Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 417
ХуЛитери: 2
Всичко: 419

Онлайн сега:
:: AlexanderKoz
:: LeoBedrosian

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаТЧРСА
раздел: Други ...
автор: giro

„Искаш да кажеш, че ми е голям задникът?!!!!”
Така наскоро възкликна една моя позната - много, дори плашещо интелигентна жена. В опит да принизя ума й, тъй като сам не бих могъл да се възкача до него, бях й заявил малко преди това прозрението си, че тя обича свински кожички.
Умницата, обаче, удивено ме попита как съм разбрал този факт и тогава аз й споделих за моята Теория за Човешкото Разгадаване чрез Свинската Анатомия /ТЧРСА/.

Ако щете вярвайте, но прасето, като такова, може да ни каже всичко за самите нас. Разбира се, ако сте мюсюлмани, не бихте могли да сте едновременно с това и гадатели чрез тази Теория, но нищо не ви пречи да смените вярата си в името на Познанието.
Щерка ми например, още щом мина на обща храна, прояде свинска пача. Неоспоримо е, че това говори за здрав, натурален произход от дълбините на народа и за не капризен вкус към същинското в живота. От друга страна, злоупотребата със свински уши и крака налага тревожно заключение за атавистичен комплекс за хигиена от прастари времена – субектът на подсъзнателно ниво, несъзнавано ритуално изяжда най-мръсните части на прасето и така вътреутробно преработва комплекса си, извеждайки го впоследствие вън от себе си посредством класически дефикационни практики. От това печелят производителите на памперси, но същото е само страничен ефект. И ето - дъщеря ми хич не обича да мие краката и ушите си, които винаги са най-мръсните елементи на тялото й, особено, ако на пясъчника е играла филма „Мадагаскар”.
Жена ми пък обича „касапското мезе” – това е зурлата на свинята, пекната на скара колкото да не е без хич. Удивителен е доказаният с това факт, че съпругата ми е пронизана от неугасим порив към нямота, която така и не е в състояние да постигне, ако ще да отзурли хиляда прасета.
Баче Ване от село Костенец, а даже и Чичо Кольо от същото населено място, умират за свински гърди с кисело зеле. Съвсем убедено мога да потвърдя връзката на този им афинитет с гръдните обиколки на жените им от една страна, а от друга - с комплексите им, натрупани от дългия брачен живот под един юрган.
Аз собствено съм пристрастен към плетени свински черва с масло и червен пипер на фурна. Осъзнавам в изнурителния процес на самопознание, че това има връзка с мозъчните ми връзки. Пустите ми синапси са така оплетени, че никакво масло, камо ли червен пипер не могат да маскират тяхната натурална смрад.

За да не отегчавам, ще прескоча няколко анатомични елемента и ще довърша примерите си със споменатите в самото начало свински кожички.
Въпросната госпожа има претенции да притежава „копринено мека кожа”. Да се твърди нещо пред някой, който /по независещи от него причини/ не може да го провери емпирично, по моему е волунтаризъм. Не, не съм марксист, но все пак хайде да не отреждаме чак такава сила на субективната ни воля.
Значи, кожата на жената може да е „копринено мека”, но може и да не е. А дори да е, тя може да се съмнява в този факт и да се стреми към утвърждаването му посредством когнитивни наблюдения над опозицията „свинска – женска кожа” с цел необратимо преодоляване на когнитивния дисонанс. В този процес единствено логично е да се изпитва страст към ядене на свинска кожа, чиято безспорна жилавост и грубост контрастират с претендираната коприненост на собствената кожа и окончателно убеждават субекта в коректността на неговото самопознание.
И т.н., и т.н...

Що се отнася до синдрома „дебел гъз”, тревогите, свързани с това явление също могат да се обяснят, естествено с ТЧРСА, но бих искал да заявя, че никоя жена, както никое прасе не могат да имат толкова дебел задник, че да бъдат отхвърлени само на това основание.
По всички останали въпроси може да се обърнете за помощ към мен в извънработно време на адрес: с.Грухово, общ.Свиняри, Стопански двор, Първа кочина.
Може и в Съдебната палата – същото е.

ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕ: Не помагам в случаи на несподелена любов, запек и избягали младоженци.


Публикувано от Administrator на 23.09.2015 @ 22:43:09 



Сродни връзки

» Повече за
   Други ...

» Материали от
   giro

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 1


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

16.04.2024 год. / 14:25:54 часа

добави твой текст

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"ТЧРСА" | Вход | 1 коментар | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: ТЧРСА
от mamontovo_dyrvo на 30.09.2015 @ 12:31:38
(Профил | Изпрати бележка)
За дебелия гъз е вярно, трябва да се запознаеш с SOS / Sекс Отслабваща Sистема/ сътворена от мен по време на дългогодишните ми отслабвания в дебелариума в Китен. Няма толкова дебел гъз от който да се откаже човек. Както и няма свински елемент от който да се откаже човек /вегетарианците не знам какви са/. Само не знам как да тълкувам любовта ми към "белите бъбреци". Моля за тълкувание. Няма начин толкова издържана теория да е пропуснала този животворен елемент. Благодаря ти, Гиро, предварително...



Re: ТЧРСА
от giro на 02.10.2015 @ 10:14:12
(Профил | Изпрати бележка)
ами ти, слоне, си дърт шопар /разбира се, добре маскиран като добродушен слон/, тъй че страстта ти към прасешки мъдури е израз на доминантност в свинското стадо... ако беше людоед, щеше да си най-великият вожд на папуасите:))))))))))))))))))

]