия бе абсолютен анти-романтик, но просто не можеше да промени мнението си.
От друга страна се уплаши, не на шега, че може и да свикне със Себастиян. Като човек, не той не е човек поправи се тя, като герой, който не би трябвало да изпъква и да мисли за себе си, а само за другите, той й хареса много. Беше умен, забавен, по един класически начин, без да става вулгарен. Сякаш едва сега той се разви като личност, при това пред очите й. Да, той наистина й хареса, от където дойде и проблема — щеше да свикне с него и като го остави щеше да се почувства зле, но така като Лидия си напомни отново, че той не е истински, а само фантазия, краят бе неизбежен…
— Лидия, слушаш ли ме? — Себастиян изглежда се подразни, че тя се отнесе. Не, не го слушаше, но за да не го прекъсне, докато той се вживяваше в монолога си за общо бъдеще, тя трябваше да отвлече вниманието си.
— Не особено.
— Родерик ще ни прави проблеми, нали ти е ясно това?
— Искам само едно, той и Крис да се харесат и влюбят. Брат ти има нужда да е влюбен — това е вярно каза си Лидия. Така бе устроен от автора, той трябваше да бъде влюбен, иначе нямаше смисъл живота му. Крис също. Това им бе целта, за това са били създадени, ако не изпълняват предназначението си няма защо да съществуват. — Крис също. Те са един за друг, просто трябва да ги побутна малко.
— Вманиачила си се на тази тема. Остави ги намира, а и не мисля, че двамата си подхождат — но си подхождаха преди Кристина да ме прати при вас, помисли си Лидия.
— Това просто не е вярно, те са един за друг! — дори и тя си призна, че не е така наистина. Родерик бе властен и арогантен, точно какъвто трябва да е главният в романа. Кристияна бе добра и свенлива, също такава трябваше да е… и ако всичко бе според замисления, от автора, план двамата се допълваха идеално. Проблема бе, че Крис не бе тиха и свенлива, просто не й бе даден шанс да се развие и от там по-лесния начин бе да си остана свита. Родерик… той пък… честно, за него Лидия нямаше мнение. Нито го хареса, нито не го хареса. Той така и не се добра до централната платформа в мислите й. Какво да прави?
— Аз пък мисля, че не са. Ако питаш мен и Форк не е за нея, но тя май повече го харесва от брат ми.
— И аз така ги виждам нещата, ще говоря с Крис и ще го измисля — но каквото и да й каже малката тя трябваше да е с Родерик, така бе в романа, така трябваше да се случат нещата, другото не е важно. Ако това беше истинският живот Лидия не би постъпила толкова егоистично и да настоява на своето толкова сляпо. Но така като това не бяха истински хора, така трябваше да е и точка. Да се сърдят на автора за това, през останалото време Лидия можеше и щеше да направи нещо за себе си.
— Себастиян, мислил ли си някога да се обезкосмиш. Аз обичам черна коса, но проблема й е, че е навсякъде и…
— Аз се бръсна! — той потърка буза.
— Но не навсякъде, нали така?
— Това, мила моя, просто няма как да стане! — каза категорично той, щом разбра за какво му говори Лидия.
— А, ако ти обещая награда?
— Това вече е тема за размисъл — усмихна се той. Да, лесен човек бе Себастиян. Не се ядосваше, не се сърдеше и не се цупеше като млада вдовица… ако беше истински Лидия щеше да е една много доволна жена.

* * *

Рано сутринта на другия ден Лидия почука на вратата на Кристияна. Никой не й отговори, за това тя натисна вратата, но тя не се отвори. Започна да блъска още по-ожесточено, но нищо. Зад нея мина Мария, която като видя Лидия, блъскаща с ръце и крака, се спря.
— Какво става, милейди?
— Крис е заспала като пън и не ми отваря вратата, това става!
— Но тя никога не заключва.
— Имаш ли ключ?
— Не точно! — Мария се усмихна по типичния си груб начин, застана пред вратата протегна един дълъг мускулест крак, ритна я и я събори от пантите. Ако Лидия бе типичен герой в този роман щеше да отвори уста и да пърха с мигли невярващо. Но така като й бе абсолютно все тая, просто сви рамене и влезе в стаята, където видя нещо, което щеше да се запечата в съзнанието й докато е жива. Красивата Кристияна бе завързана за леглото гола, очите й бяха широко отворени… както и проклетата рана на гърлото й. Лидия осъзна, че това не е истина, че това не е истински човек, че всичката тази кръв е плод на фантазията на Кристина, но точно в този момент не може да се стърпи и се развика толкова силно, че я чуха дори конярите отвън!
Щом главната героиня е мъртва, как за Бога, тя ще си иде вкъщи?

* * *

Лидия си седеше в стаята и се опита да не мисли за това, което стана днес. Дойдоха полицаите, всъщност детективи, зададоха й сто въпроса, но нито един смислен, ако питаха нея, след което си тръгнаха.
В началото Лидия си помисли, че е Форк, защото той в оригинал би трябвало да преследва главната, но напразно, да се озлоби, да почне да я напада и накрая мачо-мен му разбива физиономията. Да, ама не! Предната вечер Крис и Лидия си говориха. Установи се, че тя и Форк го играеха на „Петдесет нюанса“[3]. Двамата разбраха, че си допадат изключително в грубата игра. Дали тя него или той нея… това нямаше значение за тях. Пляскаха се, хапеха се, връзваха се, но Крис й призна, че главно се смееха. Игрите, които тя й описа без никакъв срам, дори възбудиха Лидия. Кристияна се промени само за няколко нощи прекарани със злодея, а той пък стана толкова „сладък“ с другите хора, че Лидия можеше да получи зъбобол около него.
Така тя бързо зачеркна Форк от списъка си със заподозрени. Той дори още не знаеше, горкия… Щеше да му каже утре вечер, когато той и Ванеса щяха да дойдат за вечеря, но вместо това щяха да получат погребение. Себастиян й каза да внимава с тях, защото според него тя имаше най-голям мотив, парите на Кристияна остават за чичо Скрудж и мисис Клаус, което означаваше, че остават за Лидия след това. Прав беше и сто процента Форк щеше да я обвини, просто сега не й се мислеше за това. Фактът, че има алиби и че нищо не съвпада с вероятността тя да е извършителят нямаше значение, защото в любовните романи криминалистиката бе под всякаква критика… Агата Кристи[4] щеше да се пукне от смях. Всичко вървеше на зле, това поне е сигурно.
— Виж какво направи? Абсолютно ми съсипа книгата! — проплака Кристина.
— Защо не направи ти нещо, ти си авторът, нали така? Като си видяла, че я колят защо не й помогна?
— Казах ти, че не мога да влия на никого вече, така като книгата е завършена.
— Но ти си ги създала?
— Явно не много добре, защото никой не действа така както аз исках първоначално, всички се оказаха много по-различни от това, в което вярвах.
— Това е защото са карали в един коловоз, за това. Както и да е, кой е?
— Няма да ти кажа!
— Защо?
— Защото сега, когато нямаш цел ти ставаш безсмислен герой, трябва ти цел. Не постигна първата, но имам нова задача. Намери кой е бил и ще те пратя вкъщи.
— Аз не съм Вероника Марс[5], луда ли си? Мразя детективски романи и криминални филми. Няма как да стане!
— Тогава ще се видим на сватбата ти с Родерик…
— Бих взела другия брат.
— Не може, не се прави така.
— Ако ме заплашваш да ме оставиш тук, поне мога да си избера с кого да си лягам.
— Ти не ме разбра, романа ще свърши в един момент, независимо ти до къде си стигнала. След което ако не се върнеш вкъщи, всички просто ще спрете да съществувате, докато друг не тръгне да чете. Но така като ти разби надеждите ми за милионен тираж, никой няма да си купи книгата отново.
— Правила си подобни неща и преди, така ли е?
— Не, това ми е за пръв път, но мама постоянно си играеше с хората. Ако не беше ти, никога не бих направила такова упражнение, но ми се видя добра идея тогава.
— Така като ще ставам новия Шерлок Холмс[6] трябва да попитам, какво си ти?
— Човек, като теб и всички останали, но мама каза, че ни било зададено мозъка ни да работи в различна насока. Виж какво направих като се напънах, вкарах те в книгата си, в света, който аз създадох, независимо дали ти харесва или не, аз го построих — Лидия някак не се впечатли. Тя бе пълен атеист, но от друга страна беше толкова отворена за всичко, че дори се притесни да не би наистина да е леко луда. Ако видеше вампир щеше да го приеме за нормално, върколак, Джейсън Ворхийс[7]. Абсолютно се доверяваше на фантазията си и тази на другите. Тоест, когато чу обяснението на момиченцето с „различния мозък“, му повярва на сто процента и нищо от приказките й не направиха никакво впечатление.
— Мъчно ми е за Кристияна! — разтрепери долна устна Кристина.
— Тя не е истинска, така че какво да се прави… и на мен ми е мъчно за кифличката. Не заслужаваше да умре, да се ядосаш на автора чак.
— Аз нямам вина, нямаше какво да направя. Ако има виновник това си ти, защото не правиш нищо като хората.
— Не, мила, не правя нищо както ти искаш, има разлика. Така, сега от любовен роман, станахме фенове на Агата Кристи, така ли?
— Оправяй се, аз ще скърбя и скоро не искам да си говоря с теб. Прави каквото искаш, но помни, че нямаш много време.
— Колко време точно имам?
— Чела си книгата нали, сама си сметни.
Кристина изчезна. Разглезена малка лигла, ето това бе тя за Лидия. Така, до къде трябва да са стигнали в оригинала? Сигурно Родерик и Кристияна, която сега е храна за фантастични червеи, вече се бяха ударили и скоро трябваше да се оженят. После малко драми из семейния живот, раковия момент и хепиенда. Това показа на Лидия, че няма много време да се прави на детектив, а дома все по-силно започна да й липсва.

* * *

Когато Форк научи какво е станало с любимата му не показа никаква емоция, просто стана и си тръгна. Ванеса седна до Лидия и започна да гали ръката й. Братята седяха на канапето срещу тях и си гледаха в краката.
Сега бе моментът да се подхване темата за убиеца. Можеше да е всеки, можеше и да е никой от тях. Дори след прочитането на романа Лидия не познаваше истински никого от тях. Пък и в самата книга бяха много по-различни от реалността. Реалност, каква ти реалност? Така, какво би направил г-н Холмс в този момент? Сигурно щеше да провокира събеседниците си да покажат най-лошата си страна, или пък щеше да привлече симпатията им към себе си? Да си признаем Лидия не ставаше за тази работа. Много по-забавно й бе да се опитва да вкара Крис в леглото на мъж й, но поради липсата на единия от двамата, сега нещата седяха различно. Вече не й бе смешно, това поне го установи. Нямаше такъв объркан сценарий, от любовна мелодрама минаха на комедия, сега го удариха на трагедия с елемент на криминалистика… оставаше само и на ужас да го докарат. Всъщност и защо не? На село са, какво му пречи на някой психопат с брадва да изскочи от дърветата и да вземе да ги коли на ред?… Като е почнал от пропадналата девственица, разбира се.
— Какво казаха властите? — попита Ванеса.
— Нищо умно! — намръщи се Лидия, така като сюжета не бе развил такъв тип герои те бяха просто интериор. Ходеха, говореха и действаха като роботи, защото всъщност бяха точно като къщата, просто фон.
— Какво мислите е станало? Знам, че Кристияна хареса Форк, но нали е била вързана, а за него съм чувал разни истории и… — Сейнт Винсънт млъкна.
— Но на нея й харесваха тези истории, Ванеса, не е той!
— Нима? Тя ти е разказвала, така ли? Кога?
— В нощта, преди да я разфасоват дойде при мен, за да си поговорим. Беше решила да се оженят, а и искаше да ми разкаже как върви връзката й — погледна към Родерик. Не показа никаква реакция към новината, че Крис и Форк се забавляваха. До там ли се е намесила Лидия, че уби идеалната им любов още преди да стартира?
— Скърбиш ли много, любов моя? — попита Ванеса. Той просто не можеше да помълчи.
— Да, нормално, но няма да се затворя в стаята си за месеци наред от мъка. Пък и съм твърдо решили да разбера кой го е направил! — ето, свалих си картите, сега знаете, че ще ви дебна.
— Надявам се да успееш.
— Сейнт Винсънт, знаете ли, че Лидия и Себастиян си лягат заедно? — от нищото попита Родерик. Двамата — Лидия и брат му, го погледнаха едновременно. Какво му става на този човек? И тогава Лидия я осени! Ами ако той е нарязал девицата в бяло? Причини много, така като той е най-малко вероятния извършител, най-вероятно е той. Ами да, ще стартира от него.
— И какво, ако мога да попитам, ме интересува този факт? — Ванеса нацупи устни, съвсем като лейди, помисли си Лидия. Да, Ванеса харесваше брата на мъж й, но нямаше как да ревнува, защото знаеше, че те двамата просто не могат да бъдат заедно. То и Лидия харесваше Брат Пит, но не го ревнува от Джоли.
— Родерик, съжалявам, че ще ти го кажа, но двамата с Лидия сме заедно и ти нищо не можеш да направиш по въпроса.
— Братко, ето тук грешиш. По договор и споразумение с нейните родители тя е моя годеница, дори смъртта на братовчедка й няма да спре сватбата, така че аз съжалявам да ти го кажа, но просто двамата приключихте.
— Всъщност, дори по ваш… закон съм пълнолетна от доста време насам, което означава, че не ми трябва разрешението на родителите ми, за да правя каквото си искам.
— Но няма да получиш и една стотинка от парите им, ако ме прескочиш…
— Дреме ми! Ако брат ти не ме иска без пари негов проблем, но аз пак няма да ти стана жена. Какво? И Кристияна ли ти пречеше на плановете, че толкова исках да сте заедно? Или факта, че има повече пари от мен, които щеше да гушне Форк те подразни? Ти ли я уби? — право в целта и ти да си бил няма да си признаеш нали? Но ще ти стане ясно, че те подозирам.
— Не съм, но сигурно ако се бях замислил над всичко, което каза преди малко щях да го направя. Но нямаше да го направя така, щях да я бутна по стълбите или нещо такова или…
— Да, да — Как ли пък не! Сега Лидия имаше заподозрян, имаше мотив, само ако знаеше и откъде да започне с разследването и какво да търси щеше да е много добре. Ясно като бял ден е, че Крис бе убита с нож, ножове имаха всички и навсякъде… какво да търси? Какво щеше да направи Хорейшио[8]? Нищо полезно в случая.
След като Ванеса си тръгна Лидия се качи в стаята си и помоли Мария да не я занимава. Тъкмо щеше да си легне, когато се почука на вратата. Себастиян, какво ли иска? А, да, това…
— Кажи!
— Мога ли да вляза?
— Ще ме ръгаш ли с нож?
— Не, с нещо друго.
— Тогава — да, може да влезеш! — той затвори вратата, протегна ръце, хвана тила й и естествено я целуна. Не я лигави като брат си, но пък направо й смаза лицето. Да, явно той бе привърженик на доминантното, това поне е ясно като бял ден. Другото откритие на Лидия бе, че езика ме у грапав като на котка. За пръв път срещаше такъв. Какво ли можеше да причини на други части от тялото й?
— Какво имаш на езика?
— Обеца.
— Как и кога?… Знаеш ли, не ме интересува, ти не си като никого, когото познавам, така че сигурно това не е единствата карта в ръкава ти, криеш и други. Нещо друго по тялото, което трябва да знам?
— Да имам татуировка.
— Като циганите в катуните ли?
— Не от професионален художник.
— Къде?
— На гърба…
— Добре.
— Добре? Просто така? Хората като теб не приемат нормално такива неща.
— Хората като мен? Като кой, какъв съм според теб?
— Правилен!
— А правилно ли е да кажа, че в момента те искам на колене и да ти стискам косата докато ти вършиш други работи?
— Направи ли това, което те помолих?
— Да, за това дойдох да си взема наградата — Лидия се усмихна и веднага падна в желаната поза. Почти нямаше нещо, което да не е правила в сексуалния си живот, за да може да разбере какво й харесва и какво не. Оралният секс й харесваше определено много. Тъкмо свали панталона му и го пое, когато вратата се отвори и в стаята влетя брата. Себастиян се обърна, като продължаваше да държи Лидия за главата притисната в слабините му.
— Можеш ли да ни дадеш малко уединение, братко? — попита Себастиян, като не я пусна. Супер! Двамата щяха да се карат, а Лидия буквално имаше член в устата и не можеше да отговори на никого от тях. Размърда език, пръстите на Себастиян я стиснаха по-силно, за да й покаже, че няма нищо против.
— Пусни я, а ти пусни го! — изрева мачо-мен.
— Не, тя е там, където искам да е, ти си този, който пречи, братко, така че напусни! — ако сега Родерик удареше брат си, Лидия се уплаши, че има вероятност да му отхапе нещо, докато той лети към земята. Опита се да си дръпне главата, но Себастиян не я пусна. Започна да се задъхва и отново се размърда назад, но той упорито държеше главата й притисната.
Родерик отиде до тях, хвана ръката на брат си, издърпа я от косата й, заедно с два-три кичура, после изгледа Себастиян злобно. Изви му ръцете зад гърба и го изхвърли от стаята. Обърна се към Лидия на изхода:
— Вашата няма да я бъде, така че свиквай. Ако пак Ви хвана заедно ще те заключа! — Лидия се намръщи. Този човек не разбираше от дума, това поне е сигурно! Родерик си тръгна. Какво им става на всички в тази къща?

Бележки

[1] Върджин Мери — „Девствената Мери“, коктейл от доматен сок, водка и табаско
[2] Хубавата Елена — дъщеря на Зевс и Леда и съпруга на Меналай, царя на Спарта, първопричината за Троянската война.
[3] „Петдесет нюанса“ — любовно романтична поредица на британската писателка Е. Л. Джеймс. В романа става въпрос за г-н Грей, който е ориентиран към сексуално садистично задоволяване.
[4] Агата Кристи — Дейм Агата Мери Клариса Кристи, родена с името Агата Мери Клариса Милър е английска писателка, авторка на многобройни разкази, повести, романи и драми с криминален сюжет.
[5] „Вероника Марс“ — е американски сериал по идея на Роб Томас, започнал през 2004 г. Сериалът е училищна криминална драма.
[6] Шерлок Холмс — литературен герой от книгите на Артър Конан Дойл, един от най-добрите детективи в литературата.
[7] Джейсън Ворхийс — убиеца от американската поредица на ужасите „Петък 13-ти“. ↑
[8] Хорейшио — Хорейшио Кейн е измислен персонаж и главното действащо лице в сериала „От местопрестъплението: Маями“, чиято роля се изпълнява от Дейвид Карузо.


Публикувано от anonimapokrifoff на 11.01.2016 @ 15:12:46 



Сродни връзки

» Повече за
   Романи

» Материали от
   cattiva2511

Рейтинг за текст

Средна оценка: 0
Оценки: 0

Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

23.04.2024 год. / 13:27:31 часа

добави твой текст
"Задължителни клишета в историческия любовен роман - Глава 7/8" | Вход | 0 коментара (0 мнения)
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.