Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 569
ХуЛитери: 2
Всичко: 571

Онлайн сега:
:: pinkmousy
:: LeoBedrosian

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаЛав ис ин ди еър
раздел: Други ...
автор: giro

Майка ми, във връзка с някакви мои кардио проблеми, които научната медицина не лови, натърдиса по пеньоар на баклавички от кухненския си амвон: „Любовта не е донесла нищо хубаво на човечеството”.
Ай, ай, ай! – ти, стара жено, необратимо превзета от цинизма, си забравила на какво е способен влюбеният човек!

Отвърнах така и, а – запецнах! Че на какво е способен този лигльо, ако не само на простотии?
Ето – колосалният Хектор, този верен и непобедим куражлия, си отиде на ахкири, заради малоумния си брат, олигавен от любов по една антична неверница. Пък и Троя се затри. Обаче авантюристът Шлиман я откри малко след това и хоп – дари Елениното злато на жена си. Баси любовта, ебаси – няма времеви, териториални, нито умствени граници!
Онея олигофрени, Ромейчо и Жулиетка, гушнаха чимшира от пълна дивотия, а ние сега подсмърчаме пред великата им любов. Ех, няма вече такава любов, нали, все живи гледаме да останем!
Един приятел се ожени по любов, ама по много голяма любов, за една кака, щото правила „най-яките минети”, а още в медения месец се оказа, че техниката й била традиционна за варненските курви.

„Еееех, люубов, любов, люуууубоов...” Има една такава песен, знам я цялата, защото, съвсем обяснимо, е много кратка.
Нещо се отплеснах по незначителни работи. Друго исках да споделя, но се унесох в горната интродукция.

Дежурен съм по УБДХ – едно комунистическо, скудоумно недоносче на нормотворческия ни стерилитет, посредством което се громят „дребните хулигани”. Чудна работа – самата идея да се дели в два нормативни акта хулиганството по квазиразмерен критерий е кретенизъм, ама нейсе. Свикнали сме да работим с нормативни малформации. Даже вече мисля, че сме се изкретенили и ние, баш така, както се видиотяват дългогодишнните психиатри. Нейсе.

Водят ми едно самозабравено от любов студентче. Поради това, видиотено тоже. Той бил от некво село на кънда в дивия и живее в общежитията на пловдивското школо. Гаджето му, обаче, мръсна мръсница, го оставило. Нашият се напил с виното, донесено за Сейнтвалентин – мъка като неговата никой друг не е преживявал. И като се натряскал, прасето му селско, взел да троши ведомствения интериор. Явно е виждал в него образа на непрежалимата неверница, та го помлял. Че не е дребно това хулиганство, не е – всеки ще даде този единствено верен отговор. Но айде, викам си, да не мъчим правосъдието - то мрази да решава спорни въпроси.

Гледам го нашия – нахакан. „Верно ли, че си чупил, бе?” „Верно, много пиян бях” и се хили. „Ти, викам, бая си се самозабравил, май не ти е за първи път. Задържали ли са те за подобни дивотии?” „Да, ама татко – той е голям човек по нашия край, все ме е отървавал, много го уважават.” „Браво, обича те значи! Сега казвай, че нямам повече време - глоба или задържане в МВР?” „Аааа, глоба естествено.” „Ми кой ще я плати, бе серсем?!” „Татко ми” и пак се хили.
Ммдааамм. Бащина любов! Гледам, че е по-пагубна и от тази на Парис. „Айде, обаждай се на баща ти, хиля се този път аз, да отиде вместо тебе 15 денонощия в изтрезвителя!”
Съдийски чук нямам, но си представям как праскам баща му с него.

Дааа, мила мале, любовта не е донесла нищо добро на човечеството... Освен разбира се правосъдието, творено с всичката ни любов.
Бррр, чукай на дърво и бягай!


Публикувано от anonimapokrifoff на 01.07.2015 @ 13:53:23 



Сродни връзки

» Повече за
   Други ...

» Материали от
   giro

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 1


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

18.04.2024 год. / 21:25:01 часа

добави твой текст

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Лав ис ин ди еър" | Вход | 2 коментара (4 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Лав ис ин ди еър
от IGeorgieva на 01.07.2015 @ 15:02:08
(Профил | Изпрати бележка)
И като си представиш следващите му любовни разочарования, няма да е последната ви среща!
Но да чукаме на дърво!


Re: Лав ис ин ди еър
от mamontovo_dyrvo на 03.07.2015 @ 06:03:33
(Профил | Изпрати бележка)
Страхотно си го написал. Да беше изтипосал и името на баща му. И сега нямаше да го търсиш с чука...