Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 450
ÕóËèòåðè: 4
Âñè÷êî: 454

Îíëàéí ñåãà:
:: Albatros
:: LeoBedrosian
:: malovo3
:: mariq-desislava

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÇàäà÷è
ðàçäåë: Ðàçêàçè
àâòîð: arty_divine

- Ìèëî ìîå ìîì÷å, íèêîãà íå ñå æåíè! Çàáðàâè çà òîâà! Íÿìà ïîëçà â áðàêà. Èëè àêî ñå îæåíèø, ïîíå èçáåðè ïðàâèëíîòî ìîìè÷å. Êàê äà ãî èçáåðåø ëè? Àìè òîâà å íÿêîé ñ êîéòî îáè÷àø äà ïðåêàðâàø íåîãðàíè÷åíî âðåìå ñ óäîâîëñòâèå. È ñëåä êàòî ñå ðàçäåëèòå, äà èñêàø äà ñå âèäèòå ïàê ÷àñ ïî-ñêîðî. Âçåìè ïðèìåð ñ íàñ - íèå ñ ìàéêà íå ñè äîñòàâÿìå íèêàêâî óäîâîëñòâèå. Àêî ìîæåõ äà îòèäà äà ïëóâàì ñ ðèáèòå ùÿõ äà ñúì ñòî ïúòè ïî-ùàñòëèâ. È ëè äà íàïðàâÿ îáèêíîâåíà çàâàðêà. Ìèñëÿ ñè îò åäèí åëåêòðîæåí äà èçêàðàì åäíà ïî-ÿêà íàìîòêà , îáà÷å íÿìàì èäåÿ êàêâî íàïðåæåíèå è òîê ùå òðÿáâà. Àáå äîðè äà òè÷àì â ïàðêà... å òàì èìà òàêèâà ìàäàìè...
Ååå..., ìîæå áè àç è äîñòàâÿõ óäîâîëñòâèå íÿêîãà. Íå áÿõ çà èçõâúðëÿíå òîãàâà. Èìàõ äúëãà êîñà - êàòî íà Ñòèâúí Òåéëúð. Êàêâî, íå ãî çíàåø? Òîÿ, áå ïåâà÷à íà Àåðîñìèò. Õóáàâî òÿëî èìàõ, íåäîõðàíåíî. Íå ñå ñìåé! Ùè èçâèÿ âðàòà! Òîãàâà íÿìàøå êàêâî äà ñå ÿäå. Ãëåäàø õëàäèëíèêà, ãëåäàø õëåáàðêèòå â úãúëà íà ñòàÿòà è ñå ÷óäèø êîé ÿäå ïî-äîáðå... Àìè ìàéêà òè íå ìîæåøå äà ãîòâè. Àìà áåøå ìàöêà. Å, ïî åäíî âðåìå áåøå, ïðåäè äà ñå ðîäèø òè ìèëî ìîì÷å. Ïîñëå íåùî é ñòàíà. Ïðå÷óïè ñå íÿêàê.

Íî òàêà äå, èçâîäúò å, äà íå ñå îæåíèø çà íÿêîé êîéòî íå îáè÷àø. Èëè íÿêîé, íà êîéòî íå îáè÷àø äà äîñòàâÿø óäîâîëñòâèå. Çàùîòî êàêòî Ôðîéä å ðåêúë íÿìà ïî-ãîëÿìà äâèæåùà ñèëà îò òàçè íà óäîâîëñòâèåòî. Äà íå ìèñëèø ÷å Àéíùàéí, Íþòîí èëè Ôåðìà ñà ñåäåëè ÷èííî è ðåøàâàëè çàäà÷è, çàùîòî òåõíèòå ñà èñêàëè òàêà? Íå! Òå ñà ñè ïðàâèëè êåôà! Èëè ïúê ïèëîò íà Ôîðìóëà åäíî?! Äà ìå óáèåø íå ñå êà÷âàì â òàêàâà êàòàôàëêà! Íî äà ñå âúðíåì íà òåìàòà - íèå ñ ìàéêà òè íå ñè äîñòàâÿìå íèêàêâî óäîâîëñòâèå âå÷å, à áåç òîâà ñìå îáðå÷åíè.

Èëè ïúê ìîæå áè âñå îùå è äîñòàâÿì íÿêàêâî... Å ñëó÷âà ìè ñå îò âðåìå íà âðåìå... Ïîñëå ïèåì àéðàí. Áå áèâà. Ïîíå ëÿòîòî. Íà ìîðåòî. Àêî ìîæå äà ñïåñòèì ïàðè...

Å è òÿ áåç ñúìíåíèå ìè äîñòàâÿøå óäîâîëñòâèå åäíî âðåìå... Ìàéêà òè èìàøå ïëî÷êè íà êîðåìà çíàåø ëè? Èìàøå äóïå íà àòëåò. Îõ... Àáå è ñåãà óñïÿâà äà ìå... âäúõíîâè îò âðåìå íà âðåìå. Âèæ êàêâî ñèíå âçåìè ðåøè òèÿ ïðîêëåòè çàäà÷è, àç ùå âèäÿ êàêâî ïðàâè ìàéêà òè â êóõíÿòà. È íå ñìåé äà ñå îáàäèø ïðåäè äà ãè ðåøèø! Èìàø äâàäåñåò ìèíóòè. Àéäå äà ãè íàïðàâèì ïîëîâèí ÷àñ.

Ñëóøàé, íå ìå ñëóøàé! Ïðàâè êàêâîòî ñìåòíåø çà äîáðå! Îñâåí òîâà êîåòî òè êàçâàì. Àáå êàêâîòî è äà òè êàçâàì ñëóøàé ñåáå ñè, ïîñëå ìåí. Îñâåí ñåãà. Äà íå ñè ìðúäíàë îòòóê ïîëîâèí ÷àñ, ÷óâàø ëè?


Ïóáëèêóâàíî îò nikikomedvenska íà 01.08.2015 @ 15:45:47 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðàçêàçè

» Ìàòåðèàëè îò
   arty_divine

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 0
Îöåíêè: 0

Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

16.04.2024 ãîä. / 20:05:09 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Çàäà÷è" | Âõîä | 0 êîìåíòàðà (0 ìíåíèÿ)
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.