Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 582
ХуЛитери: 4
Всичко: 586

Онлайн сега:
:: LeoBedrosian
:: Marisiema
:: Heel
:: osi4kata

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаБачо или Байно
раздел: Есета, пътеписи
автор: sradev

Ех, Юнаци! Хванахте ме в крачка!
Хем не съм записвал, хем добре не си спомням, хем почти не съм го гледал. Ама ще се обадя!

Телевизия не гледам, щото ме дразни некадърно пробутване на своята дама - Гогия. Ама нали съм срещал тук-таме по някой Бачо, та се зазяпах в тая щуротия, коги дойде до Полско. Дори понадникнах в няколко от другите й версии - тия от студиото идиоти ли са или то така си беше? Оказа се: Така си беше.

Та не съм го гледал в България и хич не ща да го гледам. Но ще се опитам да надникна и сравня коментариите тогава в Полша и сега в България. Бог да го простим професор Тагамлицки казваше: "Като гледам що за хора завършват математика и ме е страх да отида на лекар." Та по тоя случай почти съм сигурен, че и в България тази изгъзица е правена по същият тертип. Ако ли нещо е по-иначе, ако нещо съм объркал - оплюйте ме веднага и на място:

-------------
| Място за|
| Плюене |
-------------

Разголването за пари е старо като света, по телевизията - от преди нея, а показването на ежедневието - още от преди много години в САЩ е имало сериал за живота на едно семейство. Е, не бразилийски, ама къде половин Далас.

Първото, което виждаме в това "по-дълбоко" разголване е цената му (200 000). Ако си на моя възраст (реколта 1950, добро вино, отлежало, бутилката леко нащърбена) и имаш лист и молив, ще видиш, че повече са ти прибрали за данъци и социални осигуровки. И още толкоз ще ти приберат - жив да си ми, Бате.

Но ти толкова ли се ядосваш на такова разголване, заради разголването? Пишеш, публикуваш електронно, понякога под псевдоним (ама и така някои от Хули-Гогите те познават лично), та си имаш тази зараза и дори ти харесва. Само дето от време на време ти идва едно такова, че се усамотяваш с чашата (цветето, прозореца, спомените, мечтите - излишното се задрасква) на разговор. После крастата пак се активизира и трохите от разговора ги събираш, мелиш, месиш, подслаждаш, подправяш, вариш, печеш и сервираш в ХулиТерра. С най-голямо удоволствие консумираме твоето, Бате/Како!

Ама онуй - не! Оти? Оти ти избираш кво да ни сервираш, как да го гарнираш, как да го подправиш. А онуй си е сурово. Па и не всичко що излезне от тебе ни го сервираш. Ето, на пример, спомни си онази случка, дето още ти позволява да се изчервиш. Ама без украси, без чужди имена, без самобичуване... ей така простичко: "Ядоса ме, че все много знаеше, туй за оливията преля чашата, топнах си за последно залъка и отидох да го изпортя, та и той да види!"

Та, мисля си, че не онези дето се опитват да играят чувства, за които и хабер си нямат, те дразнят; не това, че са затворени, щото ей сега в която и да е столица ще ти събера 3000 души дето за 5 лева и една чорба дневно отиват да зимуват в затвора (5 лева ще дадат за това, щото повече нямат); не това, че някой може да ги види с гол гъз - и безплатно ще ти го покажат, а нещо друго.

Сещаш ли се Бате, кво те дразни? Айде, да не бъда категоричен - "кво ме дразни". Амчи пред "клюкарката" си като комшийка пред дупката за ключа - ТИ надничаш! И виждаш много от себе си. И те е яд на себе си. Иде ти да се оплюеш, ама и продължаваш да надничаш. Щото дневната си доза надник не си взел. Т.е. освен "Бачо" и ти Бате си анонимен, оня с властта дето ще може да изгони всеки от "Рая". Егати и Рая - телевизионен! Но и там в студиото си има специалисти - показват ти и много от нещата дето ги има и в твоят рай (манджа на корем и без пари, лежане - колкото щеш, надежда - да фанеш златната 10кг тиква...). Е, на това дето в тебе се буди - на него те е яд. И прав си - ония от шоуто си знаят работата.

Какво ти продават? Твойта лична мръсотия! Виж колко още реклами ти пробутаха. Амчи така, Бате - преял си на голи дупета, дори тоалетната хартия с тях ти пробутват, вампирите са ти вече приятели, та си ги имаш на запис без реклами,... само гадостите останаха неизползувани. Иначе думичките са "Волгарни" (щото идват от Велика Волгария) и забранени за казване... А така си е по-прилично...

И сичката си злоба изливаш на "Байното", па купиш за разтуха бутилка (шоколадови бонбони, обувки, блузка, къща, яхта, коричка хляб - излишното зачертаваш). А Байното наблюдава не тях, а тебе, Бате! Кой, кога, защо ще изхвърлиш от Рая. И кой ще остане последен. Сещаш ли? От тези парцалчета ще ти ушият чучелото, за което демо-кретенично ще гласуваш. Не щото е умно, не щото е убаво, а щото е най-издържало, най-малко ти е омръзнало. Кажи сега, ама като в другите се видиш, тука ли те боли? Щото мене тук ме боли. За тебе, Бате!

Извинявай, пресно прекипяло ти го сервирам, не е отлежало, както аз си го обичам да го натъманя, не е избистрено, с мътилката е и глава боли.
Не обичам така, ама на - фана ме в крачка. Оплюй ме! (по-сочните пращай като лични бележки)

031204
Ниво -5
Славян Радев

ПП А ти, Бате, радвай се, че "твоите" по-човеци напуснаха "Рая". Не, те не са загинали, а са се спасили, може и по-човеци да са станали. Нека златната тиква друго прасе я яде.


Публикувано от railleuse на 03.12.2004 @ 16:57:50 



Сродни връзки

» Повече за
   Есета, пътеписи

» Материали от
   sradev

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 5


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

Рими с ..ив
автор: LeoBedrosian
539 четения | оценка 5

показвания 25870
от 50000 заявени

[ виж текста ]

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Бачо или Байно" | Вход | 3 коментара (8 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Бачо или Байно
от pisana на 03.12.2004 @ 20:03:00
(Профил | Изпрати бележка)
Много литературно, ама като помислиш родата какво е виновна. Пък и де ще видиш жена и мъж заедно- пък всеки да се парф. по отделно. Уф не успях да извърта клито. та да стигна до плювалника.


Re: Бачо или Байно
от Marta (marta@all.bg) на 04.12.2004 @ 07:00:06
(Профил | Изпрати бележка) http://doragspd.wordpress.com/
Славян, познавам само едно семейство, което гледа тази п........я, но аз не общувам много с хора наоколо.

Мда, дълбок психологизъм, професоре. ;)


Re: Бачо или Байно
от ANG на 06.12.2004 @ 09:31:38
(Профил | Изпрати бележка) http://angelangelov.wordpress.com/
аз, Батето:
нещо надничаш през ключалката на телевизията май, все пак