Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 883
ХуЛитери: 3
Всичко: 886

Онлайн сега:
:: AlexanderKoz
:: pinkmousy
:: pastirka

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаЗед
раздел: Други ...
автор: Shrike

1.
Името ми е Беличка. Въжето ми е превъртяно три пъти през кръста и е много еластично и здраво.
Обичам да скачам от осмия етаж, особено, когато нощите са тихи. Дължината на въжето е съвършено изчислена, позволява ми да докосна с върха на пръстите си Земята. После се оттласквам силно и целувам Капела. Стъпките ми оставят мъгливи следи насред черните пространства. От въртеливото ми движение Капела започва да намига. Мислят си, че е променлива. Лаици. Ползвам за котва Хамам баир, което обяснява уж случайните траектории, които въжето ми описва насред континуума. Преди няколко дни срещнах Зед. Зед е много умен и има крив нос. Също има три въжета, с различни цветове и текстури, но и трите много стегнати. Вдетенил се е и иска да закотви червеното въже за едно много странно място, което някои хора наричат Гара. Не се сдържах и му казах:
- Зед, не искаш ли да срежем въжетата? После ще скачаме само нагоре.
Зед не ми вярва, мисли, че може да контролира дължината на въжетата и да им заповядва докъде да се разтягат. Зед иска да е съвършен. Спрях да се вълнувам кой прави изчисленията, след като така или иначе всичко ще бъде разкъсано от тъмната енергия. Лявовъртящите завиват въжетата, а дясновъртящите ги завиват в обратната посока. Има и други еластични въжета. Някои успяват да ги закотвят по небостъргачи и се люлеят докато им се завие свят. Всички въжета се късат. Все някога. Тъмнате енергия е вездесъща. Ех, Зед...

2.
Зед е убеден, че червеното въже е пъпна връв и източник на хранителни вещества. Скачането нагоре неотменно се съпътства с последващо движение надолу. Гравитация. Затова въжетата е навсякъде. Макар че, съдейки по броя криви носове съотнесени към единица население, може да се предположи, че въжетата не винаги са били неотменен атрибут. Никой не знае кога и как са се появили. Не се сърдя на Зед. Нищо, че използва къдриците ми, за да пружинира. Косите ми са много топли и меки. Имат естествената сила на морски вълни и аромата на розово сладко. Понякога, когато се отласквам, успявам да обгърна с ръце Луната. Всички тези тъмни петна по лицето ѝ са отпечатъци от длани. Ако много се страхуваш, потта по дланите дълбае кратери и прониква почти до обратната страна на Луната. Зная от опит, че ако протегнеш лявата си ръка е възможно да навиеш на пръстите си Косите на Вероника. Тънки сребърни нишки. С две думи, няма причина да не може да се скача без въже и котва из цялата Галактика. Има толкова много за докосване и обхождане. Защо не да се стигне дори до центъра на Вселената. Макар и еластично, въжето ми е просто въже. Винаги ме е притегляло обратно.
- Зед, не разбираш ли, че ако искаме да спрем времето, трябва да скъсаме въжето? Инак е само измама.
Цветята нямат въжета. Когато им стане прекалено тъжно или студено, венчелистчетата им си превръщат в криле. Затова даваме на децата си имена на цветя.

3.
Зеленото въже на Зед се е развъртяло до Изгрева. Очите ми са искрящи маяци в тъмното. Зелени пръски и златни точици. Пулсари, изстрелващи снопове нули и единици, кодирани послания на езика на Нибелунгите, разплитат времето и въжетата.
- Зед!
Не, въжетата не са нишките свързващи времевите отрязъци в стъклена цялост. Реалността е само повърхност, която стопяваме в сънища и желания. Южното небе е конструктор. Подреждаме се с любов и внимание, машинки, вършещи всичко, създадени от звезди и листенца от рози. И аромати. И цветове.
- Въжетата, Зед! Така ми се броди отвъд тази Галактика...
Ожесточено търсим въжета, вплитаме пръстите в тях, пресяваме песъчинките от всички пустини и преравяме за котви дъната на океаните, въртим се в несвяст, за да се захванем по-здраво... Все едно ще сме вечни.
Името ми е Беличка. Преди няколко дни срещнах Зед във нощния влак. Положих глава в скута му и през целия път се преструвах, че спя. Просто исках косите ми да оставят спомен за топлина. За да ме намери през времето. Зед.


Публикувано от anonimapokrifoff на 15.08.2015 @ 13:01:13 



Сродни връзки

» Повече за
   Други ...

» Материали от
   Shrike

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 2


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 21:59:47 часа

добави твой текст
"Зед" | Вход | 1 коментар | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Зед
от Kanegan на 16.08.2015 @ 12:50:25
(Профил | Изпрати бележка)
Наглед обичайно събитие, като пътуване във влак, ражда времеви пътувания, в квантово информационни полета?!:)))Хубаво, удоволствието бе мое да го прочета!Поздрав!


Re: Зед
от shrike на 11.09.2015 @ 21:17:30
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря! Нищо никога не е обичайно.

Името ми е Осем. Extremely rare. Червената птица се завърна най-неочаквано. С предизвестеното наводнение. Перата ѝ са настръхнали. Изтръпнала е от възбуда и напрежение. Въжетата са оставили огнени белези по плътта ми. Били ли са еластични? Може би. Някога. Жигосани обещания. Алени. Неизпълнени. Въжетата отдавна вършат работа само за бесене. Но някакси не щем да повярваме.

:-)

]