Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 583
ХуЛитери: 2
Всичко: 585

Онлайн сега:
:: pc_indi
:: pinkmousy

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаСексисти
раздел: Хумор и сатира
автор: giro

Телевизорът бръмчи, той за друго не става. Е, да, не е плазма, а е кютук. Подарък ми е Фред Флинстоун и може би затова от екрана му се виждат само некви динозаври, ама по-грозни от тези в популярния картуун.
Та бръмчи си той, пък аз пия мастика. И тя не е много елитна, но си пазя паричките за Халкидики, понеже ме е срам да призная, че само аз и вероятно още двама-трима сиромаси от Видинско не сме били още там.
За да избегна отговора на неудобен въпрос, зададен от моята спътница в живота, по едно време се загледах в синия екран - спортни новини. Не разбирам, никога не съм разбирал, защо тази рубрика е толкова дълга, а и защо се изчерпва основно с футбола. Лично аз предпочитам да гледам синхронно плуване, но съм поставен в неравностойно положение пред феновете на кичозно шарените ритнитопковци.
Гледам и слушам - някакъв шофьор-формулист спечелил състезание, според мен в нарушение на чл.20 от Закона за движение по пътищата. Наградили го и му дали шампанско. Той така се възрадвал, че напръскал с аристократичната напитка една репортерка. А тя, гадината, отпреди си имала некви дразнения с него, та затова се намърдала в обхвата на газираното оръдие. Нейсе. Да, ама шофьорчето веднагически след този нехигиеничен акт било обявено за "сексист". Цялата антисексисистка общност ревнала против него.
Много е лошо значи. А още по-лошо е, че аз не знам какво значи да си "сексист". Не попитах всенародния братовчед Гугльо, защото реших сам да разгадая шарадата.
Не успях.
Докато мислех, обаче, нещо се загърчих и обърнах чашата с мастиката върху романтичната свещ на масата. За да не падне тя, посегнах към нея. Като я бутнах с нескопосаните си от захарното питие ръце, восъкът й се разля в синтетичното деколте на жена ми. Тя писна и подскочи, но лашна стола на детето и то, завалията, се прасна като празна консерва на ламината. Заквича като клано прасе и в олимпийския си гняв отказа да дояде агнешката главичка от оня ден. Аз го напсувах на майка, а майка му ми шибна един шамар. Цирконият от едва откъсналия се от сърцето ми подарък надълбоко и нашироко ми разкъса бузата и тя се превърна в цинобърна полюция. Сега вече, напълно изкупил вината си за поруганата романтика, извъртях съвсем по съпружески един по муцуната на скъпата ми клетница. Веднага й падна левият резец. Мамка му! - да бях я треснал с левачката - баш тоя зъб лично аз възнаградих наскоро с диамантена инкрустация. От фъфленото кресчендо разбрах, че бракът ми е приключил. Затова, като на прощаване, бутнах жена ми в клозета. Заключих отвътре и като й фанах целулитния задник й поднесох едно дълго и настървено сбогуване. Докато крещеше "Да, Да, Да...!!!", мислех, че е съгласна с раздялата. След това вече, въпреки петната с моята кръв отзад на комбинезона й, тя си дигна чорапогащите, прегърна ме, извика детето и ни заяви, че което не ни убива, ни прави по-силни. От този полеви тест бракът ни се заздрави.
Как ли биха постъпили сексистите на мое място?
Плюя с в пазвата - добре, че не съм такъв, та да ме разнасят по телевизиите!


Публикувано от anonimapokrifoff на 15.04.2015 @ 13:24:50 



Сродни връзки

» Повече за
   Хумор и сатира

» Материали от
   giro

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 2


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 00:21:39 часа

добави твой текст

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Сексисти" | Вход | 3 коментара (6 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Сексисти
от Markoni55 на 15.04.2015 @ 15:26:16
(Профил | Изпрати бележка)
Много брутално...и всичко това, без да прочетеш правата на никого...не мога да повярвам!
по принцип обаче разсъжденията ти са интересни. това преекспониране на всякакви права вече става безумно и не знаеш кой, кога наистина е потърпевш...


Re: Сексисти
от giro на 15.04.2015 @ 18:10:04
(Профил | Изпрати бележка)
пострадалите са насилници, защото винаги доказват свръхстраданията си, а насилниците по дефиниция не страдат... кретени!

]


Re: Сексисти
от LeoBedrosian (nsrdbl@yahoo.com) на 15.04.2015 @ 15:50:36
(Профил | Изпрати бележка)
Ето такива неща обичам да чета! Мачовски и пълни с балканска идилия, като кисели домати в трушия!


Re: Сексисти
от giro на 15.04.2015 @ 18:10:35
(Профил | Изпрати бележка)
тва с доматите е яко, благодаря ти за коментара и оценката!

]


Re: Сексисти
от malovo3 на 15.04.2015 @ 18:23:31
(Профил | Изпрати бележка)
И тъжно, и весело.
Поздрави!


Re: Сексисти
от giro на 16.04.2015 @ 13:36:23
(Профил | Изпрати бележка)
благодаря ти!

]