Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 564
ХуЛитери: 1
Всичко: 565

Онлайн сега:
:: LeoBedrosian

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаЛебедова вярност
раздел: Фантастика
автор: rumenaradeva

. ЛЕБЕДОВА ВЯРНОСТ (фентъзи-приказка)

Беше, късна среда вечер. Дани седеше в скъпо заведение на морския бряг с трима свои приятели. Всички те бяха лекари,хирурзи. Разговаряха шумно и отпиваха от кралското токайско вино, реколта хиляда деветстотин осемдесет и втора.От време на време избухваха в закачливи смехове. Тогава съвсем изневиделица единият от хирурзите каза:”Не всеки който скита по земята е изгубен”. Да! Прошепна си наум Дани, това са думите на писателя Дж.Толкин. Колко много истина има в тях!
! Толкова много колкото в книгите които писателите слагат в раздели фантастика. Тази мисъл за миг му прозвуча по следния начин-„Добре че,е майтапа за да си кажем истината” Или добре че,е фантастиката за да ни кажат истината”Познаваше една жена която нямаше аналог с никоя друга. Тя скиташе..със своята дарба! Припечелваше скромно , често с усмивка споделяше-самото изкуство,е наградата! Отдавна беше проумяла,че Господ даваше сила на онзи който,е готов да понесе кръста на свободата. Дани обичаше тази чародейка ,но отсрочваше момента на своето признание.Вярваше ,че до края на живота си щеше да пази тази жена в мислите си!Близостта и го даряваше със светлина. Чакаше я винаги да се прибере отнякъде, за да потъне в топлите и очи. Вечер преди да заспи извикваше усмивката и целуваше устните й. Точно там Дани беше видял тази различна жена. В най-хубавия, не изтрезняващ и пикантен свой сън.
Преди години в една съвсем обикновена нощ на един съвсем обикновен ден Той сънува един необикновен сън.Вървеше по зелена и необятна морава. Беше сам. Толкова безкрайна зеленина се ширеше пред погледа му,че Той сякаш летеше обяздил дивото щастие.Някъде в далечината видя огромно бяло пространство. Запъти се към него. Не помнеше колко време беше извървял по зелената морава, но когато стигна до местото усещаше,че не може да си поеме дъх от умора. Вдигна глава нагоре и погледна. Беше под огромно дърво което приличаше на плачеща върба. Но….то дървото, сякаш беше магическо. Клоните му които достигаха до земята бяха поръсени със бял прашец. Дори самата дума прашец тук не,е точна. Сякаш беше обсипано с малки бели пухчета. Дани протегна ръка хвана един от клоните и ти тръсна с ръка. Нежните перушини полетяха, сякаш бяха милиони бели пеперуди. Исусе Христе каква красота извика в радостта си Дани и разтърси с ръка още един клон. Отново всичко се повтори като снежинки пухчетата накацаха по дрехите му. Легна под дървото което сякаш като крепостно убежище го скри в обятията си.Нямаше вятър,нямаше слънце,нямаше луна, нямаше вода, но имаше красота, несравнима с никоя друга. Беше само Той, дървото и светлината на деня. Не разбра кога отново,е отишъл в царството на съня или получаваше халюцинации защото всъщност той спеше. Странно получаваше се нещо като сън в съня. Когато отново отвори очи с изумление изумление видя два бели лебеда които стояха под клоните на пухената плачеща върба. Разтърсваха сякаш, сърцето на бялото дърво и…увиваха грациозните си вратове един в друг ,а дървото ги посипваше с пухчета. В този момент Дани можеше да се закълне,че Те лебедите се смееха и си пожелаваха нови и нови мечти. Дали го виждаха него човека? Не знаеше! Едва ли лебедите виждаха нещо друго освен себе си. Бяха двойка монограми красиви птици. Дали бяха стари? Или млади? Как можеше да разбере,сънуващия Дани? За миг реши да поговори с тях, Той беше човека, безстрашен и смел,но..това му внезапно хрумване бързо премина в колебливост. В този миг някак осъзна,че сънува.Той човека, който водеше толкова динамичен и отговорен живот,да разговаря с лебеди! Наблюдаваше мълчаливо щастието им. Птиците излъчваха красота, гордост и величие.Погледнати от страни, те приличаха на едно много красиво семейство, на което би завидял всеки човек. В този момент след тези мисли Дани се изправи на крака, хвана клоните на дървото с две ръце и го разтърси,здраво!.
Пухчетата накацваха по него,а Той не спираше да крещи в умът си. Искам да срещна жена, искам да обичам жена с душата на Лебед!И в този миг,о чудеса! Дървото на мечтите сякаш се събуди. Изви клоните и скри в себе си двата лебеда. Дани стоеше като хипнотизиран! Отвори се врата от стъблото му. И като холограма от там излезе жена, с дълга бяла рокля. Дани протегна ръцете си, но те преминаха през тялото й. Не беше истинска от плът и кръв..беше като видение,като сияние като кристална вода.
Събуди се…,но този истинен спомен на съня дълго време го опияняваше мислите му. До деня в който видя същата тази жена ,но реална. От плът и кръв. Срещна я в частната си клиника която след съня ,построи.
-Дани…! Отнесе се някъде,докторе!-каза единият от приятелите му. Не,ни ли чуваш от кога ти говорим. Поискахме да ни преместят масата в морето. Хайде,стани от стола си за малко,докторе! Дани излезе от унеса по съня си и се изправи. Такива си бяха приятелите му, изпускаха адреналина си в щуротии. В Този момент мобилният му телефон звънна. Беше Тя,жената, Лебед!
-Чакам те!-каза тихо Дани, още преди любимата му да ,е отронила и думица. Когато приключиха разговора лицето му блестеше. Тази нощ Тя щеше да заспи в обятията му. А,утре? Утре,е един далечен ден,нека се насладим на тази нощ-усмихнат си прошепна Дани. Отдавна осъзнал…простичката истина от истинския сън.
И двамата сме доктори,мила моя! Аз лекувам телата на хората,а Ти душите им! Дървото на желанията ни подари… лебедовата вярност,към Хората!


Публикувано от hixxtam на 16.06.2015 @ 13:18:15 



Сродни връзки

» Повече за
   Фантастика

» Материали от
   rumenaradeva

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 1


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

18.04.2024 год. / 21:46:17 часа

добави твой текст

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Лебедова вярност" | Вход | 1 коментар | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Лебедова вярност
от ganima60 на 17.06.2015 @ 13:05:28
(Профил | Изпрати бележка)

Здравейте,rumenaradeva,
Харесах Вашата приказка!Всеки си мечтае за такава вярност,каквато е при лебедите.Моногамията е рядко срещано явление,но го има!За съжаление, то започна да бяга все по-често от хората!
Хубав ден!