Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Anyth1978
Äíåñ: 1
Â÷åðà: 1
Îáùî: 14145

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 506
ÕóËèòåðè: 4
Âñè÷êî: 510

Îíëàéí ñåãà:
:: pastirka
:: LioCasablanca
:: pc_indi
:: Oldman

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòà***
ðàçäåë: Ðàçêàçè
àâòîð: veronikas

Òèøèíàòà íîñåøå ñúñ ñåáå ñè âñè÷êèòå ñè îáðàçè. Èëèÿíà íå çàäúðæàøå òàêèâà ïðîçàè÷íè ìèñëè â ãëàâàòà ñè. Ñòðàõóâàøå ñå, ÷å ïîäíîáíè ìèñëè ùå íàðóøàò è áåç òîâà êðåõêîòî é ðàâíîâåñèå.
Íî äíåñ, òèøèíàòà áåøå äîøëà ñ îíàçè òåæêà, âåõòà è äúëãà ðîáà, ñ êîÿòî ðèñóâàò ñìúðòòà. Çàùî ñâúðçâàøå ñìúðòòà ñ ëþáîâòà? Åäâà äîëîâèìî ñïîêîéñòâèå ëåãíà âúðõó êëåïà÷èòå é è òÿ ñè ïîìèñëè, ÷å òàêà ñâúðøâà è òàêà çàïî÷âà æèâîòúò. Òîçè, â êîéòî èìà ëþáîâ. Òîçè, â êîéòî îò ëþáîâ íå ñå óìèðà ÷àñ ïî ÷àñ. Ïîñòîÿ ìàëêî òàêà, óíåñåíà è áåçòåãëîâíà. Óñåòè êàê ëú÷èòå íà ñëúíöåòî öåëóâàõà ñòðàíèòå é è ïî òÿëîòî é ïðåìèíà ñëàäîñòíà òðúïêà. Íå áèâàøå äà ñå ïîääàâà íà òàêèâà óñåùàíèÿ. Ñëåä òîâà ñ äíè íàðåä íÿìàøå äà ìîæå äà ìèñëè çà íèùî äðóãî, îñâåí çà íåãî. Çíàåøå ìíîãî äîáðå, ÷å æèâîòúò å âúðòåëåæêà è äíåñ ñè ãîðå, à óòðå – äîëó è ñàìî ñèëíèòå ñå ñìåÿò êàòî äåöà â ëóíàïàðêà, êîãàòî öåëèÿò âúçäóõ çàñòèíå â ãúðäèòå èì è âúïðåêè, ÷å íå ìîãàò äà äèøàò èçãëåæäàò òàêà, ñÿêàø ñà ïî-ëåêè îò âÿòúðà. Èëè ëóäèòå. Äà áåøå ïîëóäÿëà! Ëóäîñòòà ùåøå äà ÿ ñïàñè îò íåïîñèëíàòà èñòèíà, êîÿòî åäèí ïúò ñå îïëèòàøå êàòî âúæå îêîëî âðàòà é è òÿ åäâà äèøàøå, à äðóã ïúò ñå ñòåëåøå êàòî ìîðå áåç âúëíè è ÿ ïðèêàíâàøå äà âëåçå è äà ïîòúíå. Äà ñòèãíå äúíîòî è äà íàìåðè äðóãàòà, ïî-êðàñèâàòà ÷àñò îò æèâîòà ñè, ñêðèòà êàòî áèñåð÷å â ìèäà. Òðóäíî å äà ñå äîâåðèø íà òàêàâà èñòèíà. Êàòî çàòèøèå ïðåä áóðÿ. Ñèãóðíî çàòîâà æèâååøå â ïîñòîÿííî íàïðåæåíèå è î÷àêâàíå íà íåèçáåæíîòî çëî.
Íå âåäíúæ ñà é êàçâàëè, ÷å å ëóäà. È íàèñòèíà áåøå ëóäà äà ñòîè ïðè íåãî, íî íÿìàøå ñèëè äà òðúãíå è äà çàãúðáè îíçè êðàñèâ ñïîìåí, êîéòî âñå ñå íàäÿâàøå, ÷å å íàñòîÿùå, êîåòî ñå êðèå è îò íåÿ ñå èñêà ñàìî òúðïåíèå, çà äà ìîæå òî äà ñå ïðåñòðàøè è äà ñå ïîêàæå îò úãúëà, â êîéòî ñå å ñêðèëî. È, àêî íå ÿ áåøå ïðåáèë ïî÷òè äî ñìúðò, è Âèêòîð íå ÿ áåøå çàâåë ïðè àäâîêàòà, ñåãà îùå ùåøå äà å ïðè íåãî. Ùåøå äà ãî ÷àêà ñ ÿñíîòî ñúçíàíèå, ÷å ùå ñå ïðèáåðå ïèÿí, âîíÿù íà ïàðôþìà íà ïîðåäíàòà êóðâà è ùîì ÿ âèäè ùåøå äà ñå ñåòè êîëêî ÿ ìðàçè. Íàìðàçè ÿ, çàùîòî íå ìîæà äà ðîäè äåöàòà ìó. Ìîëåøå ãî äà îòèäàò íà ëåêàð, äà ñè îñèíîâÿò, äà íàïðàâÿò êàêòî ïðàâÿò äðóãèòå ñåìåéñòâà ñ òàêèâà ïðîáëåìè, íî òîé ñòàâàøå ïî-çëîáåí è îáèäèòå ìó áÿõà òîëêîâà æëú÷íè è áîëåçíåíè, ÷å òÿ ïðåäïî÷èòàøå òîé äà ÿ óäðÿ, äîêàòî î÷èòå ìó äîáèÿò ïàê îíçè ìåê, êàäèôåí è òîïúë öâÿò, â êîéòî ñå âëþáè è çà êîéòî çíàåøå, ÷å å öâÿò íà îáè÷.
×åòèðè ìåñåöà îòêàê íå ãî áåøå âèæäàëà, à íèòî çà ìèã íå áåøå ñïðÿëà äà ìèñëè çà íåãî. Íå ãî ìðàçåøå. Ìðàçåøå ñëàáîñòòà ìó. Ìðàçåøå ñåáå ñè çà ñúùîòî. Ñåãà, ùåøå äà ãî âèäè è òîâà ÿ ïëàøåøå äî ñìúðò. Âèêòîð é áåøå ãîâîðèë ìíîãî. Îïèòâàøå ñå äà ÿ îòâëè÷à îò ìèñëèòå è òúãàòà, ñ êîÿòî ñå îáãðàæäàøå êàòî çàùèòíà áðîíÿ. À îò êîãî ñå ïàçåøå? ×óâñòâàøå ñå îáåçëè÷åíà, ñèâà è ïóñòà êàòî âúçäóõ ñëåä áóðÿ. Áåçæèçíåí. Òåæúê è íåïîñèëåí çà äèøàíå. Âèêòîð å äîáúð ÷îâåê. Íàé-äîáðèÿò é ïðèÿòåë. Åäèíñòâåíîòî õóáàâî íåùî â æèâîòà é. Áÿõà ñúñòóäåíòè è êîãàòî ñå îæåíè çà Áèñåð, ïðîäúëæèõà äà ñå âèæäàò, äà ñå ÷óâàò è äà ñè ñïîäåëÿò. Áåøå é ìú÷íî, êîãàòî ãî âèæäàøå êîëêî ìíîãî ñòðàäà çà íåÿ è íàïîñëåäúê áåøå ñïðÿëà äà ìó ñå îáàæäà. Êîãàòî äîéäå â ñúçíàíèå â áîëíèöàòà íÿìàøå íà êîé äðóã äà ñå îáàäè è ìó ïîçâúíè. Îò òîãàâà æèâåå ïðè íåãî. Äà, äîáúð ÷îâåê å Âèêòîð è çàñëóæàâàøå äà íàìåðè ñâîåòî ùàñòèå. Äà ìèíå è äíåñ, äà ïîëó÷è ðàçâîä è îò óòðå ùå ñè ïîòúðñè êâàðòèðà. Ùå ïðåëèñòè æèâîòà ñè íà íîâà ñòðàíèöà è âñè÷êî ùå ñå ïîäðåäè. Ñ âðåìåòî âñå ïî-ðÿäêî ùå é ëèïñâà êàäèôåíèÿ òîïúë ïîãëåä íà Áèñåð, âñå ïî-ðÿäêî ùåøå äà êîïíåå çà ëàñêèòå ìó è íàé-âå÷å - âñå ïî-ðÿäêî ùåøå äà óìèðà ïðè ñïîìåíà çà îìðàçàòà, êîÿòî òàåøå êúì íåÿ, ÷å íå ìîæà äà ìó äàäå òîâà, êîåòî èñêàøå.
Óñåòè ëåêèÿ ïîëúõ íà âÿòúðà è íàñòðúõíà. Åäèí êè÷óð îò êîñàòà é ïàäíà âúðõó î÷èòå è òúêìî ïîíå÷è äà ãî ìàõíå, íå÷èÿ ðúêà èçïðåâàðè íåéíàòà è áàâíî ãî îòìåñòè. Ñòðàííà òðúïêà ïðåìèíà ïðåç òÿëîòî é. Òðúïêà, êîÿòî áåøå çàáðàâèëà â ãîäèíèòå. Èçâúðíà áàâíî ëèöåòî ñè è óñòíèòå é ñå ñëÿõà ñ óñòíèòå ìó.
- Áèñåð å ïî÷èíàë òàçè íîù.
Íå ïî÷óâñòâà íèùî. Ñÿêàø ãî çíàåøå âå÷å. Ñÿêàø ñå áåøå ñëó÷èëî ìíîãî îòäàâíà. Ñÿêàø, îíàçè ÷àñò îò íåÿ, êîÿòî òàêà ìíîãî îáè÷àøå Áèñåð, áåøå óìðÿëà ìèã ïðåäè òîâà.
Òèøèíàòà áåøå îáëÿêëà ïðîçðà÷íàòà ñè ðîêëÿ è èìàøå âåíåö îò áåëè öâåòÿ âúðõó äúëãèòå ñè ÷åðíè êúäðè. Òàêà ëè èçãëåæäà âñúùíîñò ñìúðòòà?
- Äà òðúãâàìå. – êàçà Èëèÿíà è ñòàíà.
Ïî÷óâñòâà ñå òîëêîâà ëåêà, ñÿêàø öÿëîòî ìèíàëî ïàäíà â êðàêàòà é, à ðúöåòå é ñòèñêàõà ìèäè÷êà, â êîÿòî òóïòåøå äðóãàòà ÷àñò îò æèâîòà é...


Ïóáëèêóâàíî îò viatarna íà 07.07.2015 @ 12:17:23 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðàçêàçè

» Ìàòåðèàëè îò
   veronikas

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 5
Îöåíêè: 1


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

24.04.2024 ãîä. / 12:11:56 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"***" | Âõîä | 0 êîìåíòàðà (0 ìíåíèÿ)
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.