Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 757
ÕóËèòåðè: 1
Âñè÷êî: 758

Îíëàéí ñåãà:
:: LeoBedrosian

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÇíàì ëè!
ðàçäåë: Äðóãè ...
àâòîð: weliw

Çåìÿòà? Êîñìîñà? Âñè÷êè êîñìè÷åñêè îáåêòè çà íàñ ñà èëè ãîðåù îãúí èëè ñòóäåí êàìúê. Èëè ÷åðíà ôóíèÿ. À äàëè å òàêà? Íèå ãëåäàìå íà òÿõ îò îãðàíè÷åíèÿòà íà íàøåòî ïðîñòðàíñòâî.
Íàáëþäàâàéêè íàâúí îò íàøàòà ïîçèöèÿ ãëåäàìå íà êîñìîñà îãðàíè÷åíè îò ïðåäðàçñúäúöèòå íè çà âðåìå è ïðîñòðàíñòâî. Ñëúíöåòî - îãúíÿ ñè å îãúí. Íî íèòî åäèí êîñìè÷åí îãúí íå å òîëêîâà áëèçî äî íàñ,÷å äà ðàçñúæäàâàìå çà íåãî ïî äðóã íà÷èí, îñâåí ÷ðåç õèïîòåçè. Å âÿðíî,ñòðàøíè÷êî å äà å ïî-áëèçî! Íî è òîâà å îòíîñèòåëíî…À ñòóäåíèòå êàìúíè? Äàëè ïúê íà âñåêè êàìúê íÿìà òîïëèíà, ñâåòëèíà, âîäà è êðàñîòà, êàêâàòî èìà íà íàøèÿ-Çåìÿòà? Âñåêè ñè å â ñâîåòî ïðîñòðàíñòâî, îãðàíè÷åí â íåãî. È ðàçíè òàêèâà,äåòî ùúêàò âúðõó è îêîëî êàìúíèòå è ñè ìèñëÿò,÷å ñà âåëèêè è åäèíñòâåíè. À êàòî ðåøàò äà íàäíèêíàò èçâúí ñîáñòâåíàòà ñè àòìîñôåðà è íàñî÷àò ïîãëåä êúì íàøàòà Çåìÿ,âèæäàò åäèí ñòóäåí âúðòÿù ñå êàìúê,äàëè ãî âèæäàò ñèí íà öâÿò,êàêúâòî å çà íàñ,ïîãëåäíàò ïî-îòãîðå. Çàùîòî òå ñè èìàò ñâîèòå ìåðêè è òåãëèëêè,êîèòî íå ïîäëåæàò íà ñúìíåíèå çà òÿõ,òàêà êàêòî çà íàñ íàøèòå.
Àìè âðåìåòî? Òî ïúê êàêâî å?!? Êàòåãîðèÿ,èçìèñëåíà îò íàñ ñàìèòå,çàùîòî êàòî ñå ïîñòàâèì â íÿêàêâè ðàìêè ñå ÷óâñòâàìå ïî-ñèãóðíè. Ñ äðóãè äóìè,ñ îãðàíè÷åíèÿòà ñè ñúçäàâàìå íÿêàêâà ñèãóðíîñò è ïîäðåäáà çà îãðàíè÷åíèòå ñè ñåòèâà è ðàçáèðàíèÿ. Êàêâà å,íàïðèìåð,ðàçëèêàòà ìåæäó ìèíàëîòî è áúäåùåòî? Ñóåòà! Èëè ðàçëè÷íè ïðîñòðàíñòâà. ×åëè ñìå çà ïðîáèâè â ïðîñòðàíñòâîòî,ñâîåîáðàçíè òóíåëè,÷ðåç êîèòî ñå ïðåíàñÿìå äðóãàäå. Ñèãóðíî ãè èìà,çíàå ëè ÷îâåê?

È êàêâà å áèëà èäåÿòà,êîãàòî ñìå ðåøèëè,÷å èìàìå íåîáõîäèìîñò îò òîâà òî÷íî ðàìêèðàíå,íàðå÷åíî âðåìå? Æàëúê îïèò äà âïðåãíåì äâèæåíèåòî íà Âñåëåíàòà. Îïèò äà ðàçáåðåì êúäå ñìå. À êúäå ñìå? Çàñåãà òîâà ïîçíàíèå íå å â íàøèòå âúçìîæíîñòè. È äà ñå ÷óäè ÷îâåê,çàùî íå ñå îñòàâèì â ðúöåòå íà Áîæèÿòà ïðîìèñúë! Äàæå êàòî ÷å òî÷íî òàì ñà îòãîâîðèòå íà âñè÷êè âúïðîñè,àêî òîëêîâà ìíîãî èñêàìå äà çíàåì. Òî íÿêîãà,òî÷íî òîçè ñòðåìåæ íè å èçêàðàë îò Åäåì. Ñòðåìåæúò êúì ïîçíàíèå. Îò âåê íà âåê âñå ïîâå÷å íàó÷àâàìå,à êîëêî óñëîæíåíèÿ ñè ñúçäàâàìå ñ òîâà? Ãëóïàâî ñå ïîëó÷àâà,òúé êàòî ñòðåìåæúò êúì çíàíèÿ öåëè îáðàòíîòî - äà ñå îñâîáîæäàâàìå îò óñëîæíåíèÿòà. À âñÿêî åäíî íîâî ïîçíàíèå êîìàé íå íè óëåñíÿâà. Âèíàãè ùå èìà êàêâî îùå äà íàó÷èì è âñå ùå òúðñèì. À êàêâî, âñúùíîñò òúðñèì? Ùàñòèåòî ñè ëè? Òîâà,êîåòî íÿêîãà ñìå çàãóáèëè çàðàäè åäíà ÿáúëêà. Èìàëè ñìå èçáîð - íàïðàâèëè ñìå ñè ãî. Çàùîòî íÿêàê ñè å ïî-äðóãî,êîãàòî ñå óñåùàìå â öåíòúðà íà ñúáèòèÿòà, ïà ìàêàð è ñ öåíàòà íà ãðåõà.
Àìè åæåäíåâíîòî íè íåäîâîëñòâî îò êëèìàòè÷íèòå äàäåíîñòè êàêâî ñå ÿâÿâà? Òîé,êëèìàòúò,ïðîñòî íèêîãà íå å â ñèíõðîí ñ íàøèòå ïëàíîâå. Èëè ñå îïðàâäàâàìå ñ íåãî?!? Ïî-ðàçóìíèÿ õîä å íèå äà ñå ñúîáðàçÿâàìå ñ êëèìàòà,âìåñòî äà èñêàìå îáðàòíîòî. Ãëîáàëíî çàòîïëÿíå. Àéäå áå! Ùî íè å òîëêîâà õóáàâî äà ñè ìèñëèì, ÷å ñìå ÷àê òîëêîâà âëèÿòåëíè? Äàëè ïúê îíçè êîñìè÷åñêè êðúãîâðàò ñ ïåðèîä õèëÿäè,ìèëèîíè çåìíè ãîäèíè íå ñè ãëåäà ðàáîòàòà íåõàåéêè çà íàøèòå ãðàíäîìàíñêè àìáèöèè! Çàðàäè êîèòî âèíàãè ñå íàìèðàò õèòðåöè,äà íè ïðîìèâàò ìîçúöèòå è îòâëè÷àò âíèìàíèåòî îò íÿêîè ïî-âàæíè çà íàñ ñàìèòå ñëó÷âàíèÿ.
Çíàå ëè ÷îâåê,êúäå å èñòèíàòà! È äàëè íå å ïî-äîáðå äà íå ÿ çíàåì!
Êîìàé Ìàèòå ñà çíàåëè ìíîãî ïîâå÷å îò íàñ. Ïúê! Êúäå ëè ñà ñåãà? Ìîæå è äà íè íàáëþäàâàò îòíÿêúäå. Òàì,îò ïî-âèñøåòî íèâî íà ñúçíàíèå. À íèå â êàçàíà ñè âðèì è ãëåäàìå äà ïîääúðæàìå îãúíÿ äà íå óãàñíå. Ùîòî òîçè êàçàí ñè å íàøèÿò è â íåãî íè å óþòíî è òîïëè÷êî. Äà õâúðëÿìå äúðâà â îãúíÿ, áðàòÿ ïî ñúäáà! È â ïðåêèÿ è â ïðåíîñíèÿ ñìèñúë. Ïúê êàòî äîéäàò Ìàèòå, ùå ìó ìèñëèì.
10.05.2010


Ïóáëèêóâàíî îò viatarna íà 17.01.2015 @ 00:23:17 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Äðóãè ...

» Ìàòåðèàëè îò
   weliw

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 0
Îöåíêè: 0

Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

Ðèìè ñ ..èâ
àâòîð: LeoBedrosian
544 ÷åòåíèÿ | îöåíêà 5

ïîêàçâàíèÿ 46497
îò 50000 çàÿâåíè

[ âèæ òåêñòà ]

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Çíàì ëè!" | Âõîä | 1 êîìåíòàð | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Çíàì ëè!
îò sradev (sradev çà ïîùèòå go2.pl wp.pl) íà 18.01.2015 @ 11:33:16
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://aragorn.pb.bialystok.pl/~radev/huli.htm
ïðåäè ìíîãî ãîäèíè ñ äÿäî ìè ñå èçêàòåðèõìå íà Áàëêàíà äà ïîñðåùíåì ñëúíöåòî. Îòòîãàâà ñóòðèí ñå áóäÿ ïðåäè ïúðâèÿò ñëúí÷åâ ëú÷.