Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 759
ÕóËèòåðè: 4
Âñè÷êî: 763

Îíëàéí ñåãà:
:: LeoBedrosian
:: pinkmousy
:: mariq-desislava
:: Heel

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàËèëè
ðàçäåë: Ðàçêàçè
àâòîð: IGeorgieva

Ëèëè ïîïè áàâíî êàï÷èöèòå ïî ëèöåòî ñè, çàãúðíà ñå â ìåêèÿ õîòåëñêè õàëàò, èçëåçå íà òåðàñàòà è ïîòúíà â óäîáíèÿ øåçëîíã. Çàëèâúò áëåñòåøå äî áåçêðàÿ. Âúëíèòå ñå áàãðåõà âúâ âñè÷êè íþàíñè íà ñèíüîòî è çåëåíîòî è é ïðåïðàùàõà ëú÷èòå íà çàëÿçâàùîòî ñëúíöå.
Ïðèâëå÷åíè îò áðåãà, òå ïðèèæäàõà â ñâîÿ âå÷åí ðèòúì, à áåëèòå èì ãðúá÷åòà é ñå ïîêëàíÿõà. Áè ìîãëà äà ãè ãëåäà ñ ÷àñîâå. Ïðèãëóøåíèÿò ïëèñúê ÿ ïîíåñå â ñïîìåíèòå, êîèòî î÷àêâàøå. Íÿêîãà ìîæåøå äà èçáåðå äà ñúçåðöàâà ìîðåòî âñåêè äåí, äà ãî îïîçíàå èçöÿëî èëè äîêîëêîòî òî é ïîçâîëè, äà ìó ðàçêàæå âñè÷êî çà ñåáå ñè. Ïðåäè îñåì ãîäèíè íà òîçè áðÿã ñúùèòå âúëíè áÿõà ãàëèëè ñòúïàëàòà é, äîêàòî Âàñèë îòìÿòàøå íåïîñëóøíèòå é êúäðèöè. Áåøå âäúõâàëà äúëáîêî ñîëåíèÿ âúçäóõ, çà äà óñïîêîè ñúðöåòî ñè, íî òî íå èñêàøå è äà ÷óå. Ïëúòòà é ãîðåøå, íàæåæåíà äî áÿëî.

Ïúðâàòà é ðàáîòíàòà âàêàíöèÿ áå âúëøåáåí ñúí. Áå äîøëà òóê çàðàäè ðåçåðâàòà „Ñèëêîñèÿ”. Åäâà íà äâàäåñåò è øåñò, áèîëîã â ÁÀÍ, òÿ âå÷å ñúáèðàøå ìàòåðèàëè çà äîêòîðñêàòà ñè äèñåðòàöèÿ. Ïèøåøå çà „ñòðàíäæàíñêàòà çåëåíèêà”, çàñòðàøåí âèä, êîéòî ðàñòåøå åäèíñòâåíî â Ñòðàíäæàíñêèÿ ðåçåðâàò. Ëèëè ñå âúëíóâàøå îò ïðåäñòîÿùîòî ïðîó÷âàíå è âúçìîæíîñòòà äà ÿ íàáëþäàâà â åñòåñòâåíàòà é ñðåäà, íî ñ íåòúðïåíèå î÷àêâàøå è äà ñè îòäúõíå îò íàïðåæåíèåòî íà ãîëåìèÿ ãðàä, çàùîòî äðóãà ïî÷èâêà íå ñå î÷åðòàâàøå. Ñèëâèÿ, íàé-äîáðàòà é ïðèÿòåëêà, áå äîøëà ñ íåÿ. Ìîìè÷åòàòà áÿõà îòñåäíàëè íà êâàðòèðà â Öàðåâî. Êúùàòà ñå îêàçà òî÷íî ïî âêóñà é - íå ãîëÿìà, íà äâà åòàæà, áåëîñíåæíà ïîä ÿðêîòî ñëúíöå. Ñòàÿòà èì ãëåäàøå êúì ìîðåòî, à íà ìàëêîòî äúðâåíî áàëêîí÷å èìàøå ìÿñòî êîëêîòî çà ìàñè÷êà ñ äâà ñòîëà. Ãîëÿìà àñìà ñúñ ñî÷íî-çåëåíè ëèñòà õâúðëÿøå áëàãîäàòíà ñÿíêà âúðõó ïîêðèòèÿ ñ ãëàäêè êàìåííè ïëî÷è äâîð. Îëåàíäðè, ðîçè è âèñÿùè ñàêúç÷åòà ïðúñêàõà ñâîåòî âåëèêîëåïèå è àðîìàò. Õàçÿéêàòà ëåëÿ Àíà ñå ãðèæåøå çà ôèãóðèòå èì, êàòî èì ïðèãîòâÿøå ìåêèöè, áàíèöè è âñÿêàêâè âêóñîòèè. Òÿ æèâååøå íà ïúðâèÿ åòàæ ñ ïî-ìàëêèÿò ñè ñèí. Ïî-ãîëåìèÿò, íàó÷èõà äåâîéêèòå, áå æåíåí, ïðåõðàíâàë ñå ñ ðèáîëîâ, èìàë ëîäêà è ðÿäêî ñå ìÿðêàë íàîêîëî. Âàñèë ïúê áèë ó÷èòåë ïî èñòîðèÿ â ìåñòíîòî ó÷èëèùå è ëåëÿ Àíà ïðåäëîæè òîé äà ãè çàêàðà äî ðåçåðâàòà. Ñèëâèÿ äîéäå ñ òÿõ ñàìî ïúðâèÿ ïúò – ïðåäïî÷èòàøå äà ñúáèðà ñëúíöå íà ïëàæà. Âñåêè äåí Ëèëè ïðàâåøå áåçáðîé ñíèìêè è îòêðèâàøå íîâè ðàñòåíèÿ, êîèòî âèæäàøå çà ïúðâè ïúò íà æèâî.
Ñêîðî ïîçíàâàøå äîáðå ðåçåðâàòà, íî âñÿêà ñðåùà ÿ î÷àðîâàøå. Íà ÷åòâúðòèÿ äåí îñúçíà, ÷å å âëþáåíà âúâ Âàñèë. Ìúë÷àëèâ, äåëèêàòåí è íÿêàê çàãàäú÷åí, âèñîêèÿò ìëàä ìúæ ïðåäóñåùàøå âñÿêà íåéíà ñòúïêà è íåèçðå÷åíî æåëàíèå. Ïðèäúðæàøå íåæíî ðúêàòà é, äîêàòî òÿ ïðåñêà÷àøå íÿêîé êîðåí, èëè âíèìàòåëíî îòìåñòâàøå áóéíèòå õðàñòè, çàñòàíàëè íà ïúòÿ èì. Ñëóøàøå ñ âíèìàíèå ïîñòîÿííîòî é áúðáîðåíå. Ëèëè ãî ó÷åøå íà ëàòèíñêèòå èìåíà íà ðàñòåíèÿòà è ïòèöèòå, ðàçêàçâàøå ìó æèâîòà ñè, ïîíÿêîãà ñïîäåëÿøå äîðè ìå÷òèòå ñè. Âåäíúæ, äîêàòî ðàçãëåæäàøå çà êîé ëè ïúò ÷óäíèòå öâåòîâå íà ëþáèìàòà ñè çåëåíèêà, Ëèëè âäèãíà î÷è è ñúçðÿ îíîâà îáîæàíèå, êîåòî ðàçïîçíàâàø áåçïîãðåøíî. Îòìåñòè ïîãëåä â íàïðàçåí îïèò äà îâëàäåå âúëíåíèåòî ñè. Ïîñëå âå÷å ëåòåøå, íå ïîìíåøå êàê ñå ïðèáðàõà íèòî êàêâî ñè êàçàõà, èñêàøå ñàìî ïðèêàçêàòà äà íå ñâúðøâà. Ïðåêàðàõà ÷àñò îò íîùòà íà ïëàæà, êàêòî è ñëåäâàùàòà. Ñëåäîáåäèòå Âàñèë ÿ ðàçâåæäàøå èç îêîëíîñòòà. Ïîñåòèõà îñòàíêèòå îò êðåïîñò íà âðúõ Ïàïèÿ, ðàçãëåäàõà ìåñòíèòå öúðêâè, ñðåä êîèòî è íàé-ãîëÿìàòà, êàêòî é îáÿñíè òîé, íà Þæíîòî ×åðíîìîðèå, ïîêàçà é èêîíèòå îò ìåñòíèòå çîãðàôè. Âñè÷êî îêîëî íåÿ ïóëñèðàøå ñ ðîìàíòèêàòà íà ëþáîâòà. Òÿ ãî ïðåêðúñòè íà ìîÿ Âàñèëèêó, íà ñòàðîòî èìå íà ãðàäà, òîé ÿ íàðè÷àøå çåëåíîòî ìè ìîìè÷å. Ïîñëåäíàòà íîù áå íàé-òúæíàòà â æèâîòà é. Òîé ÿ èñêàøå òóê çàâèíàãè, íî åäèíñòâåíîòî, êîåòî òÿ ìîæåøå äà ìó îáåùàå, áå, ÷å ùå äîéäå, ñëåä êàòî çàùèòè äèñåðòàöèÿòà ñè. Âñåêè þíè ìó ïðàùàøå êàðòè÷êè, à òîé é îòãîâàðÿøå ñ äúëãè ïèñìà, êîèòî òÿ íå íàìèðàøå ñèëè äà ïðî÷åòå. Íà ÷åòâúðòàòà ãîäèíà òå ñïðÿõà äà ïðèñòèãàò, íî Ëèëè ïðîäúëæè äà ìó ïèøå íåçàâèñèìî â êîÿ ñòðàíà ñå íàìèðàøå.

Âå÷å ðàáîòåøå â ãîëÿìà ôàðìàöåâòè÷íà êîìïàíèÿ è ïúòóâàøå ìíîãî. Áå èçãðàäèëà èìå è êàðèåðà. Èìàøå ïðèÿòåëè, ñ êîèòî äà ïðåêàðâà ïðàçíèöèòå, è â î÷èòå íà âñè÷êè ìèíàâàøå çà óñïÿëà æåíà. Ñàìî åäíà ïðàçíîòà â äóøàòà é îò âðåìå íà âðåìå ÿ ïðèòåñíÿâàøå. Áå èìàëà âðúçêà ñ äâàìà ìúæå, íî íèêîãà ïîâå÷å íå ñúçðÿ îíàçè èñêðà, êîÿòî òå êàðà äà ñå ÷óâñòâàø åäèíñòâåí.
Ñåãà áå òóê îòíîâî, äà òúðñè êàêâî, íå çíàåøå. Âåðîÿòíî çà äà âèäè êðàÿ ñ î÷èòå ñè. Ðåøåíèåòî âçå ñïîíòàííî ñúùèÿ ñëåäîáåä, äîêàòî áå ïî ðàáîòà â Áóðãàñ. Âå÷å îòãîâàðÿøå è çà òîçè ðåãèîí. Ïîáúðçà äà ñå êà÷è â êîëàòà è íå îáúðíà îáðàòíî, âúïðåêè ÷å ñúçíàíèåòî é ñå áóíòóâàøå ñðåùó õëàïàøêàòà é ïîñòúïêà.
Ñëåä ÷àñ, ãðèæëèâî îáëå÷åíà è ãðèìèðàíà, Ëèëè èçëåçå îò õîòåëà è ñêîðî âúðâåøå ïî ïîçíàòàòà óëèöàòà. Îòäàëå÷å çàáåëÿçà, ÷å êúùàòà ñå èçâèñÿâà ïî-íàãîðå, îòêîëêîòî ñè ÿ ñïîìíÿøå. Âèñîêî ïîä ñòðÿõàòà íåîíîâ íàäïèñ ñúîáùàâàøå íà ìèíóâà÷èòå, ÷å èìåòî íà õîòåëà å „Ëèëè”. Áîæå, áåøå òîëêîâà íåî÷àêâàíî. Ëèëè ïðèáëèæè ðàçâúëíóâàíî êúì îãðàäàòà, ñúùî íîâà, îò êðàñèâî êîâàíî æåëÿçî è âèäÿ åäíî ìàëêî ìîì÷åíöå äà äúðïà êàìèîí÷åòî ñè ïî ïúòåêàòà â äâîðà. Äåòåòî ñúùî ÿ çàáåëÿçà, ïóñíà âðúâòà è ñå çàòè÷à êúì êúùàòà. Îò ïîçíàòàòà âðàòà èçëåçå æåíà, âåðîÿòíî ìàéêàòà, êîÿòî ÿ ïîãëåäíà âúïðîñèòåëíî. Ëèëè ñå îáúðíà è áúðçî çàêðà÷è íàçàä ïî òðîòîàðà. Áå ðàçáðàëà òîâà, çà êîåòî áå äîøëà. Íå, íå áå íåî÷àêâàíî, íî íåî÷àêâàíî ñèëíî ÿ çàáîëÿ. Êîé áè ìîãúë äà ÿ ÷àêà îñåì ãîäèíè? Î÷èòå é ñå íàñúëçèõà. Òÿ ñòèñíà ñèëíî êëåïà÷èòå ñè, íÿìàøå äà ïëà÷å òóê, ïðåä õîðàòà, çà âñè÷êî å âèíîâíà ñàìî òÿ.  òîçè ìèã îò äðóãèÿ êðàé íà óëèöàòà ñå çàäàäå ïîçíàò ñèëóåò. Ëèëè ñïðÿ, çàáúðñà òðåñêàâî î÷èòå ñè è ñå çà÷óäè êúäå äà ñå ñêðèå. Èçãëåæäà, è òîé ÿ ðàçïîçíà è çàáúðçà êúì íåÿ.  êîñàòà ìó áÿõà âïëåòåíè ñðåáúðíè íèøêè, ñêóëèòå ñòîÿõà ïî-èçñå÷åíè, ìîì÷åøêîòî èçëú÷âàíå áå ñòàíàëî çðÿëî. Âàñèë ïðîòåãíà ðúöå.
- Çäðàâåé – ïðîøåïíà ïîâå÷å íà ñåáå ñè òîé, çàáåëÿçàë îáúðêâàíåòî è çà÷åðâåíèòå é î÷è.
- Ñàìî ìèíàâàõ. Âèäÿõ ñèíà òè. ×àêà òå.
- Ñèíà ìè? Î, ðàçáèðàì, òîâà å Àëåêñ – ïëåìåííèêúò ìè. Áðàò ìè âå÷å æèâåå ó íàñ. Ìàìà ïî÷èíà - ïðåäè ÷åòèðè ãîäèíè.
- Ñúæàëÿâàì, ìíîãî ñúæàëÿâàì, ëåëÿ Àíà áåøå òîëêîâà äîáðà... Çàùî íå ìè ïè… - Ëèëè ñå ñïðÿ ïî ñðåäàòà íà äóìàòà, çàùîòî òîé ñèãóðíî é áåøå ïèñàë.
- Íÿìà íèùî… ïèñàõ òè, äîðè òîâà, ÷å ìîãà äà äîéäà ïðè òåá, àêî òè âñå îùå èñêàø, íî òè íå ìè îòãîâîðè.
- Íÿìàì îïðàâäàíèå, íèòî îáÿñíåíèå. Áåøå áîëåçíåíî… äà ÷åòà ïèñìàòà òè.
- Åëà - êàçà Âàñèë è ÿ õâàíà çà ðúêàòà. – Ðàçêàæè ìè... âñè÷êî…
È òîé ÿ ïîâåäå êúì ïðèñòàíèùåòî, êúäåòî ñúðöåòî é îòäàâíà áå õâúðëèëî êîòâà. Ùÿõà äà ïîãëåäàò çàåäíî çàëåçà è âåðîÿòíî îùå ìíîãî äðóãè çàíàïðåä…


Ïóáëèêóâàíî îò anonimapokrifoff íà 05.07.2015 @ 22:26:12 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðàçêàçè

» Ìàòåðèàëè îò
   IGeorgieva

Ðåéòèíã çà òåêñò

Àâòîðúò íå æåëàå äà ñå îöåíÿâà ïðîèçâåäåíèåòî.

Ð å ê ë à ì à

19.04.2024 ãîä. / 20:31:18 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"Ëèëè" | Âõîä | 8 êîìåíòàðà (16 ìíåíèÿ) | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Ëèëè
îò kasiana íà 06.07.2015 @ 03:07:01
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Âúëíóâàù ðàçêàç çà ëþáîâòà!!!!!

Ñúðäå÷íè ïîçäðàâè è ùàñòëèâà íîâà ñåäìèöà,
ìèëà Ðåíè!:)


Re: Ëèëè
îò zaltia íà 06.07.2015 @ 19:12:15
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Âúëíóâàùè ñà òåçè çàëåçè...
Äàé Áîæå âñåêèìî ïîâå÷å òàêèâà!!!
Ïîçäðàâëåíèÿ çà õóáàâèÿ ðàçêàç Èðåíà!!!


Re: Ëèëè
îò boliarkabg íà 07.07.2015 @ 08:44:45
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://boliarkabg.blogspot.com/2011/10/blog-post.html
Âåðîÿòíî? Êîãàòî èìàø ëþáîâòà, ìèñëÿ êàðèåðàòà íÿìà íèêàêâî çíà÷åíèå. Êàêòî è êîãàòî íÿìàø ëþáîâòà, êàðèåðàòà å áåç çíà÷åíèå, íèêàêâî.
Õàðåñàõ, ïîçäðàâè!


Re: Ëèëè
îò angar íà 08.07.2015 @ 20:32:09
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://angelchortov.hit.bg
Íåâåðîÿòíî!
Íåâåðîÿòíî è êàòî ðàçêàç, è êàòî ñëó÷àé. Íåïðàâäîïîäîáíî ðîìàíòè÷íî, èñêàì äà êàæà. Ìèñëÿ ÷å òàêà íå ñòàâà.
Ñëåä îñåì ãîäèíè ïîíå åäèíèÿò ùåøå äà ñå å îæåíèë, è äà å ùàñòëèâ â ñåìåéñòâîòî ñè, èëè äà å áèë íåùàñòåí è äà ñå å ðàçâåë.
À òè ñè ïðåìàõíàëà ïðåä òÿõ âñè÷êè ïðå÷êè, íå ñè èì îñòàâèëà íèêàêâè ïðîáëåìè. Îñúùåñòâè èì è ñðåùàòà. Áåçïðîáëåìåí õåïèåíä.


Re: Ëèëè
îò Krasi_Yankova-Zvezdokril íà 18.07.2015 @ 21:04:59
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ïðèâåò,
õàðåñà ìè ðàçêàçà, ìíîãî,
àìà ÷åñòíî êàçàíî ôèíàëà
ìàëêî "õîëèâóäñêè"...


Re: Ëèëè
îò Caniko íà 19.07.2015 @ 14:37:00
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://caniko-cania.blogspot.com/
Ìíîãî ïðèÿòíî è ðàçòîâàðâàùî. Äíåñ, êîãàòî äåëíèöèòå ìèíàâàò â ñÿíêàòà íà åêçèñòèíöèàíèòå ïîòðåáíîñòè, òàçè ïðèêàçêà å åäíà ñëúí÷åâà ëàñêà.

Ñ áëàãîäàðíîñò è ïîæåëàíèå çà êðàñèâî ëÿòî,
:-)))


Re: Ëèëè
îò Hulia íà 26.07.2015 @ 09:57:33
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://liternet.bg/publish17/ul_paskaleva/index.html
Óâëåêàòåëíî å, êàòî ïðèêàçêà çâó÷è òàçè èñòîðèÿ - ùå èìà ëè ïðîäúëæåíèå...?
Õóáàâ äåí, Èðåí÷å!:)))


Re: Ëèëè
îò pastirka (prestizh@abv.bg) íà 02.10.2015 @ 22:24:53
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Èðåíà, áëàãîäàðÿ íà òîïëèÿ ðàçêàç è çà óñåùàíèÿòà, êîèòî ìè ïîäàðè ñ íåãî!